Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I51v84a 77D22o83l97a85n27s54k89á 2523226160450

Pro spolecnost by bylo velmi vyhodne, nerku-li osvobozujici, kdyby urcite etikum v Cesku dostalo misto davek umistenky.

+1/0
14.12.2016 19:11

B94e74d48ř60i34c90h 55V72e98v66e64r24k70a 4830855651139

Ještě poslední poznámku na adresu "diskutéra" Lubora Adámka: Kdysi, před patnácti, dvaceti lety, v dřevních dobách internetu, ještě na webu šlo diskutovat. To ještě neměl internet v mobilu každý nedovzdělanec domnívající se, že na jeho názory je celý svět zvědavý a diskutovalo se tehdy k věci. Dnes tito nedovzdělanci zaplevelují diskuse hloupým trollením ve prospěch svých oblíbenců, i kdyby tito napsali sebevětší nesmysl. Dnes má internet v mobilu téměř každý - a podle toho diskuse na internetu vypadají. Stačí si otevřít (téměř) jakoukoli diskusi na Novinkách (typicky pod články Klause mladšího) a každý jen trochu rozumný člověk vidí, že s tou bolševickou lůzou tam diskutovat smysl nemá. Na Idnes to je o "fous" lepší, ale i zdejší diskuse jsou dnes čím dál tím více zaplevelovávány hloupými trolly. Inu, pokrok prostě nezastavíš... dnes si sice "i skladníci ve šroubárně mohou přečíst Vergilia v originále" - ovšem smysluplnost překladů, které vylezou z Google překladače, je dnes zhruba tak na stejné úrovni, jakou mají diskusní příspěvky "skladníků ve šroubárně", kteří jsou přesvědčeni o "velikosti" svých "myšlenek", které mermomocí musí sdělovat světu (resp. "myšlenek" svých "vůdců", za které se bijí až do roztrhání těla) - a podle toho pak dnes diskuse na internetu vypadají. Tito trollové zásadně nediskutují, jen se snaží za každou cenu, i těmi nejprůhlednějšími metodami (např. tak, že vloží oponentovi do úst něco, co neřekl, a to pak "vyvrací") "dokázat", že oni nebo jejich "vůdce" má "vždycky pravdu".

A bude hůř... až se i ještě hloupější "skladníci ve šroubárně" naučí přispívat do diskusí na internetu...

0/0
7.12.2016 11:51

L27u48b72o69r 69A86d97á80m64e71k 4913229636136

Když místo uvažování v rovině politologie a ekonomie začnete posuzovat příspěvky "toho" zmateného pána (nebo možná kluka) z pohledu psychopatologie. Tak to najednou začne dávat smysl... a vše je mnohem zábavnější :))

0/0
2.12.2016 18:18

L22u75b68o25r 37A51d11á98m38e83k 4303639506106

Pane Veverko, stále se těším na vaše další ublábolené příspěvky. Stíháte je sem, vedle své intenzivní práce, dávat dopoledne, odpoledne, večer... snad nebudete mít tak intenzivní i váš pracovní víkend. Mimochodem, kolik vám teď dává Marxová? :))

S pozdravem

0/0
2.12.2016 18:52

B21e29d23ř55i71c14h 49V45e74v17e76r67k95a 4620985431189

Ano. Ubožák, který nedokáže smysluplně diskutovat, jen trollit. Lubor Adámek, seznamte se s ním.

0/0
5.12.2016 12:26

M94i53k87u54l55á55š 44L64é14v69y 5422275194291

Odpovědnost mladých za směr svého vzdělávání je nezpochybnitelná, v tom má p. Matějka pravdu. Společnost nemůže nést následky špatné volby, že politologie je snažší cesta k získání diplomu než stdium medicíny, technických či přírodních oborů.

Nemyslím ale, že třeba ve Španělsku se 40% mladých (míra nezaměstnanosti mladých) rozhodlo studovat pavědy. Tam bych viděl jistý prostor pro realizaci původně dobré myšlenky EU lídrů.

+1/0
30.11.2016 7:16

J69i74r78k67a 18L98i87b72e27ň37s14k97ý 4112281734519

Komunistický režim prostě nezaměstnanost neznal, a to až do svého konce. Práce byla povinnost, jinak vězení za příživnictví. osobně proti povinné práci absolventům škol nic nemám - asi proto, že mám děti a vím, že to je problém v dnešní době se někde dle své kvalifikace umístit. Jak to bude fungovat je jiná otázka.

+1/0
29.11.2016 18:18
Foto

V89á43c40l42a19v 93C53h75u63c18h84m39a 6855391268156

Mýlíte se, zaměstnání bylo povinné, nikoliv práce.

Máte -li problém se svými dětmi, že nemohou najít práci odpovídající jejich kvalifikaci, asi jste měli lépe zvažovat jaké studium je pro ně z hlediska uplatnění nejvhodnější. A pak, vždy si mohou svou kvalifikaci změnit nebo doplnit.

