Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M56i19l31a81n 31S68t70e38h59l35í22k 7810289683261

Nikdy jsem nepatřil k žádným eurohujerům a uprchlická krize mou důvěru k EU nalomila ještě více, přesto si ale nemyslím, že má CZexit nějaký smysl. Daleko rozumnější se mi jeví usilovat o reformu unie, eventuálně o její rozpad. Jednorázovým CZexitem bychom spíše udělali radost vyspělým členským státům, které by se tak elegantně zbavily jednoho z mnoha vyžírek z východní Evropy. Rozhodně nejsme pro EU tak žádoucí, jako třeba Velká Británie, to je potřeba si uvědomit. Nehledě k tomu, že Němci by mohli po CZexitu s tahounem naší ekonomiky (automobilovým průmyslem) zatočit tak, že bychom se z toho dlouho vzpamatovávali. Podle mne nemá referendum o vystoupení Česka z EU žádný praktický význam, byť se v podání spolku CZexit tváří jako výraz občanské svobody.

0/−1
27.9.2016 13:28

P39e35t74r 81S91k79á31c58e82l 6384159439

Dlouho se budeme vzpamatovávat z ran, které nám byrokrati z Bruselu uštědřují a uštědřovat budou. Čím dříve jim dáme výpověď, tím líp. Neboť - byli jsme před EU a budeme i po ní. Němců se nemusíme bát, oni naopak se bojí a strachují o naši automobilku. Víte proč? Protože naše Škoda jim dělá jméno ve světě, mají náš závod hlavně k propagaci. Nevěříte? Pozorně se dívejte na hokejová utkání, jaký znak je v prostředním kruhu na vhazování? Takže když budeme po exitu mít automobilku pro sebe, naši vývojáři a další šikovní lidé v Mladé Boleslavi se na světovém trhu neztratí. Proti "malosti" varoval již i T.G.Masaryk. A tak počtvrté (roky 1968, 1968 a 1990) se od našich tzv. "spojenců" nenecháme napálit...R^

+1/0
9.10.2016 1:43

P87e70t31e21r 37S96m20u37t34n86ý 2485530730213

Myslím, pane Matějko, že vaše aktivity u tohoto spolku skončí nezdarem jako ostatně zatím vše, kde jste byl činný. A tomu je tak dobře.;-D

+4/−1
27.9.2016 12:29

J20o93s15e53f 15P23a73v23e70l80k35a 5681877417722

Výborně, za Vaši snahu dík, stavím s vámi toto referndum.

Jinak myslím, že si svobodní ve volební kampani zhoršují skóre koalicí se soukromníky typu krále hazardu aj. Svoboda bez ohledu na druhé lidi není pravá.

+2/0
20.9.2016 10:15
Foto

V80á25c47l42a97v 49C27h31u38c12h53m93a 6815761848606

A co vám vadí na hazardu? Uznáváte snad svobodu jen v něčem?

0/−1
20.9.2016 10:43

J63o70s96e73f 76P52a68v63e91l71k17a 5441617327952

Ano. Svoboda platí jen k dobrým věcem. Je třeba nedávat žádnou svobodu zlodějům a nepoctivým podnikatelům, obchodníkům s lidmi a lhářům.

+4/0
20.9.2016 11:08

B33e38d21ř86i53c50h 13V56e88v81e91r61k59a 4320465881619

To, co píšete je pro normální lidi naprosto přirozené. Bohužel mezi trotly, kteří určitý soubor ideologických pouček (zcela stejně jako kdysi komunisti jiný soubor jiných ideologických pouček) nadřadili všemu a trvají na nich i v těch nejabsurdnějších situacích, s tímhle normálním a přirozeným přístupem zřejmě moc neuspějete. Zde přítomný Chuchma (a samozřejmě i Matějka) jsou přesně ti lidé, kvůli kterým se ze SSO stala zcela nevolitelná strana.

0/0
20.9.2016 12:20

J17a19n 38P94š20e87n13i27č33k74a 2350638863932

Aha, ale presne touhle optikou mohu usetrit tech 10minut cesty k volebni urne...

Jedni trvaji na ideologickych pouckach ad absurdum, jini zadne nemaji, dalsi se spolci s kymkoliv, jen aby to koryto meli, par se jich znemoznilo v minulosti a zbytek jsou naprosty hovada.

A to jsem ani neudelal nejaky zakladni pravo/levy vyber...

