Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83ř70e95m40y63s28l 94Č80e63r95n46ý 6203569905841

Hej vy koumáci co neustále melete vo komouších. víte, že Rusko nebylo výrobcem projektu komunismu ? víte kdo to naplánoval a zaplatil kuva ? chápete souvislosti nebo máte v hlavě jen jednu verzi ? ps - hlavně nezapomeňte reagovat nějakým vtipným bonmotem vy naivové. - pane Matějko, vy tu teda v tý diskusi máte zookoutek to je teda něco . - prosím nereagovat

0/−1
8.10.2016 19:09

M32i18l56a67n 53S41t19e94h58l94í49k 7650949293681

Teda voni jsou hlava pane vachmajstr !? 8-o

0/0
9.10.2016 18:26

P19ř74e81m70y42s57l 26Č55e34r47n68ý 6813419835801

ano použít v současnosti dostupná fakta je pro myslícího člověka velmi kruté, zhroutí se svět a nastává stav kognitivní disonance. ps - rád vše pomalu vysvětlím i závodčímu

0/−1
10.10.2016 15:37

B57e68d81ř45i83c17h 93V90e83v57e74r74k47a 4440245611989

Soudě podle příspěvků, které zde již několik let píšete, se nedomnívám, že vy byste byl zrovna tou povolanou osobou, od které by bylo rozumné, aby si nechal kdokoli cokoli vysvětlovat...

+1/0
10.10.2016 21:15

B60e93d86ř70i38c85h 57V37e16v62e31r29k83a 4580765201779

>>chápete souvislosti nebo máte v hlavě jen jednu verzi<<

Evidentně nechápete a máte, pane Černý.

0/0
10.10.2016 11:52

K47a79r83e58l 44B61o24č83e97k 9220663824779

Tak zjevně vám to zase nevyšlo, pane MatějkA ;-D;-D

+1/0
8.10.2016 18:56
Foto

L20i20b84o68r 30V47y96k19o29u82p33i18l 9776545729707

Nepomohlo. :-(

0/0
8.10.2016 17:39

P98a97v97e64l 69Ř96a43p77e50k 7262416719865

;-(

0/0
9.10.2016 19:32

M39i72l89a53n 37S51t20e43h24l38í38k 7220679283951

Hodit to komukoliv, tedy třeba i komančům ? S takovou radou se běžte vycpat. :-/ Rv

+1/0
8.10.2016 9:31

P59ř49e66m17y51s22l 97Č23e68r28n18ý 6233769175281

Stehlík, ta hračka s názvem Komouši jsou nejhorší vám bude odebrána, uložena v kabinetu a vrácena na konci školního roku. ps - ještě je jedna možnost, že si tímto děláte legraci ale mám strach, že ne.

0/−1
8.10.2016 19:04

J14i15n34d32ř88i19š43k63a 49B12u61r36g83e69r68o51v12á 3785474288105

NE

0/0
8.10.2016 9:19

J58i34n30d73ř41i58š30k35a 29B38u43r36g94e33r32o87v45á 3395854268855

Jen dodám proč - minulá vláda mi přidala k invalidní penzi 9kč a její oponenti to měli za rozhazování. Tak asi tak,,,

0/0
9.10.2016 12:57

A26l14e88s 84P23ř52i10b75y15l 1441385879283

Chtěl jsem jít volit, potom jsem zhlédl volební diskuzi krajských kandidátů v ČT, vzal obálku a vhodil do popelnice. jedna větší hrůza než druhá. Slibují nemožné a byl v tom příšerný populismus. hlavně ze strany ČSSD.