+3/0
29.11.2016 18:33

B41e97d10ř86i63c21h 69V90e66v49e88r52k36a 4810925961249

Chuchmovi věřte, ten ví o čem mluví. Poté, co na učňáku propadl a nenaučil se na něm za celou docházku téměř nic (to jsou jeho vlastní slova), svou kvalifikaci si také doplnil. V praxi. Ono mu nic jiného nezbývalo, když nechtěl umřít hlady. "A tak to je spravne, tak to ma byť."

+2/0
30.11.2016 9:29

T12o84m98á34š 25R97ů24ž58i32č69k11a 8425115324716

František Matějka jako bloger = stále stejné učelové používání faktů a argumentů spolu s nezbytným apelem na vystoupení z EU.

Nuda, nuda, šeď, šeď.

0/0
29.11.2016 15:31

L10u11b41o19r 40A96d98á76m90e52k 4653679716826

Nuda a šeď... ano, a právě proto má tento článek aktuálně 12442 přečtení. Zdá se, že hodně lidí se rádo nudí...

0/0
29.11.2016 17:22
Foto

V66á93c58l36a10v 40C90h88u42c83h50m63a 6935191368896

Jojo i autor předchozího příspěvku. Matějkovy blogy jsou pro něj stále stejné ... nuda, nuda, šeď,šeď ... ale řekl bych, že si žádnej nenechá ujít. ;-)

+1/0
29.11.2016 18:29

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

B43ě76l88a 51H94o71r61á98k25o59v21á 1428432669530

Karma co se týká školství, tak se krásně ukazuje ́, že nějaké usměrňování je potřebné. Jistě je lepší dělat školu po které budu mít práci na určenou dobu.

0/0
28.11.2016 8:59
Foto

O25t57a64k73a42r 11S12e19k42l 4391263595760

Pro jednou s autorem souhlasím. Leč - stejně jako on , východisko nevidím. Pracovních míst ubývá a ubývat bude s rozvojem techniky přímo exponenciálně. Už nyní se předpokládá , že pro dnešní řidiče , prodavačky, mnohé nekvalifikované u pásů prostě místo nebude.

Co s tím ? Zdaleka ne všichni mají IQ na to , aby vykonávali potřebné náročné funkce ve společnosti . Stejně by se na všechny nedostalo.

Situace trošku analogická s dobou technické revoluce , kdy dělníci rozbíjeli stroje , které jim "braly" práci. V té době nás tu žilo cca 2 mld . Co nyní , kdy je nás násobně více ?

Snad nějaké nové maltusiánství ? Nevím . Zatím asi neví nikdo.:-/

+2/0
26.11.2016 7:10

J25i30r70k18a 42L24i62b23e71ň10s30k66ý 4772971254669

Pořád je tady nápad s povinným základním příjmem, což by u nás stát neufinancoval, hádám.

0/0
29.11.2016 18:20

J96o34s44e27f 36P85r89o60c18h33á80z10k47a 3720905284555

Jistě velmi sporný a diskutabilní návrh. Na druhou stranu je však cítit od Vás i mnoha diskutérů automatický odpor k EU. A spojovat EU se socialismem je trochu moc. V dnešní době to vidím tak, buď EU a Západ nebo Rusko a Čína. Dle svých bohužel už dost dlouhých životních zkušeností jednoznačně volím EU. Díky členství v EU a volnému přístupu na její velký trh máme nejvyšší životní úroveň v naší historii, stejně tak jako míru svobody a bezpečnosti.

+4/−10
25.11.2016 18:54
Foto

V40á38c16l27a96v 79C29h93u53c93h89m85a 6755271438156

No je fakt, že spojovat EU se socialismem jak jsme jej poznali už nelze, protože o takovém socialismu se tehdejším komunistům ani nesnilo.

Tu největší životní úroveň v historii jsme měli i v kterémkoliv období za komoušů. To je prostě dáno vývojem, že pokud není válka, revoluce či velká hospodářská krize, tak prostě životní úroveň jde nahoru. Jen pod tím vedením socialistů jde nahoru celkem o dost pomaleji a jestli to bude takto pokračovat, tak myslím, že se dožijete i historického unikátu, kdy životní úroveň dnešní bolševici srazí dolů.

