Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P77e67t64r 84H89e60s69s 9817717236413

A jak chcete komunikovat s elitami? jediné elity, které mají vliv na mezinárodní politiku jsou vaši poslanci, senátoři, a europoslanci. Všichni mají čas vyhrazený na setkání s voliči, tak jim jdete říct svůj názor, nic vám nebrání. Prezident také miluje diskusi s občany, tak si s ním dete popovídat. A nebrecte že vás nikdo neposlouchá, pro to musíte taky něco udělat. Když budete diskutovat slušně bez urážek a osobních útoků, tak můžete někoho přesvědčit o své pravdě, jinak se s vámi nikdo bavit nebude.

0/0
1.6.2016 9:39
Foto

P62e45t95r95a 54H74a31v16e19l53k14o92v55á 8503113712

Sledovala jsem Russia Today, Kremlem podporovanou TV. Tam vždy vše asi s ročním předstihem dozvím, co se tady začne dít z hlediska instruktáže USA. Protože v RT pozorují aktivity USA a aktivity EU. Například se tomu věnovala Anita Nouai. Tato proruská propaganda, jež vysílá v angličtině je trnem v oku všem cenzorům v USA ale i Johnu Kerrymu, jemuž vadí, že oni nevysílají v ruštině a že jimi zakládané deníky v Rusku nemají moc velký kredit. A tak se rozhodli tomu vyčlenit miliony dolarů a donutit EU, aby si zakládala to samé u nás a subvencovat to z nějakých patrně grantů, dotací, nějakých tzv. neziskovek atp. Má se tomu říkat demystifikující, dekonspirační weby. Tyto údajně nachází tzv. ruské konspirační weby s tzv. proruskou propagandou, jež se zaktivnila s děním na Ukrajině atp. Je paradoxní, že se o těchto aktivitách USA se dozvídáme prvně od Rusů. Je to celé ale jedna velká komedie, protože nejvíce konspiračních webů na světě je v USA, nezakládají to Rusové ale občani USA, kteří bedlivě pozorují dění v USA, činnost CIA, činnost jejich vlády, činnost jejich militaristicko industriálního komplexu. Těmto lidem se říká konspirátoři,ale jinak se jim říká whistlebloweři. U nás tímto protikonspiračním, protimystifikační centrem jakoby demaskující ruskou propagandu je středisko Evropské hodnoty. Na Slovensku je to Juraj Smetana. Ten udělal seznam konspiračních webů, a tím mají být navždy odsouzeny a i když se tam napíše často i pravda, už jsou zdikreditováni. Stejně tak zdejší blogger Máca diskredituje různé další bloggery na idnes. Opačný názor má prozemanovský blogger Cvalín, tak Máca například napíše, že byl na velké hostině u Zemana a že Cvalín píše do konspiračního webu. Evropské hodnoty, spojené s hnutím Manipulátoři, kde upozorňují na hoaxy, pak diskreditují všechny weby, kdy si lidi píší opačný názor, nežli mají oni. A jaký jejich názor? Měli bychom dávat do NATO 2 procenta HDP, udržet sankce Rusku bez ohledu na naše ekonomické zájmy.

+5/−1
31.5.2016 8:32

B94e23d42ř65i38c18h 31V51e71v67e61r17k33a 4900585311879

>>i když se tam napíše často i pravda<<

Takže uznáváte, že VĚTŠINOU se tam LŽE (a NĚKDY se tam, pravda, VYSKYTNE I PRAVDA). Opravdu se domníváte, že poukazovat na to, že se na některých webech většinou lže, je něco špatného?

0/0
31.5.2016 11:39

O30t82a 46B80l13a43ž98e47k 3783424879337

Tento tým ministerstva vnitra má mimo jiné potlačovat proruské weby, které "podkopávají naše spojenecké vztahy".

