Středa 27. ledna 2021, svátek má Ingrid
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 27. ledna 2021 Ingrid

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B51e29d55ř49i46c80h 34V29e88v70e40r56k79a 4140855371809

Něco pro zasmání Matějkovi:

https://media.giphy.com/media/pDj3XukqNwhsA/giphy.gif?fbclid=IwAR1iTY2q-0frWZFye2dfQaUB-KIxfZxECrSFXXdbDUU-PcGzqpKsj4UvbDc

0/0
5.4.2019 16:57
Foto

F81r90a37n64t15i41š43e90k 92B18y78s52t81ř64i83c61k66ý 7582157177523

Aháááá, tedy něco jako:

-- "There will be no downside to Brexit, only a considerable upside" (David Davis)

-- "The day after we vote to leave, we hold all the cards and we can choose the path we want" (Michael Gove)

-- "The free trade agreement that we will have to do with the European Union should be one of the easiest in human history" (Liam Fox)

Už máte rezervované reklamní plochy na autobusech? Chtělo by to vymyslet nějaké velice šťavnaté hausnumero... Třeba "Posíláme Evropské unii 8 miliard Kč týdně!!! Proč je raději nevložíme do budoucnosti našich dětí???"

0/−1
27.3.2019 8:55
Foto

B23e91d69ř16i58c93h 72V26e69v44e37r75k17a 4640225381139

>>Stále totiž budeme členy nejrůznějších mezinárodních organizací, ať už na evropské úrovni nebo na úrovni Světové obchodní organizace.<<

A neměli bychom opustit i je, abychom byli skutečně samostatní? Pane Matějko, i vy jeden světohujere. Že vy jste přisátý na dotace z těch mezinárodních organizací, u kterých vám nevadí, že v nich budeme i nadále setrvávat? Anebo jste to jen nedomyslel? A neuvědomil jste si, že skutečnou suverenitu získáme až opustíme všechny mezinárodní organizace? Taková KLDR je podle této logiky zajisté nejsuverénnějším státem na světě - no nebyla by to paráda, kdybychom se, co se týče státní suverenity, dostali alespoň na jejich úroveň? Nebo kdybychom zašli ještě dál a izolovali se od světa úplně - to by bylo něco, viďte - vždyť on i ten Kim zaprodává svou vlast tím, že s tím Trumpem vůbec jedná. Naprostá železná opona, přes kterou neproklouzne ani myš - ani sem ani ven, to by byla panečku ta správná a jediná suverenita, jakou by si naše milovaná vlast zasloužila, není-liž pravda?

Takže, pane Matějko: pevně věřím, že jste to jen nedomyslel - a že svou myšlenku, za kterou se bijete jak lev, abychom byli konečně suverénní, dotáhnete do zdárného konce! Vždyť jak říká váš ideový souputník Petr Hannig: Buďme hrdí! A já k tomu dodám: Zadrátujme to tu všechno a zaveďme tu konečně ráj na zemi tím, že zamezíme všem nepřejícníkům okolo hranic naší krásné vlasti, aby nám škodili. Ostnatý elektrický drát na hranice a nikdy jinak!

+3/−2
26.3.2019 17:33
Foto

M19i85l63a55n 38S12t80e46h33l86í77k 7890309983781

Nalejme si čístého vína. Evropská unie samozřejmě není bez chyb a leccos by se mělo reformovat. Ale lidé vašeho typu jen do všeho vrtají kvůli zisku politických bodů, ale kdyby se jim (nedejbože) jejich záměry povedly, budou hledět jako zjara a nebudou vědět, co si s vítězstvím počít, protože kromě planého kecání nic jiného neumí.:-/

+2/−2
26.3.2019 10:07
Foto

L84e66o89n30t30ý15n20a 67C26h31v58á80t12a45l26o52v54á 1583565726

Nalít si čistého vína je důležité, protože ve víně je pravda, takže pan Matějka vrtá do Unie kvůli zisku politických bodů, na rozdíl od evropskounijních politiků, kterým nejde o politické body, ale o blaho nás všech a navíc úplně přesně vědí, co si s tím počít a kromě toho umí mnohem víc, než jen zbytečně kecat. No tak to potom jo. ;-D

