Neděle 12. července 2020, svátek má Bořek
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 12. července 2020 Bořek

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i86l23a89n 28Š56ť58a46s87t75n49ý 8548932385737

A co je na tom tak zvláštního? My jsme jednu vteřinu nebyli v EU a druhou už ano.:-P

0/0
8.2.2020 18:34

I42v50a75n 32J55a11n50o19u90š22e63k 1407208105520

A nebylo by rozumnější, aby EU začala řádně fungovat a vznikla tak řádná protiváha proti USA, Číně a jiným velmocím. Hlas ČR s deseti milióny obyvatel, závislé na vývozu a dovozu, opravdu není ve světě moc slyšet. Tedy mimo kradoucího Bureše

0/0
7.2.2020 11:59

T74o19n46d72a 42H18e36j66l65í68k 1798193719777

To by samozřejmě lepší bylo, jenže pokud se pozorně zadíváte, kdo tam je teď u moci, a kdo se postupně stále více k té moci dere....tak to nedává velké naděje.:-/

0/0
7.2.2020 12:51
Foto

F48r10a52n28t31i63š67e94k 63M40a22t49ě19j65k46a 8827564649487

Netuším, co myslíte tím "řádně fungovat". Že jsou pozitivní změny nemožné jsem zdůvodnil dříve například zde: https://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=700619

0/0
7.2.2020 23:18

R11a28d29i37m 40K51a19l15a82s 2200636752901

Já nevím, ale vstupy ČT jsem viděl a odnesl jsem si z toho, že se slaví a raduje se i že se občasně smutní. A byly odvysílány rozhovory s lidmi, kteří měli z Brexitu radost i s těmi, kteří by rádi zůstali.

+5/0
7.2.2020 10:04

M77i40l52a22n 21N22e88t46r83h 6795547152604

Jako únor 1948, a pistolník František Matějka nadšeně hýká a myslí si, že sousedovi (EU), chcípla koza. "Zapomněl" dodat, že UK je zkrachovalé impérium a dnes mu z průmyslu nepatří již téměř nic a jeho obyvatele vyživují především Němci, ale i Indové atd. Tak holt se musí zahrát na "vlasteneckou" strunu ublíženosti. Jenže Skotskok, Wales i Sev. Irsko mají přesně opačné názory, než Anglie, a po proběhlém rozpadu impéria přicházi rozpad ostrovní skupiny.

+2/−3
7.2.2020 8:54

O92n98d70ř30e82j 21M24a69r69e59k 2282727212755

přestaň hulit trávu, meleš kraviny:-P

0/0
7.2.2020 12:22

J21a58n 83P84a98v64e30l 8703782238346

A víte co se změní pro VB či EU? Z globálního hlediska, prd.

VB bude stále byrokratická fraška ve které se točil Yes, minister. Bude to stále zkrachovalé impérium, s politickou korektností rovnou skoro USA. Bude to stále stát, který má problémy se svou ekonomikou a socialistickými opatřeními

EU bude stále byrokratická fraška, která bude stále ovládána komunistickými politiky a výhody společného trhu se stále budou prát s neschopností vlád.

ČR bude stále v EU, část jejích občanů bude snít o CZexitu, ale většina bude vědět, že by si nepolepšila, tudíž se ho nedočkáme.

+5/−1
6.2.2020 21:48

J70a44r74o12s27l47a74v 31Ř79e58z20n44í62k 1379521601302

jistě, ale bude to britské rozhodnutí, ne rozhodnutí EU.....hrozně se stydím za EU

0/−4
6.2.2020 22:34

J17a79r33o49s98l45a77v 86Ř98e94z55n50í39k 1319301571952

pro mne je to hoprší než žít v rusku nebo v číně......za kus žvance prodat identitu a svobodu

0/−2
6.2.2020 22:34

J21a75n 48P67a52v22e53l 8503412278106

Já sice nemám rád EU, ale mohu Vás ujistit, že jsou i horší věci. Třeba Rusko či Čína.

+4/0
6.2.2020 23:29

J23a31r57o56s13l10a62v 97Ř88e84z71n98í96k 1249271511282

Závidím Britům. Odpoutali se od totality ala EU

+1/−4
6.2.2020 19:38

R79a49d36e89k 86N66o25v75o21t62n64ý 4670794978671

;-D;-D;-D

+2/0
7.2.2020 10:11

J27o76z73e77f 47K97a47s39e68n31č67á20k 1483769516528

Gratulace Britům k nezávislosti . Mají svůj den 31.1.Nebudou pořád závidět Amíkum oslavy dne nezávislosti 4.7.

