Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B33o23h23u57m79í15r 44Š63i55m25e95k 3121860524904

Referendum o vystoupení Česka z Evropské unie je absurdní nesmysl!

Referendum je volba podle emocí bez znalosti faktů. Rozhodování přes zvolenou občanskou reprezentaci je volba racionální přes mimořádné informace, které obyvatelé prostě nemají!

:-)

+3/−1
10.7.2017 10:39

B73o86h94u47m69í13r 93Š43i37m31e36k 3221730344754

Nejdříve je nutné vysvětlit, proč je lépe být v Evropské unii a proč je lépe nebýt v Evropské unii. Čestně vyložit na stůl jednotlivé argumenty a porovnat je. Pak teprve můžeme vést diskusi.

Referendum o EU již bylo a naštěstí vyšlo pozitivně. Nové referendum má smysl, pokud převáží důvody proti EU. Jinak je třeba vědět, že referendum není racionální záležitost, je to záležitostí emocí. A ty jsou hodně proměnné a zvratné. A v našem prostředí zde laboruje přes 30 různých serverů sloužících zájmům ruského imperialismu tak vehementně, že již spousta lidí nevěří ani politikům, ani redaktorům a živí se jen štvavými zprávami ruských desinformátorů v duchu závisti, nenávisti a strachu. To je tak šílený atak, který si běžný občan nedokáže představit.

A každý, kdo tolik preferuje referendum o vystoupení z EU, mi klade otázku, proč slouží ruskému imperialismu?

EU je nutné proměnit k lepšímu fungování. Samozřejmě. Ale politickou cestou! Bořit pokomunisticku je snadné, ale stavět něco funkčního je obtížné. My musíme vědět, proč chceme jeden velký politický celek v Evropě, a musíme znát následky, když zůstanou státečky v jednotlivostech, která velmoc je spolkne a do kterého protektorátu spadnou.

Autore, sloužíte vědomě Putinovu imperialismu?

:-)

+3/−1
8.7.2017 14:27
Foto

V70á26c64l39a91v 65C58h90u76c88h48m30a 6665191198476

Jako bych slyšel Jakeše. ;-D

0/−2
8.7.2017 22:44

B67o62h88u92m95í76r 13Š77i86m95e91k 3861440164804

Asi jste mne chtěl urazit svým přirovnáním mne k Jakešovi. Ale Vaše urážka nesvědčí o mně, ale o Vás!

:-)

+1/0
9.7.2017 5:55
Foto

V67á92c39l59a65v 19C31h92u98c96h97m55a 6265131928846

Nesnažím se vás urazit. Bolševika podle mně urazit ani nelze.

0/−3
9.7.2017 19:18

J94i68r67k46a 28K76o56p71a91c38e68k 4478153306513

Opět to šíleně plete, pane Chuchmo. Ten Jakeš je právě stoupenec vašich názorů (tj. vystoupení z EU a NATO, zrušení sankcí vůči Rusku a rozšíření spolupráce s Ruskem), než že by se ztotožnil s názory prozápadního pana Šimka! ;-D

+2/0
9.7.2017 17:58
Foto

V20á19c94l18a70v 11C98h87u53c67h65m90a 6465781738206

Jakeš si co se názorů týče může podat ruce s celým vedením EU. Však taky pocházejí téměř všichni z jedné líhně. Evidentně víte kulový o tom kdo EU řídí stejně jako víte kulový o mých názorech. A co se týče pana Šimka, pro mně není podstatné na kterou světovou stranu se klaní, ale jakou ideologii vyznává a pan Šimek se ve svých blozích mnohokrát sám přihlásil k ideologii bolševismu a jeho velkým vzorem je estébák Bureš.

0/−3
9.7.2017 19:22

B92o91h36u33m49í26r 38Š33i94m11e10k 3891270144114

Rv!!

