Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V63i54l92é83m 28P44a62t56l42o36k58a 2429880946559

Dle mého názoru tuhle práci dělá určitý typ lidí. Je jim jedno, zda pro stařičkého mocnáře, pro Třetí říši, Stalina nebo v budoucnu pro ručníkáře.

0/0
14.5.2016 22:18

L64a22d76i69s66l54a97v 23N93á39d95v65o25r40n70í31k 6204475297616

...přečteno pozdě...ale s karmou...díky za skvělý článek...

0/−1
14.5.2016 14:19

A78n92g46e11l37i43n15a 76M21y32k17y17t34y91n 6674973808

co se divit...starého psa novým kouskům nenaučíš...ono je jedno jestli mu dnes říkáme Bertík a před tím to byl Šmudla, jsou to pořád ti tíž lidé, kteří si jen vždy přesednou k jinému stolku, udělá se kolečko a jede se zas nanovo. Od této garnitury nás osvobodí pouze Olšany, horší je, že otravují svojí nákazou i nové příchozí, schopné ze svých řad většinou eliminují a obklopují se kamarádíčky, kteří hýkají v duchu jejich zajetých kolejí...

0/−1
12.5.2016 10:09

J58i21ř95í 18G56a79n89o 1870479964416

Ano naprostý souhlas. Když to sleduju, je mě z politiků kteří vládnou špatně. Premiér který nic a nikdy neřekne, jen hloupé fráze. Navíc je řízen Babišem. Co je Babiš zač, ví všichni, kteří to vědět chtějí. Stydím se za ČSSD a vůbec za celou koalici. Již je nikdy volit nebudu. Myslím, že jejich vláda je horší než komunisté.

+3/−1
10.5.2016 15:32
Foto

L11u64k37a32s 51P75l92a85c28h40y 2687398201927

Já si nejsem úplně jist, nejsem asi natolik humanitně na výši, ale jako prostý inženýr přírodních věd, pokud se na ten dokument podívám z pohledů výrokové logiky, pak mám pocit, že si autor plete implikaci s ekvivialenci, nebo mu moc nejdou alespoň množiny.

Nevím totiž sice, které skupiny a uskupení ta zpráva považuje za "extremisty", ale ten text, jak jej chápu já, říká: ze skupiny celku, ze které jsme identifikovaly nějaké extremisty, říkáme, že tito (již takto "onálepkování") extremisté, mimo jiné cílili na média tak, jak v tom odstavci popisujeme".

Zatímco z článku a tvrzení autor mi vyplývá přesně opačný postup: "protože nějaká skupina z celku útočí na média, byla proto označena za extremisty a následně o ní zpracována tato studie". To by asi opravdu bylo jako o StB (protože tak je to popsáno v autorově článku hned v dalších odstavcích, kde cituje nějaké staré zprávy, kde se opravdu používá (zjendudšně citovaný) výrok "skupina z celku, která kritizuje, je podvratný živel"), ale ta výroková logika té studie jde přesně naopak (i když se z ní nedozvídáme, co/kdo je tedy tím "extremistou".

Výše uvedeným není dotčena informace, že ti, kdo odmítají budování světlých zítřků dle (politického) mainstreamu jsou považováni za extremisty - i takto lze interpretovat společenskou atmosféru a názor autora se může zakládat na pravdě, bohužel tento názor prezentuje bez jakéhokoliv podpůrného argumentu, neboť jeho jediný argument, který je obsahem článku, je založen na chybném (obráceném) směru interpretace výroků, což použitá implikace, která je v uvedené zprávě použita, neumožňuje.

+6/−4
10.5.2016 12:30

J45a81n 16S87e58m89i48k 4134327382889

tak to je v podstate zakladni pracovni postup autora pokud ctete jeho blogy

+3/0
10.5.2016 14:42

A17n64g69e46l66i20n48a 95M18y45k19y67t79y83n 6824253738

".. říká: ze skupiny celku, ze které jsme identifikovaly nějaké extremisty, říkáme, že tito (již takto "onálepkování") extremisté, mimo jiné cílili na média tak, jak v tom odstavci popisujeme"...." možná jde jen o překlep, ale pokud se pouštíme do matematických výrokových variací, je důležité se překlepům vyvarovat, ona totiž špatně umístěná čárka, znaménko, kvantifikátor, dokáže udělat divy...to jen za mne ubohého, neinženýra, který tu větu zařazuje do hry zvané "cowshit" , křičím BINGO...jinak pokud s něčím nesouhlasím, tak to napíšu, nemusím ani uvádět argumenty, mám na to právo, to je demokracie, ale křivit si "hubu" jenom proto, aby můj názor, bez argumentů, nabyl nějaké vážnosti...ledacos vypovídá o autorovi komentu...

