Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B44e40d63ř25i20c44h 70V78e38v25e18r60k97a 4450815751189

Ad ten nedělní (21.8.2016) konvičkovský idiotismus na Staroměstkém náměstí (http://zpravy.idnes.cz/svedci-staromestske-namesti-invaze-is-konvicka-f56-/krimi.aspx?c=A160821_184112_krimi_bse) - další argument zpochybňující matějkovské volání po tom, aby co nejvíc občanů u sebe nosilo legálně drženou zbraň:

>>„Fakt mě zajímá, jak by asi rozhodl soud, kdyby dnes nějaký legálně ozbrojený občan ten konvičkovský (slepými patronami střílející) happening na téma obsazování Staromáku natvrdo rozstřílel,“ zamyslel se fotograf Eugen Kukla.<<

0/0
22.8.2016 18:57

B87e85d20ř79i34c25h 65V65e44v32e94r75k98a 4310385961399

Nu, vidím, že odpovědi, zda považuje exota Miroslava Petra za bolševika se od Chuchmy asi nedočkám... OK, beru na vědomí.

Nicméně všem, kdo mě tu tak zuřivě mínusovali, dávám na zvážení ještě jedno jméno: Považujete jistého Martina Holkupa (šéfa obskurní organizace Českoslovenští vojáci v záloze) za bolševika - ano či ne? A pokud ano, zamyslete se laskavě nad tím, zda ten Chuchmův výrok o "potěšitelnosti přímých výhružek ozbrojeným odporem proti EU" není náhodou ze stejného soudku jako Holkupovo veřejné a naprosto neporyté vyhrožování vládě a parlamentu vystřílením, pokud mu vláda a poslanci nepůjdou na ruku - možná že tak, díky tomuto evidentnímu bolševismu Holkupa, pochopíte i proč někomu, např. mě, připadají bolševické i některé příspěvky jistého Chuchmy (i přes jeho "pravicové" mimikry) - a koneckonců i Matějky (s témiž mimikry). Protože se bohužel domnívám, že jak Holkup, tak i Matějka a Chuchma, jsou uhněteni ze stejného bolševického těsta.

0/0
23.6.2016 16:41

B54e74d16ř29i50c97h 47V25e57v52e51r40k79a 4380235311759

Jo a protože ten můj předešlý příspěvek můžete mít důvod mínusovat i nejen proto, že nepovažujete Holkupa za bolševika - píšu sem ještě tento příspěvek, kteří mohou omínusovat všichni ti, kdo se domnívají, že Holkup není bolševik. A dát mu plus naopak všichni ti, kdo Holkupa za bolševika považují.

0/0
23.6.2016 17:06

B33e77d87ř17i63c16h 47V58e54v10e47r83k62a 4250865311119

A když už jsme tedy u toho zdejšího "výzkumu veřejného mínění": ještě jeden příspěvek - mohou ho omínusovat všichni, kdo se s Holkupem ztotožňují bez ohledu na to, zda ho považují za bolševika či ne. A naopak mu dát plus všichni ti, kdo Holkupa odsuzují.

0/0
23.6.2016 17:08

B15e36d10ř11i67c45h 21V42e18v67e23r23k13a 4520655611769

Václave Chuchmo, když už jsem tedy na vaši otázku proč vás považuji za bolševika tak ochotně odpověděl, nebylo by od věci, kdybyste mi i vy odpověděl na jednu mou otázku:

Považujete tohoto pána za bolševika?:

http://miroslavpetr.blog.idnes.cz/

Ano nebo ne?

Řekl bych, že když odpovíte na tuto otázku, mohlo by to mnohé ozřejmit.

0/−1
20.6.2016 17:15

B54e15d28ř51i47c21h 10V80e90v52e46r77k73a 4890355521579

Zdá se, že britští bolševici Chuchmova střihu již Chuchmův "potěšitelný odpor proti EU" začali realizovat:

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/406740-britskou-poslankyni-hajici-setrvani-v-eu-nekdo-postrelil.html

No nic. Vzhledem k tomu, že v Anglii a Walesu je 6,2 zbraní na 100 obyvatel, ve Skotsku 5,5 a v ČR 16, řekl bych - i s přihlédnutím k rizikům vyplývajících z Chuchmovských bolševiků - že nejen těch 16 je moc, ale i těch britských 6 je moc. Proto přehodnocuji svůj odhad rozumného množství 3 až 5 na 1 až 2. Víc ne. A to i kvůli lidem, kteří u nás veřejně píší jak z roku 1948 vypadlé "myšlenky" typu

>>slyšet na půdě parlamentu přímé výhrůžky ozbrojeným odporem proti EU je celkem potěšitelné<<

Takže můj závěr zní:

Jsem rozhodně pro takové psychotesty, které u nás sníží počet střelných zbraní hluboko pod stav jaký je v Británii.