0/−1
20.9.2016 14:01

B35e14d72ř41i17c38h 35V80e14v73e87r15k22a 4260295321749

Ženete to ad absurdum. A zřejmě vám ty matějkovské ideologické poučky, které také jsou ad absurdum, nevadí. Mě ano a protože nemám rád žádné uhozené ideologické poučky, nevolím jak KSČM, tak SSO. Ano, výběr z ostatních stran je těžký, ale někdo lepší než tyhle dvě zcela nevolitelné strany se určitě najde. Ale chápu, že pro vás může být SSO naopak to "nejlepší". Stejně jako pro někoho jiného je "nejlepší" KSČM. Pro mě ovšem strany prosazující ad absurdum jakékoli uhozené ideologické poučky rozhodně ne.

0/−2
20.9.2016 14:42

J39o64s96e16f 66V22o17m30á21č87k21a 5283864263624

Možná pro vás, pro jiného je to záruka toho, že se nebude měnit program strany a zejména chování jejích představitelů dle toho, kdo zrovna bude stát v čele a jak moc bude kdo lobbovat za to, co je "dobrá věc". Pak by Svobodní vůbec nemuseli existovat, protože by byla stejná jako ODS, TOP09, dřívější Unie svobody a jim podobné strany. Prostě strana má v názvu svobodu a tu, alespoň to tak vypadá, bere jako základní hodnotu.

Například hazard je věc neutrální – pro někoho dobrá, pro někoho špatná. Spousta lidí sází, řekl bych, že nějakým způsobem dokonce většina (Sazka, sportovní sázky), ale nijak jim to neškodí – může jim to dokonce pomoci snít o lepší budoucnosti a zapomenout na všední starosti. Je samozřejmě několik takových, kteří hazardu zcela propadnou. To je samozřejmě špatně, ale je to jejich dobrovolné rozhodnutí, nikdo je k tomu nenutí a není žádný důvod pro to, aby byla kvůli nim zakázána určitá činnost všem. To je špatně.

+2/−1
20.9.2016 14:06

B62e77d28ř29i52c93h 20V17e57v43e31r32k81a 4930685791519

Jasně, pro vás je "zárukou nejlepší volby SSO". Pro někoho jiného zas tou "zárukou" je KSČM. Ne, děkuji, nechci. Tuhle ideologickou veteš opravdu nemusím. Ale vaše preference ani preference příznivců KSČM vám neberu. Jak se říká - proti gustu žádný dišputát. Za mě ale rozhodně NE těmto dvěma totálně zideologizovaným stranám.

0/−1
20.9.2016 14:46

J93o20s38e56f 29V81o28m83á60č53k94a 5193474643504

Pořád se tu oháníte nějakou ideologií a zideologizovanými stranami. Za ty já ale považuji právě mainstreamové strany – protože co jiného než ideologie lepších zítřků (volte nás a my zajistíme, postavíme, zaplatíme, ochráníme apod.) je programové okrádání lidí skrz socialismus, ke kterému se všechny tyto strany hlásí? Od komunistů, o které se zde pořád opíráte, se liší pouze množstím peněz, které lidem vezmou, a často ani to ne. Praktická politika ODS, ANO, Top09 či ČSSD je prakticky totožná. A smutné je, že cokoliv jiného – například snaha snížit míru okrádání jedněch druhými a zvýšit zodpovědnost jednotlivce za sebe sama a svou rodinu – je považována za extrémní.

+2/−1
20.9.2016 17:48
Foto

V20á20c85l91a73v 34C22h67u80c30h74m82a 6835271488496

U Veverky s jakoukoliv argumentací nepochodíte. Pročtěte si ostatní jeho bláboly u jakéhokoliv Matějkova článku a pochopíte, že to není člověk, který by byl schopen nad jakýmikoliv argumenty třeba jen malinko uvažovat. On si sem chodí vždycky jen ulevit a na někoho plivnout. Ničeho jiného není schopen.

+2/−2
20.9.2016 19:41

B69e92d10ř88i39c95h 80V44e93v66e74r56k83a 4710515161329

Napsal jste to o sobě výborně, jen co je pravda.

A kdy se mi omluvíte za tu lež estébáckého "formátu", kdy jste mi vložil do úst něco, co jsem vůbec neřekl? Viz tato diskuse:

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160821_545457_blogidnes&razeni=time

0/0
20.9.2016 20:20
Foto

V20á46c89l30a43v 67C83h22u88c62h73m45a 6635791438906

Fakt si myslíte, že stojíte za to, abych si všude možně dohledával co jste kde plácnul za blábol? ;-D;-D;-D

