Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D16u30š79a58n 62H74o32u62d78e63k 9747754104202

Pane Matějko, měl jsem možnost vidět vaše vystoupení na DVTV - http://video.aktualne.cz/dvtv/jandourek-lide-veri-i-lhari-zemanovi-nic-nevedi-o-eu-nemuzou/r~2d9323c64aaf11e6b597002590604f2e/, kde jsem si ověřil, jak nebezpečné je pro společnost, když se k moci začnou hlásit populisticky smýšlející jedinci, mezi které vás po shlédnutí pořadu počítám. Každý váš článek, blog či podobná aktivita má jediné společné - a to je také jediný váš program: czexit. Kdyby se vám někdy (nedej bože) podařilo získat takovou sílu, že byste prosadili referendum o vystoupení z EU a následně (nedej bože) i převzali vládu v takto osamocené ČR - to by pak těch 5 tis. "signatářů", kteří jsou uvedeni pod vaší peticí o vystoupení z ČR teprve vidělo, co vlastně umíte. Nikdo to ani netuší. Mimochodem, k čemu je dobré mít pod peticí signum, např. Jiří, Brno, stavitel nebo Zdeňka, Opava, důchodce? Těžíte jen a jen z momentální krize a jak řekl správně v diskuzi Jandourek - za pomoci hlasů podobným těm, které volily Miloše Zemana prezidentem - tedy pouhých cca 30 % z těch, kdo měli volební právo, hodláte nevratně zničit to, o čem možná snily generace utlačovaných komunismem - dostat se blíže západní civilizaci. Bez toho, že by pak za tento krok mohl být někdo morálně zodpovědný. Vy byste si "umyli ruce". Lepší je jiný scénář: vyhrajte volby a sami nebo v koalicí rozhodněte v rámci mandátu o czexitu. Ať je tam váš jasný a historicky neodvolatelný podpis...

+2/−2
1.8.2016 8:49
Foto

F32r21a82n15t18i60š10e53k 53M26a48t61ě67j88k49a 8277154579447

Mýlíte se, mým programem není czexit, ale maximální možná osobní svoboda. Czexit je jen součástí cesty k ní, nikoli cíl.

0/−1
4.8.2016 23:16

B28e73d85ř33i39c76h 91V52e38v51e13r92k90a 4870345381889

Ne. Vaším cílem je zavést tady novou totalitu a proto chcete odstranit instituci o které tvrdíte, že je příliš humánní když ji označujete za "pseudohumanistickou". A navíc o ní ve své nebetyčné hlouposti současně tvrdíte, že je "fašistická". Poněkud nekonzistentní názor, tvrdit o něčem, že to je "pseudohumanistické" a zároveň "fašistické". Ale co od demagoga formátu komunistů z padesátých let také čekat, že. Komunisté také tvrdili, že chtějí zavést "řád ve kterém odstraní veškerou nerovnost" a místo toho zavedli jednu ze dvou nejhorších totalit 20. století. Zrovna tak když vy tvrdíte, že vám jde o "maximální možnou osobní svobodu", máte za lubem zavést tady stejnou totalitu, jakou tu zavedli před zhruba sedmdesáti lety komunisté. Na vaše líbivá slovíčka mohou skočit opravdu jen ti nejhloupější z hloupých, stejně jako na obdobná líbivá slovíčka skočili tenkrát lidé obdobného typu komunistům. Kdybych vás už nějakou dobu neznal, řekl bych styďte se Matějko, protože ale vím, že vůbec netušíte, co slovo stud znamená, nezbývá mi než pouze konstatovat že vámi a vám podobnými demagogy hluboce pohrdám. Protože nic jiného než maskovaný bolševik nejste, Matějko.

+1/0
17.8.2016 15:56
Foto

F42r87a34n76t65i61š76e63k 19M11a16t43ě22j61k58a 8277414809457

...a snad jen doplním, že můj dopis není petice (už jich pár úspěšných za sebou ve veřejném protoru mám, pod které jsem sehnal celkem více než 250tis petentů, osvojte si prosím co to je), že úroveň zveřejnění dat signatářů je svobodnou volbou právě a jedině signatářů, já jejich plná data mám, a že chcete-li vědět něco o mně, bohatě Vám stačí Google. Na co jsem obzvlášť v dnešní době pyšný je například www.hradistesarka.cz. Hezký večer.