V zásadě spojenecký vztah s USA podporuji - zvlášť v situaci, kdy se Evropa úplně "rozblátila" a zřejmě není schopna se sama bránit. I proto je mi dvojnásob líto, že tyto spojenecké vztahy - alespoň v mých očích - podkopal sám prezident Obama geniálním výrokem, že v situaci migrační krize je kancléřka Merkelová "zachránkyní Evropy".

+4/0
30.5.2016 8:35
Foto

V63á70c38l48a59v 97C86h58u79c74h33m36a 6745531828176

Tak to víte. Líní a neschopní hlupci budou vždycky vymejšlet jak obelstít přirozený běh věcí. Jsou nepoučitelní. Problém je jen v tom, že i oni se vyvíjejí stejným tempem jakým se vyvíjejí technologie a možnosti. Ještě ale nikdo nevymyslel takový tlakový hrnec, který by odolal jakémukoliv tlaku. Takže jde jen o to kdy to zase bouchne. Blbý by bylo kdyby to zas jen tak trochu zasyčelo jako v roce 1989.

+3/0
28.5.2016 9:41
Foto

F68r97a85n62t54i71š67e30k 28M35a23t19ě98j66k89a 8387884639477

Řekl bych, že současný systém jim paradoxně dává, souběžně s vývojem technologií, ještě více možností.

+1/0
28.5.2016 23:18
Foto

V13á90c77l83a41v 60C44h38u49c17h22m53a 6375881268406

To ano, ale technologie jsou využitelné na obou stranách. ;-)

+1/0
30.5.2016 11:20

A19l43e12š 70S18z97a70b28ó 3403729728491

dobrý den, víte co mě na všem nejvíce zaráží?

To, že většinový názor je označen za názor lůzy a ruské propagandy, (přitom osobně rusáky moc nemusím- již od mala)

no a většina lidí z té lůzy má zájem diskutovat a vést dialog ale strana elit ho nepřipouští a pouze krátkými větami všechny odmítají. Věty jsou krátké rýpavé a ponižující tak aby dotyčný již neměl zájem dialog vést.

Potom naopak se někdo z nich rozepíše dlouze ale o tom co napsal již diskutovat nehodlá, neboť to co napsal je jediná možná pravda a přesto nejede vlak.

Je to taková hra, vyprovokovat co nejvíce lidí k tomu aby napsali něco peprnějšího a ten člověk byl okamžitě označen za "nácka" a s takovým přeci nemá cenu diskutovat.

To je dle mě jasně nastavená propaganda taktika - provokace bez možnosti dialogu. (ze strany elit)

Pro-ruské weby nenavštěvuji vůbec ani nevím jaké to jsou a nevyhledávám je a stejně tak asi většina lidí.

Pokud se k něčemu vyjádřím, tak jedině sám za sebe a svých osobních zkušeností a svého pohledu na dané téma a přesto člověk ihned dostane nálepku.

Nemám zapotřebí mluvit za nějaký vzor či nějakého člověka v čele nějaké skupiny.

Takže doufám, že stejně jako já zůstane většina lidí odolných všem propagandám ať se jedná o slovo či koblihy.

+30/0
28.5.2016 8:45

O80t18a 43B97l85a89ž44e13k 3773294119307

Přesně ! R^

+1/0
30.5.2016 8:42

R93e37n38á80t20a 22P68o81s19p49í59š28i54l60o76v94á 9912170652104

SouhlasR^

+1/0
30.5.2016 8:47

R86u71d88o67l98f 77S55t51a97r80y 6368417238

Kdyz se ptali Einsteina proc je tak uspesny odpvedel lakonicky: nestacil jsem se divit. Proto bych doporucoval divme se. Nesoustredme se na mozna lzive popisovani situace, ale ptejme se jak je to mozne a dozadujme se konsekventne odpovedi. Nedejme na nadavky. To je jen projev bezmocnosti odpovedet. Je to dukaz, ze jste trefili do cerneho. Proti tomuto stylu mysleni je propaganda bezmocna.

