Eurohujeři vymysleli džihád na řidiče: 30 Km/h ve městě a 60 km/h mimo obec!

18. 03. 2019 9:56:59
Víte, jak jsme si dělali často legraci, že před každým autem bude zase kvůli klimatu a bezpečí člověk s vlajkou? Tak nás v Bruselu bohužel vzali vážně.

Bruselská organizace European Transport Safety Council (ETSC) nedávno vydala tiskovou zprávu s názvem Reducing Speeding in Europe. ETSC v ní konstatuje, že vysoká rychlost je hlavní příčinou vysoké úmrtnosti na evropských silnicích a upozorňuje na skutečnost, že podle schváleného akčního plánu EU pro bezpečnost je nutné snížit povolenou rychlost na úroveň, jíž podle EU může člověk při nehodě přežít. Protože prý člověk dělá chyby, potřeba jej zbavit svobody jet rychle. Konkrétně akční plán uvádí snížená povolené rychlosti ve městech na 35 Km/ha mimo město na 60!

Další doporučení? Více pokut, více radarů a kamer, agresivnější silniční kontroly, omezovače rychlosti a detektory alkoholu, integrované v našich autech. Velký bratr opět posílí.... O tom si ostatně můžete přečíst česky zde: https://www.lidovky.cz/byznys/auto/auta-ovladne-velky-bratr-budou-mit-omezovace-rychlosti-a-alkoholove-zamky.A190315_181856_ln-auto_vlh

Tohle je naprosto přesný příklad toho, jak funguje bruselská byrokratická salámová metoda. Přesně takhle to teď dělají s omezením zbraní a zejména nožů. Jak jsme se dostali až do takové situace?

1) Nejdřív se objeví dvě až tři studie, které dávají do souvislosti rychlost a počet úmrtí na silnicích. I když mohou být pravdivé, autoři většinou navrhují další zkoumání a nemají kategorický závěr. Ani nemohou, zkuste ultimátní závěr na problematiku vlivu rychlosti na úmrtnost vyčíst z velmi přehledných statistik Policie ČR: https://www.policie.cz/clanek/statistika-nehodovosti-900835.aspx?q=Y2hudW09Mw%3d%3d Nepovede se vám to, nic takového tam totiž nenajdete.

2) Pak si ale studii vezme do ruky evropský byrokrat, v tomto případě Evropská rada pro bezpečnost dopravy (ETSC) a rozešle to do všech zemí EU a všem politikům s nezávazným návrhem, že by v případě omezení rychlosti mohlo umřít až o 500 lidí týdně méně. Což je ve srovnání s rakovinou nebo pracovními úrazy malé číslo, ale všichni se můžou rozhořčit.


3) Po vlně mediálních výstupů se udělá „pilotní“ projekt, třeba ve Francii. Zlepšení nenastane, ale statistika dává možnost vše ohnout, navíc se objeví vedlejší efekt „pozitivního dopadu na klima“.

4) Připraví se „zákonodárná“ iniciativa, najde se jeden až dva bloudi z Evropského parlamentu, kteří si na tom udělají předvolební kampaň ve svých zemích, a už se jede.

5) Pak udělá ETSC takovou nesmyslnou kampaň za vaše/naše peníze: https://etsc.eu/in-vehicle-technology-vital-to-tackling-speeding-in-europe. A hle: Kromě omezení rychlosti a dálkové kontroly vozidel je hlavním návrhem měřit rychlost úplně všude.

Jeden nezávazný návrh na omezení rychlosti. Jen doporučení. To přece není žádný problém, navíc je to správné, budou se zachraňovat životy. A jak to celé dopadne?

  • Ve Francii protesty žlutých vest mimo jiné proti omezení rychlosti, protože to přineslo jen víc radarů a pokut. Radary občané Francie ničili ve velkém
  • Počet úmrtí na silnicích neklesá a neklesne, stejně jako u nožů, je to empiricky dokázáno mimo jiné na příkladu Německa
  • Jak přiznal šéf skupiny Volkswagen Group Herbert Diess, kvůli všem těm "kurvítkům" budou nová malá auta o 100 tisíc Kč dražší.
  • Lidem zakážou používat „nebezpečná“ auta a ta nová budou tak drahá, že si je mnoho lidí nebude moci koupit.
  • A malý podotek na závěr: V roce 2017 měla EU 511,8 milionu obyvatel na silnicích zemřelo v tom samém roce 25.300 lidí. Rakovina zabije v EU ročně 1.5 milionu lidí...

