Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P23e76t33r 31S24k66á88c40e37l 6874249329

Tímto článkem mně, pane autore, mluvíte z duše. Již několik roků po internetu uvádím tohle:

Protožejsme před rokem 1938 byli pátí v hrubé výrobě na světě, velmiochotně nás naši tzv. "spojenci" předhodili Hitlerovi.Víte? Počtvrté se napálit nenecháme - viz roky 1938, 1968 a 1990(fyzická válka, studená válka a ekonomická válka). Jsme vtěchto válkách na straně vítěze?

Počtvrté se napálit nenecháme, zdravý rozum zvítězí!

0/−1
24.8.2016 22:53

J97o40s25e61f 85L88e41b84d72u10š82k54a 4192903223805

Především EU není žádná cizí mocnost, Je to jen mezinárodní organizace, hrající si na stát. Stát bez území, bez hranic, bez obyvatel. Proto si unijní úředníci mohou vydávat nařízení, jaká se jim zlíbí, oni nemají obyvatele, nemá je kdo volit, nemají se komu zodpovídat. Je to vlastně komunizmus povýšený na vyšší level.

+2/−1
22.8.2016 21:21

P89e23t83r 45S97k29á23c53e71l 6154589849

Byli jsme před EU, budeme i po ní...R^

0/−1
24.8.2016 22:53

B68e36d50ř47i52c60h 69V19e53v93e78r38k51a 4380955491769

Ještě se vracím k té zde všem dobře známé matějkovské obsesi týkající se zbraní z některého jeho dřívějšího blogu:

Ad ten nedělní konvičkovský idiotismus na Staroměstkém náměstí - další argument zpochybňující matějkovské volání po tom, aby co nejvíc občanů u sebe nosilo legálně drženou zbraň:

>>„Fakt mě zajímá, jak by asi rozhodl soud, kdyby dnes nějaký legálně ozbrojený občan ten konvičkovský (slepými patronami střílející) happening na téma obsazování Staromáku natvrdo rozstřílel,“ zamyslel se fotograf Eugen Kukla.<<

+3/−3
22.8.2016 17:09

J49o75s15e74f 75L59e46b74d39u85š10k20a 4112183243835

Ten plus je omyl. Mělo být mínus.

0/0
22.8.2016 21:17

B81e98d14ř72i42c16h 66V39e51v71e45r29k15a 4170555891279

Ano, celé vaše účinkování zde v diskusi pod tímto blogem je jeden velký omyl, máte v tomto stoprocentní pravdu ;-)

+1/0
23.8.2016 16:07
Foto

L13e93o64n81t79ý92n59a 89C11h77v31á83t19a43l91o69v24á 1673555966

Pan Kukla zřejmě podle sebe soudí druhé, má představu, že pokud by byl ozbrojen, bude si hrát na kovboje a nosit kolty proklatě nízko a vystřílí celý zásobník při každé příležitosti, ale tak to nefunguje. Vy byste střílel do všeho, co se pohne, pokud byste chodil se zbraní?

0/−1
22.8.2016 23:09

B44e13d17ř69i48c45h 34V87e10v54e34r78k53a 4290835151299

To Konvičkovo "divadelní představení" způsobilo zcela prokazatelně paniku v místech, kde lidé neviděli co se přesně děje, ale slyšeli pouze výstřely a výkřiky Alahu Akbar. A dovedu si představit, že kdyby v těchto místech byl někdo s legálně drženou zbraní a byl by dostatečně odhodlaný tu zbraň použít pro záchranu životů lidí, kteří v panice prchají, snažil by se co nejrychleji sejmout co nevíc domělých útočníků - a pokud by byl skutečně dostatečně odhodlaný, sejmul by jich pár určitě o poznání dřív, než by zjistil, že se jedná o happening. Co je na této jednoduché úvaze tak složitého, že něco tak jednoduchého nechápete, milá paní Leontýno Chvátalová?

0/0
23.8.2016 16:09
Foto

L28e10o28n21t23ý51n15a 88C18h67v62á12t36a44l91o86v44á 1293675896

Je prokazatelné, že lidé slyšeli výstřely? Vždyť se tam údajně ze skutečných zbraní nestřílelo.

0/−2
23.8.2016 23:25

B57e22d41ř56i35c12h 10V32e95v15e64r23k17a 4640935491559

Ano, je to prokazatelné. Proč někteří lidé zpochybňují i věci, které si lze velice snadno ověřit, jen proto, že se jim nehodí do krámu?