0/0
9.7.2017 20:38

B51e88d87ř12i46c55h 11V92e95v50e11r12k55a 4800975821619

>>Evidentně víte kulový o tom kdo EU řídí stejně jako víte kulový o mých názorech.<<

Nevím co ví o vašich názorech pan Kopacek. Nicméně např. já se tu s vámi již setkal mnohokrát a troufám si říci, že vaše názory docela znám... a řekl bych, že mohu jednoznačně prohlásit, že jakešovsky bolševické jsou vaše názory, pane Chuchmo, nikoli názory "vedení EU".

A abych byl objektivní, ještě bych rád dodal, že pokud je pro někoho "vzorem" Babiš alias Bureš, je to stejně ostudné, jako jsou ostudné povětšinou vaše názory (vyjma tohoto hodnocení Babiše alias Bureše). Tak se ptám pana Šimka - opravdu je vaším "vzorem estébák Bureš"? Nebo Chuchma zase jen lže, jak mívá velice často ve zvyku?

+2/0
10.7.2017 11:00
Foto

V97á46c42l23a64v 13C23h86u23c93h17m79a 6825941868126

Ano, pro lidi jako vy byli opravdu bolševici a Jakeš jakýmsi obrazem svobody a tak je celkem pochopitelné, že si moje hájení svobody s nimi nějak spojujete.

A co se pana Šimka týče, netřeba se ptát. Pan Šimek prezentuje své názory veřejně a nijak se svým zhlížením se v Burešovi netají. Dohledat si jeho blog jistě zvládnete a pokud ne, poptejte se u svých řídících orgánů. Oni vás navedou.

0/−2
11.7.2017 18:18

B78e77d87ř10i32c71h 26V95e50v35e30r93k44a 4400505421129

>>Ano, pro lidi jako vy byli opravdu bolševici a Jakeš jakýmsi obrazem svobody<<

Tak tohle může vymyslet skutečně jen bolševik... bolševik Chuchma.

>>Pan Šimek prezentuje své názory veřejně a nijak se svým zhlížením se v Burešovi netají.<<

Máte pravdu, pan Šimek zřejmě ještě nezaregistroval, že Babiš je stejným ohrožením demokracie jako např. Zeman nebo náckové Hannigova resp. A.B.Bartošova střihu nebo bolševiko (váš pohled na EU) - náckové (vaše hájení nácků Hanniga a spol.) střihu vašeho. To ovšem nijak nevyvrací argumenty pana Šimka v jeho pohledu na EU. A že vaše názory na EU jsou nechutně bolševické také ne.

>>moje hájení svobody<<

Opravdu "hájíte svobodu"? I vy jeden bolševický šibale...

+1/0
11.7.2017 18:32

M63a57r13i48á96n 38B12é73r18e38š 1752282976194

On nikdy skutečnou svobodu nezažil, takže podobně jako Matějka má naprosto pokřivený pohled na to, co je a co není svoboda. Hlavně nikdy neměl vnitřní svobodu a proto mu všechno zvenčí připadá jako nesvobodné. Věřte, musel byste znáte jejich špatné dětství, pak byste se ničemu nedivil.

+2/0
12.7.2017 16:12
Foto

V48á31c34l66a80v 74C20h45u11c95h17m92a 6705671818466

Koukám, že zase máte absťák a potřebujete se opět znemožnit hraním si na psychologa. ;-D

0/−1
13.7.2017 17:32

M79a90r53i31á78n 55B88é73r76e13š 1792702566534

Žádný absťák, jste v tom s Matějkou podobni. Žádná svoboda, žádný mužský vzor. Tak nedělejte ze sebe ještě většího než už jste, véno.

+2/0
13.7.2017 17:56

J28i86r12k13a 95K37o63p65a39c96e10k 4668503206773

Evidentně víte kulové o tom, kdo snahy o vystoupení z EU řídí, soudruhu!

A z jedné líhně přeci pochází i ten váš Zeman a Putin! ;-)

+1/0
10.7.2017 11:47
Foto

V55á64c93l26a84v 53C49h51u30c73h54m31a 6855201278666

Právě proto, že pocházejí z jedné líhně, je vaše slovní spojení "váš Zeman a Putin" nesmysl. Ale jsem na blábolení nesmyslů u bolševiků celkem zvyklý, tak klidně v tom pokračujte.