0/−1
4.8.2016 23:21

D45u86š53a37n 26H18o71u12d50e33k 9577734434592

Opravdu se nehodlám pídit na Googlu, cojste zač. Myslím, že jsem si svůj názor udělal po shlédnutí pořadu s Drtinovoua Jandourkem. Možná ani nevíte, co všechno při takové příležitosti na sebe člověk bezděky prozradí. Způsob vyjadřování, řeč těla, míra tolerance, asertivity, slušnosti apod. Myslím, že to stačilo. Rozdíl mezi peticí a vaším osobním dopisemnehodlám zjišťovat - neslovíčkařte! Petice je písemně podanážádost občanů , tedy jak správně uvádíte: petentů, buď parlamentu nebojinému zastupitelskému orgánu, vládě apod., ale vy tedy "jenom" píšete "dopis" české vládě a sháníte pod něj podpisy. Tak výborně - hlavně že těch vašich 5795 nadšených signatářů ví, do čeho s vámi jde.

+2/0
5.8.2016 8:04
Foto

P60a84v27e32l 67P62o22k19o68r29n75ý 2846194250892

Němcům možná ano, ale dát možnost zbraně horkokrevným Francouzům?

0/0
30.7.2016 21:13

R54u74d59o16l87f 91S11t87a59r17y 6678937588

Nasi nejvetsi silou je prevence tedy zavrene hranice. Kdyz zacne Cech kolem sebe strilet je to maler, ktery se kazdych 10 let opakuje. Proto legalni zbran u nas neni zapotrebi. Jsme bezpecna zeme, proze jsme pro migranty neatraktivni a protoze jsme je zatim nepustili k nam. Bude zapotrebi velke sily, aby to tak zustalo. Nechtejme legalni zbrane, chtejme zavrene hranice.

0/0
30.7.2016 12:04

O35s40k61a37r 72R82a60z75á41k 1939728287333

To je tedy titulek. Nebo nejste Čech? Kdyby byli civilisté ozbrojeni, byli by v následných přestřelkách náhodné oběti (colateral damage). Úspěšně zneškodnit podobné pachatele může efektivně a bez civilních ztrát jen školený člověk.

0/−1
29.7.2016 19:34

Z36b27y34n60ě40k 98H55a22l95u57z97a 5663540678582

Třeba jako profesionálové v Uherském Brodě, viďte :-)

+2/0
30.7.2016 19:23

V95o66j24t98ě68c62h 82R38ů66ž48e22k 1367632234222

Už jsme šestým nejbezpečnějším státem

http://www.visionofhumanity.org/#/page/indexes/global-peace-index

0/0
29.7.2016 1:52
Foto

D80a85l87i64b65o82r 62B97a76r68t48o46š 5394820627699

Proti nelegální zbrani je potřeba postavit zbraň legální.

to je vaše citace

http://www.mvcr.cz/clanek/poskytnuti-informace-statistiky-poctu-trestnych-cinu-spachanych-legalne-a-nelegalne-drzenou-zbrani-kategorie-a-b-c.aspx

a jak si poradíte s těmito fakty????

0/0
28.7.2016 19:59

V27l24a11d79i73m78í73r 58L69o52u88d66a 8227277726902

Nijak a zbrojní průkaz si budu stále obnovovat. Statistika je úžasná věc8-o, jen to chtělo trochu rozepsat. Asi to nebudou jen vraždy, že???;-);-);-)

+1/0
29.7.2016 10:27
Foto

D98a82l75i22b77o89r 11B74a43r68t47o40š 5294260527559

najděte lepší statistiku....rád se na ni podívám......a pokud neexistuje tak v zájmu obhajoby vašeho postoje ...zařiďte lepší statistiku.....se všemi aspekty a faktory, které tam musí objektivně být....

