Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D33a35l85i67b34o97r 24M86u45s53i53l 8497171437329

I to je jeden z důvodů, proč se všechny dosavadní vlády včetně vlád ODS zubynehty bránily zákonu o obecném referendu, protože pak by mělo referendum nějaká závazná pravidla o svém spuštění - a referendum by po splnění podmínek být muselo... a kdo ví, co by pak ještě lid mohl odhlasovat.

Takto prostě referendum být nemusí, protože si to mocipáni jednoduše nepřejí. Je tedy na čase mocipány vyměnit, protože bez nich nebude ani #czexit ani další potřebné věci.

Pořádání krajských referend ve všech krajích zaštítěných zákonem č. 118/2010 Sb. by v tomto ohledu nemělo valného smyslu a i závazná rozhodnutí by měla pravděpodobně pouze doporučující charakter pro vládu od nižších správních cleků.

0/0
10.7.2016 16:10

M32i93l31o14š 50D60v74o71ř12á29č21e46k 2965398850714

Dobry clanek.

Titez 'vlastne nesvepravni' volici, kteri volili pol. stranu pana premiera jako smes i kompromisnich, ba i protichudnych postoju k ni, jsou v okamziku daleko jednodussiho rozhodovani v jeho ocich nazorove a postojove nesvepravni.

0/0
9.7.2016 12:15

M53i39l59o88š 42D89v35o17ř68á54č54e13k 2685498960924

I kdyz to, ze vubec volili CSSD o jiste 'nesvepravnosti' prece jen hovori. Mozna mel pan premier na mysli prave tuto.

0/0
9.7.2016 12:18

P73a55v65e81l 95N78o15v15á72k 4603238645141

Referendum nerovná se demokracie. Opak je jen omylem těch, kteří nepochopili, že svoboda, jak ji vnímáme v našem kulturním okruhu, může fungovat jen tehdy, když davy určují tok dějin pouze nepřímo. To, že něco chce většina, neznamená, že je to správně nebo že je to demokratické. A dokonce často není jisté ani to, že to, o čem se hlasuje, je to, co opravdu chceme.

0/−2
9.7.2016 0:21
Foto

F86r77a88n15t66i81š95e77k 82M43a88t13ě94j95k80a 8157304679437

"...že svoboda, jak ji vnímáme v našem kulturním okruhu..." Ve Vašem okruhu. Ne v mém.

+2/0
9.7.2016 10:40

I78v23a53n 32M83i30n88á56ř 7592544827691

Toto direktivní prohlášení se nápadně podobá komunistickému heslu: "Republiku si rozvracet nedáme !" Do souvislosti to ovšem lze dát i s panickou hrůzou totalitních vládců - obávajících se rádia Svobodná Evropa. I tehdy se vyskytly hlasy, (i mezi komunisty), že pokud je toto vysílání tak ubohé a směšné - proč se ho tedy obávat a záměrně jej rušit ? Proč by ve svobodné demokratické společnosti, musela být existence jakéhokoli státu v EU ... na "věčné časy" ?! Jestliže občané ztratí možnost eventuelního referenda, stáváme se obětí těch, kteří se snaží patolízalsky udržet zhoubnou neomarxistickou politiku bruselských vůdců ! Rozhodně není nic lepšího, než myšlenka sjednocené Evropy ! Je však nutné mít stale na paměti, že EU při našem nadšeném vstupu do ní - byla zcela jiná, než je dnes !!!

0/0
8.7.2016 11:20

R39u22d51o63l66f 75S24t62a81r25y 6968957718

"Velká Británie na tom bude hospodářsky lépe". Pane Matejka, mohl by ste to upresnit? Anglie dovazi o tretinu vice nez vyvazi. Jak ta bilance bude vypadat, kdyz banky z Anglie odejdou. Zbytek je populismus. A k tomu referendu. Referendum patri ke svycarske kulture. Vzniklo tam pred 120 lety. Jak je tomu u nas?

0/−1
8.7.2016 10:41
Foto

F32r91a92n83t18i34š66e39k 55M31a35t73ě34j66k31a 8467924489277

"Přední americké investiční banky dnes britské vládě slíbily, že po hlasování za odchod země z Evropské unie pomohou zachovat pozici Londýna jako globálního finančního centra. Banky JPMorgan, Goldman Sachs, Bank of America Merrill Lynch, Morgan Stanley a britská mezinárodně působící Standard Chartered to uvedly ve společném prohlášení po schůzce s ministrem financí Georgem Osbornem."

To není špatný základ, oproti katastrofickým scénářům, co myslíte?

+4/0
8.7.2016 10:50

J38a60n 29S72e81m54i27k 4484537532809

Pane Matejko,

a) Londyn samozrejme vzdycky zustane jednim globalnich financnim center

b) co myslite ze asi jineho mohou BofA nebo GS rici tisku po setkani s britskym ministrem financi ("uvidime jak se to vyvrbi a potom podle toho presuneme lidi?;-D)

c) uz sam fakt ze se musi pro tisk "ujistovat" ze City zustane pro hhlavni hrace klicove je spatna sprava- jeste pred rokem byla City na ceste nechat New York daleko za sebou, to je dost kontrast

d) Vsechny 4 zminovane banky maji a budou mit pritomnost jak v City, tak ve Frankfurtu a Parizi- A maji ji tam proto ze odtamtud obsluhuji trh EMEA(Europe-Miidle East-Africa).

'Focus' budou mit tam, kde to bude nejlepsi pro jejich business v regionu EMEA(Evr,Middle east, Africa. Zatim maji vsechny zminene 'focus' v City, coz se muze lehce zmenit

Uz vcera jsem Vam psal , tem vecem proste nerozumite. Ani ekonomice, ani bankovnictvi.

Tyhle vase vylety do realneho sveta mi pripominaji zaka stredni tridy ktery je presvedcen ze na zaklade cetby fyziky pro 7. tridu je schopen zkonstruovat atomovou bombu.R^

+2/0
8.7.2016 15:23
Foto

F95r96a55n35t21i97š95e63k 75M45a58t12ě98j65k29a 8377924519567

Jsem rád, že jste se opět stavil. Bez potřeby Vás škatulkovat si Váš názor rád přečtu. Podobně silní bývají někteří ekonomové do té doby, než se něco stane jinak - viz Vaše "což se může lehce změnit", tedy i nemusí, viďte. A lidé s podobným projevem v diskusi Vašemu pak s úsměvem sdělí prosté "já to říkal". Za ty roky tady už jsem to zažil mnohokrát. ;-)

0/0
8.7.2016 18:55

J40a45n 31S58e78m43i70k 4724297112639

Pane Matejko, urcite jste si vsiml ze ja nic o budoucnosti nepisi.

Muj komentar se tyka jen a ciste toho, ze Vy tuto konkretni zpravu kterou citujete nejak interpretujete, a ta interpretace je proste zalozena na abstrakci od jakychkoli znalosti, ciste na "vire".

Ja jen napsal ze je to ne-zprava, ktera prakticky neobsahuje zadnou informaci.

Proste moje uvazovani: ja nikde nebudu psat sve analyzy ohledne vazne hudby, protoze proste chapu ze tomu nerozumim.

Vas problem zjevne je ze tech znalosti mate tak malo ze si proste ani nejste schopen uvedomit cemu nerozumite.

To neni specificke pro Vas- ja treba co se tyce ekonomie mel nejsilnejsi 'subjektivni pocit porozumeni' a nejsilnejsi odvahu komentovat cokoli kdyz jsem studoval prvni rocnik - prave ze stejneho duvodu.

0/0
11.7.2016 18:35

P16e28t85e12r 50H39o75s77e40k 6202487969849

Z Londyna se zadne banky stehovat nebudou. To stejne plati pro London Stock Exchange. Zadna catastrofa ktera se planoval ci predpovidala nebude. GB is better off.

0/0
9.7.2016 17:08

J50a91n 12S27e72m26i34k 4884547112959

Samozrejme ze vsechny banky budou mit nadale pritomnost v City...stejne jako ve Frankfurtu (a Parizi).

Jen jde o to kde budou mit 'focus'- nejvice zamestnancu, hlavni operace. A o to jde.

Viz muj bod d)

Predstavovat si ze hrozi ze to v City zavrou je blbost:) Ale presunout zamestnance na kontinent a obsluhovat EMEA primarne odtud misto ze City to je neco jineho

0/0
11.7.2016 16:03

R50a60d75i96m 56P77i36l32o44u74s 9817514829237

Stejné jako paní Šichtařová (pravda, tam je to trochu větší "pavlač"). Interpretace uvažování průměrného Brita a jeho pohnutek...zábavnost demagogů: vím jaké chci sdělení a tomu přizpůsobím interpretaci událostí...tedy: chci vystoupit z EU, tak interpretuji výsledky referenda bez ohledu na jakoukoliv znalost. Znalost o provázání ekonomik nulová, politologický pohled na referendum tristní....atd atd...blábolení o svobodě je naprosto směšné - žijeme v globálním světe a Česko bude vlát ve větru, ať se nám to líbí nebo ne...s naší strukturou HDP a podílem zahraničních investic jsou karty rozdány. Všichni, kdo chtějí tak usilovně vystoupit by měli mít všechny tyto informace k dispozici - myslím, že pak by bylo referendum pěkným propadákem.

0/−1
7.7.2016 20:16

P63e78t97r 26J73a26r29o95š 2344721375507

Samozrejme. Protoze delat podrztasku na hrade je vzdy jednodussi a pohodlnejsi, nez se sebrat a jit budovat kamen po kameni hrad svuj.

Jak ukazal polistopadovy vyvoj, vetsina lidi zde nechtela svobodu. Jen chtela misto rublu valuty. Nic vic.

0/0
9.7.2016 19:00

J68a55n 55H84a38v27r72d83a 3156104772106

Rozhodování prostřednictvím referenda i o těch nejzávažnějších otázkách ohledně fungování státu má jeden obrovský rozdíl ve srovnání s rozhodováním politiků.

Lidé v referendu vždy hlasují ve svém bytostně vlastním zájmu.

A to se o politicích (až na vzácné výjimky) v žádném případě nedá říci. Politici jsou lidé, kteří se řídí zájmy těch, kdo je v politickoekonomickém systému nanominoval do politiky a nechal je zvolit volební mašinerií.

Proto výsledek referenda je pro občany vždy užitečnější, než by bylo rozhodnutí politiků.

Politici a agitátoři nám samozřejmě budou vždy tvrdit opak, protože by tím ztráceli na svém významu a nemohli by tak snadno manipulovat lidskou společností.

+4/−1
7.7.2016 16:02

J80a82n 42P22r73i50c75h20y59s43t59a61l 8541898373

To jste si pekne nabehl na smec.

Ono je to prave naopak. Hlasovani politiku je take v jejich bytostne vlastnim zajmu. Tento zajem vsak byva jen zridka v souladu se zajmem obcanu.

V pripade EU by snad bylo vhodne dodat, ze v EU nevladnou politici, ale armada nikym nevolenych byrokratu. Nebo si snad myslite, ze europoslanci maji sanci neco ovlivnit, kdyz hlasuji rychlosti 10 a vice hlasovani za minutu?

+1/0
8.7.2016 20:01

E37v78a 30H63a51s33n28í36k67o76v87á 1894521346194

Hlavně je mi špatně z naších politiků, jak se klanějí vrchnosti, že už jenom mluvit o referendu ČR poškodí.

Naší politici se bojí vést nezávislý stát, ale chtějí jenom nádor přicmrdnutý k nějaké velmoci.

+3/0
7.7.2016 14:49

R39i57c78h29a26r91d 42P85ů82ž59a 9320619400188

tak však svobodní mohou czexit hned aplikovat, nikdo jim nebrání aby z euro parlamentu šli kam chtějí :-) Ale jako obvykle, ono se jen rádo plácá, ale skutky nikde.

0/0
7.7.2016 13:06

B22e95d32ř83i36c45h 56V35e78v23e57r56k64a 4160545951619

Dovedu si představit dvě mezní varianty společenství několika států.

Jedna mezní varianta je společenství demokratických států ve kterém jsou dodržována lidská práva.

Druhá mezní varianta je společenství nedemokratických států ve kterých jsou lidská práva pošlapávána.

Pak tu máme EU a Rusko.

EU je společenství demokratických států a lidská práva a demokratická pravidla tam dodržována jsou, i přes to, že nám tu někteří lžou, že nejsou.

V Rusku se staly politické vraždy (Politkovská, Němcov a mnozí další, byť méně známí) normou, opozice je tam perezkuována.

Je velice zajímavé, že ti místní lháři, kteří píší nesmysly o tom, že EU je srovnatelná s hitlerovským Německem nebo se SSSR, mají naopak velké pochopení pro evidentně zcela nedemokratické putinovské Rusko. Někteří z nich (konkrétně například Petr Hájek, bývalý Klausův cosi) dokonce píší nesmysly o tom, že se z USA stala v poslední době "říše zla", zatímco z Ruska se díky Putinovi stala "bašta těch správných tradičních konzervativních hodnot".

Na základě těchto skutečností mi nezbývá než ty, kdo tvrdí, že "v EU je diktatura", považovat za buď blázny nebo vědomé Putinovy kolaboranty.

0/0
7.7.2016 12:49

R85o66s35t33i29s14l75a69v 21M44a46j44e79r 2903102659958

Ale však jo, kdo není pro EU je rusofil, však to není novinka, ne?

A v EU se dodržují lidská práva? Vždyť EU kritizuje ČR za náš přístup k cigánům, že pošlapáváme jejich lidská práva. Tak sakra - jak to tedy je?

+4/0
7.7.2016 14:44

R58o64s91t66i68s96l73a82v 31M10a15j67e45r 2773792389638

Ještě k těm lidským právům jejíchž dodržování je v EU tak výšši:

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/408586-exsefum-francouzskeho-telecomu-hrozi-soud-za-dohnani-lidi-k-sebevrazdam.html

+1/0
7.7.2016 15:48

M70a75r72c81e87l75a 27Z17a65j34í21c88o44v43á 1662568970194

Myslím, že poslední "výborné" nařízení EU o emisích pro sekačky, přesně vyjadřuje podstatu EU - regulovat kdejakou blbost, ale skutečné problémy neřešit - invaze muslimů, řecké podvody, obrovská nezměstnanost mladých

+17/0
6.7.2016 18:41

M94i40l68a28n 96J38o58n46a81s 3752639520984

Docela by mě zajímala ta myšlenka setrvat v eu pro další rozvoj Čr, co je tím myšleno, pokud se pohlédneme do minulosti , tak ČSSR , byl funkční a soběstačný stát, kam se poděl veškerý průmysl,zemedelstvim počínaje a sklařema končeje, kde to vše je,polozme si otázku proč se vše poslalo k šìpku. Či to byl zájem. Eu potřebuje mít vládu nad všemi zeměmi Evropy a vytvořit jeden velký diktát , a udělat z obyvatel otroky a levnou pracovní sílu,jen proto aby se pár vyvolených mělo dobře,jeto hnus i s celým Bruselem. Tečka

+9/0
6.7.2016 14:15

M67i63l51o36s38l88a32v 76D75ě26d49e60k 1403492701424

Vývoj politického uspořádání světa nelze zastavit. Na cestě k mírovému soužití celého lidstva bylo založení EU krokem správným směrem.

Více je uvedeno v následujících odkazech: http://miloslav7.blogspot.cz/2014/07/teorie-vsevyvoje-posledni-definitivni.html

http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

+2/−4
5.7.2016 13:13

P64e71t11r 87S78k69á42c32e12l 6574759529

Mírové soužití závisí úplně na něčem jiném, jen ne na EU, víte? Proč v min. století byly války, prý světové? Přitom se na území USA nikdy nebojovalo, oni tam válku nezažili 150 let, víte? Hlavně že jejich vojska ji vyváží formou "demokracie" po celém světě.

Byli jsme před EU, budeme i po ní.

+8/−4
5.7.2016 23:25

K39a38r45e41l 12V80a22l30i79š 7909396278182

No právě, válka v USA nebyla tak dlouho právě proto, že všechny státy tam pochopily, že je nutno jednat společně.

EU je podle mně správná myšlenka, ale bohužel se nenašli správní lidé, kteří by ji uskutečňovali. To je jediný rozumný důvod k jejímu rozpuštění.

Bohužel zatím ale nevidím řešení. Nynějšího vedení EU se asi jen tak nezbavíme. ;-€

+2/0
6.7.2016 12:38

P86e28t63r 51S77k46á97c18e75l 6494209909

První větou jste uhodil hřebík na hlavičku, ale nedokončil jste její pointu:

Státy USA pochopily, že u nich se válčit nevyplácí a tak za posledních 150 let se válčí (vojska USA nevyjímaje) jen a jen na jiných území, jen ne v USA, že? A když EU nevyřeší invazi, jak může čelit rozpoutání války?

+5/0
6.7.2016 23:46

J51a20r88o92s18l14a36v 41L56i33m46a 1875147291

Vase znalost dejepisu, pane Skacel, je alarmujici. 1861 jich zacal civilni valku proti severu. Take valky proti spanelum a mexikanum se asi nepocitaji. V dobe WWI, vstoupila americka armada na bojiste az v roce 1917. Jeji pritomnost zkratila boje o mnoho mesicu. Dal radeji nebudu pokracovat. Neni dobre se dostat do diskuze s obcanem neznajicim historii predmetu, o kterem chce diskutovat.

0/0
24.7.2016 20:17

P38e68t58r 21S84k80á70c70e70l 6824249679

Výzva "mínusujícím" - v čem se mýlím? Vy to nevíte, že 150 let v USA nebyly války, ale všude po světě americký voják bojoval? Např. proč se USA montovali do rozdělení Jugoslávie v Evropě? Jejich zbrojovky a farmacprůmyslové firmy sčítaly zisky, víte? Záminku si vždy nějakou našli.

Nebo vám vadí poslední věta, tedy že jsme tak schopní, že budeme i po krachu EU? Před malostí varoval i T.G.Masaryk.

+3/0
6.7.2016 23:52

J59a78r39o54s30l62a94v 31L20i39m11a 1415867821

Nevim, nevim pane Skacel. Vas rozbor veci mi pripomina rozbor 'Strany a vlady' ze sedesatych let. Ty potom byli vytesany do ucebnic. Asi jste si na ne vzpomel a pouzil. Pripominam vam, ze po 89tem se takove radky nazyvaji komunisticky blabol. Hodil jsem to do 'placu' jen tak, abych vas probudil. Je rok 2016 a historie je mozno studovat bez uprav.

0/0
24.7.2016 20:02

J35o89s76e40f 93D27u63b73i26š69á49r 8265386340209

Brexit, Czexit a další xxx-exity můžou přinést více svobody a prosperity mnoha lidem. Také nemusí, ale to už záleží, koho si v té dané zemi zvolí. Ale nebudou mít alespoň nesvobodu a stagnaci v podstatě nadiktovanou z Brusele ;-).

+7/−3
5.7.2016 11:32

F79r49a27n19t92i45š76e61k 26B78y25s35t18ř96i28c38k56ý 7782977977443

Jsem rád, že nebudete zpochybňovat případné druhé britské referendum, ve kterém se občané poučení o planosti slibů, neschopnosti a zbabělosti vůdců Vote Leave přikloní na stranu Remain...

+1/−6
4.7.2016 23:34

J80o92s52e29f 50D94u15b22i84š79á45r 8665956980599

Požadují určitou minimální účast, aby bylo referendum platné atd. Souhlas. Za pár let se může konat referendum o znovuvstoupení do EU s těmito pravidly. Uvidíme, jak to dopadne.

+5/0
5.7.2016 11:31

B61e23d76ř88i88c22h 25V23e25v11e38r64k29a 4500215691589

Nemohu si pomoci, ale mě ty vaše "czexití hrátky" spíše než listopad 1989 připomínají únor 1948 a Klémovo "lid si to žádá a proto to tak musí být".

+4/−9
4.7.2016 11:18

K36a22r44e67l 34B66o73č94e81k 9560143924459

Vzhledem k volebním preferencím, jsou zastánci referenda a vystoupení z EU skutečně v drtivé menšině. Navzdory tomu, co tady mele autor a jemu podobní EU;-)

+4/−19
3.7.2016 20:57

J89i51r11i 28C78e94e 5655311182558

Jde o to, jestli se opíráte o výzkum preferencí, které platila ČSSD, nebo o ten placený Babišem?

Jinak je váš názor opřen o zeď.

+4/0
3.7.2016 21:31

K67a77r39e13l 48B65o49č92e43k 9680743174689

Fakta jsou fakta, a ty jsou výsledky voleb, které se dramaticky nikdy nelíší od průzkumů. Měl byste se dovzdělat.

+1/−1
3.7.2016 22:04

R85a24d92e88k 19H24o93d40a67ň 9186327651483

Tvrzení že "se neliší" je pitomost už z principu, pokud je daný průzkum zveřejněný, nevyhnutelně ovlivní i výsledky voleb. Což je přesně ten důvod proč různé strany mají "spřátelené firmy" platí různé firmy pro průzkumy, protože se pomocí různě vycházejících průzkumů snaží ovlivnit veřejnost.

+3/0
4.7.2016 11:21

P23e27t32r 42S74k92á15c13e88l 6104559379

Souhlas. Zadavatel průzkumu jen tak nevyhodí peníze oknem a realizátor průzkumu nemusí vůbec podvádět. Stačí seřadit šikovně položené otázky tak, že zadavatel je spokojen. Jen volič kouká...

0/0
5.7.2016 23:27

K69a55r25e16l 21B59o75č24e44k 9410413644119

Tak jěště jednou a pomalu - výsledky voleb se dramaricky neliší od výsledků průzkumů.

+1/0
6.7.2016 15:35

J75i21ř92í 60Z37a19p30l80e82t27a36l 2740218362104

Tak jsem kliknul na to oficiální vyjádření a pobavil se, pač na pravé straně je odkaz na "Etickou komisi České republiky pro ocenění účastníků odboje a odporu proti komunismu" a nalevo ono prohlášení, které komunistickou rétorikou vylučuje jakoukoliv jinou možnost než setrvání v oné komunisty prolezlé organizaci.

0/0
3.7.2016 14:43

J63i82ř34í 92Z43a81p54l47e24t60a96l 2720888342784

(Čímž mám samozřejmě na mysli EU.)

0/0
3.7.2016 14:44

R85o89m77a72n 26Š92e19s37t71á45k 5164889723973

Chtěl říci jen to, že Velká Británie v roce 1973 vstoupila do Evropského hospodářského společenství (EHS). Evropská unie vznikla v roce 1992 na základě Maastrichtských smluv.

0/0
3.7.2016 12:18

R79o45m47a49n 23Š29e76s58t39á17k 5414389483223

Pardon, reakce na paní Jaru Rank.

0/0
3.7.2016 12:18

H23a57n33a 18Š92č92u56r88k31o58v37á 7964693724950

Přesně.R^

+1/0
3.7.2016 11:20

J31a96r74o65s74l25a79v 60C34h49u20d58á18č40e47k 7644835636705

Pekny clanek. Souhlasim.

EU asi skutecne uz neni mozno reformovat k lepsimu. Presto vse si myslim, ze k brexitu (v dohledne dobe) nejspis nedojde. Vysvetleni viz v mem poslednim clanku.

+4/0
3.7.2016 10:08

M24i57r86o82s79l78a15v 33C56e26s89t85r 7312160850423

Napsal jste to přesně.R^ To ovšem víme jenom my zodpovědní svobodní, Svobodní a ještě někteří, kteří jsou rozumní, v očích pohůnků označováni nálepkou extrémistů.

+2/−1
3.7.2016 10:02

P85e43t63r 82Č47e96j76k71a 7836525819972

Tohle je samozřejmě nesmysl, protože parlamentní volby jsou prioritně o domácích otázkách, problémech a kauzách.... Nehledě na to, že se tu vytváří propast mezi těmi tradičními etablovanými stranami a protestními. Pro mě (jako člověka, který je přesvědčením levo-středovej) je v podstatě nemožný najít stranu, která v zásadních programových bodech bude odrážet moje názory... ostatně - například v rámci ČSSD jsou lidi, se kterýma nemám problém většinově souhlasit a zároveň jsou i ve vládě lidi, ze kterých lezu po stropě - zejména sociální inženýři typu Marksová, Dienstbier. Já jsem moc a moc zvědavej, jak se odkope teď Zaorálek, který mluví o potřebě změny předsedy EK a reformě EU, ale problém je, že to na mě působí jako divadlo pro domácí voliče.... protože problém teď vidí snad už úplně všichni. Nedávno mi dal kamarád záludnou otázku, jak bych hlasoval v takovym referendu já..... a odpověď vůbec není jednoduchá - při současném stavu a při současném směru vývoje EU bych hlasoval pro vystoupení..... ale jinak si přeju, aby postupně (ale poměrně rychle) došlo k takovým změnám, že bych mohl hlasovat pro setrvání. Jsem proti současnému směřování EU, nejsem proti evropské integraci. Je lživá demagogie prezentovat současnou cestu jako jedinou možnou.

+15/0
3.7.2016 8:52

P79e89t20r 71Č22e15j12k80a 7726205919842

Poznámka - šlo o reakci na komentář pana Polického.... nevím, proč se to nezařadilo do správného vlákna. :-/

0/0
3.7.2016 8:53



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.