+1/−1
6.2.2020 18:34

M35a69r34t69i90n 90K20l36í63m41e79k 1909477971402

...ač nerad,souhlas a karma.....už aby to bylo....

+1/−1
6.2.2020 15:37

M18i85r13e81k 29T50u48r14e30č42e19k 4673682280552

"Happy Brexit Day" bude statni svatek, jako vitezstvi demokracie a svobody. R^

+2/−1
6.2.2020 14:10
Foto

L75a98d69i19s38l96a55v 37V75ě35t66v47i23č16k27a 4553916694895

Pěkně. R^

+9/−3
6.2.2020 13:43
Foto

F59r34a45n94t31i12š85e65k 14M37a81t33ě51j17k17a 8647804319377

Tož bylo to fajné. ;-)

0/0
7.2.2020 23:20

L68a42d62i57s37l55a62v 13H34n96y12k 6850272960776

Pane autore, víte co je zajímavé.Že na hlasování o vstupu do EU jsme byli tak inteligentní, že jsme mohlo mít referendum o vstupu, dnes už nejsme tak inteligentní abychom mohli mít referendum o výstupu?Dal bych sem odkaz na referndum tenkrát, ale na všech diskuzích jsem byl smazán...takže ať si každý najde na wikipedii "

Vstup České republiky do Evropské unie" a tam to je jak jsme tenkrát hlasovali.

Tenkrát mohutná masáž ve všech sdělovacích prostředcích, dnes o negativech nikdo nehovoří.

Víte, ono to je asi jako v manželství.Když je člověk zamilovaný, tak se svatbou sohlasí, ale po několika letech zjistíte, že to není ono a jdete o rozvod.

A s touto unií je to úplně stejné.Po mnoha letech jsme zjistili, že EU je horší než RVHP.To nám akorát určovalo jaké nákladní, osobní auta, lokomotivy máme vyrábět ALE DO DOMÁCNOSTÍ NÁM NELEZLO.

EU nám vytahuje peníze z kapes.

+7/−9
6.2.2020 13:06

M51i46c33h63a11l 57T96e75s17a48ř 4688982600671

Vždyť o negativech hovoří každý kdo chce, kdy chce a co chce (a málokdy pravdu):-)

Mimochodem, on je ten vstup/výstup trochu asymetrický počin. Vstoupit můžete jen jednou, ale usilovat o výstup můžete denně. Když bude to referendum a v EU zůstaneme, slíbíte že už s tím dáte navěky pokoj, nebo budete chtít za týden (měsíc...) další?

+4/−4
6.2.2020 13:26

J12a50r63o36s72l48a85v 33H76o83r31á26k 8112214575439

Té logice nerozumím - u vstupu to máte úplně stejné, jen obráceně - když v referendu o vstupu neuspějete, také můžete pochtít za týden či měsíc další.

+2/0
6.2.2020 13:31

J53o47s72e28f 55V65o62s63i95c30k70y 4553337646773

Je toho vice cemu nerozumis. Zda li pak vis, ze Britanie vstupovala v r. 1973 do EU bez referenda ? Dopln si vzdelani Brepto !

0/0
7.2.2020 2:48

J90a72r48o58s40l74a51v 90H29o28r68á49k 8422844555859

Souhlasím. Souvislosti Vašeho příspěvku s tím mým nerozumím vůbec.

0/0
7.2.2020 10:47

L27a73d93i31s35l41a22v 46H87n10y40k 6520762400986

O negativech hovoří akorát pracující lidi.Z politiků o tom hovoří, jeden, dva a nikdy se o tom nehovoří v televizi v hlavním vysílacím čase, tak jako při vstupu.Nebo Vy jste neviděl tenkrát každý den v České televizi desetiminutové spoty o tom jaké nám to přinese výhody a jaké výhody mají země, které tam už jsou?Do dneška si pamatuju spoty (ale už nevím z které země to bylo), že lidi si doma nesmějí nic udělat sami, protože vlastně berou práci firmám, které to udělají za ně.A když ti lidi si něco udělají sami, tak vlastně přispívají k větší nezaměstnanosti té země.