A že by střelnou zbraň neměl vlastnit nejen Matějka, ale i Chuchma, považuji za samozřejmost, která je zcela bez diskuse.

+1/−17
16.6.2016 17:46
Foto

V37á17c93l74a31v 20C51h94u31c96h79m45a 6405951938276

Koukám, že plácáte bez jakýchkoliv souvislostí.

Nebo zvládnete nějak srozumitelně vysvětlit své myšlenkové pochody, že lidé jako já, kteří nemají rádi násilí, ale také nemají problém bránit svou kůži by někoho jen tak svévolně postřelili?

+7/−1
16.6.2016 21:53
Foto

V10á48c41l25a82v 63C88h88u11c86h53m68a 6945401928336

Docela by mě zajímala vaše definice bolševika.

Z mého pohledu totiž mají všichni bolševici jednu dosti podstatnou vlastnost ... naprostou neúctu k právům jiných lidí a ochotu kdykoliv tato práva jiných pošlapat, pokud tím mohou získat nějaký prospěch nebo ukojit svou závist a nenávist k lidem v jakémkoliv směru úspěšnějším než jsou oni sami.

Objasněte nám vaši definici bolševika, ať mám aspoň představu, k jakým lidem podle vás patřím anebo zda jste jen trouba, který plácá slova na řádek bez toho aby chápal jejich smysl či význam.

+5/−1
16.6.2016 22:20

B87e59d94ř38i53c81h 79V83e18v98e52r88k13a 4100555221509

>>Docela by mě zajímala vaše definice bolševika.<<

>>Z mého pohledu totiž mají všichni bolševici jednu dosti podstatnou vlastnost ... naprostou neúctu k právům jiných lidí a ochotu kdykoliv tato práva jiných pošlapat, pokud tím mohou získat nějaký prospěch nebo ukojit svou závist a nenávist k lidem v jakémkoliv směru úspěšnějším než jsou oni sami.<<

A co jiného, než "neúcta k právům jiných lidí a ochota kdykoliv tato práva jiných pošlapat" je to vaše >>slyšet na půdě parlamentu přímé výhrůžky ozbrojeným odporem proti EU je celkem potěšitelné<<? Pokud považujete přímé výhružky ozbrojeným odporem za něco, co "je potěšitelné", pak tím evidentně dáváte za pravdu té BOLŠEVICKÉ MANTŘE "LID SI TO ŽÁDÁ a proto my, ti, kdo VÍ CO LID CHCE, se chopíme zbraní a vybojujeme lidu jejich oprávněné požadavky". Nic víc než bolševik pro mě nejste. Ne, to už neokecáte, bolševiku Chuchmo. A děkuji, že jste se tak krásně demaskoval.

+2/−3
17.6.2016 14:30
Foto

V82á55c89l86a21v 41C54h53u15c85h29m32a 6975351358656

Jaké vaše právo nebo svoboda by byla pošlapána mým hájením mého práva držet zbraň na svou obranu a nenechat si ji vzít a to zcela v souladu s Ústavou?

+5/−1
17.6.2016 19:22
Foto

F85r22a52n45t98i87š55e65k 61M41a73t63ě46j98k96a 8857964569547

Obdivuji Vaši trpělivost. ;-)

+4/−1
17.6.2016 22:53
Foto

V57á47c42l10a48v 62C83h10u76c92h63m84a 6115261638476

Já to beru jako trénink, protože jsem měl vždycky velký problém s vyjadřováním. ;-)

+6/−1
17.6.2016 22:58

B23e43d68ř14i82c66h 44V31e58v10e79r89k68a 4850325461109

Nejen s vyjadřováním máte problémy - ale i s naprosto elementární logikou a obecně vzato s myšlením. Zvažoval jste už navštívení nějakých odborníků aby vám zkusili pomoct?