+6/0
27.5.2016 19:21

M10a49r24t70i41n 46B30u59s13i67d70e67a 4823780

Tak určitě je žádoucí mít přehled o tom, kdo a jak tady ovlivňuje (nebo může ovlivňovat) veřejné mínění.

Kdo vlastní jaká média, komu jsou názorově blízká, jakou mají sledovanost atd.

Mít celkový a nezaujatý obraz.

Každá vlivová skupina má svůj názor, který se pochopitelně snaží prosazovat...a kterému, předpokládám, sama věří.

Avšak měřit jejich "objektivnost" ministerským týmem je asi nemožné, jelikož je to již z principu subjektivní hodnocení (pakliže se propaganda předem pojímá v kategoriích jako přátelská, nepřátelská, proruská či pročínská).

Mimochodem, ve vlastním zájmu by bylo dobré dohlížet na rozumnost a případně trochu korigovat propagandu "vlastní"...neboť každá cizí propaganda je tím účinnější, čím přehnanější a pitomnější je propaganda vlastní..

+3/−2
27.5.2016 18:55
Foto

F41r38a67n18t84i22š45e30k 16M65a49t22ě21j43k23a 8407204689327

Žádná státní moc nebude nikdy nezaujatá. Vždy bude propagandisticky prodávat svoje vidění světa a prosazovat svoje cíle, mnohdy osobní jejich protagonistů. A čím silnější státní moc bude, tím hůř pro občany a svobodu nejen informací.

+24/0
27.5.2016 19:28

K86a40r60e36l 79N31o74v28o79t37n67ý 6305957400930

To je samozřejmě jeden extrém.

Ten druhý je zase džungle a právo silnějšího. Nezlobte se, ale takto já často chápu Váš význam slova "svoboda".

Naštěstí ještě pořád můžeme uvést dialog, i když s Vámi v tomto souhlasím, že se nám ten svobodný prostor snaží pořád okrajovat.

+1/−3
27.5.2016 19:43
Foto

F76r19a68n22t28i56š11e64k 29M18a14t91ě34j18k25a 8897374609987

Nikdy jsem nebyl zastáncem úvah nad nadbytečností státu. Jde podle mě o míru síly státní moci. A ta je, alespoň podle mě, už zase obludná.

+17/0
27.5.2016 19:47

K60a91r10e77l 41N37o62v47o26t50n77ý 6965287250790

Hele pravověrní soudruzi, jak jste přišli na to, že EU je socialistická nebo neomarxistická ? Co to je ten váš "neomarxismus" ?

Dík za informace.

+1/−8
27.5.2016 18:50

M49a45r30t50i55n 13B39u39s95i17d71e27a 4823930

Nevím, jak to bylo myšleno...já to sem nepsal ani jsem to nikdy nepoužíval...

Ale zamyslel jsem se (i když nejsem soudruh) nad touto otázkou, co by mohla mít EU společného s Marxem...a napadla mě dvě slova: sociální inženýrství

Může být?;-)

+9/0
27.5.2016 19:02

K70a21r77e92l 45N41o43v84o19t90n80ý 6895937620470

No asi ne.

Mě udivuje, že se tu něco pořád papouškuje, aniž tomu málokdo rozumí.

To Vaše "sociální inženýrství" se dá vztáhnout na jakoukoliv ideologií, která zasahuje do života lidí.

0/−5
27.5.2016 19:27

K77a39r17e72l 18N38o75v53o16t19n53ý 6565617690810

Jenom malá technická, to není o tom, že bych s některými postřehy p. Matějky nesouhlasil.

Jen mi vadí polointeligentní mantry, kdy si někteří jedinci vypomáhají nálepkování. U p. Matějky mi přijde, že vše, co mu přijde jako špatné, tak to nálepkuje pojmy jako "socialistický" nebo "neomarxistický".