+1/−1
12.5.2016 10:23

B22e62d27ř52i66c96h 62V43e17v80e59r47k50a 4620615141939

Ano, paní Angelino, "nekřivte si prosím hubu", není na vás hezký pohled. Děkuji.

0/0
12.5.2016 11:40

A62n68g38e25l81i73n57a 89M24y84k10y72t48y18n 6734173328

..ano, kde chybí argument, nastupují urážky...

0/−1
14.5.2016 12:55

A38n20g74e70l64i96n71a 82M32y12k67y45t69y93n 6554163748

".. říká: ze skupiny celku, ze které jsme identifikovaly nějaké extremisty, říkáme, že tito (již takto "onálepkování") extremisté, mimo jiné cílili na média tak, jak v tom odstavci popisujeme"...." tohle se totiž (ale i celý komentář) má tvářit jako něco, co není. Já tady nepolemizuji o to, která média jsou pravdivější druhých, člověk by měl v první řadě pracovat na svém zdravém rozumu a svém vzdělávání, pokud se, ale schovává za slovíčkaření, je jeho přínos, jak pro něj, tak pro společnost v lepším případě nulový...

0/−1
14.5.2016 13:04

B89e29d56ř45i95c79h 53V93e76v81e77r42k44a 4410515721429

>> tohle se totiž (ale i celý komentář) má tvářit jako něco, co není.<<

To je váš zcela subjektivní názor. Na rozdíl od toho precizně vyargumentovaného komentáře pana Plachého. Buď přijďte s něčím relevantním nebo laskavě přestaňte trolit. Děkuji.

0/0
16.5.2016 15:47

B32e93d28ř91i13c40h 52V97e50v55e31r78k25a 4160265421429

Já parodoval ten váš výrok o "křivení huby", takže ano, máte zajisté pravdu "kde chybí argument, nastupují urážky".

Krásný vlastňák jste si dala, jen co je pravda ;-)

0/0
16.5.2016 15:37

B83e86d74ř92i24c94h 27V69e30v88e15r89k67a 4350935951609

>> Ptám se, jaký je vlastně rozdíl v popisovaném stavu u veřejnoprávních médií. Nepravdivé, zavádějící a manipulativní zprávy a komentáře, poplatné politickému zadání, se staly běžnou součástí vysílání. <<

Ne, lžete Matějko. Veřejnoprávní média uvádí zdroje, veřejnoprávní média ověřují informace - z toho vyplývá, že veřejnoprávní média nešíří evidentní lži a hoaxy, tak jako to dělají extremistická "nezávislá" média, které nejen že nic neověřují, ale zcela evidentně ty naprosto zřejmé lži nejenže šíří, ale některé z nich patrně i vymýšlí.

Kdybyste poté, co jste zkopíroval do svého blogu toto:

„Terčem kritiky některých, zejména pravicových, extremistů se stala i média, především pak veřejnoprávní. Tito extremisté je obviňovali s nepravdivého či zavádějícího informování veřejnosti. Snažili se tím snížit jejich důvěryhodnost. V této souvislosti pak propagovali a využívali média alternativní. Řada těchto alternativních sdělovacích prostředků se účelově uchylovala k prokazatelným dezinformacím a konspiračním teoriím. Alternativní média se vyznačovala neuváděním zdrojů informací. Při prokázání nepravdivosti některých tvrzení se obvykle ani nepokoušela o další vysvětlení. Obvykle pro ně bylo dostačující vypuštění zprávy na veřejnost.“

se jen trochu zamyslel, našel byste tam odpovědi na své otázky. Nesměl byste ale být natolik "zaťatý", abyste si byl schopen všimnout, že ta vaše "nezávislá" média typu aeronetu, protiproudu, abbartošovských webů a podobných žump, zcela prokazatelně lžou, vypouští do veřejného prostoru evidentní hoaxy a platí o nich přesně to, co bylo uvedeno v té zprávě ministerstva vnitra. Pokud to nevidíte, nezbývá než nad vámi zlomit hůl.