0/−1
8.10.2016 4:36
Foto

V54á80c14l57a57v 60C22h37u30c73h27m98a 6885451458626

Pane Matějko, co jste tomu Veverkovi provedl, že je vámi tak posedlý? ;-)

+3/0
5.10.2016 18:04
Foto

F66r48a60n11t23i42š30e40k 88M27a15t30ě58j23k93a 8147484769787

Jsem za něj rád. Vždyť pro popularizaci obsahu článků a zejména pro živost diskuse dělá tolik... ;-)

+1/0
6.10.2016 9:42

B51e82d86ř81i35c14h 57V94e39v70e84r34k16a 4630235481949

Nu já si myslím, že je vám třeba pořád omlacovat o hlavu tu vaši zabedněnou zpupnost a namyšlenost ve které tvrdíte, že "vaše jednou pro vždy vytvořené názory nikdy a za žádných okolností nezměníte, protože víte, že vždy máte stoprocentní pravdu". Inu nadutec, který není nikdy schopen připustit vlastní omyl - stejně jako jiný člověk, podobně postižený jako vy, Miloš Zeman.

+2/0
6.10.2016 10:38
Foto

K77a86r14e21l 59M72a68s40e54k 9904778179796

Jak říká František, Sebereflexe? To je výmluva slabých, kteří nemají jasno ve svých postojích.

+2/0
6.10.2016 10:57

P23e60t22r 66S92k78á78c66e34l 6964659469

Nemusí to být nutně lidé slabí, ale s nízkým sebevědomím. Ale bavme se v diskuzi o myšlenkách a skutcích, ne o lidech...R^

0/−1
9.10.2016 1:00
Foto

K90a69r13e91l 97M66a45s73e98k 9354608719666

Dobře, bavme se o myšlenkách a skutcích. Strana svobodných občanů dostala nevídaný volební výprask. Já si to vysvětluju tím, že je neviditelná a snaží se dělat politiku blogováním. Nezaznamenal jsem jediné veřejné vystoupení jejího místopředsedy Zváry nebo místopředsedy Smetky.

Místopředseda Matějka má na starosti tyto resorty: spravedlnost, vnitro, obrana, průmysl a obchod, zdravotnictví, doprava, školství. Nezaznamenal jsem jedinou veřejnou iniciativu místopředsedy Matějky v těchto oblastech, jediný konstruktivní návrh.

+2/0
9.10.2016 10:50

B91e20d28ř51i80c22h 78V87e59v57e33r22k49a 4690435691379

Ne, je to přesně naopak, než jak píšete. Nízké sebevědomí mají naopak lidé, kteří ho maskují tím, že se vydávají za hlasatele jediné možné pravdy a kteří tvrdí, že nikdy a za žádných okolností své názory nezmění. Naopak poučit se z vlastních omylů a chyb a vyvodit z toho důsledky je znakem sebevědomosti. Což opravdu autor tohoto blogu a mnozí jeho zdejší "ratlíci" opravdu nevykazují.

+2/0
10.10.2016 11:51
Foto

K53a89r48e74l 68M13a64s47e55k 9344428429806

Další věc, sebevědomý člověk se nebojí vyjít na ulici beze zbraně.

+2/0
10.10.2016 12:49

E86v10a 49H98a11s68n59í25k53o83v86á 1574401216784

Politická příslušnost by měla být v zaměstnání stejně anonymní jako víra. Není důvod si hrát na mistra Jana Husa tam, kde o mé názory nestojí.

0/0
5.10.2016 14:45

P79e58t95r 12N14o70v81o70t32n91ý 9321179630135

Tak jsem na senátní kandidátce na P11 vyškrtal nejdřív ANO, pak dvoje komouše, socdem a nějaký slepenec, kde se vyskytovali Zelení, pak TOP a ODS. Pak veškerá regionální uskupení, která obvykle před jakýmikoli volbami slibují stavbu bazénu na Jižním Městě apod. (Jižní Město - Náš domov a podobné zhůvěřilosti). Úvaha, že bych snad volil stranu soukromníků vzala za své, když se na jejich kandidátce objevil bývalý primerátor Koukal. Koukám se, kdo zbyl: Okamura a jeho kobyla, která blekotá o majetkových přiznáních, a Hannig - v jeho případě jsem se snažil najít volební program, ale skončil jsem u jeho osobních stránek, které byly tak zmatené, že toho jsem vypustil taky. Nezbyl nikdo.

+2/0
4.10.2016 11:53
Foto

P34a87v46e54l 78P69o33k71o50r68n73ý 2196214100152

Cituji" "Jinak o vás rozhodnou jiní, bez vás." Možná ta věta měla být zvýrazněná .