0/0
22.8.2016 18:55

V78á80c17l48a78v 52S96t46u14d54e87n67ý 1764881622305

Diky ze jste to vzal chvili za mne.:-):-):-)

+1/−1
19.6.2016 13:18

B45e58d71ř63i86c50h 73V79e97v77e88r61k13a 4200185161409

Výrok >>slyšet na půdě parlamentu přímé výhrůžky ozbrojeným odporem proti EU je celkem potěšitelné<< nemá s právem držet zbraň na svou obranu nic splečného. Znova opakuji, že to neokecáte. Vaše mentalita bolševika, který když není po jeho nemá problém udělat ozbrojený převrat je více než zřejmá.

0/−1
20.6.2016 16:53
Foto

L47e10o46n82t39ý74n64a 26C17h46v61á88t42a89l32o89v36á 1483505726

To je zajímavé, máte nějaký konkrétní důvod, proč by pan Matějka nebo pan Chuchma nemohli vlastnit střelnou zbraň? Ani jeden z nich totiž není ani vyšinutý ani masový vrah ani obojí, kdyby tomu tak bylo, už dávno by sdíleli celu někde na Mírově a přišli by nejen o zbraň, ale i o zbroják.

+4/−1
16.6.2016 22:25

B73e46d90ř39i43c68h 79V73e17v83e11r44k79a 4610455501619

Výrok

>>slyšet na půdě parlamentu přímé výhrůžky ozbrojeným odporem proti EU je celkem potěšitelné<<

pokládáte za slučitelný s vlastnictvím střelné zbraně? Pokud opravdu ano, pak mi nezbývá než nad vámi zlomit hůl.

0/−3
17.6.2016 14:25

B82e62d29ř96i98c70h 42V37e27v19e45r98k39a 4220825691649

TOHLE JE FAKT SILNÁ KÁVA, proto to kopíruji ještě do hlavního vlákna, aby si všichni mohli udělat (každý zajisté podle svého založení) o panu Chuchmovi obrázek:

Václav Chuchma 65186:

>>Je otázka proč vám vlastně nahánějí strach lidé, kteří mají respekt k právům a svobodě jednotlivců a kteří jsou ochotni hájit svá práva, svobodu, zdraví i život i se zbraní v ruce. Mně z vašich příspěvků tak nějak vychází, že se sám na omezování práv a svobod nějak podílíte a pak je celkem pochopitelné, že máte z ozbrojených občanů strach.<<

Protože tu máme bolševiky, kteří jako by přes kopírák vypadli z oka bolševikům z roku 1948 - bolševiky, kteří jsou schopni napsat výše uvedený pokrytecký příspěvek (plný pokryteckých slov o respektu k právům a svobodě), aby za pár minut na to napsali, hezky po bolševicku tohle:

>>Poslechl jsem si ten záznam a řeknu vám, že slyšet na půdě parlamentu přímé výhrůžky ozbrojeným odporem proti EU je celkem potěšitelné. Jsem docela zvědav na důsledky.<<

+1/−2
16.6.2016 17:11
Foto

V67á73c63l54a52v 95C15h83u51c10h62m60a 6535621388856

Zkuste si přečíst někdy Ústavu abyste věděl, že postavit se na odpor proti omezování osobních práv a svobod je základním ústavním právem.

+5/−1
16.6.2016 22:01

B48e74d64ř87i53c75h 47V30e96v16e50r70k38a 4180535871619

A přiměřenost případné obrany vám nic neříká? EU je na jedné straně "příliš humanistická" a zároveň máte na druhou stranu pocit, že je třeba přejít k "ozbrojenému odporu vůči EU", protože "EU omezuje vaše osobní práva" tím, že vám chce omezit přístup ke zbraním, kterými chcete vést "ozbrojený odpor vůči EU". Nezlobte se na mě, ale člověk s tak těžkou schizofrenií by nejenže neměl vlastnit střelnou zbraň, ale nejspíš by měl být i pod nepřetržitým dohledem lékařů... Proboha, člověče, nehazardujte tak se svým zdravím a začněte opět brát příslušné léky ať se nestane nějaké hrozné neštěstí...

0/−3
17.6.2016 15:51
Foto

V20á95c77l76a97v 37C19h33u91c24h28m42a 6735651648816

Ozbrojený odpor proti státnímu násilí v totalitním zřízení je přiměřenou obranou.

Totalitní zřízení opravdu nelze pokládat za zřízení humanistické.

Jak jste přišel na to, že chci vést ozbrojený odpor vůči EU? Přečtěte si ještě několikrát, co jsem doopravdy napsal a poslechněte si i ten záznam co tam bylo řečeno a taky kým to bylo řečeno. Možná pak, i když o tom pochybuji, pochopíte proč jsem napsal, co jsem napsal.