+5/−11
10.5.2016 10:28

B25e82d80ř70i37c52h 14V52e81v12e48r54k13a 4610365271989

...

A to, že snahu o obranu před tendencemi zcela srovnatelnými s tím, co předcházelo únoru 1948, přirovnáváte k praktikám STB, je natolik nechutné, že se tím zařazujete po bok žumpy, kterou se tímto blogem snažíte hájit - tzn. zařazujete se po bok i evidentního nácka ABBartoše. Opravdu se nestydíte? Ne, nestydíte. Jste Matějka, to hovoří za vše.

+4/−10
10.5.2016 10:28
Foto

F88r54a64n39t78i33š74e43k 20M62a91t60ě86j94k83a 8297544119587

Je milé, že některá média označujete za moje. Nejsou. Ba co víc, dokonce ani ty, které jste vyjmenoval, nečtu.

+2/−1
10.5.2016 13:24

B60e23d59ř32i87c70h 22V24e31v74e85r53k63a 4500355841179

Ale no tak, Matějko, nehrajte si zase na prosťáčka... moc dobře víte, jak jsem to myslel. Ale OK, já na rozdíl od vás umím uznat chybu a pokud chybu udělám, nemám s tím problém, na rozdíl od vás, to i přiznat. Takže se opravuji: ano, napsal jsem to nepřesně, místo >>...vaše "nezávislá" média typu...<< mělo být spíše >>...vaše oblíbená "nezávislá" média typu...<<. A pokud je opravdu nečtete (ale já vám to nevěřím, nevím proč bych to lháři vašeho "formátu" měl věřit), pak budiž, opravuji na >>...vaše (nebo vám podobným lidem) oblíbená "nezávislá" média typu...<< Každopádně píšete zcela srovnatelnou žumpu, jako onen jmenovaný aeronet, protiproud a abbartošovské a jiné podobné mediální stoky. Vaše jediné štěstí je, že vy se evidentně neumíte stydět, jinak byste se už dávno musel studem propadnout kilometry hluboko. Stejně jako autoři, kteří píší na ty výše zmíněné mediální stoky. Vy a oni si jste velmi podobní a vy to moc dobře víte. Tak ze sebe nedělejte něco "lepšího" než jsou oni, když vy jste zcela evidentně jedním z nich. Jedním z těch nejsprostších demagogů, kteří se tu svými demagogiemi a bohapustým lhaním snaží zlikvidovat demokracii, která tu navzdory vám zatím stále je. Dokázal jste to mimo jiné i tímto blogem. Nejste nic jiného než prachsprostý lhář.

+6/−2
10.5.2016 13:48
Foto

K15a59r53e11l 47M62a19s93e88k 9894518609586

Jeden čas jsem pravidelně sledoval blogy pana Matějky a potvrzuji, že tady nelhal nikdo tak často a tak drze, jako on.

Ukázkové matějkoviny pro mladší čtenáre:

Největší chyba 20. století? Zrušení otrokářství. // Vyhrazená místa pro invalidy? Zbytečná. Jsou lidé jako my. // Co mají společného Anders Brevik a Herman Van Rompuy? // Největší konjunktura v Evropě? Za Hitlera. // 10 důvodů proč nezaměstnám Roma. // Stokrát NE Evropské Unii. // "Arbeit Mach Frei" a "Sportem ku zdraví". Dvě hluboké pravdy, které by se měly tesat do kamene.

+4/−1
10.5.2016 19:16
Foto

F29r42a80n25t50i56š75e94k 42M50a18t20ě59j21k44a 8767484959467

Koukám, že jsem se dostal do kategorie osob, kterým jsou už dokonce připisovány výroky, které neřekli. Těší mě váš zájem, ať už jsou důvody takových praktik jakékoli. Dáváte tomu čas a energii a to oceňuju. ;-)

0/−2
11.5.2016 1:01
Foto

K69a97r21e48l 50M14a59s74e95k 9224938819326

Nelžete pane MatějkA, abyste neskončil v pekle.