+2/0
4.10.2016 8:26

P60e26t37r 90M85e67j96z38l39í38k 8198154381260

Smutné je to, že můj hlas, věnovaný straně A, si obvykle "demokraticky" rozdělí strany B, C a D, které bych nevolil ani náhodou. A bohužel, docela tomu napomáhá fakt, že se přijatelná strana A obvykle rozpadne na několik pidistran A1, A2, ... An, protože je "mnoho náčelníků, málo indiánů":-/

+6/0
4.10.2016 7:10
Foto

F16r77a60n95t22i28š94e50k 12K61š51í54r 2179176365

Dost dobré důvody, o kterých píšete, proč nejít volit. Stejně vyhrají chytráci z levice, ať už se to jmenuje KSČ, ANO, TOP, nebo i jinak. Tento systém zkrachuje, ale před tím nám ještě hodně pustí žilou.

+3/−2
3.10.2016 20:09

P38e93t58r 81S64k71á75c93e26l 6764459379

Aby systém, tedy 26 let vládnoucí strany zkrachovaly, je dost dobrých důvodů jít volit jen NEparlamentní strany. Aby nám již přestali pouštět žilou, je třeba použít zdravého rozumu. A dát hlas jen NEparlamentním stranám, jinak se přeměn nedočkáme.

0/−1
9.10.2016 0:42
Foto

I59v17a26n 68D64ř94í54n43e89k 5223232988817

volit kohokoliv nechci, volit to nejmenší zlo? asi východisko, k volbám by se mělo, škoda propadnutého hlasu, ale za mně? nevím komu bych hlas dal, takže můj hlas propadne?

0/−1
3.10.2016 18:40

P19e20t23r 75S49k40á59c88e11l 6114439599

Již nyní je možné si NEparlamentní strany "proklepnout" a potom získáte sebedůvěru a s důvěrou ve volbách dáte hlas. Třeba http://www.stranazdravehorozumu.cz/

Jak prosté...

0/−1
9.10.2016 0:44

B32e72d54ř40i82c44h 28V75e89v45e43r85k91a 4850595621739

>>a potom získáte sebedůvěru a s důvěrou ve volbách dáte hlas<<

Tak to je fakt masakr. Něco tak slizkého zmiňovat v souvislosti se "získáním sebedůvěry" a s tím, že pak prý "s důvěrou ve volbách dáte hlas" - pane, vy jste fakt buď komik nebo hodně... jak to napsat slušně, aby nebyl tento příspěvek smazán... jednoduchý... - šlo by to takto, pane cenzore?

0/0
10.10.2016 12:00

J46a25k80u59b 10K55n60e61c28h75t46o84v48s57k16ý 3810196411312

Proto volba KSČM.

0/−8
3.10.2016 17:16

M98i12l17e77n93a 32K90l73o76u37č83k62o80v96á 1244643841620

Půjdu, sice ještě nevím, koho budu volit, ale už vím, koho rozhodně volit nebudu.

+2/0
3.10.2016 16:33
Foto

P32a27v93e77l 64M68a81c90h50a86č36e13k 5811542373

Nepochybuji o tom, že jste nevynechal žádné volby a tudíž máte to štěstí, že za vás nerozhodovali jiní a po volbách jste se dočkal splnění předvolebních slibů.

Nebo snad ne?8-o

+1/0
3.10.2016 16:02

T62o70m38á47š 85P36í18c80l 3826343431227

No, to bych raději nerozebíral ;-D I když, zpravidla jsem volil ty, co se tam nedostali, takže jsem se moc často nefackoval.