+1/−4
27.5.2016 19:37
Foto

F34r65a45n64t32i79š66e29k 34M78a48t15ě60j20k59a 8737234459757

Pro začátek si pojďme pomoct částí výkladu pojmu socialismus:

"V širším smyslu jde zaprvé o ekonomický systém charakterizovaný společným vlastnictvím výrobních prostředků, kolektivismem, intervencionismem a v tzv. reálně socialistických státech, vycházejících z totalitního pojetí řízení hospodářství, i v některých demokratických zemích určitou mírou plánovaného hospodářství. V ekonomickém smyslu je protiváhou kapitalismu. Zadruhé o politickou ideologii, kdy je tradičně spolu s liberalismem a konzervatismem považován za jednu ze tří nejvýznamnějších ideologií. Pojem poté zahrnuje různé levicové myšlenkové směry jako Demokratický socialismus, Křesťanský socialismus, Komunální socialismus, Národní socialismus nebo Sociální demokracie."

Společné výrobní prostředky a intervencionismus ve skutečnosti, byť jsou chytře skryté, máme. Jsou jimi a podléhají jim ve své podstatě všechny podniky, které čerpají dotace z veřejných peněz, nemluvě o existenci protežovaných státních podniků, kam odkládají politické strany své členy. Centrální plánování máme systémem buď přímých kvót, nebo cílenou dotační podporou některých segmentů výroby či služeb, v neposlední řadě i například skrze uplatňované politické sankce nebo státní investiční pobídky. Kolektivismus už pomalu vyučují naše děti na školách prostřednictvím výchovy k europeismu, multikulturalismu nebo například environmentalismu.

V neposlední řadě se podívejte na historické nominální složení Evropských komisí a Evropských parlamentů v různém období, nebo na složení vlád téměř všech členských států EU. Socialisté a bývalí komunisté. Většina.

Stačí takto, prosím?

+21/0
27.5.2016 19:45

J57i38ř41í 20Ř19e84z41n45í34k 4852362863855

Je to tak, někdo studuje dějiny RVHP a dívá se na vývoj EU a zjišťuje, že si jedno či druhé mohl ušetřit, protože se jedná přes kopirák o totéž.

+3/0
27.5.2016 20:23
Foto

V33á48c18l56a33v 58C97h24u97c72h87m47a 6385881698916

Nejspíš vám jde o slovníkové zařazení pojmu socialistický. To pak EU socialistickou nazvat nelze neb je to takový mix všeho a řekl bych, že si z každé ideologie bere to nejhorší pro společnost a to nejvýhodnější pro vládnoucí mocenské struktury, Vymýšlet kvůli tomu nějaký nový pojem je zbytečné, když ten socialismus známe téměř všichni a z něj si EU uzmula asi nejvíc.

+5/0
28.5.2016 9:47

A95d58a78m 43K25o93w33a94l34c35z54y47k 8471308933476

Za článek karma, bohužel.

+9/0
27.5.2016 18:08

I52v60a29n 37M71i51n26á88ř 7862764437401

Výborný článek ! Ze současného Bruselu a jeho marxistické, direktivní nadřazenosti jde až strach ! Je tak těžko představitelné, že zde jde o záměrný rozklád demokracie a o ovládnutí eurospolečnosti pouze v opačném gardu - než jak jej praktikovali komunisté ??! Otevřít však vrata pologramotné islámské expanzi - za účelem příštího ovládnutí společnosti - je hazardem ... z kterého se generace našich potomků již nevzpamatují !!!

+20/0
27.5.2016 17:35

J68a32n 71R55á52ž 1749413894760

Ani rušičky nemohly zabránit, abychom se nedostali k objektivním informacím ze RFE nebo Hlasu Ameriky.

Slovy mého disidentského kamaráda: Šídlo a pravdu v pytli neutajíš!

+10/0
27.5.2016 15:49

V18o51k17o54u83n 60V98l32a53d75i59m51i92r 8982858379508

Vy jste ale nezil v Praze nebo jinem velkomeste.