0/0
11.5.2016 15:36

P71e69t25r 65B20ü81r34g84e38r 4417206277130

Nepravdivé, zavádějící a manipulativní zprávy a komentáře, poplatné politickému zadání, se staly běžnou součástí vysílání. <....

Pan Matějka má pravdu!

Jádro pudla totiž není v tom, zda jsou zprávy zdrojované.

K manipulaci, dezinformaci a vytváření zkresleného náhledu na skutečnost se používají rafinovanější metody. Už od časů goebelsovské propagandy se přeci ví, že kouzlo (mimo jiné) spočívá v nastavení "zpravodajského filtru"!

Prostě: něco zvýrazníme, něco potlačíme. O něčem nepíšeme, něčemu maličko pomůžeme. Nádherným příkladem byla například tzv. "Řetězová hladovka studentů třeboňského gymnazia" ve srovnání s nepokoji na budějovických sídlištích. A ještě jste si nevšiml, jak například pan Kalousek dostane prakticky denně prostor ke svým hlubokým a konstruktivním myšlenkám glosujíc kroky současné vlády?

+5/−2
10.5.2016 16:04

B92e36d12ř96i58c21h 50V55e24v88e31r30k42a 4730455961109

>> Prostě: něco zvýrazníme, něco potlačíme. << - to je váš subjektivní názor.

Zatímco lži těch vašich oblíbených "nezávislých" médií jsou naproti tomu zcela evidentní.

Na jedné straně subjektivní názor, že něco bylo zvýrazněno a něco potlačeno. na druhé straně evidentní lži, které se panu Bürgerovi zamlouvají.

No, nevím, nevím, pane Bürgere. Pokud nepřijdete s nějakými méně chatrnými argumenty, pan Matějka vás nepochválí a kostičku vám nehodí ;-)))

+1/−3
11.5.2016 10:29

A97n29g55e35l87i86n51a 29M21y37k23y21t83y69n 6794383328

ano, přesvědčil jste mne, tomu, co píšete věříte.

0/0
14.5.2016 12:57
Foto

D11a65l48i92b24o44r 69B80a26r54t35o44š 5884490597499

co se týká tzv. politické korektnosti a nebezpečnosti slov a trestů za pravdivá slova, rád bych zde uvedl jednoho německého autora, politika, jehož kniha byla v češtině u Kosmase již rozebrána. Mám informace o tom, že napsal další knihu a dostanu ji brzo.

Pan THILO SARRAZIN,

a já zde jen uvedu jeho veřejně publikované názory, za které byl v Německu vyhozen z práce...jsou pochopitelně v N J

http://brandsaetze.blogsport.de/sarrazin-zitate/

a tady další

http://www.ksta.de/--10636924

Tento pán se nebál již před asi 6 nebo více lety kritizovat přistěhovalectví islámských nevzdělaných osob do Německa.

K tomu následující

Byl jsem v Praze na konferenci o migraci a tam jeden panelista propagoval, že my, Evropané, migranty potřebujeme, když jsem se ho zeptal, jestli mi může dokázat na číslech o vzdělání, proč je potřebujeme a co oni umí víc...odpověděl, že čísla nejsou důležitá.....

A ještě mne napadá....kde to vlastně jsme.....za pravdivá slova byli kdysi lidé upalováni a mučeni a museli se přiznat, že obcují s ďáblem.....nepřijde vám to nějak moc podobně?

+39/0
9.5.2016 14:30

M40i40l21e97n56a 66N47o25v55a39n10s23k41a 4132157609499

Dějiny se opakují a vždy platí to samé "Kdo nemá argumenty a důkazy ke zdůvodnění správnosti svých postupů a cílů, nasadí restrikci, tresty, dehonestaci a nasadí totalitní diktát svých pravd." RvEU

+14/0
10.5.2016 7:55
Foto

D13a50l43i40b60o14r 14B21a65r16t69o95š 5924750477739

Máte pravdu, přesně tak to je, a krom jiného je to vidět i zde na tomto blogu, kdy někteří přispěvovatelé , když nemají argumenty, se uchylují k jakékoliv dehonestaci toho druhého

Je to jen a jen velmi nízký slovní souboj, podle pravidla..musím něco říci, abych tento souboj neprohrál, a tak nadávám a dehonestuji....