+2/0
3.10.2016 21:53

J65a86n 33R92á30ž 1299183184140

Jo k volbám by se mělo jit! Ale s určitým cílem. Např v Jihomoravském kraji je důležité, aby hejtmanství dál neřídil Hašek. To by měl být primární cíl všech rozumně uvažujících jihomoravanů. A tak, ačkoliv jsou mi Svobodní a Soukromníci sympatičtější než jiná seskupeni, tak hlas jim daný, je hlasem pro Haška a jeho zkorumpovanou "group". Jediným konkurentem ČSSD v JmK je ANO. Dalším faktem je, že Babiš, ačkoliv se kření z každého billboardu, nebude ten, kdo bude sedět v krajském zastupitelstvu. Proti lidem kandidujícím za ANO v JmK nic nemám, mnohé z nich znám a věřím, že nebudou takoví gangsteři jací se stali z Haškovy a Juránkovy (KDU/ČSL) party v průběhu jejich dlouhodobého panování .

Takže, chceme-li dosáhnout primárního cile, to jest sesadit z trůnu Haška, nezbývá než volit ANO. To je realita.

P.S. V parlamentních volbách budu volit Svobodné, neb to nebudou volby negativní.

+1/−2
3.10.2016 13:23
Foto

P15e33t51r 18Š22i41n49d85e49l33á11ř 8189526445524

U hejtmana Haška existuje nebezpečí, že jej svými preferenčními hlasy znovu zvolí (i bez všech řádných a oprávněných voličů) všichni jeho "věrní kamarádíčkové" (v počtu asi 25 tisíc), kteří jej potřebují kvůli svým dobrým a mastným kšeftům, které jim právě Hašek už 8 let přihazuje. ;-O

+1/0
3.10.2016 17:20

P35e47t75r 72S24k45á20c53e30l 6554259139

Výběr volené strany by neměl býti podle způsobu voleb, ale podle programu. Program Svobodných oslovuje všechny voliče, i ty ve Zlámané Lhotě. Tak je všeobjímající. Proto ani by nemohli chlapci jej splnit. Srovnejte zdravým rozumem s jiným programem:Viz http://www.stranazdravehorozumu.cz/

0/−1
9.10.2016 0:57

Z27d92e16n82ě72k 45B33á56r46t86a 5383721947678

Svobodu?Nejvíc se slovem svoboda ohánějí různé "vlastenecké a spasitelské strany".To jen připomíná známý citát "Političtí gangsteři jsou spasitelé a svoboda je veliké slovo,všech chamtivcu po moci"....volit Vás ani další spasitelskovlastenecké strany,se kterými se roztrh pytel, určitě nebudu....

+3/−10
3.10.2016 12:21
Foto

V94l43a10d42i13m22í52r 79Š67ť81a52s45t92n67ý 1931796305623

Od vás to fakt nikdo nečeká.

+2/−1
3.10.2016 17:52

T95o37m32á91š 42P50í37c72l 3296863151477

Zůstaňte u svého bolševického výběru.

0/0
3.10.2016 21:55

J19i13ř76í 56D50a76n52ě87k 3511132609465

dDavid Vlk 66587

Facebook

Blog

Máte pravdu. Jsem z toho sice strašně otrávenej, ale půjdu. Nám se tady šroubuje v Zlínském kraji do politiky další miliardář, tak je to asi taky trochu souboj o duši. Díky za kopanec do zadnice Františku;-)

Pan Vlk to vystihl přesně, děkuji za impuls pane Matějko. Jiří Daněk, Brno

0/0
3.10.2016 12:17
Foto

J35a34r40o37m51í64r 62Š66i65š74a 3760673441127

máš pravdu Františku k volbám by se mělo chodit, jdeme skoro celá rodina a parta v práci. Účast však vidím mizernou. Teď i příští rok.

+7/0
3.10.2016 11:51

B59e14d40ř91i64c73h 29V71e49v67e46r26k27a 4370425211929

Když už jste zmínil tu partu v práci - mohl byste se třeba také rozepsat, jestli se vám (nebo komukoli koho znáte) stalo, že by mu jeho zaměstnavatel bránil v svobodné volbě, tak jak se to sprostě Matějka snaží v tom svém pamfletu sugerovat...