0/−2
20.9.2016 20:31

B60e94d30ř18i68c69h 75V25e29v27e26r50k49a 4250745971649

Odpověd panu Chuchmovi mi byla smazána, zřejmě proto, že jsem použil místo slova "neslušný" slovo "sprostý", místo slovního spojení "člověk nemluvící pravdu" slovo "lhář", místo "nepravdivě napsaný" resp. "nepravdivě vymyšlený" slovo "vylhaný", místo "nepěkné" slovo "prachsprosté", místo "vynepravdil" slovo "vylhal", místo "troll" slovo "trotl", místo "malej kluk" slovní spojení "malej fracek" a místo "přestaňte mě laskavě obtěžovat" slovní spojení "táhněte k čertu". Pan Chuchma ale opravdu velice nepěkně nemluvil pravdu a řekl bych, že by bylo docela škoda, kdyby zde toto jeho nemluvení pravdy zapadlo, protože docela věrně vykresluje jeho zdejší diskusní metody, proto sem ten můj smazan7 příspěvek kopíruji přepracovaný znovu - a důsledně v něm používám ony "nezávadné" obraty - a proto věřím, že zdejší cenzor nebude stranit Chuchmovu nemluvení pravdy a nesmaže ho znovu. (No, tyto "nezávadné obraty" jsou sice trochu šroubované, ale co se dá dělat, pravidla jsou holt pravidla...)

Čili ta má přepracovaná odpověď je v pokračování tohoto vlákna:

0/0
21.9.2016 11:32

B46e93d96ř14i80c84h 80V20e36v64e60r27k64a 4590745241619

Člověku nemluvící pravdu Chuchmo, buď se omluvte nebo mě přestaňte laskavě obtěžovat.

V té diskusi,na kterou jsem výše kopíroval odkaz (a zde ho pro úplnost kopíruji znovu: http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160821_545457_blogidnes&razeni=time), jste mimo jiné napsal:

>>... už jste našel ten váš relevantní zdroj informující o tom, že Konvička střílel ze skutečných zbraní slepými náboji?<<

Takže v tom odkazu můžete v klidu dohledávat vámi nepravdivě napsaná slova, která jsem podle vás, člověka nemluvícího pravdu, řekl.

A zbytek (resp. většina) diskuse na toto téma proběhla zde:

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160823_546062_blogidnes&razeni=vlakno

- takže, tam také můžete dohledávat. Garantuji vám ale, že nic takového,co jste mi nepravdivě napsaně vložil do úst (a pak jste se na tom ještě opakovaně "vozil" a jak ten nejhorší troll po mě chtěl, abych to "dokázal") tam nenajdete.

Protože ta mnou údajně řečená slova jste si totiž nepravdivě vymyslel. Nic takového jsem NIKDE nenapsal.

pokračování ve vlákně:

0/0
21.9.2016 11:33

B63e63d81ř46i56c93h 27V71e13v92e27r67k47a 4900975371509

... pokračování předešlého příspěvku:

Takže vaše výmluvy,že >>nebudete "dohledávat" co jsem kde "plácnul" za "blábol"<< jsou jen nepěkné výmluvy - vy to totiž nikde nemáte šanci dohledat, protože jsem to nikdy neřekl a vy jste NEMLUVIL PRAVDU. Dohledat proto jde (a to velice snadno, v těch mnou výše kopírovaných odkazech) jen vaše nemluvení pravdy, kde jste mě OPAKOVANĚ vyzýval,abych to dokázal - abych dokázal, co jsem nikdy neřekl, tzn. abych "dokázal" to, co jste si vy sám zcela účelově vynepravdil a nepravdivě mi vložil do úst. A to, co jste tu teď předvedl jen ukazuje, co jste ve skutečnosti zač. Člověk, který nemluví pravdu, který když je usvědčen z nemluvení pravdy, vymlouvá se jak malej kluk, že "nebude nic dohledávat". Čili máte poslední šanci zachovat se tak, jak by se zachoval každý slušný člověk a omluvit se - anebo se zachovat tak, jak se tu běžně chováte, tzn. vykrucovat se, mlžit a mluvit nepravdu.

Čili opakuji znovu, vy člověku nemluvící pravdu, buď se omluvte nebo mě laskavě přestaňte obtěžovat. Děkuji.

0/0
21.9.2016 11:33
Foto

V65á74c62l16a78v 84C93h52u18c52h20m65a 6535131648856

Tím sprostým lhaním myslíte ty své bláboly o tom, že Konvička střílel slepými náboji a že si to můžu sám přečíst, ale když jsem se vás zeptal na zdroj takových informací, tak jste najednou z diskuse zmizel? ;-D

0/−1
21.9.2016 11:38

B85e43d37ř51i69c29h 32V93e21v62e26r43k29a 4370375201609

Vy "neslušný člověku nemluvící pravdu" (pravidla jsou holt pravidla a porušovat je zde zřejmě může jen Chuchma a jemu podobní - proto to slovní spojení, které jste opět použil a za které mi zřejmě byl smazán příspěvek nebudu používat), to myslíte vážně???