0/−1
27.5.2016 19:33

J63a34r17o61s54l37a26v 88F64i64a13l82a 6906944540614

Pravda, hezky napsaná. Vracíte se do formy! .

P.S. p. Bárta je snad jediný živoucí příklad, alespoň který já znám, onoho clověka, mimořádně cenného coby poradce, u nějž je jistota že se mýlí ve 100% případů. Nejsem-li si někdy jist a najdu-li k problému stanovisko p. Bárty, pochybnosti se rozptýlý.

+7/0
27.5.2016 14:47

Z57d74e52n76ě30k 27B66á64r88t63a 5333661797268

Vzpomente si na mě po volbách,až se budete divit proč mají Svobodní jen 1,5 procenta,když jde za nimi všechen lid....;-)Jistě mohu se mýlit,třeba to bude velmi vysokých 1,7 procent....

+1/−4
27.5.2016 14:57

J38a71r69o24s34l77a65v 69F55i96a78l37a 6936954440294

Pane Bárto, jako vždy jste nezklamal. Tento článek nemá nic společného s volbami, či stranou svobodných. Je o tom, že lež má krátké nohy, a že žádná propaganda a cenzura, ji je signifikantně neprodlouží.

Večer možná půjdu na ruletu, mám vše vsadit na červenou, nebo na černou, co myslíte?;-)

+10/−1
27.5.2016 16:36

Z69d83e64n95ě40k 51B21á84r73t43a 5163491957648

Pan autor je místopředseda Svobodných a jeho názor nemá určitě ze stranou Svobodných nic společného;-).Já sleduji názory politiku,abych věděl koho mám volit,každý názor politika má něco společného s volbami....

+1/−6
27.5.2016 17:05

O73t92a 32B84l47a73ž20e31k 3793304839907

Já s vámi bohužel musím souhlasit. Při burácení protiimigračních debat mají jednoznačně protiimigrační strany v nedávném průzkumu každá okolo 1% sympatizantů. Přitom - tyto strany všestranné programy i na obecnou správu státu.

Vládní strany se vůči imigraci sice staví dosti zdrženlivě, ale používají spíše zástupné důvody - nevyjadřují se obdobně jednoznačně, jako představitelé Slovenska či Maďarska.

Takže - co si zasloužíme ?

0/0
30.5.2016 8:50

T14o95m79á50š 88V71e68s54e44l62ý 5825248300969

tak o tom, že voliči jsou hloupí, snad již není třeba pochybovat...

+1/0
31.5.2016 11:53

B30e57d39ř60i43c58h 29V58e41v15e43r71k20a 4950555581629

To by se dalo tesat do kamene. Nechte si seřadit příspěvky podle času a přečtěte si v takto seřazených příspěvcích pod vaším příspěvkem druhý příspěvek. Flagrantní ukázka.

0/0
31.5.2016 15:05
Foto

L84a74d56i59s16l87a92v 92M27a77t37u20š39k39a 5492698279753

Mě cenzura nevadí. Ignoruji jí.

+1/−4
27.5.2016 14:25
Foto

J89a72r49o69s49l41a84v 47P47t45á54č98e57k 4572879131304

Mě zas nevadí násilí, když mě bijí, ignoruji to. Něco tak hloupého, co jste pane Matuško napsal, by dospělý člověk snad psát neměl.