0/−1
24.8.2016 12:15

F77r33a89n64t64i59š36e65k 34B97y28s89t85ř66i84c63k46ý 7382697867863

Dávat vedle sebe zvací dopis a Lisabonskou smlouvu, to chce opravdu silnou ideologickou vadu zraku... Ale svatý boj za svobodu je třeba bojovat i přes užití těch nejlacinějších demagogických prostředků! Ale asi byl v Evropě klid příliš dlouho, chce to pořádně rozvrtat... Rozumím.

+4/−4
22.8.2016 10:59
Foto

L63e86o49n14t65ý22n62a 97C88h29v78á96t47a88l51o44v98á 1923575816

Proč přesně by to měla být vada zraku, vždyť to ve skutečnosti tak je, v obou případech byla pravomoc rozhodování odevzdána do cizích rukou. Zvací dopis vyzval jinou mocnost, aby přišla udělat pořádek, Lisabonská smlouva je souhlas s tím, že někdo jiný rozhodne za nás, někdo vzdálený na koho nemáme sebemenší vliv. Nejlepší je decentralizace, to můžete jít do nejbližší hospody a rozbít starostovi ciferník, pokud se rozhodne pro nějakou hloupost. Co můžete, když se rozhodnou kdesi daleko neznámí evropskounijní úředníci? A že se rozhodují po svém, protože je jim jasné, že jim těžko někdo přijde rozbít ciferník. Vždyť už to tady bylo, stížnosti můžete posílat do Vídně, ale Vídeň je tak daleko, že se nedovoláte ničeho. Teď můžete stížnosti posílat do Brusele, pokud máte několik let čas a nějaké zbytečné "drobné". Není opravdu lepší vložit rozhodovací pravomoc do rukou někoho, kdo je blíž, koho znáte a s kým si to můžete vyříkat, pokud ho už musíte platit?

+3/−2
22.8.2016 23:18

Z30d68e76n12ě13k 16B28e96n37d52a 9289649788

Na přilepšenou malý výčet evropských agentur (zdaleka ne všech):

CPVO – Community Plant Variety Office – Kancelář promístní odrůdy rostlin - Angers, Francie, 45 zaměstnanců. Koordinuje pěstitelskápráva autorů nových odrůd.

CEDEFOP -The European Centrefor the Development of Vocational Training – Evropské centrum pro rozvojhlasových schopností. Thessaloniki, Řecko - Zaměřuje se na zlepšováníuplatnitelnosti na trhu práce.

ENISA (European Union Agency forNetwork and Information Security) – Evropská agentura pro sítě a informačníbezpečnost, Heraklion , Kréta. Koordinuje aktivity zemí EU v počítačovébezpečnosti.

EMCDDA (The European Monitoring Center for Drugs and DrugAddiction), Lisabon, Portugalsko. Shromažďuje a analyzuje informace o drogáchv Evropě a porovnává stav v jednotlivých zemích.

EIOPA (The EuropeanInsurance and Occupational Pensions Authority)- Evrpský úřad pro pojištění apenzi. Frankfurt, Německo, 93 zaměstnanců. Monitoruje trendy a rizikapenzijních systémů.

EU-OSHA (European Agency forSafety and Health and Work)- Evropská agentura pro bezpečnost práce. Bilbao,Španělsko. Tvorba předpisů a norem pro bezpečnost práce.

EUROFOUND - (The European Foundation for the Improvement ofLiving and Working Conditions) – Evropská základna pro zlepšení životních apracovních podmínek. Dublin, Irsko, 120 zaměstnanců. Zkoumá jak lidí žijí apracují a dává doporučení, jak žít lépe.

EIGE (European Institute for Gender Equality)- Evropskýinstitut pro genderovou rovnost. Litva, 45 zaměstnanců

EFCA (European Fisheries Control Agency) – Evropská agenturapro kontrolu rybolovu. Vigo, Portugalsko, 57 zaměstnanců

+5/0
22.8.2016 10:27

B67e89d68ř13i24c59h 92V24e13v36e18r98k20a 4870285951229

Matějka Nestydatý, jak už z jeho přídomku vyplývá, se nestydí srovnávat Lisabonskou smlouvu se zvacím dopisem z osmašedesátého. Ten samý Matějka, který je SOUČASNÝM Putinovým trojským koněm, proruským kolaborantem a naprosto nestydatým lhářem, který si ve své nenávisti ke všemu evropskému notuje s těmi nehoršími bolševiky a nácky. Matějka, díky němuž se ze Svobodných stala nevolitelná žumpa, stejná jako tento jeho ostudný blog. Lidé tohoto typu vůbec netuší co to je stud, proto se také chovají jak se chovají. Hanba, ze které si ovšem ve své nestydatosti vůbec nic neděláte, provází každý váš krok, Matějko Nestydatý.