+3/−1
17.6.2016 19:38
Foto

K69a52r73e17l 14M76a24s96e25k 9344548899636

Státní násilí a totalitní zřízení máte ve své hlavě a nic takového objektivně neexistuje.

+1/−2
18.6.2016 12:38
Foto

V22á23c91l18a72v 91C51h42u18c71h75m36a 6775301838326

Jo, to si hodně lidí myslelo i před rokem 1989,

+1/−1
18.6.2016 22:16
Foto

K12a63r41e83l 16M55a47s10e23k 9534158289636

Na tom nezáleží, co si lidi mysleli před rokem 1989. Teď je rok 2016 a nikdy jsme nebyli svobodnější.

+1/−1
19.6.2016 10:42

P78a81v13e63l 42P37i12l14á50t 8651929725394

Byli - před vstupem do EU. Po něm jsme museli začít respektovat zákony a direktivy EU, tedy asi budeme souhlasit s tím, že nám svobody ubylo.

+1/−1
19.6.2016 16:47
Foto

K36a44r12e41l 77M97a93s23e92k 9314908589786

Neexistuje žádný "zákon" nebo direktiva EU omezující mou svobodu.

+1/−1
19.6.2016 17:37
Foto

V16á67c53l17a58v 47C46h23u53c91h92m32a 6235861568306

Tomu docela i věřím. Otrok, který netouží být svobodný, protože je rád za svou jistotu u svého pána, taky necítí nedostatek svobody.

Mně osobně třeba z praktického hlediska nijak nevadil ostnatý drát na hranicích v době socialismu. Nicméně jsem jej vnímal jako omezení svobody, byť nebyla fakticky omezena svoboda moje, protože jsem netoužil kouknout se, co je za tím drátem. A jistě se oba shodnem, že to omezení svobody bylo.

A co se týče toho, jestli jsme nikdy nebyli svobodnější ... byli a to velmi ... od roku 1990 do roku 2004.

+1/−1
20.6.2016 11:01

B96e23d74ř90i42c25h 20V65e21v22e37r30k69a 4650885811729

EU může považovat za "totalitní" jen zpovykovaný jedinec který vůbec netuší o čem mluví nebo člověk, který se zpovykováváním svých slabodušších spoluobčanů snaží v této zemi zavést novou totalitu, jako to dělá např. ABBartoš. V každém případě vás považuji za nebezpečí pro současnou (zatím ještě) demokracii.

0/−1
20.6.2016 17:01

P83a57v94e46l 96P57i44l34á92t 8231899195474

Zkusme zůstat u slušné argumentace typu "ad rem" bez osobních výpadů, prosím.

+1/−1
19.6.2016 16:43

B54e83d16ř65i71c34h 76V82e87v72e51r42k51a 4460355181929

>>Zkusme zůstat u slušné argumentace typu "ad rem" bez osobních výpadů, prosím.<<

Tuto poznámku jste měl adresovat primáně panu Chuchmovi, protože s osobními výpady začal zcela prokazatelně on.

0/−1
20.6.2016 16:47

P83a36v14e50l 50P12i98l34á60t 8261269555184

Poskytněte prosím zdroj, ze kterého jste čerpal svou definici bolševika. Protože bolševici a svobodní občané schopní své svobody bránit - to není kompatibilní.

+1/−1
19.6.2016 16:42

B32e96d74ř11i73c82h 45V62e98v26e57r94k11a 4680315941639

Pokud se někdo chová jako by bolševikům z roku 1948 vypadl z oka, jedná se o bolševika. Váš soukromý názor je, že Matějka a Chuchma se tak nechová. OK, je to váš názor. Můj názor na tyto dva pány je přesně opačný.

0/−1
20.6.2016 17:05

B16e97d97ř83i29c16h 82V43e13v43e13r66k47a 4720605651429

Tohle považuji za hodně důležité, proto to dávám sem do hlavního vlákna:

Luděk Chrástek 54426:

>>Napište prosím vy jediný relevantní argument, proč nemám mít právo mít u sebe střelnou zbraň, když mě v noci někde v průjezdu bude chtít okrást nějaká parta násilníků. Děkuji mnohokrát!<<

Pokud splníte náročné psychotesty, nikdo vám určitě právo vlastnit zbraň upírat nebude. Obávám se ale, že 16% všech obyvatel ČR (včetně nemohoucích starců a kojenců) je číslo nebezpečně vysoké - to je ovšem můj soukromý názor a samozřejmě se podřídím, pokud to tak zůstane i nadále. Nicméně pokud kompetentní odborníci rozhodnou o zvýšení náročnosti psychotestů, rozhodně to přivítám a očekávám, že se naopak podřídíte i vy a nebudete vyhrožovat, podobně jako bolševik Chuchma, ozbrojeným odporem a vykřikovat nesmysly o tom, že >>slyšet na půdě parlamentu přímé výhrůžky ozbrojeným odporem proti EU je celkem potěšitelné<<.