Z diskuse jste zmizel vy - kdybyste si dal tu práci a v tom mém druhém odkazu si seřadil příspěvky podle času, jistě byste si tam všimnul, kdo zbaběle zmizel z diskuse.

Znovu opakuji, že toto, co jste prokazatelně napsal:

>>... už jste našel ten váš relevantní zdroj informující o tom, že Konvička střílel ze skutečných zbraní slepými náboji?<<

je nepravda. Moc dobře to víte - kdyby to byla pravda, už dávno byste dohledal můj příspěvek, kde jsem to, co jste mi vložil do úst, napsal. O skutečných zbraních jsem nikde nic nepsal a vy jste mi to nepravdivě vložil do úst. Nejste nic jiného než neslušný nepravdymluvič. Ale to je pro Chuchmu naprosto typické.

0/0
21.9.2016 11:56
Foto

V89á96c68l44a75v 69C20h73u93c45h38m72a 6685481168416

Psal jste, že se střílelo slepými náboji. To z jiných než těch skutečných nelze. Z atrapy ze které nelze střílet ostrými nevystřelíte ani slepými. Ale to už jsem vám psal. Toužíte -li po omluvě, račte dodat spolehlivý zdroj, že se skutečně střílelo slepými náboji. Omíláte pořád dokola jen ty samé lži aniž byste je byl schopen čímkoliv doložit.

0/−1
21.9.2016 12:20

B34e19d49ř38i18c27h 71V62e98v88e45r65k65a 4240975901309

Vy jste asi fakt jen velmi hloupý člověk a nejste schopen pochopit význam psaného slova. Psal jsem, že byl slyšet reálný zvuk střelby - a vy jste si to vysvětlil tak, jako bych řekl "střílelo se z reálných, tedy s k u t e č n ý c h zbraní". Reálný zvuk střelby slyšet byl, je to na internetu dohledatelné, že tam byl slyšet zvuk střelby z repráků - a byl jste to vy, kdo zbaběle z diskuse utekl, když jsem vám doporučil, abyste si to vygooglil (lze to opravdu velice snadno, proto sem na to ani nedávám žádný odkaz, když toho je plný internet - a kdybyste opravdu nevěděl jak to vygooglit, polopatický návod máte v jedné z těch předešlých diskusí). Vymlouváte se fakt jak malej kluk. O střelbě slepými náboji ze skutečných zbraní jsem nikde nepsal a jste to tedy evidentně vy, kdo lhal (věřím, že cenzor tentokrát můj příspěvek nesmaže, když jsem si dovolil místo "nemluvil pravdu" nenapsat "lhal" - ono to je vážně hodně šroubované, psát tyhle všechny skutečnosti, ve kterých Chuchma figuruje, tak "opisně" - tak, jako jsem byl nucen to psát "opisně" v tom přepracovaném příspěvku, za jehož možnou nesrozumitelnost se omlouvám zde tímto /všem kromě Chuchmy/, nicméně nebylo to z mé vůle, já to původně napsal docela normálně a domnívám se, že i na to, s kým jsem bohužel měl tu čest, i docela slušně). Nu, řekl bych, že když sem na ten původní text hodím odkaz (http://pravdynemluvic.chuchma.sweb.cz/smazany_prispevek.html), mohlo by to zde snad zůstat. A navíc, jak už jsem psal, vzhledem k tomu, co je Chuchma zač, tam rozhodně nic neslušného a nekultivovaného není. To by pak musely být mazány i ty všechny Chuchmovy lži, překrucování, neslušnosti a nekultivovanosti, na které já jen reagoval.

Howgh.

0/0
21.9.2016 13:26
Foto

V68á83c67l87a26v 74C68h42u15c40h55m63a 6545151318916

Zatím jste nebyl schopen doložit jedinou oficiální zprávu, která by potvrzovala vámi uvedenou informaci že se střílelo slepými náboji či že by reálnou střelbu bylo slyšet z reproduktorů. Všechna videa a všechny zprávy, které jsem viděl tu vaši informaci vyvracejí. z videí nikde nebyla reálná střelba slyšet. Dál s vámi opravdu ztrácet čas nehodlám. Melte si dál co chcete. Své lži dalším lhaním nevymažete.