Namísto toho abych rozumně argumentoval....

+5/−1
10.5.2016 8:10

P60e44t38r 48K27a34l53v97o10d77a 9685147689674

Dle mého názoru sdělovací prostředky budou vždy manipulovat veřejným míněním. I kdyby neměly politická zadání, bude je vždy tvořit člověk se svým subjektivním pohledem na věc. I kdyby chtěl z dobré vůle informovat pravdivě, dostaneme se k základní otázce, co je to pravda. Myslím si, že zde bude vždy platit, že každý má pravdu svojí. Podobně problemotické je to se svobodou hlavně na hranici, kdy může kolidovat se zákony. Ty ale existovat musí a hlavně jejich vymahatelnost, abychom se vzájemně 'nesežrali'.

+1/0
9.5.2016 14:06

R84e51n30á83t48a 45P18o15s98p79í16š92i45l11o40v54á 9592460342744

Tak tak, karmaR^

+1/−1
9.5.2016 13:22

R67u51d69o31l11f 85S26t89a42r59y 6368457168

Media jsou mocnym manipulatorem verejneho mineni. Nariklad denne ctu o pravicove populistickych stranach. Ze ale prokazatelne v Recku je levicove populistcka strana u vlady jsem jeste nikde nenasel. Ale tyto diskuze jen odvadeji pozornost od toho, ze nase republika je pro par lidi obrovsky kseft.

+26/−2
9.5.2016 12:45

B95e48d84ř53i71c91h 98V37e51v38e39r68k20a 4400175961689

Lžete. To, že v Řecku je levicovně populistická strana u vlády je v seriózních sdělovacích prostředcích naprosto běžně uváděno.

Např. zde:

http://ceskapozice.lidovky.cz/recke-a-spanelske-opakovani-dejin-dqu-/tema.aspx?c=A150313_113546_pozice-tema_houd

0/0
10.5.2016 10:32
Foto

J33a18r67o44s92l27a10v 59P61t47á59č91e25k 4662299791574

Pane Polický, ehm... pane Veverko, jak můžete vědět, že pan Stary nějaký takový článek četl? On přeci nepíše, že neexistuje žádný článek s tím označením, ale píše, že žádný takový nečetl. Tak opatrně s tou flintou.

+2/−1
10.5.2016 14:37

B39e15d91ř69i16c73h 42V75e40v98e40r91k41a 4740845811459

Pane Matějko, ehm... pane Ptáčku, opravdu TOTO považujete za argument??? Ten jeden odkaz byl přece jen PŘÍKLAD, uváděno to je v seriózních sdělovacích prostředcích NAPROSTO BĚŽNĚ (dohledejte si to sám, nejsem váš tiskový tajemník) - čili pokud si jen trochu dáte práci si to ověřit, na těchto faktech se snad shodneme. Pak je ovšem naprosto mimo mísu argumentovat tím, že "nemohu vědět že pan Starý nějaký takový článek četl". Protože pokud skutečně nečetl, vyjadřuje se k něčemu, o čem naprosto nic neví. Ano, chápu, že někteří hloupí lidé mají ve zvyku jen vykřikovat fráze o tom, jak "veřejnoprávní média manipulují a lžou" - a jedním dechem dodávají, že "právě proto je zásadně vůbec nesledují". Ale pak je přece naprosto zřejmé, že jen hloupý člověk se může vyjadřovat k něčemu, co vůbec nesleduje. Čili pokud opravdu pan Starý nic takového nečetl, je jeho příspěvek naprosto irelevantní nesmysl - anebo pokud by přece jen náhodou pan Starý věděl, o čem píše, jednoznačně lže. Nevím co z toho je horší a je mi to jedno - příspěvky lhářů nebo hloupých lidí jsou si velmi podobné a navíc lhaní a hloupost většinou spolu chodí ruku v ruce.

Tož asi tak, Matějko, ehm... pane Ptáčku.