0/0
1.4.2019 1:19
Foto

M50i60l23a21n 20S32t82e71h26l82í94k 7700659523181

Zatímco Matějka a spol. jsou tak fundovaní, že naši zemi po CZexitu dovedou k zářným zítřkům. Už se na to těším.;-D

+1/0
1.4.2019 11:33
Foto

L26e44o90n33t91ý51n68a 42C96h57v98á44t29a80l42o29v43á 1573575276

Pokud požadujete zářné zítřky, budete se muset obrátit jinam, protože na to byli jiní kabrňáci.

Pokud chcete normálně žít ve svobodné zemi, opravdu věříte, že EU je k tomu ta správná volba?

0/0
4.4.2019 13:07
Foto

M54i78l96a46n 43S93t84e31h59l92í37k 7930289813601

Rozhodně si nemyslím, že je správná volba odejít z EU jako sólista. Pokud bychom měli existovat jako "svobodný" ostrůvek mezi státy EU, nic dobrého nás nečeká. Budeme-li chtít s nimi obchodovat, stejně budeme muset ctít pravidla EU, jako bychom byli její členové. Navíc budeme silně závislí na tom, jak se k nám postaví Německo, protože s ním máme 80% obchodní výměny. A náš hlavní tahoun ekonomiky - automobilový průmysl, je také navázán hlavně na Německo. Jestli nebudeme chtít prodělat kalhoty, budeme muset přistoupit na celní unii. Takže pohádky o naší nezávislosti si můžete klidně vytlouct z hlavy.:-)

+1/0
5.4.2019 15:46
Foto

P30e65t14r 13S17k63á65c22e74l 6124129399

V jednom máte pravdu, totiž že jsme navázáni na Německo. Víte ale jak? Příklad - ve firmě Kinkert Přelouč naši občané - vývojáři chrlí nápady pro 60 automobilek světa, závod v Přelouči je zásobuje závěsy a klikami. Po Czexitu se firma přejmenuje po českém majiteli a dosavadním majitelům skončí proudy zisku. Takže kdo a na koho je navázán, kdo koho potřebuje? A tak je to v 80. procentech našeho průmyslu, včetně tabákového. Proč se "musela" firma Tabák K.Hora prodat? Levou rukou by ji uřídil každý průměrný manažer a dnes by byl za vodou. Neproudily by dividendy do zahraničí, to nás ničí. Cukrovary - měli jsme jich 47, díky hodné EU máme jen tři. Perlička na závěr:

Cukrovar v Hrochově Týnci:

Do EU se hrnou státy podobně jako my v roce 2003 - „ceniči zubů“ tehdy objížděli ČR a slibovali padání pečených kuřat do úst až z Bruselu. Místo toho u nás padají cukrovary a další objekty, viz cukrovar Hrochův Týnec:

http://zvedavec.org/komentare/2010/03/3584-zanik-cukrovaru-v-hrochove-tynci.htm

Nejsmutnější obrázek je nakonec, vydržte a poučte se, zda tohle chceme!??

Byli jsme před EU, budeme i po ní, věřte si. Viz I.republika, zlatá, suverénní...

0/−1
5.4.2019 21:26
Foto

B95e48d47ř23i47c80h 62V46e46v53e89r97k65a 4470825131299

... bože, do čeho's to duši dal...

0/0
8.4.2019 16:45
Foto

B15e25d47ř29i21c63h 38V54e49v63e14r42k14a 4930445131979

... v souvislosti s příspěvky pana Skácela jako je tento mě napadá jisté rčení o "Hurvínkovi" a "válce"...