0/−1
21.9.2016 13:41

B33e78d98ř29i91c88h 36V96e78v98e20r14k94a 4750135251699

Opakování je matka moudrosti. V té diskusi jsem napsal toto a vy to dodnes zcela ignorujete a pořád si melete svou:

>>Tak jsem si to dnes ještě "vygůglil". Kdybyste, pane Chuchma, nebyl hlupák (nebo líný nebo obojí), zadal byste do Googlu např. toto:

"střelba z repráků staroměstské náměstí konvička"<<

A znovu opakuji: vložil jste mi do úst větu, že jsem tvrdil, že se "střílelo ze skutečných zbraní". To je evidentní lež, nic takového jsem nikdy nenapsal. Ale o omluvu od takového ubožáka, jako jste vy, už nestojím, laskavě si už vemte u Matějky dovolenou, nadřel jste se ze pro něj již víc než dost, určitě vám ji dá. S někým tak ubohým se fakt diskutovat nedá.

0/0
21.9.2016 13:53
Foto

V87á10c59l89a65v 65C75h43u97c62h63m26a 6575771968216

Co jste skutečně psal uvádím v první větě... je to krátká věta. Zkuste si ji přečíst několikrát a pomalu. Možná pochopíte co jsem skutečně napsal.

0/−1
21.9.2016 13:42

B85e65d94ř15i11c92h 71V15e67v76e21r78k91a 4390885691669

Vy jste SKUTEČNĚ napsal:

>>... už jste našel ten váš relevantní zdroj informující o tom, že Konvička střílel ze skutečných zbraní slepými náboji?<<

a to je JEDNOZNAČNÁ lež. Je to dohledatelné v této diskusi:

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160821_545457_blogidnes&razeni=time

jako příspěvek z 28.8.2016 17:10

O SKUTEČNÝCH zbraních jsem nenapsal ani slovo (tedy do té doby, než jsem tu vaši lež, že jsem to napsal, začal vyvracet - abych tedy byl naprosto přesný a nemohl jste, tak jak máte ve zvyku, toto mé tvrzení zas tou svou estébácky lživou metodou napadnout) - dokud obdobným způsobem nezdokumentujete můj příspěvek (obdobně jako jsem výše zdokumentoval ten váš), kde bych psal v souvislosti s tím Konvičkovým extempore o SKUTEČNÝCH zbraních (jindy než když vyvracím vaše lži o tom, že jsem to řekl), je JEDNOZNAČNÉ, že lhář jste vy a ne já.

A proto vám s konečnou platností říkám: táhněte k čertu, protože o omluvu tak velkého ubožáka, jakým jste vy, už nestojím.

0/0
21.9.2016 17:32

B62e94d24ř64i36c57h 45V11e66v37e72r78k28a 4810875341479

>>Od komunistů, o které se zde pořád opíráte<<

Umíte vy vůbec číst? A hlavně chápat, co bylo napsáno???

0/0
20.9.2016 20:19

J10o69s12e31f 97P82a42v82e77l85k72a 5461537377942

Nemohu tady trávit moc času, ale pana Matějky si vážím, připadá mi že je přímý chlap a jede podle svého poznání. Jinak ideogie je problém, člověk musí přece vždy rozhodovat podle správných zásad a ne podle soudružského bratříčkování. U předsedy jejich strany jsem kdysi zaznamenal také takový sebestředný nezájem o lidi či náš národ, že ho nemusím. Jinak to pole svobody které oni deklarují jako své je důležité, ale ostatní by se taky nemělo opomenout. Nejhorší mi připadají zmatení lidé, kteří pohrdají druhými a slouží cizím k ničení a rozdělování našich národů na nesmiřitelné tábory.

0/0
21.9.2016 9:15
Foto

V11á30c42l22a70v 63C49h64u38c77h37m24a 6525321798516

Aha a kdo bude určovat co je dobré a co nikoliv? Nějaký Ústřední výbor?

Když zmiňujete svobodu v jedné větě se zloději máte vůbec představu o tom, co je to svoboda? Vy považujete krádež cizího majetku za projev svobody? A co má provozování hazardu společného se zlodějnou?

+2/−1
20.9.2016 18:36

J73o78s31e37f 67P71a82v30e22l45k78a 5621207907732

Pane Václave, strefil jste hřebík na hlavičku! Jenom jedno je dobré. Naše západní civilizace si hraje na neexistenci správných pravidel pro lidské jednání, říkáme tomu relativní hodnoty nebo subjektivní vidění světa. Je to ujetá hra místo poctivého prožívání života podle daných pravidel.

O svobodě jsem Vám psal hned nahoře. Teorie liberalismu bere v úvahu pravou svobodu. My tady máme dejme tomu od filmu Larry Flint svobodu ke špíně a rozvracení nad skutečnou svobodou k podnikání dobrých věcí. Vaše svoboda dovoluje mocným a bohatým vyvádět co je napadne. Také proti Vám.