+10/−1
25.11.2016 22:48

B83e96d21ř89i73c85h 63V22e46v37e41r75k89a 4320535531899

Dnes jste těmi bolševiky vy, matějkovští demagogové, kteří ať už vědomě (nebo ti hloupější z vás i nevědomě) pracujete pro totalitní Rusko resp. Čínu např. tím, že se snažíte rozbít EU. Takže ano, máte zajisté pravdu - pokud vy, dnešní bolševici, budete úspěšní, máte šanci životní úroveň srazit dolů. Hlupáků skákajících na lep těm nejhorším demagogům se jistě najde dost - a jediná šance, jak vám v tom zabránit, je poukazovat na evidentní nesmysly, které vypouštíte do světa - jako např. tu vaši demagogii ohledně toho, cituji: >>Tu největší životní úroveň v historii jsme měli i v kterémkoliv období za komoušů.<< - Pan Procházka zajisté neměl na mysli "stoupající" životní úroveň za komunistů, která jen tak tak stoupala jen díky prostému vývoji. Řekl bych, že měl na mysli něco trochu jiného: Před 2. světovou válkou bylo Československo na srovnatelné úrovni jako nejvyspělejší západní státy (povšimněte si laskavě, že ZÁPADNÍ). Za komunistů se v tomto relativním srovnání (s těmi západními státy) propadlo hluboko dolů, směrem k východním totalitním "banánovým republikám". Po roce 1989 se zase naopak začalo Československo (a po rozpadu federace jeho nástupnické státy) vyspělému Západu vyrovnávat. Tomu Západu, pro který vy bolševici máte dnes jen slova pohrdání - a ti "nejdrsnější" z vás dokonce tvrdí, že "role se otočily" a ze Západu je dnes nová "říše zla", zatímco "Rusko a Čína se staly těmi správnými a následováníhodnými příklady těch skutečných (v případě Ruska) 'konzervativních' a (v případě Číny) 'kapitalisticko-tržních' hodnot". Houby. Tyto nesmysly nejsou nic jiného než pokračování bolešvické propagandy - kterou se vy, "dnešní bolševici" snažíte lidem vymýt mozky. A nevidět tuhle zřejmou věc může jen buď člověk neobyčejně hloupý - anebo prototalitní pragmatik, který pro Putina a ostatní východní totality, pracuje zcela záměrně.

+1/0
28.11.2016 13:03
Foto

L38e71o79n28t86ý76n40a 90C33h45v98á23t43a73l28o95v12á 1353825276

To je otázka, protože možná máme nejvyšší životní úroveň, míru svobody a bezpečnosti navzdory členství. Protože o naši svobodu se EU nijak nestará, spíše naopak, požaduje opatření, která svobodu občanů výrazně omezují, jen to maskuje zvýšením bezpečnosti, například všechna ta šmírovací opatření. ČR zatím není místo, kde by hrozilo nebezpečí, ale odzbrojování obyvatel, kvóty pro přijetí imigrantů a politická korektnost zvyšují nebezpečí. A volný přístup na trh znamená také masivní přerozdělování finančních prostředků, které ožebračuje nás všechny. V podstatě je to celé cesta do pekel dlážděná dobrými úmysly, v horším dlážděná možností vyvolených celou tu šaškárnu zneužít ve svůj prospěch.

+2/−1
26.11.2016 23:14

B41e90d27ř90i77c84h 30V89e96v50e98r14k61a 4230945971569

No, já myslím, že vy budete ten první případ z toho mého předešlého příspěvku. Ale připouštím, že se mohu mýlit.

0/−1
28.11.2016 13:06
Foto

L37e52o16n87t53ý73n72a 30C48h28v40á38t50a17l14o21v61á 1713465926

Myslíte, že jsem bolševik, který pracuje pro Rusko a Čínu, protože odmítá EU? A pro koho pracuje EU, když se předseda EK Juncker údajně vyjádřil, že Fidel Castro je vlastně hrdina?? Jestli vzorem pro EU je Kuba Fidela Castra, pak je otázkou, kdo je tady vlastně proruský bolševik, protože pokud mi paměť dobře slouží, byla Kuba vždy proruská. Dokážete ještě obhájit svůj příspěvek?

+3/−1
29.11.2016 0:34

B94e97d96ř79i89c90h 29V82e85v28e44r27k89a 4520955471389

>>Jestli vzorem pro EU je Kuba Fidela Castra<<

Ne, není. To jen bolševici matějkovského typu tímto ukázkovým způsobem překrucují některá ne příliš šťastná vyjádření pana Junkera. Nicméně to, co řekl, nebylo v podstatě nic jiného než ono známé "o mrtvých jen dobře". Až umře např. Klaus, také mu (přes to, jak moc této společnosti uškodil) nebudu "tancovat na hrobě" - mimochodem přesně tak, jak to Klaus udělal, když umřel Havel. Slušný člověk, když někdo umře, se zachová podle onoho "o mrtvých jen dobře" a rozhodně v tom, co řekl Junker o Castrovi, nehledejte nic proruského.

Naopak proruské je usilovat o vystoupení ČR z EU - když vidíte všechny ty proruské trolly, ta "nezávislá" média jako Aeronet apod., která nejsou nic jiným než ruskou pátou kolonou a o "nezávislosti" v souvislosti s nimi může mluvit jen naprostý hlupák nebo regulérní proruský agent - když si všechno tohle uvědomíte, a vidíte jak se tu dnes proruští trollové aktivizují, musíte dospět k závěru, že vystoupením z EU bychom se dostali do ruského vlivu. A to je věc, o kterou může usilovat jen proruský agent nebo hlupák. Ale třeba vám to jednou dojde.