+1/−1
12.5.2016 11:52

J89a12n 37S47e60m55i66k 4534227392609

nesmite byt paranoidni- nalepku "levicove populisticka" ma i v nasich mediich Syriza od zacatku

+1/0
10.5.2016 14:45

V76l59a23d72i48m40í82r 77M90o76r63a11v93e12c 3278860103283

V okamžiku, kdy se opačný názor stane zbraní nepřítele a nikoli námětem k diskusi, je nejvyšší čas přestat hovořit o demokracii a pojmenovávat věci a děje správnými jmény. A tím jménem je totalita. Ta se totiž bojí slova, ta se bojí jiného názoru.

V demokracii se problémy diskutují a hledá se kompromis. Totalita má danou linii, jiný názor se nepřipouští a trestá.

+37/−1
9.5.2016 12:28

L68e15o83š 17K43a31ň38a 6763291902537

To bych podepsal. Třeba v Rusku Roskomnadzor už zablokoval tisíce webů. Nedávno jsem na Novinkách četl, že jeden Rus dostal dva roky natvrdo za sdílení článku o tom že Krym patří Ukrajině.

+4/0
10.5.2016 10:10

V45l12a62d61i12m24í62r 49M27o29r92a44v11e13c 3538230483353

Ano. A co se děje u nás a v Evropě?

0/−1
11.5.2016 5:16

B53e58d38ř79i52c92h 70V54e92v51e79r51k19a 4620625851479

Vám někdo za vaše názory, že "Krym patří Rusku" dává dva roky natvrdo?

Lžete, lžete a zase jenom lžete. Lež je váš prostředek k dosažení vašich cílů. Ale lež má krátké nohy, i když vy tomu nevěříte a domníváte se, že to nějak "očůráte" a díky lžím něčeho dosáhnete. Možná v krátkodobém horizontu ano, ale dlouhodobě jsou lháři jako jste vy a vám podobní odepsaní. Vy a vám podobní matějkové nejste nic než prachsprostí lháři a jednou na to dojedete.

0/0
13.5.2016 9:45

V41l61a48d41i10m12í34r 59M11o49r22a49v15e39c 3768250383933

Já Vám Váš názorový systém neberu. jenom jsem přesvědčený o tom, že naopak Vy lžete. Promě jste naopak lhář číslo jedna zase Vy.

0/−1
16.5.2016 5:23

B47e93d17ř32i19c67h 41V68e68v97e46r77k82a 4800475271159

Že tu máme totalitu, která se projevuje drastickým omezením svobody slova (při plném vědomí, že se mu za toto prohlášení zcela jistě nic nestane) může prohlašovat buď člověk mimořádně hloupý nebo mimořádně prolhaný. A nic na tom nezmění ani zcela nesmyslné a účelové obviňování z lhaní druhých, tzn. někoho, kdo na tuto skutečnost upozorní. Vaše lež má krátké nohy a tím, co tu předvádíte, se ze sprostě vědomého lhaní (nebo z lhaní z hlouposti, vyberte si) usvědčujete tím víc, čím víc si tu vaši lež rozpatláváte po obličeji. Nedělejte to, není to ani trochu pěkné.

0/0
16.5.2016 15:34

J80a85n 85Š21e58s35t54á92k 3908309419534

Skvělé, ovšem ani takový expert jako pan Matějka ani náhodou nepochopil, že třeba vydání Hitlerovy knihy Můj boj jako faksimile původního vydání v černé úpravě obálky, navíc byť v češtině, tak s německým názvem Mein Kampf;-D je především relikvií pro nácky, a nemá nic společného se svobodou tisku, kterou se na tohle téma snažil nedávno tady v diskusi pan Matějka obhajovat.

0/−26
9.5.2016 12:02
Foto

D45a50l73i92b33o68r 48B52a34r39t39o72š 5674420647619

V této knize autor..jakkoli neblaze známý...popisuje systém slovně-psychologické manipulace s davem. Přesně dle tohoto návodu konal i OBAMA...a jeho...YES WE CAN a stejně tak i Merkelová se svým...WIR SCHAFFEN DAS....

možná, že zákaz knihy byl pro to, aby si lidé nevšimli, jak s nimi někdo manipuluje.....

tedy byla ta kniha návodem pro vládnoucí třídu jak manipulovat masy lidí při projevu...a to nebylo pro nácky, ale i pro naši ...a další vládnoucí třídy.