0/−10
22.8.2016 9:56
Foto

V11á39c76l39a14v 43C28h71u12c62h15m43a 6105601758606

Že o lhaní píšete zrovna vy. Nebo už jste našel ten váš relevantní zdroj informující o tom, že Konvička střílel ze skutečných zbraní slepými náboji?

0/−1
28.8.2016 17:10

B41e68d30ř61i75c95h 77V96e88v16e65r49k92a 4140955401789

Hlupáku. V diskusi pod následujícím Matějkovým článkem jsem vám (na téma zvuku střelby na té konvičkovské čuňárně na Staroměstském náměstí) názorně ukázal jak velký hlupák jste a vy pořád nemáte dost?

0/0
31.8.2016 10:41

B41e40d27ř35i11c38h 84V35e84v52e57r40k18a 4680365561339

A ještě, vy odporný lháři, sem koukejte dodat datum a čas příspěvku, ve kterém jsem podle vás napsal, že "Konvička střílel ze skutečných zbraní slepými náboji" - anebo se pokorně omluvit, že jste si to vymyslel. Samozřejmě jsem nic takového nenapsal, psal jsem pouze, že podle svědectví důvěryhodného člověka byl slyšet reálný zvuk střelby, zřejmě z repráků. To je trochu rozdíl od tvrzení, které jste mi lživě vložil do úst, že "Konvička střílel ze skutečných zbraní slepými náboji", nemyslíte? Já vím, nemyslíte. Nebo naopak myslíte na to, jak co nejvíc překroutit fakta a dosáhnout tím zdání toho, že máte "pravdu". Tyto vaše metody si nijak nezadají s metodami těch nejhorších estébáků a proto vás vyzývám, abyste buď napsal datum a čas toho mého příspěvku (a ve které diskusi to bylo) anebo abyste už laskavě definitivně zalezl někam do díry a neobtěžoval mě zde svým estébáckým lhaním a překrucováním. Odporný estébácký lháři Chuchmo.

0/0
31.8.2016 16:32

P59a55v59e74l 60K34r42á98l 9418252364613

hloupost,jako vše co od svobodných vypadne

+2/−4
22.8.2016 8:44
Foto

J31a18r57o19m13í31r 29Š44i42š16a 3660903751507

nedávno jsem uzavřel smlouvu s majitelem garáže...a jak se ukázalo, byl to tragický dokument munimálně toho dne.;-)

+1/0
21.8.2016 21:06
Foto

K21a35r48e58l 97M95a23s46e80k 9464838289656

Poslyšte pane Matějko, jak se změnil váš život v mosteckém paneláku po přijetí Lisabonské smlouvy? Co jste chtěl předtím dělat a co už kvůli ní nemůžete dělat?

+2/−2
21.8.2016 19:10
Foto

L79a91d92i12s95l69a97v 32M30a49t81u97š65k15a 5372878269493

Tragické postavy své doby: Beneš, Svoboda, Klaus.

+6/−1
21.8.2016 16:07

I91v83a83n 83M31a73r92e66k 6374658182

Karma R^ [>-]

+3/−1
21.8.2016 13:54
Foto

M71a75r72i28e 12J62a63n50d22o64v94á 8161513885146

Mnichovskou dohodu podepsal prezident Beneš, Lisabonskou smlouvu prezident Klaus. Je zajímavé, že prezident Klaus velmi obdivuje prezidenta Beneše.:-)

+3/−3
21.8.2016 13:46

J98a75r98o39s18l19a91v 29Š44k35o81d95a 6174718379131

nedokážete si přestavit ty tlaky co na Klause vyvíjela většina politiků tehdá. Podávali si dveře na do jeho kanclu skoro nonstop. Nekteří na něj řvali, někteří vyhrožovali. I o rodinu se otírali. Nakonec mu vysvětlili, že když to nepodepíše, jen to oddálí o pár měsíců, načež si ho všichni přehlasují, i kdyby si to měli uzákonit. Proti LS tehdá stála jen malá menšina politiků, jejichž hlasy byly ušlapány všesocialistickou většinou. Byl to jeden zašprajclý prezident ze všech. Dodnes ve všech jeho knihách na LS nadává. Jeho podpis je tam ostatně jen do počtu, a tak si ho vynutili.

Zdroj kniha. V.K - Evropská integrace bez iluzí.

+3/−1
21.8.2016 16:20
Foto

M12a69r65i22e 77J15a35n47d12o73v34á 8751363375876

To si děláte legraci, s tím zdrojem. Že jo?