+1/−3
29.11.2016 10:17

J53a68r70o78s72l46a55v 78L81e91b38e47d41a 3256299107100

O mrtvých jen dobře. On taky třeba Adolf nebyl v jádru zase tak špatný člověk, děti ho měly rády... http://img.topky.sk/big/1676961.jpg/kvety-deti-adolf-hitler-gratulacia.jpg

+1/0
29.11.2016 12:59

B59e56d62ř24i68c70h 87V53e84v31e37r86k42a 4130785601519

I tak by ale byl tanec na hrobě člověka, který posledních deset let byl nemocným starcem bez jakéhokoli reálného vlivu, ne úplně pěkný. Stejně jako není pěkné jakékoliv jeho (v jakémkoli ohledu) pozitivní hodnocení, v tom se shodneme. Nicméně jestli otázka stojí tak, že pokud někdo řekl něco smířlivého o Castrovi, že z toho vyplývá riziko, že ten člověk by snad byl "proruský" nebo chtěl tu dokonce zavést jakousi "castrovskou diktaturu" - tak podle mě něco takového tvrdit, je jednoznačná blbost. Proruští (a prototalitní) jsou jednoznačně ti, kdo chtějí rozbít EU - za situace, kdy Rusko má ambice zvětšovat své teritorium (jeho nejvyšší představitel dokonce nedávno prohlásil, že "hranice Ruska nikde nekončí"). Tvrdit, že Rusko nikoho neohrožuje a že pokud by se např. EU a NATO rozpadlo, "nic se neděje", Rusko je přece to "hodné", které nás "ochrání" před těmi "zlými" z EU resp. NATO resp. USA - takový člověk, který toto tvrdí, je hlupák nebo evidentní ruský agent - a obávám se, že jimi jsou všichni, kdo usilují o rozpad EU. Pokud se EU rozpadne, bude to voda na mlýn ruské lživé propagandě (Aeronet a podobná lživá "nezávislá" - ale ve skutečně naprosto závislá - na Rusku - média), která už dnes u nás padá na úrodnou půdu a obávám se, že všichni ti, kdo usilují o rozpad EU si moc dobře uvědomují, že bychom se tím opět dostali do "sféry ruského zájmu". Což může chtít jen... však víte, houpák nebo evidentní ruský agent. Proto tvrdím, že Matějka je buď naprostý hlupák nebo evidentní ruský agent. Třetí možnost neexistuje. Já osobně se domnívám, že jedna z těch dvou možností je pravděpodobnější - a že to je, bohužel, nakonec ta nebezpečnější pro tuto společnost. A proto proti této protievropské a tím i naprosto reálně proruské resp. proputinovské matějkovské propagandě vystupuji.

0/0
29.11.2016 14:01

L90u91b73o56r 48A28d24á87m60e53k 4863679656286

Působivé. Tak po tak urputném, odhodlaném, do všech stran vulgárním, boji proti bolševikovi zjišťujeme, že vy nakonec nejste protikomunistický ani protitotalitární, i přesto jak se tady snažíte všem hlasitě nalhávat. Jste především milovník Bruselských politiků, ochotný na kolenou absorbovat naprosto vše co z Bruselu vyteče, všechny jejich výplody až do zblbnutí obhajovat. Najednou obdivné postoje ke komunistům, chcípnuvším diktátorům (pozn. vrahům) ze strany vašich milovaných unijních socanů tolik nevadí. Vaše přesvědčivost je u obhajoby Bruselské fantasmagorie na bodu mrazu. Naopak, ještě okolí utvrzujete o tom, že takový projekt může donekonečna obhajovat jen naivní lidská loutka. A já vám za to s velkým potěšením děkuji. Nám, odpůrcům EU, tímto dobře sloužíte.R^R^R^