0/−6
3.10.2016 12:03
Foto

J75a85r66o18m19í98r 30Š64i34š48a 3810443361197

neni co rezepisovat, nikdy a nikde jsem se s ničím takovým nesetkal. Nevím ale jestli to tak funguje i ve vyšších patrech:-)

+2/0
3.10.2016 12:56

B21e48d76ř91i83c20h 20V94e71v15e62r89k69a 4150475441389

Díky, že jste mou doměnku potvrdil. (Škoda jen, že jste si nevšiml, že ten pamflet, se kterým jste vyjádřil souhlas, obsahuje minimálně ze 70% lež, že situace je ohledně svobody volby resp. dokonce i v oblasti "veřejných zakázek" !!! dnes "srovnatelná" se situací před rokem 1989.) A zároveň tímto vyzývám všechny Matějkovy "obhájce", aby pokud o něčem konkrétním, co tam Matějka popisuje, věděli, to sem napsali. Sice chápu, že se zde najde hodně ochotných "matějkovců", kteří mohou být ochotni tvdit, že "jedna paní povídala", nicméně domnívám se, že kdyby se něco takového v souvislosti s volbami nějak výrazně často dělo, jistě by ty zcela konkrétní případy byly veřejně známy a žádní "matějkovci" by k "potvrzení" Matějkových lží potřeba nebyli.

Mimochodem - zde je názorně vidět, že Matějka VŮBEC nechápe význam slova svoboda, kterým se tak vehementně ohání. Nechápe, že ve SVOBODNÉ společnosti (která dnes u nás bezesporu funguje), se jakékoli excesy mohou stát KDYKOLI. Nechápe, že to je každého SVOBODNÁ volba kým, kde a jak se nechá zaměstnat a pokud se jeho zaměstnavatel zachová nějak křivě a bude mu nutit, koho volit, může to v médiích snadno "rozmáznout". Nechápe, že dnes, narozdíl od doby před rokem 1989, zde máme svobodná média, která by si zajisté nenechala ujít příležitost napsat o něčem podobném, o čem Matějka jen tak od boku lže. Nechápe, že neexistuje společnost, ve které by se to, o čem "bájí" a "sní" (čili jedním slovem lže) stát V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ nemohlo. K jeho smůle se to dějen naprosto výjimečně, pokud vůbec. Nechápe rozdíl mezi tím, když před rokem 1989 zde byl de facto jen jeden zaměstnavatel - stát - kde lidé jemu podobných morálních vlastností mohli kohokoli v kterémkoli zaměstnání šikanovat - a tím když dnes každý zaměstnavatel může mít jakékoli politické preference a žádná KSČ(M) nebo SSO dnes nemá možnost nařizovat, co si kdo má nebo nemá myslet.

... pokračování ve vlákně:

0/−1
3.10.2016 13:31

B33e63d82ř91i58c45h 91V50e14v19e37r40k34a 4460375231579

(pokračování minulého příspěvku) :

...Na rozdíl od dneška, kdy je skutečně věcí každého volby najít si zaměstnání které mu vyhovuje ve všech ohledech (tedy i v tom, jak jeho zaměstnavatel přistupuje k politice a volbám) - nicméně znova opakuji: to, co Matějka napsal, jsou jen sprosté a ničím nepodložné výmysly typu "jedna paní povídala" - a pokud se něco z toho skutečně někdy stalo, není to chybou systému - narozdíl od situace před rokem 1989. Čili když to shrnu: Matějka evidentně netuší, co slovo svoboda, kterým se tak vehementně a často ohání, znamená. Což je pro lidi jeho morálních vlastností typické.

Anebo to všechno až moc dobře chápe - a je to prostě jen fabulátor Matějka, který se řídí heslem "účel světí prostředky" a že "šikovné" lhaní pro tu "správnou" věc je "ospravedlnitelné". Inu, spoléhá se na tu lidi jeho morálních "kvalit" resp. lidi chudé duchem, které mu ty jeho lži spolknou. Právě proto považuji Matějku za nebezpečného a všeho schopného lháře a snažím se zde všechny byť jen trochu přemýšlivější lidi před ním varovat. Nevěřte mu ani slovo. Po přečtení toho jeho posledního neuvěřitelného pamfletu, by to snad mohlo dojít téměř každému.