0/−2
11.7.2017 18:14

J27i24r93k13a 95K43o14p25a16c81e89k 4868803676773

Tak tenhle nesmyslný podmiňovací blábol se vám moc nepovedl.

Vy už nejspíš ani nevíte, co a proč jste chtěl napsat. Faktem ale je,

že Jakeš má na zahraniční politiku, konkrétně pak na vystoupení ČR z EU obdobné názory, jako máte vy. Stejně tak jako i ten váš Zeman a Putin. To prostě neokecáte žádným slovním spojením nebo nespojením. ;-)

+2/0
12.7.2017 15:26

P27a21v19e63l 85N13o13v75á66k 4373588735501

Referenda o podobných otázkách jsou velkým omylem politické reprezentace. Když už, tak nezávazně. A pokud závazně, tak proboha ne prostou většinou, ale aspoň 60% nebo 2/3 hlasů. Plus nějaká minimální rozumně vysoká hranice účasti. Lidi nemají hlasovat ano/ne o otázkách, kterým 99% populace nerozumí. Od toho je tu politická reprezentace,ať už si o ní subjektivně myslíme cokoliv.

+2/−1
8.7.2017 12:52
Foto

V52á47c71l79a85v 72C46h23u44c34h40m57a 6215351968716

Myslíte tu politickou reprezentaci, která velmi často vůbec netuší o čem se hlasuje?;-)

0/−2
8.7.2017 12:55

P80a72v69e56l 42N22o32v34á24k 4623508575661

A vy máte ten pocit, že když to netuší oni, tak zbytek populace na tom bude lépe?

+3/0
8.7.2017 13:45
Foto

V54á32c91l60a76v 44C12h14u24c44h53m43a 6355861628966

Přinejmenším bude zbytek populace rozhodovat o svém vlastním životě. Dobře nebo špatně, na tom nesejde.

0/−3
8.7.2017 13:52

P37a87v40e32l 12N95o79v25á61k 4273288335191

Hlasuje sice každý za sebe, ale rozhoduje o ostatních, nikoliv o sobě, jak tvrdíte. Já preferuji, aby složité otázky rozhodovali ti, kteří mají aspoň teoreticky šanci dobrat se pochopení problému. Navíc parlament v podobě zákona odhlasuje všechny možné aspekty, narozdil od referend, která všechno bez ohledu na složitost prezentují černobíle. A to je dost málo.

+4/0
8.7.2017 14:02

B38o38h15u91m90í51r 72Š62i23m18e31k 3821370364394

Referendum o vystoupení Česka z EU je zrada národa!

+2/0
8.7.2017 14:32

B78o24h94u45m83í40r 48Š61i85m38e69k 3731410534354

Chuchmo, Vám nezáleží na budoucnosti naší země?!?

+3/0
8.7.2017 14:29
Foto

V73á75c18l51a61v 90C61h33u49c87h15m14a 6125941718606

Právě že ano. Proto si myslím, že čím dřív se dostaneme z přímé podřízenosti bolševické EU, tím lépe.

0/−3
8.7.2017 22:45

B20o46h47u32m81í49r 77Š89i76m29e63k 3311770404194

Jenže ta Vámi nadávaná "bolševická" Evropská unie je ochranou malých států evropských proti Putinově agresi ruského imperialismu. Vám se stýská po ruském protektorátu? Mně ne! Já chci být svobodným občanem svobodného státu, i když bude v podřízenosti většímu celku, který ho ve svobodě ochrání!

:-)

+3/0
9.7.2017 5:52
Foto

V87á44c55l74a85v 74C48h82u45c39h35m88a 6415801448756

Vy jste nejspíš usnul v roce 1989 a probudil se v roce 2004. V tom mezidobí jsme fungovali a prosperovali jako svobodná země. Do roku 1989 jsme skutečně byli v podřízenosti východního bolševismu a od roku 2004 jsme zase v podřízenosti západního bolševismu. Vyjma toho období mezi těmito dvěma roky to jde s námi z kopce. Čím to asi bude?