0/0
9.4.2019 16:07
Foto

J45a83n 45P55a56v40l80í44k 2167402665481

Češi to v současnosti dopracovali tak, že si prosadili do čela vládu oligarchie a buranokracie, podporované komunisty, vzdalující naši společnost od demokratických principů a vlády práva. A to v rámci EU. Pokud bychom navíc hloupě následovali falešné proroky made in Klaus st. i ml. a jejich epigony, dobrovolně bychom si vybrali chudobu a staronový režim podobající se východním despociím. I když jsou tito falešní proroci dost hlasití, myslím, že společnost má ještě dostatečný pud sebezáchovy, aby na jejich náckovské vábení nenalítla.

+3/−3
25.3.2019 17:32
Foto

T65e34o59d46o17r 58B64e81z28d41ě20k 5914730828753

Komunisté a oligarchie vládnou především Evropské komisi.

+2/−1
26.3.2019 9:22
Foto

P30e42t52r 19S85k10á30c63e46l 6574729749

Výsledkem je např. Směrnice EU, která nahrává vládnímu nařízení o "letním čase". 16 chlapců ve vládě se rozhodne a 10 milionů musí poslechnout. Zářný příklad demokracie. Byli jsme pře EU, budeme i po ní.

+1/0
5.4.2019 0:25
Foto

R43a13d22o79v96a89n 88P25a13j67o35n54k 6395612845657

Frankfurt am main praská ve švech, ceny nemovitosti rostou, město prožívá obrovský stavební boom (mám tam příbuzné, osobně jsem viděl). Londýn ve finančním světě ztrácí na prestiži. A tady u nás bloudi fantazírují.

Navíc se to cpe přímo do místa nejvyššího s jasným úmyslem škodit. Takovíto malí lidé kazí reputaci celé naši zemi. Ještě že se tam ani náhodou nedostanou.

Marně přemýšlím zda jsou placení nebo jen užiteční? Třetí možnost je, že na hlouposti a naivitě jiných si staví svůj vlastní amorální zisk.

+3/−2
25.3.2019 17:14
Foto

V35l90a71d71i79m19í48r 90S96t53u66d28e11n86ý 5128728425240

Chlapi, domluvte se... VKml tuhle tvrdil, že chce vystoupit z EU i za cenu toho, že životní úroveň poklesne o 30%. Proč tuto eventualitu vůbec zmiňoval, když podle vás by to měl být takový laláč?

+10/0
25.3.2019 16:51
Foto

P60a68v47e44l 29D13v58o79ř18á94k 5879225564100

Já těmto "kouskům" radím, aby se přestěhovali do země. která nemá s EU ale opravdu vůbec nic společného. A je z čeho vybírat. A oni - ne.

+3/0
25.3.2019 17:06
Foto

P43e93t72r 74S84k92á64c94e21l 6254359399

Může se stát, vlastně věřím že se tak brzy stane a EU se sama rozloží. Kam potom Vy se budete stěhovat?

0/−1
5.4.2019 21:28
Foto

V71o86k37o11u94n 92V39l77a92d47i31m15i86r 8232918719248

Tak ja ho chapu. Pokud tomu prumeru poklesna zivotni uroven o 30%, tak se nekomu musi zvysit mnohem vic. Jak vlastne prisel jeho tatik k IVK? Prodejem jeho bytu v panelaku na Proseku asi ne. Asi mel toto na mysli.

0/−1
25.3.2019 19:17
Foto

T59e77o49d52o33r 33B38e22z26d79ě76k 5294480538213

Proč by se někomu zvyšovala víc? Vy budete jeden z těch socialistů, co trpí představou, že když jeden chudne, druhý bohatne a naopak, co?

+1/−1
26.3.2019 9:23
Foto

T15e57o26d30o77r 22B12e58z43d63ě62k 5224870848603

Na čem by se měli domlouvat, oni snad pracují spolu?

0/−1
26.3.2019 8:47
Foto

J92a31r50o45s43l74a82v 16L47i57m25a 1835247251

Kdyz se divam a ctu diskuzni prispevky na vas blog, pane Matejko, bude lepsi z te EU neodchazet. Ten "bordel" ve spolupraci s EU je stale mensi, nez ten "bordel", ktery zacne po vystoupeni. Tato mala diskuze to naznacuje. Kdyz k tomu pripocitate ten politicky "chaos" po poslednich volbach, musite k tomu "bordelu" s vystoupeni pridat jeste nas politicky "gulas" uvnitr nasi CR. Dokazeme to vse prekonat?