+1/−1
29.11.2016 17:33

B44e67d42ř89i80c77h 66V64e24v84e57r44k58a 4230755131409

Samozřejmě že neplatí nic z toho, co vyvozujete z toho, co jsem naposled napsal. Samozřejmě že to, že nepovažuji ta ne zcela šťastná vyjádření Junkera a spol. za nijak důležitá neznamená, že bych nebyl proti totalitám a komunismu. Ale to ovšem neznamená, že budu tančit na hrobě mrtvého diktátora, který v posledních deseti letech byl na kapačkách a neměl nejmenší vliv na to, co se okolo něj dělo. A naopak považuji za příznačné, že bolševici, kteří pracují pro Putina, jsou schopni zneužít toho, že někdo neměl žaludek napsat o deset let neškodném diktátorovi, že předtím to byl h*jzl. Samozřejmě, že byl a Junker a spol. měli raději mlčet. A samozřejmě že ta vaše radost, že někdo místo tance na hrobě pronesl smířlivé vyjádření, je opravdu hodně... nepěkná. Koneckonců stejně jako ta vaše práce pro Putina tím, že chcete rozbít EU. Ve které máme demokracii a kromě těch komentářů Junkera a spol. tu (zatím) můžeme vyjádřit i nesouhlas s tím, co řekli. Což v Putinově Rusku, kam se nás snahou o vystoupení z EU snažíte směřovat, opravdu říct nedá. Ale nebojte, až budeme součástí Euroasijského svazu, ještě rádi budete vy a vám podobní vrtět vocáskem až bude Putin oslavovat Stalina, Castra a spol. Opravdu vám není stydno? Srovnejte si to, co řekl Junker s tím co řekl na stejné téma Putin - a pak přijďte s nějakým rozumným návrhem jak zabránit Putinovi získat zpět do svého vlivu střední Evropu poté, co vy rozbijete EU. Co kdybyste se přestěhovali do Ruska, když chcete žít v zemi s putinovskou totalitou a nesnažili se to zavléct i sem? To bych považoval z vaší strany za čestné řešení. Ale vy jste buď... no, však vy víte - a proto i nadále budete tvrdit, že Rusko nás "přece po našem vystoupení z EU nijak ohrožovat nebude"... a tu o Červené Karkulce byste k lepšímu přidat nechtěl???

0/−1
29.11.2016 19:20

L85u55b48o51r 72A61d81á44m68e12k 4703809126326

Stručněa v bodech:

1,Bylo by sprosté mluvit o mrtvých vrazích, diktátorech apod. vdobrém tak jako o zemřelých, dobrých, nevinných lidech. Je tosprosté právě vůči těm dobrým. To že už konečně vzdechnenějaký odporný diktátor, parazit, vrah... to mu úctyhodnost jakozázrakem prostě nevykouzlí. Teda, nevím jak u vás, no u mě určitě ne.

2, Stím >>svobodným vyjádřením nesouhlasu<< viz například socan Schulz a jeho******* výhrušky násilím nám, krajinám na východ od Brusele, kvůli nepomoci imigrantům -https://www.youtube.com/watch?v=4o0OzdrdXoo K tomu mi, mimochodem,řeknete co?

3,No, pokud bude Brusel tak úspěšný při řešení problémů sRuskem jako byl a je „úspěšný“ v řešení problémů sŘeckem, Kyprem, Španělskem, Francií, Itálií, Británii,Tureckem, s masivní migrací... tak asi budeme, díky tomu jejich impozantnímu problem managamentu, brzo všichni mrtví. Fakt netuším kde berete tennaivní optimismus, ale z reálného světa asi ne;-)

4,Pro autoritativní i totalitární režimy jsou vždy nejužitečnějšílidé vašeho, politicky servilního, typu. Nikoliv vytrvalí kritici a obhájci civilizovaných alternativ.

+1/−1
29.11.2016 20:49

B35e50d63ř94i96c61h 34V21e94v36e15r44k38a 4960345511209

1) evidentně nechápete význam přísloví "o mrtvých jen dobře". Váš problém.

2) máte pocit, že za svá populistická vyjádření je např. Orbán nebo Zeman nějak perzekuován? Hrozí jim kriminál?

3) ano, vůbec netušíte, co to je demokracie. Vám by nejvíc vyhovovalo řešení těch výše zmíněných problémů podle putinovského vzoru. Že jste ruský troll dokazujete čím dál tím víc.

4) tomu se musím jen smát. Vzhledem k tomu, že poté, co se Rusko snaží vrátit do svého vlivu Ukrajinu - a pokud bude, i díky vám úspěšné, další na řadě bude střední Evropa - jedinou tou vaší "alternativou" je návrat do ruské sféry vlivu. Čili vy tady pomáháte instalovat putinovskou totalitu a máte tu drzost mluvit o tom, že někdo je "servilní" a "užitečný" pro totalitní režimy. Ano, nic jiného než směšný ruský troll nejste.

+1/−1
30.11.2016 10:02

L56u73b96o47r 26A91d66á61m32e73k 4873199956646

1) Já nemám žádný problém. Jen kvůli nějaké zlidovělé frázi, ale nezačnu chválit a obdivovat zhebnuvší vrahy, diktátory, tak jako vámi milovaná Bruselská socialistická sebranka. Jinak, zajímalo by mě jestli budete líbat nohy, spolu s Junckerem, i Putinovi, až třeba odejde na onen svět. To by mě vážně zajímalo:-)

2) Takže jste kolaborant, vlastizrádce? Schulz vyhrožuje našemu národu násilím a vy se mu plazíte u nohou, všechno jeho vyhrožování nekonečně zlehčujete. Vaše náklonnost k EU musí být opravdu až intimní když jste schopný se při první příležitosti otočit zády i ke své vlasti. Odporná ubohost.