A kdy další referendum o výstupu?Ono by stačilo buď za deset let a nebo až by ve společnosti přibývalo více negativních hlasů (třeba i za dvacet let).Tenkrát o vstupu bylo referendum v r.2003, takže to máme 17 let, tak proč by nemohlo být referendum každých 20 let?A když si spočítáte kolik nás stojí (a stáli) politici v této instituci (a stejně nám nic nevybojují), tak ty dotace, které dostaneme, bychom mohli zaplatit z těchto peněz (ano, nebylo by to třeba tolik, ale za to by NEBYLY ROZKRADENÉ) a byly by smysluplně využité a ne třeba na rozhledny, z kterých není nic vidět (vše ukázáno v televizi).

0/0
6.2.2020 14:12

M21i15c23h34a38l 71T97e13s77a94ř 4818972370951

Buďme realisté, chtít od našich proevropských politiků aby rozporovali svůj vlastní postoj je poněkud bláhové. Řekl bych, že pokud nejsme nuceni poslouchat jen politiky a svůj názor k věci si může říct každý, je všechno ok.

No a ta televize a hlavní vysílací čas.. To předpokládám nemyslíte vážně. Dneska je už přeci informační společnost trochu jinde na to, aby tohle hrálo nějakou roli. Schéma, kdy volič přijde z kolbenky a sedne před večerní zprávy jakožto jediný zdroj informací, je už snad passé:) A vůbec, co sejde na tom, co říkají politici. Stejně jim nevěříme, ne? Komentovat nějaký prehistorický spot asi nebudu. V televizi je tolik blbostí... Tehdejší kampaň si pamatuju velmi matně, ale asi na mě moc dojem neudělala, portože jsem stejně hlasoval proti vstupu (překvápko:)

Stejně tak je bláhové čekat, že by vládní (a proevropští) politici na referendum přistoupili. Oni dobře vědí, že EU je zdrojem našeho relativního blahobytu. A pokud mají vládnout dál, potřebují blahobytné voliče. No a pokud voliči věří tomu, že bychom si bez EU hospodařili poctivě a nic si nerozkrádali? To je přeci geniální stav. Když něco poděláme nebo rozkrademe, svedeme to na EU. On nám to volič zbaští a je mu fuk, že EU JSME MY SAMI:-) Vždyť volič ani moc nechápe, jak by měl volit do evropského parlamentu...

Referendum ve dvacetiletém cyklu... budiž. Ale proč by se mělo týkat ausgerechnet vystupování z EU? Je tolik jiných dlouhodobých témat, které se týkají státní integrity a ke kterým se lidi chtějí vyjádřit. Moravská otázka, obnovení R-U, nastolení monarchie, obnovení Československa... Referendovat JEN o czexitu je vlastně diskriminační vůči ostatním jmenovaným tématům:-)

+2/0
6.2.2020 17:55

L22a31d20i73s84l37a59v 70H56n81y58k 6600122700396

Michal Tesař

...Referendovat JEN o czexitu je vlastně diskriminační vůči ostatním jmenovaným tématům..

V tom s Vámi souhlasím, ale..když mohlo být referendum pro vstup A NEBYLO TO DISKRIMINAČNÍ, tak proč je referendum pro výstup diskriminační?

A televizní spot ve zprávách?TENKRÁT TO BYLO AŽ PO ZPRÁVÁCH, čili po dvacáté hodině a všechny pořady začínaly o deset minut později.

A překvápko pro Vás...já jsem tenkrát hlasoval pro vstup, jenže jsem si nepředstavoval, že budeme ještě více buzerováni než v RVHP, protože tenkrát jsme hodně kritizovali to, proč MUSíME vyrábět ta a ta auta a pod.

Jenže jak říkám, RVHP nám do peněženek nelezlo.

A s těmi politiky, co píšete, také souhlasím tak proto bude potřeba v dalších volbách volit politiky, kteří chtějí vystoupit.Když se to podařilo v Británii, proč by se to nemohlo podařit i u nás?

0/0
6.2.2020 18:35

M44i97c23h88a28l 56T43e29s59a27ř 4238282700251

Radši moc nevěřte ani politikům, kteří tvrdí že chtějí vystoupit. Zvažujte, jestli si to téma jen nevylosovali jako výtah ke státním příspěvkům na provoz strany. No a vážně chcete vybírat vládu JEN podle toho, jestli chce ven z EU? To nemáme důležitější témata, to Vás unie dusí tak moc, že je to pro Vás hlavní kritérium výběru?