Naprosto předvídatelně si těsně před volbami Europarlament odhlasuje takovou prasárničku. Situace možná vyhovuje lobby z autoprůmyslu a sociálním inženýrům ze socialistických struktur bruselské byrokracie, ale rozhodně ne lidem svobodné vůle. Vítejte v novém, lepším světě. Já už nechci v tomto spolku zůstávat, proto jsem všude začal používat tolik moderní hashtag #PryczEU

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: František Matějka | pondělí 18.3.2019 9:56 | karma článku: 47.83 | přečteno: 15059x

Další články blogera

František Matějka

Zakázaná Karkulka a novodobí Koniášové!

Není to nic nového, jde jen další tykadlo normalizované korektnosti, které vystrkují samozvaní strážci morálky a narovnávači údajných nespravedlností. Pokusy měnit dějiny a kultury se nám množí a jsou pro Evropu stejně nebezpečné.

12.4.2019 v 11:59 | Karma článku: 41.32 | Přečteno: 1879 | Diskuse

František Matějka

Bruselská propaganda v českých školách je morální zločin!

Dnes mi nepříčetně zvedl tlak rektor olomoucké univerzi Ladislav Miller, který si opět osobuje patent na pravdu, konkrétně tu jedinou, po bruselku normalizovanou. Navíc ji chce vtloukat do hlavy dětem, což je morální zločin.

7.4.2019 v 13:21 | Karma článku: 43.69 | Přečteno: 2501 | Diskuse

František Matějka

Po odchodu z Evropské unie nepřijde žádná apokalypsa, naopak se budeme mít lépe.

Češi chtějí znovu získat kontrolu nad vlastní zemí. Chtějí rozhodovat o podobě své vlastní hospodářské i imigrační politiky. Chceme, aby naše vlastní zákony měly přednost před zákony Evropské unie.

25.3.2019 v 9:50 | Karma článku: 41.33 | Přečteno: 2508 | Diskuse

František Matějka

Jak to tedy je s Evropskou unií doopravdy?

Poprvé účinkuji v nějakém filmovém díle a jsem rád, že je to zrovna v dokumentu o Evropské unii, který natočil výborný reportér a novinář Stanislav Brunclík. Dnes ho můžete vidět na vlastní oči.

21.3.2019 v 9:50 | Karma článku: 23.54 | Přečteno: 740 | Diskuse

Další články z rubriky Politická aréna - pro politiky

Roman Malach

Evropská unie se o nás opravdu stará!

Dnešní článek bude na trochu lehčí téma. Zjistil jsem, že Zemědělská komise EU schválila zákaz používání názvosloví, které je spojené s masem, pro popis vegetariánského jídla.

21.4.2019 v 19:43 | Karma článku: 27.89 | Přečteno: 640 | Diskuse

Tomáš Zdechovský

Bez zapojení muslimských zemí boj s terorismem nevyhrajeme

Maroko je naším klíčovým partnerem v boji proti terorismu a zvládání migrace, kdy spolupráce s ním je nezbytně nutná i pro naši bezpečnost. A to si řada jeho kritiků neuvědomuje.

21.4.2019 v 13:06 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 400 | Diskuse

Anna Gamanová

Víra, respekt, diskuze - aneb pořád se učíme

Dvě tisíciletí let po Kristu. A pořád se máme co učit. Na celospolečenské úrovni i úplně lokálně se stále více lidí zapojuje do diskuze o budoucnosti. Naučili jsme se už spolu diskutovat?

19.4.2019 v 13:20 | Karma článku: 4.94 | Přečteno: 92 | Diskuse

Jan Dočekal

Koho má volit euroskeptik?

Krátký rozbor možností euroskeptického voliče, koho má volit. Zdánlivě je spousta možností, ale je tomu tak doopravdy? Pojďme se na to podívat ryze pragmaticky.

19.4.2019 v 2:54 | Karma článku: 19.45 | Přečteno: 430 | Diskuse

Kateřina Valachová

Odvolávání juniora

Václav Klaus junior proměnil diskusi o jeho odvolání z postu předsedy školského výboru v nedůstojnou frašku, při které si dal záležet, aby pozurážel co nejvíce lidí.

18.4.2019 v 9:01 | Karma článku: 16.84 | Přečteno: 799 | Diskuse
Počet článků 1586 Celková karma 43.58 Průměrná čtenost 6494

František Matějka (*1970) je předsedou celostátní Strany nezávislosti České republiky a předsedou spolku Centrum nezávislosti České republiky. Více informací najdete na www.frantisekmatejka.cz

Najdete na iDNES.cz