+1/0
1.6.2016 8:18

B39e54d50ř69i51c51h 66V50e41v51e31r30k75a 4140325501779

Ono to je asi tak: pokud žádná reálná cenzura neexistuje, je možné, aby někdo, kdo si namlouvá že existuje, prohlásil, že mu nevadí a že ji "ignoruje". Bodejď by ji "neignoroval", když neexistuje - může si psát co chce, tak má pocit, že tím, že si píše co chce, ji "ignoruje" - ve skutečnosti jen nepostřehl, že právě proto, že si může psát co chce, zde žádná cenzura není a existuje pouze v jeho (zřejmě Matějkou vyvolaných) představách. Moc hezká schizofrenie, jen co je pravda. Však on by psal jinak, kdyby ho nějaký stroj času přenesl do sedmdesátých let - to by nejen že by nikde nemohl psát ty své nesmysly, ale navíc by ještě i chápal, že cenzura se dá těžko ignorovat (pokud ovšem reálně existuje). Nu, moc pěkně nám tu pan Ladislav Matuška demonstroval tu matějkovskou hloupost, která z tohoto jeho blogu trčí jak sláma z bot a které zde někteří (stejně jako Matějka postižení) jedinci tak vesele "karmují".

+1/−1
1.6.2016 9:42

B78e68d88ř44i15c16h 28V31e49v55e57r71k77a 4780615501359

Jo dal jsem vám plus - za to, že jste tak krásně ukázal v celé své nahotě tu matějkovskou hloupost (viz můj příspěvek v odpovědi panu Ptáčkovi). Lépe demonstrovat nesmyslnost tohoto blogu nešlo, děkuji.

0/−1
1.6.2016 9:49

J28a40n 72S35e30m31i97k 4134987102429

Bylo by prekvapive od autora ktery naskocil na ruskou propagandu ohledne Ukrajiny a Krymu kdyby se mu to libilo;-D

Ani by mne neprekvapuje kdyby spolu s ruskou uderkou na iDnes nesrovnaval to co navrhuje Chovanec s komunistickou cenzurou;-D

+4/−18
27.5.2016 14:24

Z25d26e68n50ě76k 17B79á19r44t40a 5933481447518

Vždy když Vás čtu jsem moc rád,že strana kterou zastupujete nikdy o ničem rozhodovat nebude....aktuálně jsou Svobodní dlouhodobě kolem 1 procenta a nedělejte si falešné naděje,že všechny pruzkumy jsou "zfalšovány"...

+7/−21
27.5.2016 14:23
Foto

K30a11r20e92l 69M72a51s68e34k 9774138199156

Kdesi jsem se dočetl, že je Svobodných asi 700 a Petr Mach nemá nic lepšího na práci, než je psaní článků o tom, že již léta vozí na espézetce svého auta samolepku, která přeškrtává znak EU... ;-D

+5/−5
27.5.2016 15:00

J53a48n 66R46á11ž 1169283874340

U Macha bych to přeškrtnutí hvězdiček na SPzetce považoval po jeho vstupu do politické věrchušky EU, za vrchol jeho politické tvůrčí kreativity. A není to jen můj názor, ale názor více voličů ODS, kteří po pádu Nečase volili Svobodné, že buď Svobodní prozří a naskočí na reálnou pravicovou politiku, nahradí v čele Macha někým charismatickým a razantním, nebo bude u nich výsledek nad 2% spíše náhodným vzepětím.

+1/−1
27.5.2016 15:45
Foto

K38a87r30e11l 71M81a41s90e87k 9454338899786

Po delší době jsem se podíval na stránky Svobodných a nikoho charismatického a razantního tam neviděl. Jedlička, Smetka, Payne... mám neurčitý pocit, že chtějí vyhrát volby blogováním.

Petr Mach je zase přesvědčený, že nám zlá Evropská komise zakázala pomazánkové máslo a žárovky a ani ho nenapadne, aby se podíval do Wikipedie a zjistil, jak to opravdu bylo. (V případě másla to byl soudní spor zahájený Slováky a nahrazování žárovek je celosvětový trend.)

+6/−4
27.5.2016 16:26
Foto

V10á95c91l16a39v 68C72h57u44c72h72m96a 6735641958736

Voliči ODS v době Nečase vyznávali pravicovou politiku? ;-D;-D;-D

+4/0
28.5.2016 9:53



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.