0/0
29.7.2016 11:59

V14l78a94d21i62m43í48r 12L22o38u93d23a 8937957856582

http://www.mvcr.cz/soubor/odpoved-statistiky-tc-pdf.aspx

0/0
29.7.2016 12:56
Foto

D95a56l46i56b16o50r 90B36a23r35t45o14š 5404420387529

:-):-):-):-) děkuji není lepší, je to ta stejná...ale přesto díky:-):-):-):-):-)

0/0
29.7.2016 13:00

V98l42a62d42i32m60í38r 65L44o73u98d49a 8947877806472

http://www.mvcr.cz/clanek/poskytnuti-informace-statistiky-poctu-trestnych-cinu-spachanych-legalne-a-nelegalne-drzenou-zbrani-kategorie-a-b-c.aspx

0/0
29.7.2016 12:58
Foto

D82a87l44i72b78o95r 48B62a86r67t96o36š 5964430707789

i tohle je ta stejná děkuji....dáváte mi odkazy na odkaz který jsem uvedl, když jsem o skopíroval od někoho jiného a podíval se na danou statistiku.....dejte mi k dispozici něco lepšího

0/0
29.7.2016 13:03

V98l50a23d60i42m52í36r 44L28o80u22d42a 8507517406352

Pardon, tenhle odkaz tu už někdo vystavil. Ale lepší tu není...

0/0
29.7.2016 13:08

P54e97t31r 52S97k65á72c13e93l 6984559639

Hledejme příčiny závadného stavu, protože stále platí:

„Stav a životní návyky lidí kopírují přírodu země kde žijí“ »Hippokratés z Kósu.

Je třeba ještě něco dodat?

0/0
29.7.2016 20:54

V62o12j68t10ě13c30h 49R53ů73ž29e14k 1397602984542

https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_politics_in_the_Czech_Republic#/media/File:Vra%C5%BEdy.png

0/0
30.7.2016 1:19
Foto

D97a82l16i21b45o36r 71B80a97r21t27o80š 5434760207669

krásný článeček ale nejspíš jen manipulativní, protože jej ještě nikdo nepřevedl z AJ do ČJ, a když se tedy jedná o problematiku zbraní a trestných činů v ČR je takováto statistiky velmi zcestná a nedůvěryhodná.....ale užívejte si ji...:-)

krom toho a tato statistiky může být vyrobena na zakázku americké zbraňové lobby, která tímto způsobem mže poukazovat na tuto fiktivní skutečnost a použít ji na domácí půdě....

0/0
30.7.2016 11:19

V42l96a72d80i26m22í21r 39L30o11u86d60a 8357937916902

Statistika mě stejně jaksi neochrání. Sedět nedejbože na obědě v restauraci v Uherském Brodě nebo v Mnichově u McDonalda - tak mám šanci na přežití výrazně větší ostatní než spoluobčané. A díky čemu? Třeba díky té "podivné věci" v ráži 9mm BR co mán na dosah pravé ruky. A ostaním "holorukým" přeji aby se jim a jejich blízkým násilí vyhnulo a mohli tu dál diskutovat o "problemtice" střelných zbraní.

+1/0
31.7.2016 8:02
Foto

D97a21l74i30b87o87r 19B36a90r30t69o88š 5844490167759

statistika ovšem říká, že máte mnohem větší pravděpodobnost, že zemřete při dopravní nehodě, než že vás někdo zabije střelnou zbraní...no tak vám přeji mnoho zdaru, když se budete bránit při dopravní nehodě pistolkou...lovu zdar..

0/0
31.7.2016 9:25

V63l62a70d42i87m28í38r 85L70o76u90d43a 8497207556142

No do demagogie už zacházet nebudeme, že? Ale tohle srovnání s pravděpodobností úmrtí při dopravní nehodě používají spíš zastánci zbraní:-). Ale střelnou zbraň opravdu, ale opravdu nenosím kvůli zmenšení rizika dopravní nehody...

0/0
31.7.2016 9:52
Foto

D28a36l81i31b12o89r 77B54a86r46t89o94š 5524320537809

Já vím, že vám při dopravní nehodě nepomůže, jen jsem chtěl vyjádřit, v jak nepatrném zlomku promile denních událostí vám skutečně pomoci může....:-)

0/0
31.7.2016 10:04

V94l20a96d71i32m59í12r 79L82o88u58d21a 8957757856792

Na závěr... :-)

http://zpravy.idnes.cz/rozhovor-s-pavlem-cernym-o-obrane-proti-teroristum-fhr-/domaci.aspx?c=A160729_093034_domaci_lve

0/0
1.8.2016 7:30

J74i64r69k57a 66L84i73b73e83ň26s54k51ý 4382421434489

Němci nemusí volit Merkelovou a její stranu.

0/0
28.7.2016 15:01

J32i20ř48í 39K23o82c81u68r33e12k 6475234405668

Ech, řekněte Izraelcům, že jejich největší zbraní je otevřenost a soucit a seberte jim zbraně. Vše v dobré víře, že tím všechny konflikty zmizí. Až budou obyvatelé Izraele vyhlazeni, dejte si na fejsbůk vlaječku a zapalte svíčky. Nácek a anitsemitou si dají kafe a budou si pochvalovat, jak hezky jim to protizbraňoví aktivisté zařídili.

Sebeobrana není důvodem k nošení zbraně, říkají někteří. A prosadili to i v parlamentu. Hurá! ... Nebylo to předčsné? Zbyl totiž jediný důvod k nošení zbraně - útok. Když zakážeme zbraně nebudou žádné ozbrojené útoky.

Kdyby tato logika opravdu fungovala, stačilo by zakázat útoky a nebyly by. Nelze nevzpomenout na Františka Sahulu - zavražděn ukopáním k smrti. Stát se to v zemi, kde i šroubovák je regulován, budou mít regulovány i pracovní boty. A stejně to nezabrání odhodlanému zločinci vraždit.

Všimli jste si, že většina masových vražd se děje v gun free zónách?

+7/0
28.7.2016 13:24
Foto

V57á20c59l19a29v 86C62h95u24c20h45m32a 6875151148606

Zas ale na druhou stranu, představte si, že by ozbrojeni byli i psychicky labilní lidé, pro které je nejhorší noční můrou zodpovědnost za vlastní život(viz třeba přítomný Veverka, který v každém, kdo nosí zbraň vidí budoucího vraha). Takoví by tasili i kdyby vedle nich někdo bouchl dveřmi od auta. Já myslím, že dnešní stav u nás je docela vyhovující.

0/0
28.7.2016 17:23

M50a49r55i20á87n 85B37é55r66e91š 1812102336634

Tak mnohem psychicky labilnější je někdo, kdo v každém člověku na ulici vidí hned ohrožení, takže musí každý den mít u sebe zbraň. A v každém, kdo má jiný názor než on, vidí bolševika. A víte, co mají oba dva společného? Chybějící mužský vzor.

+1/−1
29.7.2016 6:53
Foto

V46á60c42l26a68v 44C90h28u23c55h84m36a 6955381938906

Vy nikdy nezklamete. Škoda, že vaši klienti nečtou tyhle blogy. Byste byl brzy bez práce.

0/0
29.7.2016 13:24

M93a76r64i72á61n 97B66é30r77e70š 1822142526374

Nebyl, ale tomu vy fakt rozumět nebudete. Vy fakt ne ;-)

+2/0
29.7.2016 14:32

B14e61d71ř59i73c84h 88V70e46v69e68r31k36a 4980345611899

Řekl bych, pane Chuchmo, že psychicky labilní člověk je spíše ten, kdo má potřebu osočovat v diskusi i člověka, se kterým právě nediskutuje. Proto bych vám doporučil, abyste se zamyslel nad tím, proč máte tak často potřebu na sebe např. tímto způsobem tak hloupě ukazovat prstem a sdělovat tím celému světu, že ve skutečnosti psychicky labilní jste vy?

A vaše osočování jiných z toho, že nejsou schopni převzít "zodpovědnost za vlastní život" je také velmi trapné a protože to tu činíte opravdu velice často, ukazuje pouze na to, že zřejmě podobný problém máte vy sám. Proč se takhle naprosto bez sebemenšího důvodu, aniž by vás k tomu kdokoli vyprovokoval, ztrapňujete? Je mi vás opravdu velice líto. Zřejmě jste velice nešťastný člověk, když se takhle neuvěřitelně chováte. Řekl bych, že pokud urychleně nevyhledáte pomoc u odborníků, váš stav se bude jen zhoršovat a své okolí svou hloupostí budete obtěžovat čím dál tím víc. Neberte si to nějak zle, berte to jako dobře míněnou radu. Více pro vás opravdu udělat nemohu, je mi to opravdu velmi líto. Držím vám palce, ať se z této nepříjemné situace rychle dostanete.

+1/0
29.7.2016 13:46
Foto

V97á61c75l96a15v 45C60h12u47c92h22m48a 6965601868756

Ale pane Veverko, nebyl jsem to já, kdo tu prezentuje svůj strach ze zbraní. Já jen poukazuji na to, co vy sám zde píšete.

0/0
29.7.2016 13:51

B84e51d33ř63i45c64h 19V11e33v39e94r13k39a 4710675941259

Tušil jsem to, že vám není pomoci...

0/0
29.7.2016 14:41
Foto

F80r83a51n76t40i97š26e21k 57M35a90t75ě32j49k18a 8817544509577

Cituji: "Řekl bych, pane Chuchmo, že psychicky labilní člověk je spíše ten, kdo má potřebu osočovat v diskusi i člověka, se kterým právě nediskutuje..."

Tohle si vytiskněte a přečtěte vždy, když si budete s jinými psát o mně, aniž bychom spolu diskutovali. ;-)

0/0
30.7.2016 0:12

B11e97d54ř43i51c73h 73V75e49v56e71r75k35a 4270325261759

Tak to jsem tedy opravdu netušil, že jste tak hloupý a nechápete naprosto zásadní rozdíl mezi tím, když někdo napíše na blogu článek a OTEVŘE pod ním diskusi a někdo pak v té diskusi napíše příspěvek týkající se toho článku a poukáže v tom příspěvku např. i na evidentní rozpor v tom, co autor toho článku (POD KTERÝM ONEN AUTOR OTEVŘEL DISKUSI) napsal před tím - a mezi tím, když některý diskutující zde již nějakou dobu nediskutuje a jiný diskutující v diskusi s úplně někým jiným, když mu dojdou argumenty, začne odvádět pozornost tím, že začne osočovat toho předešlého diskutujícího, se kterým už ale dávno nediskutuje - pokud vám něco takhle jednoduchého nedochází a nevidíte v tom hodně velký rozdíl, pak se opravdu nedá dělat nic jiného, než konstatovat opravdu velký deficit inteligence na vaší straně. I když to tuším již opravdu hodně dlouhou dobu, netušil jsem, že to je s vámi až tak zlé. No, nedá se nic dělat, opět jste zde jen dokázal jak jste naprosto mimo a nechápete naprosto elementární věci. Proč se takhle shazujete a naprosto dobrovolně na sebe práskáte jak špatně na tom mentálně jste, i když vás k tomu nikdo nijak nevyprovokoval?

0/0
17.8.2016 12:12

Z44b98y54n52ě16k 51H86a38l27u34z11a 5893850308832

Pro Poluckého, jehož práce s fakty je nedbalá, a spol.

http://www.mvcr.cz/clanek/poskytnuti-informace-statistiky-poctu-trestnych-cinu-spachanych-legalne-a-nelegalne-drzenou-zbrani-kategorie-a-b-c.aspx

Legálně držená střelná zbraň nerovná se legálně držená palná zbraň kategorie A,B,C (o těch se totiž bavíme).

+1/0
28.7.2016 10:28
Foto

D30a19l93i26b35o50r 98B12a66r32t75o64š 5844580647589

bezvadná statistika

0/0
28.7.2016 19:59
Foto

V98o32j42t47e55c94h 15P93á55n66i14k 33S48r72. 5841631354877

Odstrašující případ množstva zbraní v držení občanů jsou USA. Lidi se tam střílí jako králíci a nepamatuji příklad, že by takového střelce zneškodnil jiný občan střelnou zbraní.

Na druhou stranu - v Británii nenosí zbraně ani uniformovaní policisté a ani kriminalisté.

Ve kterém státě je bezpečněji, co myslíte?

+2/−5
27.7.2016 13:12

Z55b26y32n15ě89k 35H44a95l87u30z40a 5863110798622

Dříve než začnete v diskusi ventilovat svoje domněnky a pocity, zkuste si nejdříve dohledat relevantní údaje, ať už třeba z USA a VB (obzvláště VB je zajímavé srovnání zločinnosti před a po omezení držení palných zbraní). Doporučuji již zmiňovaný gunlex.cz. Pokud můžete uvést nějaká fakta (či zdroj)na podporu vašich tvrzení, sem s nimi.

+7/0
27.7.2016 13:23
Foto

V75o11j66t53e82c38h 34P14á10n69i67k 45S74r63. 5921461224387

Skuste poučit Obamu, který se moc snaží omezit držbu zbraní u američanů.

Ten jistě ocení vaše"relevantní" údaje....

0/0
27.7.2016 21:22

S96e13b48a35s92t42i16a12n 58S16e84h63n68a65l 9348704722707

Drtivá většina z nás má informace jen s médií takže se horko těžko dostane informace, že díky zbrani se ubránila máma dětí atd.Dost často se střílí tam, kde je nesmyslná "gun free zone". Každý fed.stát ma jiné zbraňové předpisy, v Kalifornii obrovské restrikce, v Texasu ji můžete nosit viditelně. My máme velmi dobrý zákon o zbraních a střelivu a není důvod to jakkoli omezovat , zvláště v dnešní době...

+6/0
27.7.2016 23:04

Z28b19y51n59ě30k 21H32a45l31u89z68a 5423930828272

Doplnění, vřele doporučuji text "Filozofie ozbrojené společnosti" na http://www.cover72.net/zbrojnice/ , zde najdete i vámi požadované příklady. Poté diskutujme.

0/0
27.7.2016 13:30
Foto

J58a13r75o23m49í17r 34Š46i80š78a 3270293461117

trefil jste to přesně, především tu otázku.

0/0
27.7.2016 18:52

J12a20r14o89s32l27a12v 85P47r82o37c12h57á20z26k43a 3252229112456

Polickému zprávy předčítá slepec?

0/0
27.7.2016 12:37

R20e61n57á57t32a 62P93o71s70p79í12š91i85l43o29v78á 9642520712644

Naprostý souhlas.. KARMAR^R^R^R^

+1/0
26.7.2016 21:16
Foto

V25o71j65t92e85c46h 59P23á30n46i62k 15S27r10. 5901501614557

Vážená paní Pospíšilová i pánové Ježek a Haluza,

mám také pistoli a do nedávna i právo na její nošení. Navzdory tomu považuji článek p. Matějku za problematický.

Ptám se Vás, můžete li uvést (krom Israele) nějaké prípady, kde by zločince s pistolí spacifikoval/zastřelil obyčejný občan svou legálně drženou zbraní?

+3/0
27.7.2016 7:44

F66r68a33n39t25i67š80e44k 26J24e90ž46e77k 7728497468295

Pane Pánik. Toto je diskuze k článku. Máte li jiný názor tak jej samozřejmě respektuji a budu rád když jej sdělíte a vysvětlíte jej. Pak jsem ochoten s Vámi o něm diskutovat.

Omlouvám se ale odmítám ale vést slovní pinkání jednotlivostí a nepodstatností, to totiž nikam nevede.

0/−3
27.7.2016 8:03
Foto

V47o94j64t70e84c13h 79P51á33n26i95k 73S84r52. 5771271184847

A já nediskutuji, pane Ježku?

Neshazuji autora, pouze nezdílím na 100% jeho nadšení pro moc zbraní v rukou obyčejných lidí. Dotázal jsem se, slušně, tří článkem nadšených diskutujících, kdy a kde takový držitel zbraně legálně tasil pistoli a zneškodnil zločince, taky ozbrojeného střelnou zbraní.

0/0
27.7.2016 13:04



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.