0/0
21.9.2016 8:51
Foto

V70á36c51l45a15v 21C34h83u81c70h91m73a 6175541608616

Ona ale žádná správná pravidla neexistují a nikdy existovat nebudou. Každý máme jinou představu o tom co je a není správné. Nelze určovat kdy můžeme svobodu omezit a kdy nikoliv. Kdybych tu chtěl zákon džungle, tak vám klidně řeknu že máte svobodu mě i zabít. Ovšem za předpokladu, že sám přijmete, že vás mohu zabít rovněž já. Svoboda nikdy není bezbřehá a to z toho prostého důvodu, že každej máme její hranice v sobě. Já mám své hranice svobody stanovené prostým Nečiň jiným, co nechceš aby jiní činili tobě. Cokoliv porušuje tento jednoduchý princip je pro mně porušením svobody. Můžeme polemizovat nad tím, zda je provozování hazardu špínou, můžeme jej odsoudit z hlediska svých osobních morálních pohnutek, ale neměli bychom hazard jako takový nikdy zakazovat nebo jej omezovat. Nedochází při něm totiž k porušování ničích práv. Každý se účastní zcela dobrovolně. Pokud Valenta zbohatl na hazardu je pro mně čistší než drtivá většina vládních politiků.

+1/−1
21.9.2016 12:15

B40e14d16ř51i18c85h 64V22e79v18e95r43k17a 4520585901679

Rezignovat na to, že se nějaká rozumná většina společnosti shodne na rámcových pravidlech, která určují co je a co není správné, je právě tím typickým znakem zideologizovaného myšlení, které jsem zde ve svých předešlých příspěvcích kritizoval. Zideologizovaného myšlení, které je v tomto konkrétním případě velmi typické pro SSO. Nebo v trochu jinak zideologizované podobě je typické např. pro KSČ(M).

A co se týče Valenty - tak to je grázl, kterého hájit a spolupracovat s ním, mohou zase jenom grázlové.

0/0
22.9.2016 9:44

P50e85t77r 46S20k55á67c90e17l 6394629609

Svoboda ve všem není možná ani dnes. T.G.Masaryk, a to byl safra demokrat, říkal, že máme kolem sebe tak metr svobody. Z jiného soudku - lidé nejsou informovaní natolik, aby se svobodou slušně zacházeli. Někteří nejsou např. informovaní, proč od roku 1979 dvakrát ročně pootáčíme hodinami. Za tři týdny od této chvíle na hodinu přesně budeme povinni vrátit čas na hodinách o 60 minut zpět, jak prosté. Ale sprosté je, že sdělovací prostředky ("nezávislá" média) sdělují, že si o jednu hodinu pospíme déle! Zapomenou ale každý rok na podzim dodat, že od března denně, ano denně musí děti a mládež vstávat o hodinu dříve! Jinou volbu nemají a tak se jim spánek krátí, zvyknou si. Jistě, zvyk je železná košile.

A tak když pravdivé informace o nesmyslném pootáčení hodin a jeho důsledcích lidé obdrží, jen zírají a nechají si vládním nařízením přikazovat dál. Takže v čem je svoboda?

0/0
9.10.2016 1:53

P26e32t67r 80M41i71c21h11a14l18í57k 9555420481713

EU byla dobrá, když fungovala jako hospodářský projekt. Ten se ovšem po Lisabonské smlouvě nenápadně zvrhl v jasně POLITICKÝ projekt, diktát nikým nevolených byrokratů, kteří se začali chovat vyloženě protievropsky, jako by dostávali příkazy od někoho, kdo původní Evropany nenávidí. V té chvíli začala EU škodit. Jak nám škodí?

Švýcarsko má se světem 7x více obchodních smluv, než EU, protože není jejím členem a tak si může uzavírat smlouvy s kým chce. Evropský parlament nemá zákonodárnou moc (nemůže navrhovat zákony), místo něj navrhuje zákony nikým nevolená Komise, složená z 28 byrokratů v čele s Junckerem. 10 000 úředníků bruselského molochu (tedy každý pátý, co pracuje pro EU) má větší plat než premiér Velké Británie. Život v luxusu: Brusel poskytuje pro své úředníky nákupní centrum, saunu, masáže, nehtové studio, kadeřníka... to vše ale výhradně jen pro ně, veřejnost tam nemá přístup. Byrokratické struktury EU, které jsou jmenovány a ne voleny, mají VŠECHNU reálnou moc. Reálná moc patří nikoli parlamentu, ale úředníkům EU. Vrcholem této úřednické pyramidy je Evropská komise. Bylo to vymyšleno tak, aby velká masa lidí nemohla už NIKDY kontrolovat vládu. Tyto nevolené úředníky není možné demokraticky odvolat, ale přitom je 508 miliónů Evropanů poddanými této byrokratické mašinérie, která na ně uvaluje všechny ty zákony, směrnice, regulace a kvóty. Pro tyto úředníky je to jako nebe - mají moc bez odpovědnosti. Jsou extrémně dobře placeni a trvale, neboť tu nemají žádné voliče, co by jim překáželi. A to jim dává pocit úžasné svobody. Svobody rozhodování.