+30/0
9.5.2016 12:07

J63a71n 39Š67e67s22t70á43k 3518189359444

Ale ano, nechci tady rozebírat Hitlera, a nejsem proti aby si ho případní zájemci četli, podobně jako se sám rád podívám na starší totalitní filmy abych věděl, jak mistrně se manipulovalo s davem u nás, ale tady mi šlo jen o to, že opravdu není nutné vydávat Můj boj v úpravě do vitríny.Např. když tady asi v roce 1993 v nakladatelství Doplněk vyšel Můj boj a na obálce byla karikatura Hitlera od Františka Bidla - tak to tím pádem vůbec žádnej rozruch nevzbudilo, proč asi? Protože to nebylo pro žádnýho nácka atraktivní.:-)

0/−5
9.5.2016 12:15
Foto

D80a76l25i75b20o36r 24B61a95r13t88o56š 5784770617569

pokud jsem vás správně pochopil, jde vám o to, že si myslíte, že není nutné tuto knihu oslavovat. Skutečně není. Ale je velmi zajímavé si ji přečíst a dát od kontextu například s knihou Princ, Vladař, od Machiavelliho...a případně ještě starší knihy, které se zabývají problémem vládnutí

0/0
9.5.2016 12:22

J56a56n 47Š89e92s89t41á37k 3578129859774

ach jo, šlo mi jen o "oslavování" v tom smyslu, že byla vydána přesná faksimile, jak píšu jinde, tak když to vyšlo tady před 20 lety s karikaturou Hitlera od Františka Bidla na obálce, tak si toho nikdo ani nevšiml. Jinak aŤ se Můj boj klidně čte a ať se diskutuje, nejsem proti ani náhodou:-)

0/−1
9.5.2016 12:26

J38a12n 58Š81e60s23t18á53k 3618239969574

Ale teď jsem si náhodou všiml, že časy se mění, zjistil jsem totiž zrovna, že mi byl smazán příspěvek, kde jsem označil Hitlera za idi*ta:

"No kdyby nebyl Hitler id-ot, tak mohl Evropu i svět dávnoovládnout ekonomicky, a byl by dnes za génia;-D

30. dubna 2016 9:49 -

Důvod smazání: Příspěvek nepatří do slušné a kultivovanédiskuse." Ale možná to bylo jinak, a smazanej jsem byl za to, že jsem připustil, že z něj případně mohl být i génius.;-D

30. dubna 2016 9:49 -

+3/0
9.5.2016 13:36

V15l49a10d67i67m49í20r 88M43o18r86a94v60e86c 3548860863833

Nejsem nácek, přesto jsem si tu knihu přečetl. Není v ní informace jen o tom, jak s lidmi manipulovat, je tam i informace o tom, jak si je získat na svou stranu a je tam i informace o příčinách rozmachu nacizmu v Německu. Jde prostě jen o to, s jakým záměrem tu knihu čtete.

0/0
9.5.2016 12:31

J48a61n 34Š38e82s67t11á39k 3748289649534

Proč začínáte s tím náckem? Náckové si Můj boj nečtou, ti si jej jen vystavují do vitríny;-D

0/0
9.5.2016 12:43
Foto

D13a93l42i50b42o86r 49B40a68r88t61o74š 5884930927719

Jak tohleto můžete vědět....????? že si je jen vystavují do vitríny? :-)

0/0
9.5.2016 12:54

J86a98n 36Š62e65s74t38á57k 3948809219264

Tak předpokládám, protože když to kdysi vyšlo jen s Hitlerovou karikaturou na obálce, byl zájem minimální, no v sekretáři by se to asi fakt nevyjímalo:-)

0/0
9.5.2016 13:17
Foto

D10a66l20i45b69o78r 64B82a10r28t45o21š 5104470527799

prazvláštní předpoklad....podle ilustrace na obálce soudíte na odbytové šance?...je to možné, asi znáte své pappenheimské

0/0
9.5.2016 15:10

J72a71n 63Š93e72s17t66á87k 3298379909474

Vy jste fakt ještě neslyšel nic o tom, že obal prodává?

0/0
9.5.2016 19:47



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.