+1/−1
16.6.2016 16:53

L64u29d44ě75k 44C60h35r57á30s36t86e92k 5544114402126

Kdo je podle Vás kompetentní odborník, který má rozhodovat o tom, zda máte právo bránit se nebo jste povinen nechat se od útočníka zabít? Pořád zapomínáte na základní fakt, že útočník o zbrojní průkaz žádat nebude a má proti každému slušnému občanovi výhodu. Jinak častečně souhlasím, že uchazeč o ZP musí být prověřen, ovšem nesouhlasím s hloubkovými psychotesty, protože ty nic nezaručí. Byla by naopak potřeba zkoumat osobnost žadatele, k čemuž výborně slouží právě dnes používané ověřování spolehlivosti. Například pokud se zjistí, že žadatel často páchá dopravní přestupky nebo drobné výtržnosti, má roztržky se sousedy atd. dá se předpokládat, že bude mít problémy i se zbraní. A naopak člověk, který dlouhodobě nemá žádné přestupky v žádné oblasti, dá se předpokládat, že je spolehlivý a bude zodpovědně zacházet i se zbraní. Toto o osobnosti žadatele prozradí mnohem více, než nějaké sterilní umělé psychotesty. A proto lze zakončit, že ČR má skutečně jedny z nejlepších předpisů ohledně střelných zbraní. Neříkám, že by se měly uvolňovat a nutit lidem zbraně, ale na druhou stranu, každý kdo má tu potřebu a splní požadavky, musí mít právo si zbraň pořídit. Ostatně právo bránit svůj život a majetek rozhodně patří k základním lidským právům a jen závažný důvod ho může omezovat. Nicméně neomarxistická EU s levičáckými vládami zemí se ozbrojených občanů bojí jako čert kříže ...

+3/0
16.6.2016 18:52

B64e61d20ř57i20c47h 76V68e27v40e78r11k58a 4410785831449

Odborníky mám na mysli psychology, kteří by měli určit jak náročnými psychotesty by měl každý, kdo chce vlastnit zbraň, projít. Já se domnívám, že ty testy by měly být o hodně přísnější než jaké jsou dnes, ale to je můj soukromý názor. Řekl bych, že odborníci z řad psychologů by to zdůvodnili mnohem fundovaněji než já a bylo by správné, to nechat na nich.

0/−2
16.6.2016 18:57
Foto

V44á35c66l74a28v 39C62h46u57c71h84m56a 6555201888126

Zajisté myslíte odborníky jako je třeba Béreš a Jílek. ;-D;-D;-D

+1/−1
16.6.2016 22:04
Foto

L36e44o18n 98T55o84m53e80v 2665177260300

Hahaha...tak o přísném testu jsem ještě nikdy neslyšel !!!

0/−1
18.6.2016 23:09

P56a55v71e93l 17P19i20l65á14t 8451889425794

Testy jsou přísné dost už teď. Inteligentní člověk naopak testy projde - jako třeba vrah Kalivoda, který sloužil u policie, kde jsou velmi přísné psychologické testy.

Odborníci z řad psychologů by to určitě zdůvodnili fundovaněji, přísnější testy jsou dražší testy a tedy by to bylo v jejich zájmu.

+1/−1
19.6.2016 16:57

B93e72d89ř15i82c70h 84V68e21v56e15r44k75a 4440885501229

Je třeba, aby každý uchazeč o vlastnění střelné zbraně byl natolik dobře prověřen, aby tímto sítem neprošel. A že by neměl projít člověk, který zcela spontánně napíše >>slyšet na půdě parlamentu přímé výhrůžky ozbrojeným odporem proti EU je celkem potěšitelné<< je naprosto zřejmé.