Pravdepodobne ano. To jeste vetsina bude v "sedmem nebi", nebot budou moci horekovat, nadavat a plivat na vse, co nepujde podle jijich predstav. Ceska natura se ukaze v plne sile.

Proto muj zaver je. Lepe zustat a mlcet. To nam jde vzdy lepe, nez co jineho. Minulost je vzornou ukazkou.

+4/0
25.3.2019 16:42
Foto

P20a39v49e35l 26D57v69o92ř23á58k 5219115434850

Pan autor by se možná měl na čas lépe, než se na něho jeho spoluobčané sesypou. A pak aby raději někam emigroval - kam? Do Německa nebo do Francie? ;-DRv

+6/0
25.3.2019 15:52
Foto

V89á21c45l52a60v 33R58o36u83d15e77n38s97k19ý 9672140931975

Pane vachmajstr, voni sou hlava!:-)

+1/−1
25.3.2019 15:39
Foto

P85e48t14r 23M36á94j 5397240679789

R^

+1/0
25.3.2019 15:32
Foto

J72a38n 43R98á87ž 1919943124140

Evropská unie mne štve a bylo by lepší, kdyby ve stávající podobě neexistovala. Ale přesto si myslím, že v současnosti vystoupit z EU jednostranným aktem, jak to dělá Británie, by pro nás dopadlo špatně.

Doufám, že se EU bude zásadně transformovat a začne to anulováním Lisabonské smlouvy. K vnitřní "revoluci", která bahnitý rybník EU rozvíří, dotlačí EU parlament i obě "Rady EU" stále se zvyšující odpor k nedemokratické (skoro) diktatuře Bruselských úředníků u rozhodující části obyvatel členských zemí, který vyvolal už dnes pozorované změny postojů nové garnitury evropských politiků (např. Kurz, Kramp-Karrenbuerová) stavějících se kriticky k Merkel-Macronovské vizi EU. Akcelerovat tyto změny budou prohlubující se ekonomické problémy "jižního křídla EU" a velké hospodářské problémy ke kterým se velkou rychlostí blíží Francie.

+1/0
25.3.2019 14:58
Foto

R64a60d65e88k 35J33a70h96o27d47a 3113872294603

EU se samozřejmě zreformuje. Ale do pozice federativního celku.

Merkelová půjde na odpočinej a její náhradnice propaguje myšlenku superstátu pod taktovkou Německa a Francie.

+3/0
25.3.2019 15:03
Foto

A34l62e39x 71G62r25e15g37o92r 9534852962499

Jako že by se sfederalizovaly dluhy jednotlivých zemí?

Opravdu si myslíte, že je reálné, aby, italské, španělské a francouzské dluhy platil zbytek EU?

0/0
25.3.2019 15:40
Foto

J16a88n 45R13á17ž 1639493434410

Že se EU nikdy mírovou cestou, tedy jednomyslným rozhodnutím členských států, nestane federací, je jediná jistota, která mi umožňuje realizovat program dožití v ČR.

Je zajímavé, že myšlence federace v době našeho vstupu, bylo nakloněno hodně lidí, a to nejenom u nás. Ale proměna EU v klon RVHP po prosazení Lisabonské smlouvy,tedy postupné ničení demokratických forem rozhodování v EU vytvořila stav, kdy si úvahy o federaci evropských států dovolí veřejně předkládat jen mamánek Macron a politička za zenitem Merkelová.

+1/0
26.3.2019 12:56
Foto

J96a22n 79Š51v39a77d91l23e78n59k22a 9134809690

Myslíte, že nás nepoškodí cla, kterou nám EU zavede? EU bude všude okolo nás a v tuto chvíli představuje našeho hlavního exportního partnera. Vy byste se chtěl přeorientovat někam jinam?