RVHP nekomentuju, nevěřím že nevíte, jak moc a jak negativně nás ovlivňovala. Za komančů jsme to samozřejmě nemohli vědět, ale od té doby uběhlo dost času, aby se k nám ty informace postupně dostaly i bez aktivního hledání. Stejně tak asi víte, že zatím z EU víc peněz bereme než dáváme, takže to sahání do peněženky není zrovna nepříjemné.

GB měla v EU naprosto jinou pozici než my. Pozorujte ji následující léta. Každé zaškobrtnutí nebo nepříjemnost která se jim stane, si vynásobte deseti - v takové míře by se totéž dělo nám. Máme ekonomiku závislou na jednom z nejsilnějších členů EU, to asi hovoří za vše.

0/0
6.2.2020 19:12

V35á52c42l84a49v 74M78a29c77h 9919123498508

to jste si naběhl - v praxi je to v EU přesně naopak, hlasuje se tak dlouho až to "dopadne", viz. Irsko a Lisabonská smlouvaRvEURv

+1/0
6.2.2020 15:19

M57i40c74h76a69l 37T72e43s96a68ř 4198182490771

Ano, pamatuju si. Ale to se nevylučuje s tím, co jsem napsal:) Rozhodně nejsem fandou současné EU. Ale zajímá mě, jak ti lidé, co si na prsa tetují "czexit", to mají domyšlené.

+1/0
6.2.2020 16:57

R11o60m56a71n 18K87l54a31z39a26r 7754628954605

Vždycky, když čtu nějaké bláboly podobné Vaším, tak si říkám, kdo z udatných eurobijců je jen hloupý jednoduchý človíček bez rozhledu a kdo ty souvislosti naopak chápe velmi dobře a dělá to cíleně a účelově. Občas ty dvě skupiny nejdou rozpoznat, když píšou skoro to samé. Těžko věřit tomu, že někdo normální a inteligentní by skutečně věřil podobným šílenostem.

+2/−2
6.2.2020 13:41

P25e29t31r 85V77l15a85s87a83t49i53k 5903970813377

A jak často by se mělo dělat referendum o vystoupení z EU? Jaká frekvence by Vám vyhovovala? A když v některém z těch referend odhlasujeme, že chceme vystoupit a vystoupíme, budeme pak zase stejně často pořádat referenda o vstupu do EU?

0/0
6.2.2020 22:01

V95l76a67s31t29i93m61i94l 36K11r58a11u16s 3413214274763

Jistě, příznivci brexitu v Londýně jásali a oslavovali. Uvidíme, jak na tento den budou vzpomínat i za 10 let. Jen dost dobře nerozumím tomu, proč bychom nad těmi oslavami v Londýně měli jásat i my v Česku. :-P

+10/−6
6.2.2020 11:53

R47o32m40a43n 91K23l75a17z27a27r 7894728924545

Blog evidentně jen pro vyvolené. Ať si ty vzdušné zámky užijou. Kdyby alespoň ta získaná "nezávislost" byla pro lidi. Ale tu získali jen britští politici, jedině ti pocítí nějaké reálné výhody, že nebudou jen spolurozhodující, ale plně rozhodující. Víc tu nemá smysl dodávat.

+10/−10
6.2.2020 10:53
Foto

F91r98a62n98t83i56š97e11k 91M26a19t58ě85j35k47a 8467594869637

Pokud snad svoboda, nezávislost a demokracie nefungují na menším území a s menším počtem lidí (u kterých lze už z logiky věci předpokládat vyšší míru společných zájmů v místě, kde žijí), je pošetilé domnívat se, že bude takový problém vyřešen přenesením hlasování na větší území a mezi větší počet lidí (u kterých lze bezpečně z důvodu rozdílného vývoje předpokládat, že mají společných zájmů ještě méně).

0/0
7.2.2020 23:24
Foto

Š60t45ě10p44á64n 13B62i91c24e12r75a 6709322428556

Věřím, že tamější atmosféra byla strhující. Proto lidi chodí na tribuny sportovních utkání, proto někteří chodili na Letnou demonstrovat proti vládě a Babišovi. Pocit sjednocení a sdílených přání člověka nabíjí. Sám jsem to zažíval 21 a 23.11. 1989 na Václaváku pod Melantrichem. Vládla tam povznášející nálada, ale kvůli mé povaze jsem se neubránil určitým obavám, zda to, co nastane po pádu socialismu, který jsme si tam všichni přáli, bude podle našich přání a ještě o něco lepší. A to samé bych asi prožíval, být Angličanem, na tomto shromáždění. Na jedné straně úleva, na druhé obavy.