3) Opět jste neodpověděl na otázku. Moc těžká?

4) Tragikomedie EU jako "řešitel problému" s Ruskem. Na to jsem se vás ptal v bodě tři, ale uskočil jste. Čemuž se nedivím, asi jen šílenec by neviděl jak je EU v řešení problémů totálně neschopná (teda kromě "více Evropy") a zároveň extrémně škodlivá. Nebo někdo naprosto poddaný a servilní;-)

No nic, vaše příspěvky jsou téměř bez obsahu, mizerné a neškodné, ať už se to týká EU nebo školství. Speciálně, když píšete o EU, tak mám pocit, že klečíte na kolenou. Je hluboko pod moji úroveň (i ostatních lidí) s vámi nějak víc komunikovat.

EU se stejně rozpadne... a vy osobně máte absolutně nulový potenciál tomu zabránit. Spíš tomu i vcelku pomůžete. Díky za zábavu a s pozdravem, ;-)

0/−1
2.12.2016 1:04

B42e88d44ř92i49c61h 61V50e91v45e59r49k13a 4220755361399

1) Až odejde Putin na onen svět, oslavné ódy na něj se ozvou tak maximálně z tábora sebranky, která dnes vykládá, že "Putinovo Rusko dnes hájí ty správné konzervativní hodnoty". Takže mě se to týkat nebude a toto, co jste položil vy mě, byla spíš otázka na vás - takže nepokládejte nesmyslné otázky druhým a odpovězte si na ni laskavě sám, protože evidentně vaši "gerojové" se budou plazit u Putinova ktafalku. Takže si zameťte laskavě před vlastním prahem. Děkuji.

2) >>Schulz vyhrožuje našemu národu násilím<< Máte opravdu velice zvláštní přistup k hodnocení faktů - pod pojmem "násilí" si tedy já osobně vybavím spíš vaše (možné) kumpány se šibenicemi na demonstracích a nikoli nic z toho, co kdy řekl Schulz.

3) Jste tak hloupý, že v bodu 3) napíšete, že jsem "neodpověděl na otázku" a v bodu 4) přiznáte, že jsem na ni regoval v bodu 4). Že vy se jen snažíte zde parodovat nějakého jiného zdejšího hlupáka, např. Přemysla Černého a sám tak neskutečně hloupý, jako jste tu tak ukázkově předvedl, nejste? Ale já vím, bylo by příliš optimistické něco takového předpokládat, takže bohužel, opět jste prokázal, že jste ještě hloupější, než doteď šlo předpokládat.

4) Zda je nebo není EU neschopná posoudí až historie. Vy tvrdíte, že se EU "stejně rozpadne", já tvrdím, že nikoli. Uvidíme. Ale jinak mi nezbývá než konstatovat, že hodnocení totálního blba (jak bylo zdokumentováno v bodě 3) - pokud totální blb o někom říká, že je "šílenec", opravdu nezbývá nic jiného, než se na to povznést.

0/−1
2.12.2016 10:17

J33a22r37o72s43l85a39v 68L87e40b30e19d51a 3376559617470

Členství v NATO je nějak podmíněno členstvím v EU?

Bez EU nelze spolupracovat v mnoha různých oblastech s jinými evropskými státy?

Je jenom černá a bílá nebo mezi nimi ještě 50 odstínů šedi?

0/−1
30.11.2016 13:00

B70e51d88ř45i72c11h 28V20e24v57e43r13k26a 4390325971619

Nu. Ono to je tak. Tihle bolševičtí vykukové se v první fázi snaží rozbít EU nebo aspoň aby z ní ČR vystoupila. V druhé fázi bude nepochybně následovat vystoupení z NATO. A co se týče spolupráce s jinými státy: Jistě, spolupracovat se dá různými způsoby. Ale pokud by ČR přestala být součástí EU a pak nedejbože i NATO, závazky ostatních států vůči ČR by byly rozhodně o několik řádů slabší, než je tomu teď. Protože napadnout (ať už konvenčně nebo jiným masivním, možná nějakým hybridním, způsobem) zemi, která je součástí EU a NATO je zajisté mnohem větší riziko, než maličkou zemi, která by si snad ve své pýše myslela, že se ubrání sama jakékoli hrozbě. A že ta hrozba je reálná dokládá současná snaha Ruska vrátit do své sféry vlivu Ukrajinu. Nepochybuji o tom, že pokud se jim to podaří, dalším logickým krokem bude opětovně získat do své sféry vlivu nejen další státy bývalého Sovětského svazu, ale i své bývalé komunistické satelity. Takže i nadále tvrdím, že Rusko nás potencionálně ohrožuje a snaha o vystoupení z EU je snahou místních kolaborantských trojských koníků o navrácení ČR do sféry vlivu Ruska.