+7/0
25.3.2019 14:55
Foto

R25a39d78e96k 75J70a16h79o90d84a 3273812604233

Naše republika není primárně ani exportní ani importní. Máme to cca stejně.

V takovém případě by samozřejmě cla uškodily, ale opravdu tak moc aby to nějak výrazně rozkolísalo ekonomiku?

+2/−1
25.3.2019 15:06
Foto

R40u47d47a 85S28l37a50v58í30k 5323478236241

Kecáte, naše republika je silně exportní ekonomikou.

+1/0
25.3.2019 16:00
Foto

P23e92t72r 93S68k46á72c15e34l 6194869779

No tak budeme v exportní politice pokračovat. V dnešním globálním světě není nic jednoduššího: Dnes naložíte plný kamion porcelánu, skla či bižuterie, za dva dny je v Hamburku naloděný a za 14 dnů ho mají na opačném konci světa. Jako bonus se nám budou sypat peníze za licence k vynálezům našich lidí. Příklad - textiláci v Liberci, vývojáři v Přelouči a přidá se i Tatra v Kopřivnici, kde dnes nestíhají plnit sjednané smlouvy. Strach není všemocný, ovládá jen slabší povahy a tak asi bude dobré ve volbách dát hlas razantním lidem. Za 29 let nás neschopní chlapci dovedli tam, kde jsme...

0/−1
5.4.2019 21:34
Foto

B36e60d16ř36i62c69h 78V63e60v74e40r73k92a 4750405201949

Jasně. A proto byste asi chtěl, aby lidi dali hlas té vaší obskurní straně (nebudu ji jmenovat - jen podotknu, že to není ta jiná, také obskurní, strana Matějkova - obskurní je ale zcela srovnatelně) - straně, jejíž předseda je tak neschopný, že si ani není schopen své názory obhájit ve svobodné diskusi. A nestydí se sám sebe prezentovat jako "bojovníka za absolutní svobodu slova" - pod svým blogem ale diskuse zakazuje (a dříve, než mu asi někdo vysvětlil, že to "nepůsobí příliš hezky" často i mazal všechny kritické příspěvky - takže poté, co mu to někdo vysvětlil, teď už diskuse "jen" zakazuje, "bojovník za absolutní svobodu slova")

0/0
8.4.2019 16:42
Foto

J17i41ř83í 61K57i23n16d95l 2268807193557

Teď cla za naše zboží jde do EU. Za druhé jsme členy Evropské hospodářského prostoru (EHP), který nám zaručuje svobodu pohybu zboží, osob, služeb a kapitálu uvnitř Evropského jednotného trhu. Cla by poškodila firmy, které u nás podnikají a to jsou zejména Německé.

+2/0
25.3.2019 15:30
Foto

A88l31e60x 68G58r66e30g23o95r 9594532822619

EHP ale souvisí s EU. Není jedno bez druhého. Za přístup do EHP bychom platili stejně jako Norsko a Švýcarsko. Ale i tato daň by asi byla momentálně lepší, než současný stav v EU.

+3/0
25.3.2019 15:43
Foto

T49e81o28d79o28r 38B35e76z96d92ě35k 5344300228543

Před EU se za přístup do hospodářského prostoru žádné výpalné byrokratům platit nemuselo.

0/0
26.3.2019 9:24
Foto

A19l20e81x 60G32r74e39g23o71r 9244352542269

No jo, bejvávalo.

0/0
26.3.2019 9:35
Foto

T24e44o63d57o31r 21B74e93z36d77ě86k 5544410578953

A fungovalo to mnohem lépe.

0/0
26.3.2019 9:38
Foto

A94l35e48x 46G22r20e13g23o98r 9304182322359

EU ale nabízela více. Bohužel, jít třeba pracovat do Itálie je teoreticky možné ale prakticky neuskutečnitelné. Je málo firem, které oficiálně zaměstnají cizince bez agentury v jeho zemí. A aby si člověk našel zaměstnání kdekoliv jinde, musí mít štěstí a nebo dělat opravdu podřadnou práci. On to nikde není žádný med a nacionalismus bují naprosto všude. Tohle EU tak jak je nemůže ustát. A to nemluvím o tom, co se stane až přijde krize a začnou se projevovat dluhy Itálie ,Španělska a Francie.