0/−1
3.10.2016 13:32

A35l77o50i45s 57S10p81á79č23i60l 1549292399

A Vy sám sebe řadíte mezi ty přemýšlivé? A číst umíte? Výše jste uvedl : "...kdyby se něco takového v souvislosti s volbami nějak výrazně často dělo..." Jenže nic takového v Matějkově článku není, je tam napsáno o problémech v souvislost s politickou angažovaností, nikoli v souvislosti s volbami. Pokud se jedná o Vaši posedlost tím, aby Vám někdo konkrétní Matějkova slova potvrdil, tak Vás taky potěším - osobně jsem nic takového naštěstí nezažil. Nicméně nemám důvod nevěřit tomu, že se takové věci můžou dít. Dějí se i horší věci, takže perzekuce zaměstnance zaměstnavatelem kvůli politické angažovanosti mi nepřipadá jako něco "co se nemůže v současné době stát". U výbuchu atomové bomby v Hirošimě jsem taky nebyl a přesto mi nedělá problém věřit, že se to skutečně stalo...

+5/−1
3.10.2016 14:14

B25e26d88ř20i58c79h 52V27e61v13e83r51k78a 4100825641469

Nu, řekl bych, že číst (nebo spíš chápat psané slovo) neumíte vy. Matějka jednoznačně srovnává nesvobodu z dob komunismu s údajnou "nesvobodou" (se "sofistikovanějšími metodami"), která je dnes. Ano, uznávám, že jsem měl napsat "...kdyby se něco takového v souvislosti s volbami resp. obecně s politickou angažovaností nějak výrazně často dělo..." - nicméně toto byla pouze nepřesnost, na které se vy teď "vozíte" a snažíte se tím shodit celý můj příspěvek a zamaskovat tím, že Matějka sprostě srovnává chybu systému s možnými excesy jednotlivců v jinak svobodném prostředí. Chybu systému - jeden zaměstnavatel - totalitní stát vyhazující z práce za "špatnou" politickou angažovanost - versus dnešní svobodná volba při volbě zaměstnání a volba nespočtu zaměstnavatelů různých politických názorů jaké konkrétní zaměstnance zaměstná - s rizikem, že někomu se nemusí vždy na svých zaměstnancích všechno líbit a někdo jiný zas může "rozmáznout" evidentní exces svého zaměstnavatele - kde v tom je něco, co by šlo srovnávat s vyhazovaním z práce za politickou angažovanost v dobách před rokem 1989???

Řekl bych, že jste to vy kdo nepochopil - vždyť jsem nikde nepsal, že se to "nemůže v současné době nikdy stát" - to jste si vycucal z prstu (resp. nerozumíte psanému slovu a zdálo se vám, že jsem to "napsal"). Celý ten můj příspěvek, který vy jste evidentně nepochopil byl o systémové chybě totalitního systému a o tom, že žádný sebedemokratičtější systém nemůže eliminovat chyby a excesy jednotlivců. Bohužel právě ty pak jsou záminkou pro lidi s totalitním myšlením, jaké má Matějka, kteří pak chtějí demokracii různě "vylepšovat" - a skončit to pak může stejně jako v roce 1948. Ne, děkuji, nechci. Ale to vy zřejmě také nepochopíte, tak proč se vůbec namáhám.

0/0
3.10.2016 17:44
Foto

V68l35a76d21i78m69í93r 92Š74ť63a11s21t45n83ý 1461316735933

Nechte se zaměstnat v jakémkoli řetězci a zkuste tam založit odbory, třeba...rozšíří vám to obzor.

+6/−1
3.10.2016 17:57

B21e50d24ř87i56c69h 40V72e74v65e92r78k98a 4980245751919

Jak typické pro zdejší diskusi - troll, který napíše příspěvek, který není vůbec k věci, protože to je jen bohapusté trollení ve prospěch jeho vůdce, má během pár chvilky tolik plusů...

No, nic, bolševismus z vašich příspěvků čouhá jak sláma z bot, takže vašim poznámkám o "zakládání odborů" se mohu jen smát.

0/0
4.10.2016 11:48



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.