0/−1
20.6.2016 17:09
Foto

V93á60c31l45a26v 10C26h23u61c47h11m78a 6455321978286

Budu -li mít na tom zájem, kdykoliv vás mohu označit za psychotika. Stačí, že se špatně vyspím, nebo mi prostě jen nebudete sympatický.

Už jen to, že se tady ohrazujete proti něčemu, co jste si sám vymyslel, protože máte problém s pochopením celkem jednoduchého textu a máte potřebu to sem jako malé dítko několikrát opakovat vás řadí mezi psychicky nevyrovnané jednotlivce. Vám by opravdu bylo dosti na pováženou svěřit byť jen kuchyňský nůž.

+3/−1
16.6.2016 21:58

B65e75d90ř80i90c61h 34V55e44v87e43r24k87a 4720425741769

>>máte problém s pochopením celkem jednoduchého textu<<

copak asi jiného jste slovy >>slyšet na půdě parlamentu přímé výhrůžky ozbrojeným odporem proti EU je celkem potěšitelné<< mohl myslet než že "slyšet na půdě parlamentu přímé výhrůžky ozbrojeným odporem proti EU je celkem potěšitelné"?

Vaše oblíbená okecávací finta vás toho, že máte myšlení bolševika, nezbaví. Jen si ten svůj bolševismus čím dál tím víc rozpatláváte po obličeji.

Komiku.

0/−2
17.6.2016 15:18
Foto

K63a32r94e80l 57M57a56s88e87k 9694188469666

Kdo a proč si vás tam pozval, pane Matějko, když nejste ani politik ani odborník na zbraně?

+1/−7
16.6.2016 13:47

L42u20d82ě45k 57C78h22r58á41s13t98e96k 5894804222816

Máte pocit, že toto je nějaké super odborné téma, kde by mohl hovořit pouze akademik s deseti tituly? Ne, když může ten nesmysl z EU přijet obhajovat pitomec odtržený od reality, tak nejlépe mu může oponovat právě člověk se zdravým selským rozumem a životními zkušenostmi řadového občana.

+6/−1
16.6.2016 15:18
Foto

V97á72c74l67a13v 67C67h74u32c83h27m42a 6335121728646

A krom toho zastupoval Macha.

+3/0
16.6.2016 15:19
Foto

K97a30r10e13l 15M36a84s94e64k 9144908919816

Koukám, že člověk se zdravým selským rozumem na pitomce odtrženého od reality zdaleka neměl a jeho vystoupení bylo marné.

+2/−4
16.6.2016 15:49

P60a67v75e75l 16P70e44c70k98a 1383524247706

Tak už to ale v diskuzích s pitomci většinou chodí. Pitomec má totiž jednu zásadní výhodu - není ve své argumentaci omezován logikou ;-)

+5/0
17.6.2016 9:05

B34e94d94ř26i17c10h 35V42e52v81e90r80k93a 4670485811189

>>Tak už to ale v diskuzích s pitomci většinou dopadá... Oni mají totiž jednu zásadní výhodu - nejsou ve své argumentaci omezováni logikou ;-)<<

To by se dalo tesat do kamene. Matějka a jeho věrný xxxxx Chuchma opravdu nikdy nebyli, nejsou a zřejmě nikdy nebudou ve své argumentaci omezováni logikou.

+1/−2
17.6.2016 14:23

P13a63v83e40l 11P66e73c57k35a 1663924127376

Tak už to ale v diskuzích s pitomci většinou dopadá... Oni mají totiž jednu zásadní výhodu - nejsou ve své argumentaci omezováni logikou ;-)

+1/0
17.6.2016 9:06
Foto

V31á71c60l89a65v 60C10h68u86c82h90m56a 6275251928846

Poslechl jsem si ten záznam a řeknu vám, že slyšet na půdě parlamentu přímé výhrůžky ozbrojeným odporem proti EU je celkem potěšitelné. Jsem docela zvědav na důsledky.

+3/−1
16.6.2016 13:32
Foto

V34á75c76l32a27v 30C49h60u85c93h92m37a 6525591748676

Já to vidím tak, že práh, kdy bylo možno ještě něco napravit cestou rozumu jsme již dávno překročili. Etatističtí feťáci dobrovolně nenastoupí cestu zbavení se své závislosti a nevykročí ke svobodě a vlastní zodpovědnosti.Je tedy nutno nyní jen víc přitvrdit regulace a omezování práv a svobod, aby se občané skutečně vzbouřili a konečně poslali všechny bolševiky tam, kam slunce nezasvítí.

+3/−1
16.6.2016 12:24



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.