0/0
30.11.2016 14:46

J59a46r62o78s13l29a55v 62L28e51b19e23d45a 3826219777610

Tak to mám takový rozpolcený, páč jsem proti členství v EU - určitě tedy v dnešní byrokratické a levičácké podobě - ale zároveň jsem pro členství v NATO a Rusko považuju za hrozbu. Inu, nějak se s tím vyrovnám.

+1/0
30.11.2016 15:07

B33e40d62ř38i15c11h 23V25e98v81e23r38k65a 4410685591159

Ale ano, určitě nebudete sám, kdo se (pokud budete s tím vaším czexitem úspěšní) bude divit k čemu všemu svou "troškou do mlýna" přispěl. A vyrovnat se s tím pak nějak budete muset - ale pokud skutečně nejste putinův troll, opravdu vám pak vaše vyrovnávání se s tím závidět nebudu.

0/0
30.11.2016 16:40
Foto

L74e76o58n28t25ý87n69a 92C63h86v81á37t12a78l80o79v85á 1763925926

Máte to špatně, správně je - o mrtvých jen pravdu.

Jen by mě zajímalo, jak si představujete, že nás EU ochrání před ruským vlivem? EU je naprosto neschopná srovnat se se svými vlastními problémy, které si způsobuje sama. Armádu nemá, takže kdyby se Putin rozhodl, že nás zabere, co myslíte, že se bude dít v Bruselu? Bude se tam schůzovat až do omdlení a budou se vydávat různá prohlášení a to bude tak asi všechno. A Putin to ví, z EU žádný strach nemá, z toho soudím, že nás zatím nezabral, protože nechce a ne proto, že jsme v EU.

0/−1
29.11.2016 20:47

B59e46d30ř62i95c88h 89V88e30v58e91r13k48a 4670335921629

Ne. To staré přísloví zní "O mrtvých jen dobře". Schválně jsem si tu vaši variantu nechal vygooglit a našlo mi to pár odkazů, kde se evidentní dobytci snaží očerňovat Václava Havla. A pak už samozřejmě jen odkazy, ve kterých bylo "o mrtvých jen dobře". Takže vidím, odkud vítr fouká. Ze strany morálně pokleslých lidí, kteří se nestydí pročítat si pořád dokolečka tu žumpu očerňující Václava Havla - tak pořád dokolečka, až se jim stane, že mají pocit, že ono přísloví zní "o mrtvých jen pravdu". Odporné.

A co se týče toho, jak nás EU chrání před ruským vlivem: Jak jste přišla na to, že Putin "nechce"? Nikdy jste nečetla jeho vzdychání nad tím, že rozpad sovětského impéria (tzn. Sovětského svazu a jeho loutkových komunistických satelitů) byla ta nejhorší věc, ke které ve 20. století došlo?

A samozřejmě, že si Putin nedovolí za současné situace vojensky zasahovat jinde než na Ukrajině. Jen ale díky tomu prostému faktu, že tu EU (a NATO) je. Pokud se vám je ale podaří rozložit, obávám se, že Putinova touha po obnovení Sovětského svazu a jeho satelitů povede logicky k tomu, že po zabrání Ukrajiny se pokusí ve východní Evropě znovu nastolit loutkové režimy, které mu půjdou na ruku. A vy se styďte, že pokud se mu to podaří, bude to i díky vám.

0/0
30.11.2016 10:13

M73i62l46o97š 50P32l72a20š45i28l 5114377619715

Svaz evropských socialistických republik, tedy SESR v praxi

+4/−1
25.11.2016 11:20

J48i19r22k83a 21L80i69b37e35ň67s21k11ý 4592481234139

Lidi, kteří současný systém nazývají socialismus, netuší, jak totalitní socialismus fungoval - tehdy musel každý povinně pracovat a spát pod mostem bylo zakázáno - za to by vás taky zavřeli, nějaký paragraf by se našel. Tak to prostě bylo. Placeni byli všichni zhruba stejně špatně, ale bydlení bylo zaručeno ve státních bytech, kde byl nájem stejný, zdravotnictví a školství zadarmo, jídlo levné - hlady nikdo nemíral. To byl onen slavný "komunismus", museli jste ale držet hubu a krok a za dráty jste mohl vyjet jen se souhlasem státu. To se od unijního "socialismu" liší, člověk s mozkem to pochopí.

+1/0
29.11.2016 18:24

B19e26d17ř27i48c78h 52V69e85v35e84r44k94a 4610385271819

Mozek ovšem u lidí používající termíny "unijní socialismus" předpokládat nemůžete.

+1/−1
29.11.2016 19:22

L49u78b28o36r 86A63d65á36m16e51k 4453479116186

Definice socialismu můžeme najít uvelikánů jako Ludwig von Mises, Murray Rothbard nebo třeba Jesus Huerta de Soto. A samozřejmě také na prohnilé, opačné straně barikády, u marxistů, původních ale i těch v EU (maoista Barroso, socan Juncker nebo Schulz by jistě také nějakou měli). Jaká jevšak Veverkova definice socialismu? Nikdo neví. Mohl by násvšechny poučit?