https://openload.co/f/zR85iTbs4xA/Brexit_-_jak_nam_skodi_Brusel.mp4

+2/0
20.9.2016 2:59

F13r80a35n89t13i50š87e38k 18B49y16s72t22ř98i21c54k35ý 7482897227363

Evropská unie byla od prvopočátku projekt politický, v němž hospodářství fungovalo pouze jako nástroj (!). Dycky mě pobaví ty nářky, že v roce 2003 v referendu jsme hlasovali pro, ale "to jsme ještě nevěděli"... Vždycky mě pobaví Klaus, který sám podal přihlášku do EU a zpětně naříká "to jsme ještě nevěděli"... Kdo chtěl, věděl moc dobře, o co šlo Monnetovi koncem 40. let, o co šlo Schumannovi...

+1/0
20.9.2016 8:40

B64e70d95ř50i54c82h 19V94e52v38e74r17k73a 4420105141879

Velice aktuální i dnes, kdy vyholenej grebeníček Matějka a jeho podržtaškové používají bolševické metody ve snaze dostat ČR opět do područí Ruska:

Ladislav Smoljak: O radaru USA v ČR:

Z jistého hlediska je marginální, jestli tu někde bude nebo nebude pár kilometrů plotu a za ním 200 Američanů. Ale signalizuje to důležité věci: jestli tenhle národ je ochoten se solidarizovat se svými spojenci, vracet spojencům to, co oni do nás vložili. Přece američtí vojáci za nás umírali ve 2. světové válce. A umírají i v Iráku. V otázce americké základny se koncentruje náš postoj, naše zodpovědnost za národ, za národní zájem a za to, jestli jsme solidární se svými spojenci. To je velmi vážná otázka a mají ji rozhodnout čtenáři Blesku, kteří když se jich zeptáte, co se nového dozvěděli, tak maximálně vědí, která zpěvačka si dala udělat nové kozy. Tito lidé budou za nás rozhodovat o naší budoucnosti. A nejen naší: ten postoj ovlivňuje politiku Evropské unie. Takové referendum může být trumfem nekompetentnosti, sobectví a zbabělosti. Já jsem proti referendům z těchto důvodů.

My jsme ale měli referendum, v němž většina rozhodla, že vstoupíme do EU.

Ale tehdy demagogové a populisti neměli možnost říkat, co dneska. Slyšel jsem nedávno odpověď předsedy komunistů na otázku Václava Moravce: Jste proti základně, ale neměli vy byste se nejdřív omluvit za to, že tu byla sovětská vojska? Řekl: My jsme se omluvili, že přítomnost sovětských vojsk byla chyba, ale je taky chyba, kdyby tu byli američtí vojáci. V tu chvíli mu už nikdo neodporoval.

Kdybych tam byl, nevydržel bych sedět: Vy, soudruhu, máte tu drzost tohle srovnávat? Obsazení země v roce ‘68 půlmilionem vojáků v noci, únos vlády do Moskvy v řetězech, nastolení okupačního režimu, kdy naše tzv. vláda byla pouze místodržícím zahraniční mocnosti, a trvalý pobyt vojáků až do roku 1989 na jedné straně, na druhé pak jeden radar, kam přijde po dohodě, po dlouhém jednání 200 vojáků? Vy tyhle dvě věci máte tu drzost dávat na jednu rovinu?

0/−2
19.9.2016 16:58
Foto

V74á31c18l81a60v 18C28h72u98c56h77m68a 6675431158836

"Kdybych tam byl....";-D

Vy nemůžete nikde být, protože kdekoliv byste otevřel svou nevymáchanou hubu, tak byste přes ni dostal.

+3/−2
19.9.2016 18:59
Foto

F10r17a40n79t17i92š55e44k 98M42a42t42ě39j21k93a 8337794139397

Pokud by ji však mimo klávesnici a monitor vůbec otevřel. ;-)

+5/−2
19.9.2016 20:14

B17e60d27ř45i97c96h 93V75e23v50e61r46k54a 4730985431619

Vy dva hlupáčci, vy jste nepochopili, že celé to za tím řádkem:

>> Ladislav Smoljak: O radaru USA v ČR: <<

jsou slova pana Ladislava Smoljaka? Člověka, kterému takoví dva ubožáci jako jste vy nesahají ani po kotníky?