0/−3
9.7.2017 19:17

B10o74h90u31m50í58r 13Š56i82m98e87k 3861400234304

Čím to asi bude? Naši bolševici v nejrůznějších stranách poschovávaní nám rozkrádají republiku!

0/0
9.7.2017 20:36
Foto

V24á61c53l59a38v 26C30h33u77c74h17m22a 6435501678436

Naši ve spolupráci s těmi eurounijními.

0/−2
9.7.2017 21:12

R23o75s54t71i98s36l80a15v 40M60a56j86e97r 2433352619308

Uvědomujete si, že tu politickou reprezentaci volí ti stejní lidé o kterých říkáte, že nejsou natolik inteligentní, aby si rozhodli o tom zda v EU setrvat či nikoliv?

0/0
8.7.2017 17:54

R77e81n38é 12J64o24s51e32f 1986837196174

EU je skvělej nápad, jen by to chtělo tak 99% změn a úprav...:-). https://www.youtube.com/watch?v=MMlHypUq8xM https://www.youtube.com/watch?v=gNyxxzTe0MA

+1/−1
7.7.2017 11:21

J18o44s23e68f 32P43r24o40c85h48á19z30k91a 3130515274855

Díky takovým "bojovníkům za svobodu a demokracii" jako autor ji můžeme velmi rychle ztratit a stát se opět ruským satelitem. Důstojník KGB Putin zbrojí a chce obnovit sovětskou moc a impérium. K tomu používá i pěšáky na blogu.

+4/−4
7.7.2017 0:50

M97i25c53h38a40l 14S47v13o28b71o53d54a 5878898286721

Putinovi stačí pouze sedět na zadku a čekat. Ani nepotřebuje pěšáky z Idnesu. Stačí jedna bruselská "dáma" a "král" ,kteří žijou mimo realitu a nejsou schopní se probrat z letargie. Pak bude otázka setrvání naprosto nepodstatná, protože nebude žádná EU šachovnice.

Nebo konečně chytne Italy pod krkem,jelikož to byli oni,kdo naučili pašeráky dovážet je už před léty kvůli čerpání dotací. Nebyla to sicilská mafie,kdo na tom vydělával? Kdo k tomuhle byznysu dal prostor?

+3/−1
7.7.2017 10:43

P69a27v90e33l 52Š82t13í48p23e21k 5579883354605

Vesmír se dělí na EU a Rusko? V roce 2000 jsme byli ruským satelitem a teď nás EU chrání?

+2/−1
7.7.2017 13:44

B46o37h52u16m55í54r 78Š13i69m41e93k 3961780884364

Procházko, proč jste tak naivní? To jste tak mlád, že se Vám stýská pro ruském protektorátu?

0/0
8.7.2017 14:30
Foto

P49e66t75r 48H12a10n78n97i43g 5816584125424

Autor František Matějka zcela správně chce dát lidem demokratickou možnost se rozhodnout zda lidé chtějí být i nadále v EU s mnoha známými riziky (nutnost přijímat ekonomické migranty a změnit strukturu obyvatelstva našeho státu), nebo nebýt v EU s mnoha neznámými riziky (ekonomická stabilita státu apod.) Vždyť takové referendum může vyznít tak či onak či nemusí k němu přijít dostatečný počet lidí a nebude platné. To všechno by bylo na vůli lidu této země.

A hysterická reakce odpůrců referenda mi připomíná reakci předpřevratových zastánců nerozborného přátelství se Sovětským svazem a zemí "společenství míru a pokroku"

+7/−4
6.7.2017 3:15

F80r50a77n86t66i90š28e46k 97B42y21s25t12ř38i33c93k54ý 7632557627813

Mně spíš přijde hysterické "nutnost přijímat ekonomické migranty a změnit strukturu obyvatelstva našeho státu"...

+5/0
6.7.2017 8:47

B47e71d54ř87i56c61h 12V54e93v13e22r73k37a 4350825731139

Petr Hannig je předseda politické strany Strana "zdravého rozumu", která se teď nedávno spojila do předvolebního holportu s neonacistickou "Národní demokracií" antisemity a neonacisty A.B.Bartoše, tak se nedivte těm nesmyslům, co zde do diskusí tento pán zcela běžně píše.

+1/−2
7.7.2017 10:02
Foto

P78e41t89r 93H38a51n72n20i78g 5166344445874

Koukám, že B. Veverka mna pronásleduje, kde se jenom objevím. a to také proto, že jsem byl tak slušný a odpovídal jsem mu v mailové korespondenci mimo tato diskuzní fóra. Příště se už poučím, a vždy si musím před odpovědí na maily zjistit, zda se nejedná náhodou o trolla Veverkova typu. Pár už jich znám, vždy bojují proti zdravému rozumu a používají slova jako antisemita, či neonacista. Jsem zvědav, kdy označí takoví to Veverkové za antisemitu třeba předsedu izraelské vlády BENJAMINA Netanjahu

+3/−3
7.7.2017 10:50

B29e76d64ř69i36c61h 31V34e63v45e34r43k85a 4680835891289

>>Koukám, že B. Veverka mna pronásleduje<<

Já vás "nepronásleduji". Já pouze upozornil pana Františka Bystřického na to, s kým má co do činění. Resp. že jste předsedou jedné politické strany, která se spojila s jinou politickou stranou do předvolebního spojenectví. Co je na tom špatného, že jsem ho na to upozornil?

A co se týče osoby pana A.B.Bartoše: Je na každém, ať posoudí, zda je nebo není neonacistou a antisemitou. Já se domnívám, že obě tato označení na něj jednoznačně sedí. Vy se domníváte, že neonacistou není a že to je "pouze slušný vlastenec". OK, je to váš problém, pokud se toto domníváte. Každý si z toho, jak posuzujete A.B.Bartoše, na vás bude moct udělat obrázek sám. Ovšem jen v případě, že to bude vědět. Takže já pouze upozornil na nesporná fakta (tzn. jaké politické strany jste předsedou a s jakou politickou stranou jste se spojili a co si myslíte o A.B.Bartošovi) a dovolil jsem si své drobné zhodnocení osoby A.B.Bartoše - považuji ho za jednoznačného antisemitu a neonacistu. Co je na tom špatného?

>>odpovídal jsem mu v mailové korespondenci mimo tato diskuzní fóra. Příště se už poučím<<

Ano, reagoval jste i mailem. To, že jste odpověděl na pár mých mailů znamená, že proto již nesmím nikde v diskusích upozorňovat ostatní diskutující na to, že jste předsedou politické strany, která se spojila s "Národní demokracií" A.B.Bartoše, resp. co jste, kvůli tomuto odpornému spojenectví, zač?

>>Jsem zvědav, kdy označí takoví to Veverkové za antisemitu třeba předsedu izraelské vlády BENJAMINA Netanjahu<<

Styďte se. Jednoznačného antisemitu A.B.Bartoše se snažíte "hájit" tím, že takto podle zaútočíte. Ne, pan Netanjahu antisemitou určitě není, nikdy jsem to netvrdil a nikdy to tvrdit nebudu. Na rozdíl od A.B.Bartoše, který antisemitou (dle mého názoru) jednoznačně je a kterého se snažíte takovýmito podpásovými argumenty obhajovat. A tím, že ho obhajujete, se od té jeho náckovské a antisemitské špíny špiníte i vy sám. Opravdu to máte zapotřebí?

+3/−1
7.7.2017 11:27
Foto

P63e30t25r 23H73a61n34n40i73g 5616754815324

Pane Veverko, nepochopil jste srovnání. Je vidět, že nemáte rozhled - možná by Vám k němu pomohl jeden vtip. Ale, už jsem k Vám opět shovívavý. Ale takový jsem já (jak Vy pravíte také neonacista a antisemita - mimochodem tím Vaším označením k mé osobně výborně bavím své přátele)

+1/−4
7.7.2017 11:52

B27e24d35ř26i48c52h 46V74e13v58e19r67k53a 4970145351549

Ne, nejsem to já, kdo by "nepochopil". Naopak jste to vy, kdo nechápe, že srovnávat pana Netanjahu s A.B.Bartošem je jednoznačné chucpe. Nebo snad máte informaci o tom, že by pan Netanjahu znal A.B.Bartoše a nepokládal ho za antisemitu?