0/−1
29.11.2016 20:56

B69e11d28ř20i83c87h 81V29e77v32e86r98k75a 4840175971189

Vy termín "unijní socialismus" používáte s odkazem na to, co tu bylo před rokem 1989 a co bylo nazýváno socialismem, abyste očernili EU. A to je samozřejmě tak velká podpásovka, že evidentně nejen já, ale i např. pan Libeňský k ní nemůže mlčet. A kdybych věděl, že vy se stydět už dávno neumíte, napsal bych styďte se za tuhle odpornou demagogii.

+1/0
30.11.2016 10:18

L84u70b31o40r 22A36d48á52m88e11k 4753139406506

Opět jste neodpověděl na otázku. Mám pocit, že pro vás je každá má otázka příliš těžká. Potřebujete nějak pomoct? Nějakou speciální péči?

Takže co to je ten socialismus pane intelektuále? Definice, fakta, charakteristiky... a konečně bez těch vašich nekonečných blábolů okolo;)

0/−1
2.12.2016 0:56

B61e26d33ř65i34c21h 72V55e97v13e27r91k29a 4590125561669

>>Mám pocit, že pro vás je každá má otázka příliš těžká.<<

Ano, znakem hloupých lidí je, že sami sebe považují za natolik "geniální", že "dokážou" pokládat samé "těžké" otázky...

A co se týče toho socialismu - to je natolik široký pojem, že nevidím nejmenší důvod, proč bych se zde měl pouštět do jeho definice. Já totiž na rozdíl od vás nenavštěvoval žádnou "politickou přípravku", ve které vám nalili do vašich dutých hlav jednoduchá hesla, která vy zde v diskusi vykřikujete a máte z toho pocit, že tím pokládte "těžké" otázky. Nu, každému co jeho jest.

0/0
2.12.2016 10:11

M28i30l79e23n17a 88N81o31v57a39n18s18k83a 4512777269169

Evropská komise každým svým krokem dokazuje, že převzala roli Ústředního Výboru Komunistické Strany Sovětského Svazu a na globální evropské realizuje politickou doktrínu centralistické bolševické diktatury.RvEU

+11/−2
25.11.2016 9:03

B62e42d51ř73i44c52h 20V81e53v38e21r61k34a 4910855691809

Předsednictvo Strany svobodných občanů každým svým krokem dokazuje, že převzalo roli Ústředního Výboru Komunistické Strany Sovětského Svazu a na čecháčkovské národní úrovni realizuje politickou doktrínu zaprděné bolševické diktatury.

Napsal jsem stejně hloupý post jako je ten váš, abych vám otevřel oči. I když k tomu, že by to bylo možné, jsem hodně skeptický - ale člověk nikdy neví, že.

0/−1
25.11.2016 12:07

J94i89r33k60a 78L94i75b36e25ň12s87k13ý 4292861214399

Víte, co to byla bolševická diktatura? Kdo nesouhlasil, byl popraven nebo táhl do lágru na Sibiř.

0/0
29.11.2016 18:26

B85e17d37ř21i24c18h 48V36e83v94e37r57k38a 4710685371229

Ano, souhlasím s vámi. Ale nechápu, proč tento svůj příspěvek píšete pod ten můj, kde jsem jen parodoval to nehorázné matějkovskovské přirovnávání EU k bolševické totalitě. Spíš by se hodilo, kdybyste takovéhle příspěvky psal pod to, co já zde jen parodoval. Protože se zajisté oba shodneme na tom, že přirovnávat EU k "bolševické diktatuře", kde se popravovalo a posílalo na Sibiř (jak jste velice správně zmínil), je TA sprostá podpásovka, zasluhující si poprávu tu vaši zajisté relevantní reakci, nikoli moje parodie na tenhle typ matějkovských podpásovek. Tak věřím, že v tomto se nakonec shodneme.

0/0
2.12.2016 12:18

B93e28d27ř46i21c86h 16V36e70v56e48r89k93a 4420985341539

Chybička se vloudila, omlouvám se, přehlédl jsem se, domníval jsem se, že ta vaše reakce byla na můj příspěvek, nikoli na příspěvek paní Novanske. Takže teď vidím, že mezi námi panuje 100% shoda, ještě jednou se za omyl omlouvám.

0/0
2.12.2016 12:23
Foto

K95a79r70e61l 42M67a15s37e33k 9314658139666

Nikdy vás nenapadlo za ta léta pozorování přírody, pane Matějko, že i studenti měkkých oborů se učí veskrze užitečné věci, jako je kritické myšlení, práce s prameny, vyhledávání, vyhodnocování a porovnávání informací? Co vám na tom tolik vadí?

+1/−2
24.11.2016 15:35



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.