+1/−5
20.9.2016 10:22
Foto

J20a42r39o32m74í49r 27Š78i17š77a 3740753741397

Františku to je hezký že jste tu, ale jsou tu i jiní;-):-)

0/0
19.9.2016 16:08

M59i81l86o48š 12D20v45o14ř92á52č93e97k 2545678420984

Pravda, i tech par malo se slusi vzpomenout.

0/0
19.9.2016 16:27
Foto

F77r28a82n90t49i80š64e67k 42M48a38t29ě31j27k10a 8837904799587

Volná soutěž idejí, myšlenek a řešení. Skvěle, tak to má být.

0/0
19.9.2016 18:37

B15e71d88ř96i56c98h 67V48e41v77e16r16k28a 4100875941839

Je zajímavé toto slyšet od člověka, který ve veřejných diskusích již dříve zcela otevřeně prohlásil, že žádná diskuse ho nemůže přimět k tomu, aby změnil svůj jednou pro vždy vytvořený názor. Člověka, který bude vždy trvat na svém i za situace, kdy je lidem schopným i jen trochu logicky uvažovat zřejmé, že něco v jeho názorech smrdí. Člověka, který buší svou vyholenou (a od toho bušení) nateklou hlavou do černé zdi a vykřikuje "tato zeď je bílá". Inu, Matějka, král demagogů, seznamte se s ním.

0/0
20.9.2016 10:30

F36r93a74n90t48i47š20e81k 88B28y13s19t61ř24i48c48k95ý 7532127307293

Super! Vystoupíme z EU, "zachráníme" naši suverenitu, budem hrdý národ, který si vládne sám, který je svobodný, neregulovaný, nespoutaný... Je rok 2020, prezidentem je M. Zeman, premiérem A. Babiš, vládne nám koalice ANO-KSČM, ráj na zemi... A místo nadávání na to, jak nás Brusel omezuje, budem nadávat na to, jak nás Brusel ignoruje...

+6/0
19.9.2016 15:58

B25e52d18ř12i57c61h 24V48e49v34e46r90k16a 4190985401209

A já pořád koho mi to ten Matějka s Chuchmou připomínaj... už to mám, Vránu z Knoflíkářů!

Díky pane Tomáši Pavelko!

Tak co, Matějko, už jste také přispěl??? Vy přece budete určitě ten jeden z tisíce, tak to by bylo, aby zrovna vám někdo upíral vaše svaté právo přispět...!!!

0/−2
19.9.2016 15:32

J94o88z10e78f 53Č88e16r33n91ý 3391209623261

EU neslúži občanom ale úzkej skupine elít. Nepredpokladám, že by sa vzdali nadvlády nad národmi a ich majetkom bez boja.

+3/−2
19.9.2016 14:23

B78e68d78ř40i28c90h 26V39e33v98e69r57k51a 4360955101619

"Kapitalizmus neslouží robotníkom ale úzkej skupine buržoáznych elít. Nepredpokladám, že by sa vzdali nadvlády nad národmi a ich majetkom bez boja. Resením je trídný boj."

Bolševiku.

0/−2
19.9.2016 14:39
Foto

V82á37c52l16a52v 33C76h39u19c28h25m72a 6465981978686

Kapitalismus naopak docela dobře slouží těm, co nemají obě ruce levé. Máte pravdu, že z vašeho pohledu je pro lemply jediným řešením třídní boj. Přál bych vám jej. Přál bych vám, aby každý z těch "kapitalistů" vás odmítl zaměstnat, abyste měl konečně možnost si skutečnou prací na své vlastní riziko vydělat na svou obživu. Je to můj sen, aby jednou většina podnikatelů vstoupila do stávky a ukázala vám kdo koho vlastně živí.

+3/0
19.9.2016 15:13

B80e54d16ř72i24c91h 68V16e21v34e41r58k51a 4560885531509

Bolševik odváděním pozornosti kryje bolševika. Jak příznačné.

I když připouštím, že při vaší "yntelygency" jste možná přece jen ten můj předchozí příspěvek jen nepochopil.

Máte to těžký, pane Chuchma. Nezávidím vám.

0/−3
19.9.2016 15:31

T64o85m14á19š 91P11a38v69e22l13k28a 6796403353396

V článku mi chybí informace, kde můžu poslat příspěvek.

0/0
19.9.2016 13:44



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.