0/0
26.3.2019 10:08
Foto

T20e13o54d72o22r 20B41e43z44d14ě23k 5554270278403

A bylo to tak správně. Ať si každá země svobodně rozhodne, jak to bude se zaměstnáváním. Nacionalismus bují jen a jen díky konání EU.

0/0
26.3.2019 11:30
Foto

J32a36n 28R74o77u43b86a32l77í22k 6437229101455

Pred EU, pokud budeme brat v potaz vznik EU s platnosti Maastrichtske smlouvy, zadny evropsky hospodarsky prostor, nebo-li EHP, neexistoval, tudiz ano, nic se neplatilo, ale zaroven zde nic takoveho neexistovalo.

0/0
26.3.2019 14:38
Foto

T43e48o97d84o64r 90B81e15z74d43ě98k 5234600908223

To si fakt myslíte, že na sebe tehdy všechny státy měly uvalená cla?

0/0
26.3.2019 19:51
Foto

J28a93n 78R80o86u80b54a40l87í48k 6867359411385

Tehdy se to ridilo GATT a ano, cla byla zcela beznou a normalni zalezitosti a je tomu tak i dnes, Dnes se vetsina statu, pokud nemaji jinou umluvu, ridi pravidly WTO.

0/0
27.3.2019 9:16
Foto

T98e20o95d10o95r 15B37e89z36d45ě35k 5564910288613

Já se ptám, jaký praktický důvod mají státy EU na nás uvalovat cla, kromě politické uraženosti.

0/0
27.3.2019 9:52
Foto

J27a52n 74R39o58u27b64a41l23í63k 6877189201465

Pokud bychom vystoupili z EU a nedohodli bychom se na napr. bezcelni unii, coz v zasade znamena byt clenem EHP a prispivat do kasy EU a zaroven nutnost dodrzovat urcita pravidla, na ktere nebudeme mit vesmes zadny vliv, pak by se na nas vztahovala ujednani dle WTO a cla bychom platili automaticky, nikdo by je na nas neuvaloval. Totez se stane Britanii, pokud vystoupi bez dohody.

0/0
27.3.2019 12:03
Foto

T76e65o49d76o75r 33B13e22z64d85ě84k 5124910588533

Neexistuje jediný důvod platit výpalné za neexistenci cla ani k dodržování unijních socialistických pravidel. Ujednání WTO jsou v tomto zcela nesmyslná.

0/0
27.3.2019 12:07
Foto

J33a93n 62R92o23u45b73a56l75í23k 6737669951425

Jestli jsou ujednani WTO nesmyslna nebo ne je v zasade jedno. Pokud bychom vystoupili i z bezcelni unie, pak by na nas byla uvalena cla dle WTO a hotovo. Proste to tak je. Pak bychom sice nemuseli dodrzovat zadna pravidla, ale zas by nase vyrobky ztratily konkurenceschopnost (vyssi cena diky clum) a moment, vlastne bychom museli dodrzovat pravidla a dovazet na trh EU jen takove vyrobky, ktere by splnovaly normy EU. Takze by v zasade nedoslo k zadne zmene co se tyce zbozi, jen bychom si tady na vlastnim dvorku mohli prodavat co chceme, ale kdo rozjede nejakej vetsi kseft jen pro CR?

+1/0
27.3.2019 12:15
Foto

T22e86o94d89o23r 69B95e58z80d68ě24k 5484610668883

Pokud vím, tak taková Kanada žádné výpalné například neplatí a obchodovat může bez problémů.

0/0
27.3.2019 12:25
Foto

T37e66o68d20o18r 28B11e94z94d73ě72k 5294890368123

Ano, opravdu neumíte uvést jediný důvod, proč by na nás EU měla uvalit cla

0/0
26.3.2019 8:47

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz