Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P24e79t64r 34S31k68á48c25e56l 6674869219

Karma. Více k EU je v článku:

http://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=504429

Zdravého rozumu je nám třeba...R^

+1/0
20.4.2016 22:54

B43e15d55ř97i43c39h 89V44e80v78e41r16k92a 4310135431839

Pokud v současné době něco opět zavání normalizací, tak to rozhodně není nic v souvislosti s EU, ale spíše v souvislosti s tím vaším povedeným oblíbencem Zemanem, Matějko.

0/−21
15.4.2016 13:04
Foto

M37i76l89o37š 70F48. 56P91e15c38h11a65r 3173661320625

Pan Matějka uvedl pro své tvrzení argumenty. Vy ne. Dlužíte jak argument pro své tvrzení, tak i pro svůj kategorický nesouhlas. Dočkáme se jich?

+16/−1
16.4.2016 23:36

B74e82d47ř69i62c43h 75V65e97v44e48r57k41a 4980655151409

A ty argumenty "pana matějky" jsou kde? Já si všiml jen ideologických žvástů.

A co se týče té skutečné normalizace, kterou tu v současné době zavádí Zeman: Jistě, je možné, že vám Zemanovo vyznemenávání policistů za ty jejich nehorázné zákroky 17.11.2015 a při návštěvě toho čínského bolšeivka nevadí a nepřijde vám na tom vyznamenávání nic špatného. Mě ano a pokud se nepodaří podobným excesům zabránit, ani se nenadějeme a budeme tu brzy mít poměry podobné těm, co tu byly v roce 1969. A protože chápu, že vás nepřesvědčím, jen konstatuji, že ten nehorázný bolševismus, který v poslední době Zeman čím dál tím víc stupňuje, může nevadit zase jenom bolševikům. A je jedno zda bolševikům nabarveným na rudo nebo maskovaným u Svobodných "pravicovými" mimikry.

0/−7
18.4.2016 18:19

R95a39d19i31m 16V43o17d51ň51a33n60s43k25ý 5711744826409

Označit oponentův názor za "ideologický žvást" pokládáte za argument? Pro mě je to spíše projev neschopnosti kontrolovat svůj vztek.

+8/−1
18.4.2016 20:21

B56e29d95ř24i97c93h 10V34e38v36e98r98k59a 4160725951349

Ne, "označení oponentova názoru za ideologický žvást" za argument nepokládám. Musíte ale číst příspěvky celé, ne jen prvních pět procent v první větě - kdybyste to udělal, mohl jste zareagovat nějak smysluplněji. Takhle jste si opět bohužel, přesně tak, jak míváte ve zvyku, střelil gól do vlastní sítě.

+1/−1
20.4.2016 10:48

R20a36d23i40m 68V49o39d28ň21a19n25s32k82ý 5721734736119

Víte, ono v podobných neargumentech, hlavně když jich je 80% příspěvku, se cosi informačně hodnotného hledá dost obtížně.

0/−1
20.4.2016 20:22

P52e45t19r 26S97k44á18c95e76l 6174179529

Souhlas pane Vodňanský. Vaši oponenti asi trpí nedostatkem sebedůvěry a tak argumentují opatrně, všeobecně. Jak to stojí v novinách, jak nás krmí televize. Proto nyní v této době platí o to více tohle:

"Rozhodljsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž jeopustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody,kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než sepřiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0/0
20.4.2016 23:01

B90e27d86ř47i89c60h 47V69e98v87e78r65k94a 4860845841119

To je váš problém, když poukazování na zemanovské šíření nenávisti a zlo, považujete za "neargumenty", aniž byste sám věcně argumentoval.

+1/0
21.4.2016 16:15

R55a63d35i34m 58V62o36d86ň18a22n91s14k43ý 5901424326759

Ne, "šíření zla" za argument opravdu nepovažuji. Poukázání, že něco argument není, za argument považuji. Ještě něco?

0/−1
21.4.2016 22:35

B29e90d37ř84i92c21h 35V13e12v64e66r52k30a 4210595331949

Asi vůbec netušíte jak velké nesmysly píšete. Je mi vás upřímně líto.

0/0
22.4.2016 10:17

R31a52d81i27m 42V64o59d60ň80a48n55s65k64ý 5951464426299

Moc kvalitní a věcný argument, opravdu.

0/0
22.4.2016 10:29

B66e93d57ř26i61c52h 98V30e56v97e69r43k86a 4100425801489

Nápodobně.

0/0
22.4.2016 10:35

R69a88d50i57m 86V36o76d33ň21a71n79s47k47ý 5671294206119

Víte, já nemusím utíkat k fázím jako "šíření zla" a invektivám jako "napsal jste hloupost". A poukázat, že nejde o argumenty, pokládám za jediný možný argument na ně.

0/0
22.4.2016 11:32

B53e64d75ř77i68c10h 81V95e84v65e89r26k93a 4470235841259

Že Zeman šíří zlo není fráze, ale fakt. To, že vy to nepovažujete za argument, je váš problém. A jestli máte opravdu pocit, že zde nějak skvěle "argumentujete", je to opravdu velmi smutné. Každý rozumný člověk, který si vaše "argumenty" přečte se vám buď musí smát, nebo nad vámi plakat. Co vás vede k tomu, že se tady takto ztrapňujete?

0/0
22.4.2016 12:21

R35a56d91i71m 79V67o79d91ň50a79n29s82k19ý 5391494326859

Ano, typická odpověď sluníčkáře, "je to prostě fakt". Že jde o naprosto vágní tvrzení nepodložené žádným argumentem nikdo z nich nepochopí. Sám jste šíření zla.

0/0
22.4.2016 12:26

B56e76d15ř70i11c88h 67V60e11v69e86r16k27a 4340665621319

Zemanovi se podařilo rozeštvat tuto společnost tak, jako se to zatím nikomu nepodařilo. Ale chápu, že člověk, který používá takové trapné termíny jako "sluníčkář", to asi opravdu nevidí. Zřejmě budete ze stejného těsta jako je Zeman a proto vám evidentně vaše a Zemanovy nehoráznosti nevadí. Váš problém.

0/0
22.4.2016 12:39

R41a72d27i38m 73V96o94d84ň27a30n62s23k75ý 5351494936179

Rozeštvat, vážně? Takže politik se má chovat tak, aby 100% názorů na něj bylo identických? A u Zemana je to půl na půl, určitě?

+1/0
22.4.2016 12:49

B90e45d78ř53i34c67h 33V20e77v96e92r85k33a 4550625291869

To jak se Zeman chová se může zamlouvat jen lidem jako jste vy. Pokud máte pocit, že na Zemanově chování není nic špatného, je to váš problém. Sám sobě tím vystavujete vizitku.

0/0
22.4.2016 12:54

R96a76d15i56m 81V78o19d85ň82a67n15s46k34ý 5441474226199

Nebo třeba s některými jeho názory souhlasím a s některými ne, vážená vizitko.

0/0
22.4.2016 13:04

B42e30d82ř77i17c15h 93V27e95v10e12r98k93a 4740985921889

Tak schválně. Uveďte konkrétní příklad Zemanova názoru, se kterým nesouhlasíte.

0/0
22.4.2016 13:21
Foto

V37á72c88l59a18v 65C69h66u51c98h27m73a 6525611558726

Že Zeman v podstatě dělá jen to, co děla EU vám nějak v té vaší ideologicky zmasírované makovici nedošlo, viďte? Dovzdělejte se, informací máte všude spoustu, pak třeba budete i chápat, že jste vlastně napsal hloupost ve stylu ... normalizaci nám tu nezavádí EU, ale EU mimo jiné i skrze Zemana.

0/0
22.4.2016 13:46

B24e22d42ř46i18c89h 70V20e39v85e78r17k86a 4870925151539

Vy jste opravdu tak nedovtipný, že jste si nevšiml, že kromě pár vět z počátku funkčního období a současného vyvěšení vlajky EU tehdy, tu Zeman již několik let provádí zcela protievropskou politiku, mimo jiné orientovanou na východní totalitní režimy? Opravdu máte pocit, že Zemanův nevymáchaný styl má něco společného s korektním politikou EU? Od vás to tedy sedí, to o té "ideologicky zmasírované makovici". Ideologicky zmasírovanější než ta vaše by se dala těžko pohledat...

0/0
22.4.2016 13:53
Foto

V45á16c73l33a58v 33C63h23u21c64h16m75a 6535521478566

Nějak vám uniká, jak se z celé EU stává totalitní společenství.

0/0
23.4.2016 9:50

B35e79d61ř66i56c79h 46V11e77v30e32r86k61a 4780625151229

Nějak vám uniká, že Zeman je stejný hulvát jako lidé, kteří tvrdí, že se "z EU stává totalitní společenství". To VY si se Zemanem nemáte co vyčítat. A to vy, kdyby vám to bylo umožněno, byste tu zavedli novou totalitu. Abbartoš se o to vehementně snaží a lidé jako vy ho v tom (ať už vědomky nebo nevědomky) podporujete.

0/0
25.4.2016 9:37

J30a17n 55R80á48ž 1649873774330

Ne že bych nebál toho, co bude následovat po tom, co bychom odstoupili od EU smlouvy, ale daleko více se už nejenom obávám, ale mám přímo hrůzu z toho, jaký bude pokračovat náš vývoj, když ve stále víc totalitářské EU zůstaneme.

Socialistická totalita má společné rysy a je jedno zda byla řízena z moskevského polytbyra a jmenovala se RVHP nebo je dnes řízena z Bruselu a jmenuje se EU. Diktát!

I v Moskvě jsme měli svoje zástupce, kteří mohli demokraticky hlasovat, ale jejich hlas měl stejně nulovou váhu, jako hlas našich zástupců v Bruselu. Tehdy reálně rozhodovalo moskevské polytbyro, stejně tak jako dnes v EU reálně rozhoduje Merkelová a spol.

Tak, jaký je rozdíl?

+25/−1
15.4.2016 11:29
Foto

V96á35c64l44a84v 43C41h60u60c18h41m47a 6965641688726

Nesouhlasil bych s tvrzením, že málokdo si chce normalizaci prožít znovu. Podle výsledků voleb za posledních 20 let si drtivá většina nepřeje nic jiného než normalizaci.

+2/0
15.4.2016 8:57

B55e37d11ř76i60c41h 11V10e62v33e44r91k74a 4860245731889

Ano, drtivá většina Zemanových příznivců si nic jiného než normalizaci nepřeje. Váš guru Matějka Zemana také hájí. Zamyslete se nad tím, pane Chuchmo.

0/−10
15.4.2016 13:07
Foto

V32á82c21l45a42v 45C88h54u11c28h54m73a 6735321528856

Až jednou dostanete rozum, tak možná pochopíte, že Zeman má pramalý vliv na to, kam se naše společnost posunula ... je to dnes už jen taková směšná figurka. A pro vaši informaci, mezi příznivci bolševických stran, které ovládly parlament, je těch Zemanovců celkem pomálu.

+4/0
15.4.2016 15:48

B17e91d37ř86i11c71h 65V33e63v80e61r98k49a 4840735921669

>> Až jednou dostanete rozum, tak možná pochopíte, že Zeman má pramalý vliv na to, kam se naše společnost posunula ... je to dnes už jen taková směšná figurka. <<

Aha. V tom případě mi nezbývá než konstatovat, že zřejmě nežijete v ČR, když máte takovéhle pocity.

Anebo pokud byste přece jen žil v ČR, nezbývalo by mi než vám popřát ústy vojína Kefalína: "Aha! No jo. No jo, no, tak se tu mějte pěkně, pane majore."

+1/−7
15.4.2016 16:27

R58a73d81i56m 36V22o91d22ň31a59n23s55k36ý 5881104906159

Na to máte nějaký průzkum?

0/−1
18.4.2016 20:22

B67e93d86ř85i86c60h 26V87e81v61e82r89k15a 4250535611169

Průzkum na to samozřejmě nemám, ale když si člověk přečte Matějkovy blogy a zaměří se na pasáže týkající se Zemana - a pak když si i pročítá příspěvky jeho příznivců, obrázek o tom, zda Matějkovi a jeho příznivcům Zeman spíše vyhovuje nebo vadí, si může každý udělat sám. A pokud to uděláte a netrpíte selektivní slepotou, jistě dojdete ke stejnému závěru jako já.

0/−1
20.4.2016 10:53

R25a58d70i38m 80V79o45d74ň79a21n52s76k37ý 5911604176439

Aha, takže vaším průzkumem vypovídajícícm minimálně o stovkách tisíc lidí je přečtení pár blogů..

0/0
20.4.2016 20:23

B27e78d16ř80i70c22h 64V68e54v60e18r32k26a 4430685931299

Ne. O těch "stovkách tisíc" lidí (řekl bych ale, že si hodně fandíte, ale to v tuhle chvíli není až tak podstatné) nevypovídají až tak Matějkovy blogy, ale příspěvky těch lidí, zde pod těmi blogy. A odvažuji si tvrdit, že těch příspěvků a hlouposti v nich obsažených, včetně těch vašich, jsem za těch několik let přečetl natolik velké množství, že mé hodnocení hlouposti vaší a vašich ideologických souputníků, je více než podložené.

0/0
21.4.2016 16:19

R72a50d30i76m 85V24o50d21ň17a48n73s20k53ý 5681324816709

Příznivců Zemana je méně než sto tisíc, vážně? Jen ty volby do toho moc nesedí, co. Jasně, naprosto všechny příspěvky jsou hloupé, ale ukázat jeden jediný konkrétní, to jako vždy nedovedete.

0/0
21.4.2016 22:36

B97e74d54ř35i53c45h 15V68e36v29e36r52k63a 4770825811179

Bavili jsme se o Zemanových příznivcích zde pod Matějkovými blogy. A znovu opakuji, že se nedomnívám, že by jich byly "stovky tisíc" .

OK, pokud chcete "ukázat na jeden jedniný konkrétní", pak stačí vybrat kterýkoli váš, např. tento.

0/0
22.4.2016 10:23

R28a19d85i66m 40V64o64d68ň63a73n89s57k10ý 5901854496549

Jistě. Zas váš argument "napsal jste hloupost", ale říct konkrétně, co je na mém příspěvku hloupého, to nejste jako vždy schopen.

0/0
22.4.2016 10:30

B45e93d49ř93i29c14h 24V17e59v94e24r68k53a 4700905371459

Vaši hloupost se vám tu snažím vysvětlit celou tu dobu kdy tu s vámi ztrácím čas, ale jak je vidět, tak evidentně zcela zbytečně.

0/0
22.4.2016 10:37

R50a22d95i13m 66V19o88d65ň88a71n25s21k35ý 5371504126189

Další tupý osobní útok bez jediného argumentu...

0/0
22.4.2016 11:33

B41e88d42ř23i98c15h 70V59e80v69e50r10k20a 4130985291639

Ano, je to zhola zbytečné.

0/0
22.4.2016 12:22

B50e72d52ř50i78c83h 59V37e39v42e98r95k34a 4660725651449

Kdybyste si přečetl ten příspěvek, na který jste reagoval, celý, všimnul byste si, že v té první větě vyvracím jednu z vašich četných hloupostí. Ale to byste musel rozumět smyslu psaného textu, abyste si toho mohl všimnout. Vaše nedovtipnost je skutečně... grandiózní... gratuluji, alespoň v něčem vynikáte ;-)

0/0
22.4.2016 10:42

R38a11d94i32m 50V17o34d53ň85a49n48s65k78ý 5681264906709

Určitě ji vyvracíte, ovšem ani nevíte kterou a jediný protiargument zní "napsal jste hloupost".

0/0
22.4.2016 11:34

B86e76d59ř66i62c14h 82V84e68v71e71r63k56a 4120765431759

"Jediný" protiargument nezněl "napsal jste hloupost". Protiargumentem bylo, abyste si znova přečetl příspěvek, na který jste reagoval a ve kterém bylo obsaženo to, o čem jste tvrdil, že tam není. Jistě, mohl jsem to znovu zkopírovat do té mé další reakce, ale proč bych to dělal? Když zřejmě neumíte číst a nepřečetl jste si to tam v tom předchozím příspěvku, nepřečetl byste si to ani v tom dalším příspěvku zkopírované.

Nezbývá mi než konstatovat, že, tímto příspěvkem jste opět ukázal, že s vámi diskutovat opravdu nejde. Jste typický troll, kterému když dojdou argumenty, začne vykřikovat že "to vám došly argumenty". Na takto koncentrovanou hloupost, jakou zde předvádíte opravdu nejde napsat nic jiného, než že hlouposti, které zde píšete ukazují na to, že jste opravdu velice hloupý člověk.

0/0
22.4.2016 12:32

R73a96d34i41m 98V65o28d96ň91a43n21s70k60ý 5731814146629

Jistě. Inteligence se prokáže zejména označováním všech ostatních za "hloupé", "šiřitele zla" a vůbec samými moc konkrétními podloženými výroky, bez jediné osobní invektivy. Gratuluji.

0/0
22.4.2016 12:46

B79e94d16ř77i75c96h 22V46e80v44e62r89k39a 4470705321129

Dokud si znova nepřečtete ten příspěvek a nezareagujete nějak rozumně, budete tím jen dokazovat, že to nejsou žádné invektivy a že to na vás beze zbytku sedí.

0/0
22.4.2016 13:00

R93a29d65i39m 86V21o41d69ň69a70n70s23k18ý 5971884586929

Myslíte ten o tom, jak jsou všichni kolem hlupáci, jen vy jste letadlo?

0/0
22.4.2016 13:07

B97e10d22ř93i27c31h 64V16e62v95e49r48k57a 4780625471339

Ne. Měl jsem na mysli např. toto:

>> Bavili jsme se o Zemanových příznivcích zde pod Matějkovými blogy. A znovu opakuji, že se nedomnívám, že by jich byly "stovky tisíc". <<

Vy jste prostě mistr v odvádění pozornosti.

0/0
22.4.2016 13:25
Foto

V44á68c89l75a62v 17C73h30u74c59h28m36a 6205691408966

Noo, že by se zrovna pod Matějkovými blogy scházeli Zemanovi příznivci? Na takové tvrzení to chce mít slušně v hlavě vygumováno.

0/0
22.4.2016 13:34

B89e91d73ř71i71c54h 83V91e74v27e80r60k54a 4520825431939

Ano, pan Radim Vodňanský evidentně má.

Ano, stovky tisíc jich určitě nejsou. Ale že by jich bylo "jak šafránu" se také rozhodně říct nedá. Stačí si přečíst diskusi např. pod tímto Matějkovým blogem:

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=492928

0/0
22.4.2016 13:39
Foto

V87á32c93l98a54v 97C61h29u57c22h27m45a 6305741838916

Veverko, Veverko ... váš problém je, že svět vidíte černobíle.

Jako správný bolšán vše poměřujete heslem ... kdo nejde s námi, jde proti nám.

0/0
22.4.2016 13:49



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.