+4/0
6.2.2020 10:50

M65i11l52a41n 36Š69ť77a45s40t23n33ý 8428362505687

Ať si to Britové užijí, koneckonců si to (i když těsně) odhlasovali v referendu. Česká republika však není Velká Británie, a to jak po stránce ekonomické, tak i geografické. Proč myslíte, že občané Gibraltaru nejsou z Brexitu nijak odvázaní? Podívejte se na mapu.:-)

+5/−1
6.2.2020 10:48
Foto

Š79t66ě13p18á42n 19B91i63c96e94r31a 6649832988256

Je to smutné, ale my si nemůžeme dovolit opustit EU. Pro nás je jedinou nadějí, ale marnou, že úředníci v Bruselu začnou jinak myslet a jednat. Tomu se věřit nedá a tak nezbyde, než počkat až se to samo rozpadne, jako RVHP.

+9/0
6.2.2020 10:59

M54i86l26a40n 68Š45ť92a27s59t92n81ý 8108692315407

Ta naděje je s odchodem VB bohužel ještě menší.

+2/0
6.2.2020 12:15

P69e36t50r 54S31k18u67h23r10a46v73y 3473552457151

Chtělo už by to nějakou pěknou válku v Evropě. Davy nadšené mládeže povzbuzované fanatickým davem pochodující na frontu. Jako na začátku první světové války. Kannonfuter. EU vznikla aby války v Evropě nebyly možné. Jen slavte! Mávejte mávejte vlajkama! Kričte: "Nic než Národ!" ;-(

+5/−3
6.2.2020 10:47

P15a93v46e24l 67P46o26k95o81r33n85ý 2496524250592

Za takovýto blog by se měly dávat nejméně 2 karmy. Dík.

+10/−9
6.2.2020 8:53

M18a31r42e65k 34V94a24l38i77č16e86k 2721259924930

Podobně nadšeně elaboraty psali kdysi účastníci Staveb mládeže v SSSR...

+11/−13
6.2.2020 7:55
Foto

Š97t47ě80p54á87n 86B62i55c62e93r52a 6399682318446

:-)nebo širokorozchodné trati na východním Slovensku.

0/0
6.2.2020 10:53

P68e24t97r 49P37o52k14o88r21n19ý 4892645682173

Pan Matějka je pamětníkem. ;-)

0/0
6.2.2020 22:39

L80u73b11o12š 86U34l48r67i97c36h 2714555756793

Británia nie je len Londýn!!! Angličania sa zišli v Londýne na oslavu Brexitu.

Žiadne oslavy sa nekonali v Glasgowe resp v Edinburghu, v Belfaste, v Gibraltare o 23:00 namiesto Britskej hymny spustili Ódu na radosť.

https://glob.zoznam.sk/gibraltar-si-vystupenie-z-europskej-unie-uctil-jej-hymnou/

+21/−2
6.2.2020 0:55

J71o80s64e55f 17P42r47o72c73h74á65z50k93a 3580695444965

Jak málo stačí škodolibému čecháčkovi k radosti...Ale raději bych s oslavami počkal "do roka a do dne".

+11/−5
5.2.2020 23:29

V32l93a47d80i30m51í37r 80L96o95u11d26a 8717777816762

Tak rychle zase CZExit nebo EUEnd nebude. Ten nereformovatelný moloch ještě potrvá...

+1/−1
6.2.2020 11:05

V33l26a39s54t44i57m35i69l 18K98r35a46u45s 3403884964623

"Do roka a do dne" se toho zase až tak moc nestane. Jen se bude vědět, zda se podařilo uzavřít nějaké smlouvy mezi UK a EU. Všechny reálné dopady brexitu se projeví až tak za 10 let.

+3/0
6.2.2020 11:49

I38v49o 61B37o97u51š39e 5372737208

Jdu na sever..... a už jdu na jih....na sever... a na jih.... no není to úžasné???

+3/0
5.2.2020 22:07

A46r46n55o12l96d 82L73i69č41k40a 7896615744670

Karma.

R^

+5/−4
5.2.2020 21:58

M77i72r30o26s90l44a66v 16M13u63d42r37a 6309487350742

A nějaké selfíčko by nebylo?

+2/−1
5.2.2020 21:46

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz