Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B71e65d27ř16i22c41h 73V41e52v24e35r84k56a 4810785671109

Politické vraždy a teď i chaos jaký Británie v poválečné historii nezažila.

Opravdu se Matějko nestydíte za téhle situace šířit to bezostyšné video s "králem" všech podvodníků Nigelem Faragem, který už dokonce zcela bezelstně přiznal, že jeho strana v kampani lhala jako když tiskne? https://www.facebook.com/svobodni/videos/10154322057264704/

Za situace kdy je nad slunce jasnější, že "brexitisti" nikdy neměli žádný plán co dělat, kdyby náhodou zblbli tu nadpoloviční většinu lidí, co přišli k volbám, jak se jim nakonec, bohužel, podařilo?

A vzhledem k tomu, co tu Svobodní v poslední době předvádějí (minimálně od doby, co se jejich místopředsedou stal bezostyšný Matějka) se dá zcela s jistotou očekávat, že kdyby se i jim nedejbože také podařilo v ČR zblbnout nadpoloviční většinu lidí u volebních uren, byli by bezradnější ještě nesrovnatelně víc, než ty jejich trapné anglické "vzory".

Anglické "vzory", jejichž "vůdce" se nestyděl prohlásit, že >>Putin je větším státníkem než Obama<< - abych řekl pravdu, netušil jsem, že na tom Farage je až tak špatně, že se s Matějkou shodne i na tomhle..., nu, budiž, beru na vědomí - a o to víc celou touhle euroskeptickou bandou pohrdám. Bandou, pro kterou je na rozdíl od "mizerného" vedení EU Putin "skvělým" "vůdcem" a nejraději by asi po vystoupení z EU rovnou podali přihlášku do toho Putinova obskurního euroasijského svazu.

Opravdu se Matějko (a s vámi i Machu, protože vy v tom samozřejmě s tím neskutečným Matějkou, který se nestyděl napsat tento sprostý blog, jedete taky) nestydíte za téhle situace nechodit kanálama a ještě máte tu drzost šířit takové bezostyšné video??? Opravdu jste zapomněli, že existuje něco jako lidský stud? Že Matějka, o tom nepochybuji, u Macha nevím, třeba se chytne za nos a začne se chovat jako normální člověk nezaslepený nenávistí ke všemu co souvisí s EU, notabene s tou institucí, do jejíž parlamentu se nechal zvolit, bohužel evidentně proto, aby tam zřejmě mohl jen škodit.

0/0
30.6.2016 17:37

M34i27c44h69a44l 68Š64r18o20u42b34e54k 8334916383480

Taková schíza, to už je na léčení...

+3/−2
24.6.2016 9:04

R73i65c13h75a60r72d 98L63u24k82e20š 9617505623306

Taky se na celou věc dá pohlédnout logikou p. Matějky: Možná p. Matějka produkuje tak tupé články, aby poškodil protivníky EU. p. Matějka je totiž možná zarytým zastáncem evropské integrace a navrch placený klikou eurofederalistů. Což?;-)

+5/0
22.6.2016 18:07

B75e83d72ř45i23c78h 55V13e11v18e94r79k16a 4290175591859

;-D

0/0
23.6.2016 16:13

R86i21c89h78a13r16d 36L34u63k29e86š 9337175233556

Tupost tohoto článku je naprosto neměřitelná. Nejlépe jej lze ohodnotit citací vlastních řádků: Za naprostý hyenismus ale považuji zneužití oběti v kampani u referenda za setrvání či vystoupení Velké Británie z Evropské unie.

Zdroj: http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=529933

+3/0
22.6.2016 18:00

R89i65c50h80a87r78d 58L92u69k64e93š 9797805663796

Podruhé odesláno omylem - sorry:-)

0/0
22.6.2016 18:09

R55i64c96h33a49r60d 83L26u69k57e47š 9807925913316

Tupost tohoto článku p. Matějky je prostě neměřitelná. Článek se dá bezvadně ohodnotit citací vlastních řádků. Cituji tedy p. Matějku "Za naprostý hyenismus ale považuji zneužití oběti v kampani u referenda za setrvání či vystoupení Velké Británie z Evropské unie.

Zdroj: http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=529933

+3/0
22.6.2016 17:55

K95a86m62i15l23a 65J47a28n79í36k92o51v34á 6834328353697

„Evropská unie byla vznešený sen, ale změnila se v noční můru,“ prohlásila ve velké debatě, kterou k referendu pořádala BBC, labouristická poslankyně Gisela Stuartová. Od labouristické poslankyně bych to nečekala, ale vyjádřila přesně to, co si myslí čím dál víc Evropanů ...

EU = RVSHP II. a stejně blbě dopadne.. Je nereformovatelná.... jo, komunismus taky "měnili" zevnitř - nejdřív menševici, potom trockisti, pak Maďaři, potom pražské jaro. Všichni s vynikajícím výsledkem. Až polské Solidaritě se ho povedlo nalomit, díky tomu, že u vesla v Rusku tehdy nebyl jestřáb..

Podpora brexitu: Mocné noviny se omluvily, že doporučily lidem hlasovat pro EU. - Hlasujme pro brexit a využijme ke svému prospěchu svět plný příležitostí - http://www.telegraph.co.uk/opinion/2016/06/20/vote-leave-to-benefit-from-a-world-of-opportunity/

Jo Cox, není první, kdo tak dopadl - Smrt švédské političky před 13 lety zrcadlem vraždy britské političky - http://jdem.cz/b98xt6

0/−1
22.6.2016 13:30

K54a17m63i88l10a 66J62a70n72í95k92o42v17á 6844668703737

"...Lidé Evropy musí být vedeni k superstátu, aniž by tušili, co se s nimi děje..." Jean Monnet (jeden ze z otců zakladatelů dnešní EU), valné shromáždění OSN v New Yorku roku 1952

MAASTRICHTSKÁ ZRADA - Destrukce národního státu - http://jirisoler.wz.cz/maastrichtska_zrada.html

+1/−1
22.6.2016 13:33

P77e40t74r 66S11k41á36c83e70l 6394979359

Logicky zato - jak se může z jednoho místa (Brusel) diktovat život 503. milionům občanům z 28. států Evropy? Nevěříte? Viz:

SměrniceEvropského parlamentu a Rady 2000/84/ES ze dne 19. ledna 2001 oúpravě letního času:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2007:0739:FIN:CS:HTML

0/−1
23.6.2016 23:42

J98a93r43o86s91l73a39v 12P31r38o33c90h41á27z71k14a 3212939682326

Bedřich Veverka je génius. "V Británii rozhodně mají rezervy v potírání nelegálních zbraní." V potírání legálních jsou docela úspěšní. Nelegální prostě zakázat a hotovo. Ordnung muss sein.

+1/0
22.6.2016 6:15

B77e55d53ř57i67c68h 23V79e78v28e69r68k36a 4710785611159

>>Nelegální prostě zakázat a hotovo.<<

Nelegální zbraně již zakázané jsou, od toho jsou nelegální. Jsou ale evidentně velké rezervy v POTÍRÁNÍ těchto nelegálních (tedy již zakázaných) zbraní. Co na tom nechápete?

+1/−1
22.6.2016 12:13

J49i42r55i 64C49e44r54n48y 3423499380364

Pane Matejko, pokud by jste opravdu sledoval debatu v samotnem UK (a ne na idnes a novinkach, a jim podobnych), tak by jste vedel, ze ustrednim bodem diskuse je migrace - ovsem ne nejakych 'islamskych hord', ktere jsou tak 'popularni' v CR, ale legalni migrace v ramci EU, konkretne z vychodni Evropy (Cesko, Polsko, Slovensko, Madarsko, Rumusko apod.. Britove mezi nami delaji stejny rozdil, tak jako my mezi rekneme Afganci a Syrany). V UK jsem zil 10 let. Rad bych se Vas zeptal na dve otazky: Jako zastance Brexitu - opravdu si myslite, ze je v nasem zajmu, aby byla nas pristup do UK omezen? Jako zastance Czechxitu - opravdu si myslite, ze se teto zemi povede lepe mimo EU?

+5/−2
21.6.2016 20:21
Foto

F25r89a11n17t30i78š55e46k 75M28a78t92ě59j83k60a 8687954299627

Je svatým právem Britů si rozhodnout dokonce i o tom, koho a proč chtějí ve své zemi. Chtít je držet v EU jen kvůli našemu prospěchu je neuvěřitelné sobectví. A ano, ČR by bylo lépe bez EU. Vše důležité, tedy zejména volný pohyb lidí, kapitálu či zboží, je založeno jinými smlouvami. Na to EU nepotřebujeme.

+3/−1
21.6.2016 23:37

B64e66d63ř77i48c14h 82V42e11v14e24r27k40a 4850645881269

Ano, je to svatým právem Britů - i to, zda chtějí nebo nechtějí zůstat v EU. A chtít, aby vystoupili, jen proto, že nenávidíte EU a domníváte se, že když vystoupí oni, demagogové vašeho typu budou mít lehčí práci s poškozením České republiky tím, že se vám podaří zpovykovat dostatečný počet lidí a díky nim se vám podaří prosadit vystoupení z EU i ČR, je nejen neuvěřitelně sobecké, ale i hloupé. Ostatně jako drtivá většina toho, co jste kdy napsal. Co vám Matějko takhle země udělala, že se jí snažíte tak zákeřně škodit?

+3/−3
22.6.2016 12:23

P62e48t56r 25S41k85á85c70e49l 6944799879

EU není třeba nenávidět, ale vidět logicky, že jde o špatnou cestu, chybný směr ekonomického aj. směru vývoje Evropy:

Proty, kdož mají klapky na očích a nechtějí znát pravdu -

Cukrovarv Hrochově Týnci:

DoEU se hrnou státy podobně jako my v roce 2003 - ceniči zubůtehdy objížděli ČR a slibovali padání pečených kuřat do úst.Místo toho u nás padají cukrovary a další objekty, viz cukrovarHrochův Týnec:

http://zvedavec.org/komentare/2010/03/3584-zanik-cukrovaru-v-hrochove-tynci.htm

Nejsmutnějšíobrázek je nakonec, vydržte a poučte se, zda tohle chceme!?

+1/−1
23.6.2016 23:45

B74e57d29ř78i83c70h 71V46e50v96e34r86k77a 4510315571879

>>že jde o špatnou cestu, chybný směr ekonomického aj. směru vývoje Evropy<<

To komunisté prohlašovali o Západu taky. Jejich rétorika byla tehdy zcela stejná jako je ta vaše dnešní. Lidé tvrdící takové nesmysly jako vy nejsou nic jiného než komunističtí pohrobci.

>>http://zvedavec.org<<

Ano, chápu, že vám cokoli vysvětlovat nemá smysl, když "čerpáte informace" z takové žumpy jako je zvědavec.

0/0
24.6.2016 17:12

V92l37a70d66i96s30l48a13v 31N78o79h92e38j52l 7338937668531

nejvetsi skoda pro CR je ze uz davno z EU nevystoupila. EU a Brusel je temer totozna obdoba SSSR a Bruselu a nevidi to pouze zaslepenec.

0/0
24.6.2016 13:31

B84e45d42ř68i23c28h 47V29e38v60e78r73k19a 4370965761219

Ne, je to přesně naopak. Přirovnávat EU k SSSR může pouze zaslepenec.

0/0
24.6.2016 17:09

B34e23d90ř54i18c25h 57V15e89v78e17r97k73a 4400305331659

V diskusích pod články o Coxové je docela velké množství komentářů v tom smyslu, že to nebyl vrah, ale hrdina bránící svoji vlast před přistěhovalci (podívejte se např. do diskusí na Novinkách). Obávám se, že to je docela rozšířený pohled na věc mezi zdejšími přiznivci brexitu, resp. mezi matějkovskými xenofoby.

Takže Matějko neodvádějte pozornost a spíše si zameťe před vlastním prahem. Co jste udělal pro to, aby nějakému podobnému šílenci z řad vašich vlastních příznivců neruplo v bedně a neprovedl nějaký podobně odporný zločin? Nic. Místo toho hájíte "právo" podobných šílenců vlastnit střelnou zbraň. Na tomhle příkladě je zřemé, že restrikce co se týče zbraní jsou i v Británii příliš měkké. A u nás mohou zřejmě i evidentní neonacisté vlastnit zcela legálně střelnou zbraň - považuji proto za zcela rozumné veškeré snahy o snížení počtu zbraní (ať už legálních nebo nelegálních) mezi českou populací.

+6/−16
20.6.2016 17:45
Foto

F85r24a29n78t19i32š47e67k 68M68a39t21ě51j82k25a 8267274199127

Klidný večer. :-)

+6/−2
20.6.2016 18:40

B22e44d68ř86i37c77h 44V20e49v55e97r40k55a 4170335221779

Nu, řekl bych, že po té snůšce demagogie a naprosto neuvěřitelného překrucování byste se potřeboval uklidnit spíše vy. Takže i vám přeji "klidný večer", demagoge. A zkuste si představit jak by zhruba mohli reagovat vaši britští názoroví souputníci, kdyby byl zavražděn nějaký váš britský xenofobní souvěrec. Schválně si zkuste sám pro sebe odhadnout, zda by se toho snažili využít VÍC, MÍŇ nebo zhruba STEJNĚ než, jak tvrdíte, že to učinili v Británii vaši názoroví odpůrci. A schválně si zkuste sám pro sebe odhadnout, jak byste asi tak na tu hypotetickou reakci vašich názorových souputníků zareagoval vy - a co byste asi tak napsal do blogu zabývajícího se tou jejich reakcí na ten hypotetický a zajisté také i odporný zločin.

No nic, pro mě nejste nic jiného než pokrytec až na půdu.

Ale i tak jsem vám za to přání klidného večera dal plus a přeji i vám klidný večer - zlovolným demagogům vašeho typu by ten klid prospěl rozhodně víc než si jen dokážete představit.

+1/−9
21.6.2016 14:47

O97n11d12ř75e32j 84M48a85j46e63r17č62í89k 2797633372183

Mohl byste vysvětlit, jak ještě více byste chtěl v Británii zbraně omezit? Podle článku to vypadá, že už to ani víc nejde. Střelné zbraně jsou zakázané a stejně dotyčný střílel. To nevím, co s tím chcete dělat.

+2/0
21.6.2016 15:35

B87e95d98ř85i50c44h 98V81e91v69e38r23k31a 4870385141279

Ano, "podle článku to vypadá".

Dám vám jednu dobrou radu:

Nesmíte tak bezbřeze důvěřovat Matějkovým článkům.

V Británii rozhodně mají rezervy v potírání nelegálních zbraní.

A zajisté i v sledování evidentních neonacistických extremistů.

Což my ostatně taky. U nás je to navíc ještě o to horší, že u nás vlastní zbraně obdobní šílenci jako Mair zcela legálně. I díky Matějkovu lobbingu.

+1/−2
21.6.2016 16:14

O25n25d43ř78e36j 95M82a50j73e70r81č29í69k 2907703322663

Hm, jakou zbraní střílel ten šašek? Podle wikipedie to vypadá, že tu a tam něco povolené mají. Ale zdá se mi, že problém bude spíš ten nůž. Jakým nožem ji pobodal? Ten možná skutečně byl zakázaný. Každopádně mi to nepřijde, že by se pan Matějka rozcházel z informacemi na wikipedii (pravda, do detailů jsem jejich zákony nezkoumal a čert věř wikipedii, že ano).

Jako vono je to šumák, kdo chce zabíjet, zbraň si vždycky najde (viz např. pilník a Sisi). Osobně jsem s českou legislativou spokojen a je mi vlastně jedno, jak to mají v Anglii. Hlavně, aby to u nás zůstalo tak, jak to je.

+4/0
21.6.2016 16:39
Foto

O20t34t36o 37Č62e12r30n83ý 3625565357632

A zase hoří Říšský sněm.....

+9/−2
20.6.2016 9:39

J57a35r12a 44R74a63n29k 1571806919231

Pred napsanim clanku, jste mel sledovat BBC, kde se hlasatelka prochazi Londynem, zastavi v "polske ctvrti" a pta se mistnich a pak se nedivte, jak by Brexit dopadl pro V4. Tady mate neco k prostudovani:

http://www.theguardian.com/politics/2016/jun/19/eu-referendum-nobel-prize-winning-economists-warn-o

+3/−8
20.6.2016 2:30

J57o22s78e62f 78P21r10o97c15h56á20z63k11a 3760645224945

Jsem tzv. "eurohujer" a nestydím se za to, je to výsledek mých životních a pracovních zkušeností, bohužel už hodně dlouhých, včetně spolupráce se zahraniční firmou. Přesto bych odchod Británie docela uvítal, protože problémem neakceschopnosti EU není Brusel, ale příliš mnoho pravomocí jednotlivých států, které se v rámci obhajoby "národních" zájmů nemohou včas dohodnout. Ať hlasování dopadne jakkoliv, věřím, že po něm dojde ke zrychlení integračních procesů mezi těmi státy, které o to stojí.

+6/−17
19.6.2016 22:26

J59a26n 78T69r29u91n48e67č46e53k 2169709222507

ona je otázka, zda musíme být všichni tak znormovaní a srovnaní. V USA např. mají v jednotlivých státech v zákonech dost velké rozdíly. A to dokonce i v placení daní. My nemůžeme mít ani pomazánkové Máslo nebo tuzemský Rum. (zmiňuji to i přesto, že vím, že zrovna v těhle případech naši vyjednavači zaspali a je to naše vina) Proč musí být i takovéhle drobnosti stejné?

+1/−1
23.6.2016 17:45

I73r96e75n23a 57K10r32o18u82p63o50v77á 4530933337352

Není co dodat.

Mimochodem, ani se nedivím, že dost lidí napadá, jestli si zastánci setrvání VB v EU ten strašlivý čin nějak nezařídili. Podezřelých okolností je dost - útočník je podivín, osobnost patrně snadno ovlivnitelná, žádný vyslovený kriminálník nebo člověk, od kterého by se dalo čekat, že si dokáže obstarat nelegální zbraň, vykřikoval (?) příhodně politicky zabarvené sousloví ...

Osobně si tedy myslím, že to bylo prostě neštěstí, které zastánci setrvání naprosto bezskrupulózně využili, ale i tak se mi to jeví jako, promiňte velebnosti, hnus.

+19/−8
19.6.2016 19:27

T78e62r68e69z41a 12H31a93j64k72o21v25a 5347152384850

Oni toho zneuzili? Kdy? Kde?

+3/−4
20.6.2016 13:53

M81i22r86o87s28l64a88v 85C75e61s37t91r 7742970250413

Naprosto přesně.R^ Toto není žádný západ ke kterému ukázal cestu V.Klaus, ale západ jaký propagoval V. Havel, kterého využila i socialistická propaganda EU k třetím smrtícím vizím a odklonům od faktické morálky k převýchově k poslušnosti.

+7/−2
19.6.2016 18:29

A66l90o46i11s 79Ž47í51d13e21k 2503457833961

Františku,tak ten úbytek svobod v EU konečně zastavte,máte tam své lidi!!Vy jste vlastně spoluzodpovědní za vývoj v EU,tak co?

+10/−10
19.6.2016 17:04

J13a54r77a 85R95a40n17k 1441166249721

Pro ty, kteri si potrebuji vychutnat co a kdo si mysli o Brexitu:

http://www.economist.com/Brexit

+1/−4
20.6.2016 2:38

T81e92r79e73z39a 28H66a57j78k57o43v67a 5367152264390

R^R^R^

0/−3
20.6.2016 13:54

F19r75a46n82t79i90š82e31k 82B51y94s44t89ř79i35c52k28ý 7632177107733

Pěkný přehled. Pobavil mě rozdíl Old/Young a Poor/Rich... Na stejné téma mě pobavil v nejposlednějším díle svého pořadu i John Oliver https://www.youtube.com/watch?v=iAgKHSNqxa8&feature=youtu.be

0/0
20.6.2016 15:31

J22i84ř53í 92Ř66e35z63n44í27k 4722682653315

Všechny své výtky adresujte vrahovi britské političky.

+8/−9
19.6.2016 16:07
Foto

K41a97r33e43l 80M98a71s96e32k 9444828759766

R^

+6/−6
19.6.2016 16:07

P53e15t25r 14V28e14s52e27l33ý 6311536259530

Tak to on zařídil, že jeho odporný čin začal tábor "setrvat" používat ve své kampani? Neřád jeden...

+10/−3
19.6.2016 16:51

J37i48ř13í 19Ř81e38z22n58í81k 4112182463645

Každý občan si musí uvědomovat, že v den volby je králem a jako král se chovat. A zvažovat, jaké důsledky může mít jeho čin.

+5/−2
19.6.2016 17:05

R45o13m50a77n 11B77a25r22t30o48š39e97k 3676260485

Například výtky na využívání jeho činu pro politické cíle?

+1/−1
19.6.2016 21:48

Z96d20e53n17ě89k 53B59á67r86t49a 5153691277948

Tak největší eurobijec Orbán nakonec také "zradil",bude se přimlouvat,aby Británie zustala v EU....;-)Tomu se říká racionální přístup,bez emocí a "vlasteneckých" řečí.

+9/−7
19.6.2016 15:40

P52e96t77r 48V82e11s11e49l31ý 6531376139330

Ono je to logické, byť sobecké. Také se s tím peru ve své mysli.

Přeji Britům svobodu a oproštění se od byrokratické EU, ale na druhou stranu je mi jasné, že by pro nás ostatní bylo nejlepší, když by tak silný odpůrce a kritik EU jakým Británie je, v EU zůstal, protože bez ní nás malé už EU sežere úplně a teprve teď se jí to bude sjednocovat a regulovat... RvEURv

+7/−1
19.6.2016 15:46

J87i18ř14í 51Ř64e88z24n48í37k 4922282923145

Vidíte, a já se vůbec zase nebudu zlobit jako eurofederalista, když dá GB se svými výjimkami EU vale. To není člen, to je neřízená střela.

+1/−5
19.6.2016 17:08

T76e26r10e71z41a 59H30a69j32k70o90v25a 5667252984750

.......okamzite referuje pan Matejka.

+7/−7
19.6.2016 14:40

V65l25a14s65t64i50m63i45l 83K25r54a78u66s 3583784844433

Pane Matějko, vaše hysterie je tentokrát až paranoidní.

Ten zadržený vrah skutečně vykřikoval hesla radikálních příznivců brexitu. Nejspíše se jedná o psychicky labilní osobu, která nezvládla atmosféru před referendem a uchýlila se k násilí.

Tuto vraždu ale ve Velké Britanii prakticky nikdo nezneužívá. Obě dvě strany usoudily, že kampaň před referendem zašla asi až příliš daleko a tak ji přerušili. Prostě už nechtějí napětí ve společnosti více hrotit a uvědomují si, že ať už referendum dopadne jakkoliv, budou spolu všichni muset dále žít.

+15/−21
19.6.2016 14:26
Foto

F15r83a10n76t89i92š17e42k 10M27a27t87ě83j49k89a 8487814229887

Mýlíte se. Kampaň ode dneška pokračuje dál v plné parádě.

+16/0
19.6.2016 15:00

J61a37r63a 23R80a25n55k 1851806639211

Ovsem, musite priznat, ze takove myslenky se mohou najit pouze na ceskem netu, nic podobneho jsem na solidnim anglickem netu nenasla:-(

+3/−6
20.6.2016 2:32

T53o84m56á20š 81P24í31c85l 3726183701647

Ono v zemi, kde platí zákazy, které pan Matějka v textu popsal, se nemůžete divit, že lidi drží hubu.

+4/−2
20.6.2016 6:21
Foto

J46a33r74o60s44l35a16v 96P53t68á26č56e79k 4902139831304

Běžte projevovat svou bohemiofóbii na nějaký server pro podobně zaměřené foby. Na tu Vaši nenávist k nám tu nejsem zvědav.

+2/−3
20.6.2016 9:38



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.