A "bavíte" své přátele i tím, že "k lepšímu přidáváte" i ten fakt, že jste předsedou strany, která se spojila s Národní "demokracií" antisemity A.B.Bartoše?

>>Je vidět, že nemáte rozhled<<

To od člověka, který předsedá politické straně, která se spojila s antisemitskou a náckovskou partají, opravdu sedí.

+4/−1
7.7.2017 12:08
Foto

P61e53t55r 57H89a20n69n35i94g 5466894185594

Komu není dáno, tomu není pomoci. Napište už sám nějaký článek ať víme, kdo Vy zač.

+1/−3
7.7.2017 12:18

B98e16d49ř19i17c93h 42V31e18v85e69r53k61a 4700255681359

Požadovat "napsání nějakého článku" místo protiargumentů na můj předchozí příspěvek - to asi opravdu bude znakem toho vašeho "zdravého rozumu", že ano?

Opravdu nechápu, proč bych měl "psát nějaký článek", když zde jde zcela jednoznačně o vaše spojenectví s neonacistickou Národní "demokracií", které je faktem - a ke kterému jste nám zde toho zatím mnoho neřekl.

A i na to, že srovnávat Netanjahu a A.B.Bartoše je chucpe, jste nijak nereagoval - upřímně řečeno, nedivím se vám, chucpe to jednoznačně je - nicméně požadovat po oponentovi "napsání článku" za situace, kdy nejste schopen smysluplně argumentovat na oponentův příspěvek, je opravdu... hodně... "hannigovsky zdravě rozumné"..., že ano...

+3/−1
7.7.2017 12:32

F79r77a30n15t27i90š21e56k 87B40y79s57t43ř86i94c14k51ý 7692577467133

Tou tatíčkovskou arogancí chcete odvést pozornost od vskutku směšné spolupráce s Bartošem? ;-) Druhé mistrovat o hysterii, sám přitom politicky stavět na hysterii kolem uprchlíků?

+2/−1
7.7.2017 12:14

B70e14d45ř75i82c12h 95V29e94v11e10r24k67a 4690135421879

Zde musím oponovat. Spolupráce s A.B.Bartošem není "směšná", ale jednoznačně hanebná.

+3/−1
7.7.2017 12:49
Foto

V87á58c61l78a37v 46C98h44u22c80h28m83a 6145341228976

To dáno zadáním. Svého času takto pronásledoval Matějku. Až mu nařídí, že má zaplevelovat diskusi u někoho jiného dá vám zas na chvíli pokoj. ;-)

0/−2
8.7.2017 12:03

B31e43d12ř46i13c31h 71V25e55v87e25r21k86a 4400545171269

>>Až mu nařídí<<

A kdo jsou ti "oni", kteří "nařizují" "kdo" má "koho" "pronásledovat", pane Chuchmo? Zajímavé, vy asi víte o věcech, o kterých kromě vás nikdo nic neví... mohl byste se tu prosím svěřit trochu detailněji?

+1/0
10.7.2017 10:46

F92r18a78n18t65i71š68e32k 93B64y27s90t94ř82i12c77k80ý 7642337987203

Jestlipak pan Hannig bude mít v programu i boj proti chemtrails? :)) Když se někdo zaštiťuje "zdravým rozumem" (dělával ti i Mr. Matějka) je to první známka toho, že se tady volič musí mít na pozoru.

+4/0
7.7.2017 11:15

B25e71d12ř72i62c25h 58V67e89v15e63r34k75a 4350255551369

Zda chemtrails, to opravdu nevím. Ale "zdravě rozumný" neonacismus, tím, že se spojil s antisemitou a neonacistou A.B.Bartošem, zřejmě jednoznačně ano.

+2/−1
7.7.2017 11:29



BLOGER ROKU 2017 - FINÁLE

BR17

Kdo bude blogerem roku 2017? Rozhodněte svým hlasem ve finále! Hlasovat můžete zde .

Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.