+1/0
21.8.2016 18:23

J77a42r41o68s92l89a38v 35Š10k62o82d52a 6824768809671

mam ji tady na polici

0/0
21.8.2016 21:05
Foto

M50a36r90i13e 80J32a91n31d69o73v91á 8151443675536

Máte dobrou knihovnu :-/

0/0
21.8.2016 21:21

J17o97s92e27f 74L39e68b19d22u41š40k21a 4252313813635

OdPokud se dobře pamatuji, chtěli socani podat na Klause žalobu za vlastizradu, kvůli tomu, že odmítal podepsat. Je jenom škoda, že nevydržel a podepsal.

0/0
22.8.2016 21:24

Z35d92e65n43ě85k 11B96á74r61t19a 5763711307638

Přihlouplá demagogie.To je opravdu všechno co mohou Svobodní nabídnout?To se ovšem nemůžete divit, že se dlouhodobě plácáte kolem dvou procent...

+8/−8
21.8.2016 13:39
Foto

J42a93r27o25m98í75r 78Š86i50š66a 3200673801907

Napoleon řekl...od vznešeného ke směšnému je krok.

0/0
21.8.2016 21:20

J48o90s79e15f 47L91e38b78d51u11š20k31a 4952953513235

Omyl. Momentílně ve volebních preferencích do kajů se pohybují mezi 6 až 13 procenty.

0/0
22.8.2016 21:25

J29a90n 47B90u77r96d27a 4962169821872

Ano, a každé nařízení EU jsou druhé Coventry. Dávat do jedné věty Mnichov a Lisabon svědčí o naprosté ztrátě soudnosti. Otázka je, zdali to u Svobodných někoho ještě překvapuje.

+4/−7
21.8.2016 13:11

E56v15ž25e75n 75P42o25l83á23č27e96k 6653819705

Uvidíme, co řeknete, až nám Brusel nalifruje milion "uprchlíků", kterým budeme muset platit německé dávky.

+7/−1
21.8.2016 13:21
Foto

F13r24a75n23t87i54š81e90k 97M53a89t75ě43j98k69a 8927614179417

Ztráta svobody a suverenity nás provází průběžně. Metody i hráči se mění, někdy to bolí méně, někdy více, někdy to přináší oběti a jindy jen bolí hřbet, ale o ztrátu svobody a suverenity jde vždycky.

+8/−1
21.8.2016 13:22

J19o50s32e45f 85H43e54j63n79a 2674100116926

Patříte dlouho k mým oblíbeným komikům!! Navíc důstojným.;-O;-O;-O

+4/−11
21.8.2016 13:06

M80a19r16t92i12n 31R92o93z42u74m24e27k 6311842653815

Jste milý. Je fajn, že nezávidíte konkurenci R^

+2/−1
21.8.2016 13:37

R83o52b33e44r57t 50T61r62o91š39k37a 6549980288209

Dovoluji si poopravit hlavně v začátku.

Mnichovská dohoda ustupovala nacistům vedených Adolfem Hitlerem (nezevšeobecňovat "Němcům"), srovnávat zvací dopis komunistických kolaborantů (Biĺak, Jakeš a další) s Lisabonskou smlouvou je přehnané. Tvůrci zvacího dopisu si zasloužili soudit za vlastizradu a hlavně se jednalo o aktivitu několika stalinistických pohrobků proti našemu státu!

Kdežto lisabonská smlouva se tvářila jako něco demokratického.

+4/−2
21.8.2016 12:48

J39a53n 87R82á61ž 1889623104590

Dal jsem karmu R^

+7/−2
21.8.2016 12:34
Foto

K85a47r24e17l 57Á30b67e21l69o96v96s82k56ý 7769580333672

Srovnáváte nesrovnatelné. Ano, nevolená komise a další věci - jako přebujelá a někdy naprosto zbytečná byrokracie, jsou skutečně velký problém, ale srovnávat to s Mnichovským diktátem nebo okupací "spojeneckými a spřátelenými" vojsky, to už chce víc než jen trochu demagogie, nemyslíte? Členy EU, jsme se stali dobrovolně a vše ostatní závisí na jiných věcech, a věřte mi, že vím o čem hovořím, ne vše je tak, že musíme přijmoutnějaký diktát, mnohdy je to tak, že naši politici a úředníci jsou papežštější než papež. Nebudu mluvit o tom, koho si lidé volí. :-/Rv

+10/−3
21.8.2016 12:29

E54v40ž20e90n 64P49o43l55á13č86e77k 6953829305

Tak je to o něco menší diktát, alespoň do doby, než si budeme muset lákat do země Afriku na německé dávky. Pak to Mnichov bez problému překoná.

+5/−1
21.8.2016 13:23

M93i88r33o84s71l12a47v 54C43e19s68t42r 7382310230553

Nová doba - starý směr lépe či hůře utajovaného násilí a odklonu od svobody jednotlivce. To je příznačné pro každého levicového "tahouna". Až pravicová menšina poklesne pod neudržitelnou mez a tahouni vše zpustoší občanům nezbude nic než následovat opět skutečně pravdivý žebříček osobností, aby nezemřeli. Jde jen o to, kdy a jakými to bude prostředky.

+1/0
21.8.2016 12:26

J95a20n 33R38á31ž 1189683494930

To, že jsme podpisem Lisabonské smlouvy ztratili opět právo o sobě svobodně rozhodovat, čili přišli jsme o státní suverenitu, snad nemůže vyvracet ani nejpřesvědčenější eurohujer.

P.S. Mezi systémem fungování EU a RVHP je shoda v tom, že o důležitých záležitostech členských států rozhoduje autokraticky někdo jiný než zvolený parlament členské země.

Rozdíl spočívá v tom, že ani moskevským diktátorům nenapadlo něco tak šíleného, jako je jednotná měna, neb si uvědomovali, že u států s rozdílným hospodářským potenciálem to není možné, i když obě organizace měly podobnou snahu zřídit jednotný trh a odstranit ekonomickou nerovnováhu mezi členskými státy. Proto v RVHP, na rozdíl od EU, vnitřní mechanismy relativně dobře fungovali a táto organizace dojela na to, že socialismus fungovat nemůže trvale nikde. Tento fakt ( socialismus fungovat nemůže už z principu), zřejmě bruselským pánům sice pod vlivem obrovského zadlužení jednotlivých států eurozóny dochází už také , ale budou se ztrátě své moci bránit i za cenu hospodářského rozvrácení Evropy.

+13/−2
21.8.2016 12:18

S82t73a72n11d27a 80N43o72v23á76k 8889663536734

:-)....Perfektně napsáno a hlavně....vyargumentováno ! JSem zvědav kolik eurohujerů po Vás vyjede! R^R^R^

+11/−6
21.8.2016 12:13

M60i65l16o84š 75D81v95o17ř15á34č89e41k 2805848590914

Je dobre nevytrhovat jednu vec (rok 68) z rady udalosti, ktere vyznamne ovlivnily nas zivot. A presunovat jejich vyznamy. Takze ano.

+4/0
21.8.2016 12:08

R72o79b64e44r76t 29H72o81r42á90č87e97k 5642176456665

Že bychom přirovnávali Klause k Bilakovi nebo Hitlerovi?

+8/−6
21.8.2016 12:07

J39i66ř59í 76Ř64e12z83n72í22k 4862662673755

Ne, Mnichovská dohoda byla dohodou realizovanou v rozporu s platnou ústavou, učiněnou o nás bez nás, zvací dopis, pokud nejde o falsum, je záležitost, která šla mimo ústavu, několik občanů, kteří nebyli ústavními činiteli, alespoň ne nejvyššími, a lisabonská smlouva je mezinárodní smlouvou, která prošla ratifikací v souladu s platnou ústavou.

Ba i ten zvací dopis lze napasovat do souladu s preambulí tehdejší ústavy.

Zrádnost lisabonské smlouvy spočívá v něčem jiném, sílou faktu první přímé volby do europarlamentu se stala tak nějak mimovolně zakládajícím dokumentem Evropské unie jako subjektu mezinárodního práva. A z mezinárodní smlouvy se stala poněkud těžkopádná ústava.

+4/0
21.8.2016 11:57

J37a49n 62R87á63ž 1849253864880

Lisabonská smlouva není subjektem mezinárodního práva. Jen upravuje vztahy mezi členskými státy Unie a nemá tak mezinárodní platnost mimo území EU.

+1/−1
21.8.2016 12:24

J38a83n 46R42á13ž 9432899179187

Ten mínus pane Lánský nechápu, jen jsem napsal, jak to ve skutečnosti je. Evropská unie subjektem mezinárodního práva není, ani být nemůže, neb nemá právní subjektivitu!

+1/0
21.8.2016 18:42

J49a26n 53B73u51r27d98a 1244188772799

http://is.muni.cz/th/321869/pravf_m/Henzlova_Pravni_subjektivita_EU.pdf

0/0
22.8.2016 0:48

J70i64ř41í 16Ř23e65z63n48í45k 4762532603515

Ale je, je třeba členem Světové obchodní organizace. Před Lisabonskou smlouvou právní subjektivitu měla tzv. Evropská společenství, nikoliv EHS.

0/0
22.8.2016 10:32



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.