Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O91t86t66o 48N58o62v62a29k 8690508986399

Ale no tak, jsi naivni snilek, na nazoru lidi jim nezalezi, zadnou podporu neziskavaji a nezajima je.

Lide maji kratkou pamet a zvoli je znova i kdyz s nicim, co by delali nesouhlasi, to je cele.

A politici delaji jedine, blbce presvedcuji, aby volili je, jinak bude jeste hure, nerikaji jim, ze bude lepe, strasi je a rikaji jim, ze oni se o ne postaraji ... a ten zbytek se snazi tak znechutit, aby radeji k volbam vubec nechodili.

Takze jim je jedno, co si lide mysli, vychazeji z faktu, ze 70% naroda jsou hlupaci, coz je znami fakt a podle toho delaji, bodel deji po vyhranych volbach a 1 rok pred volbami zacnou na oko delat libive veci a hlavne propagaci v mediich ... na kazdeho kostlivce reknou, ze to minule vlady, jiny predseda, jine strany .. ale oni nic. [>-][>-][>-]

0/−1
17.2.2016 14:35

P41e97t54r 43D98v98o36ř22á31k 5184485289836

Dobrý článek. I když jen shrnuje fakta známé, obdivuji donkichotskou snahu pana Maťejky a zároveň jsem opravdu potěšen jeho návratem ke Svobodným.

BTW: neuškodí si občas připomenout že je to snad jediná strana která si z úst anál nedělá a její postoje jsou stále stejné ...

https://www.facebook.com/stvava.vysilacka.liberland/videos/541234656035998/

+1/−1
15.2.2016 17:05

Z15d60e83n64ě89k 82H68o38d34o40v93a68l 1764691158589

R^ [>-]

0/0
19.2.2016 3:33
Foto

K88a68r14e85l 53M16a93s34e11k 9154558339926

Nedávno jsem četl, že se strana Svobodných rozpadá a momentálně má asi 700 členů. Je to pravda?

0/0
22.2.2016 10:03

V17l79a65d58i10m40í77r 57M67o84r85a19v55e72c 3688300123143

Tak pod ten úvod bych se rovnou podepsal. Nevím, co si ti, co tomu tleskají představují. Jediné, čeho bude dosaženo, bude větší přehled o jednotlivých podnikatelských subjektech, stát možná vybere víc, ale ruku do ohně bych za to nedal. Ale hlavně, všechny služby a spousta stravovacích zařízení a hospod podraží. Tak že to zase odneseme především my. Jo, a ti co kradli ve velkém dodnes, budou krást dál. To si piště, i kdyby měli pokladnu na krku.

+1/−1
11.2.2016 12:47

M40i58r52o25s58l58a59v 79T28e16p77l69ý 9644814638821

Tak, možná by jste se divili, ale policie je na tom hůře než si myslíte. Řadový policista, když si potřebuje něco zjistit, musí vyplnit stoh žádostí a nadřízený povolit. Zato třeba takový páleničář v pálenici sedne k počítači a podle rodného čísla si vás bez problému ověří. I tam už člověka hlídají, aby si náhodou "nepomohl".

0/0
11.2.2016 9:05
Foto

V11á47c86l87a21v 20C15h28u21c20h45m10a 6675951488616

No ale tohle je přece ten pokrok. Já už se náhodou docela těším, jak zas uslyším někoho si stěžovat na to či ono, jak mu zas řeknu: Volíš Sobotku a Babiše? Máš, cos chtěl.

Chybí mi pár let do důchodu, to už nějak překlepu i když bych s podnikáním teď seknul a žil jenom z dávek, pokud teda mě většina chce vnímat jako parazita, tak jim to třeba dopřeji. Uvidíme, kolik Babiš vybere daní ze státních zaměstnanců, když všichni tvrděj jak nás ti zaměstanci drží nad vodou a my se na nich jen přiživujeme. Skoro mně i mrzí, že nemám nyní třeba 50 zaměstnanců, abych zavřel krám a aspoň malinko hnul s místní statistikou vývoje zaměstnanosti v závislosti na prosazování Babišova ráje na zemi.

+5/−1
10.2.2016 13:14
Foto

J41i83ř52í 28T61u57r37n49e10r 8508791975383

V zásadě jsem na tuto otázku už odpověděl níže. Mne se to týká.

0/0
10.2.2016 13:26
Foto

V61á16c25l53a73v 18C85h29u64c27h52m47a 6415191398476

Pokud se vás to nedotkne natolik, že budete muset zvažovat zda se vám ještě vyplatí podnikat, pak se vás to netýká. Někde níže píšete, že máte hospodu. Dotklo by se vás, kdyby stát uzákonil 20 milionovou kauci pro všechny hospodské bez ohledu na velikost a podmínky za jakých svou hospodu provozují? Takového Babiše by se to asi nijak nedotklo a tedy by asi souhlasil. Co vy?

+4/−1
10.2.2016 14:07
Foto

J48i43ř28í 48T81u30r12n49e78r 8398811855393

Týká se mne to v tom, že chci podnikat v rovném prostředí. Principiálně obecně rovném, ale v prvé řadě rovném se svými konkurenty. Tím není pan Babiš, ale tady "někdo na rohu", kdo může prodávat laciněji, protože prakticky neplatí daně, podvádí v nákupu a ve všem možném ostatním.Pokud EET přispěje k tomu, aby to tak bylo OK, pokud to bude jen další byrokratický nástroj bude to špatně. Jak už jsem psal je to, myslím, spíše ve vymáhání zákonů a vyhlášek, které by v případě těch stávajících asi mělo předcházet novému zákonu. To je obecná bolest.

0/0
10.2.2016 14:21
Foto

V59á70c19l64a47v 23C80h83u93c51h51m74a 6525551638876

Vy víte o tom, že někdo podvádí a neplatí daně? A proč s tím tedy nic neděláte? Mně spíš přijde, že vás těší, že přijdete o konkurenci. Že někdo bude muset zavřít krám a vám malinko stoupnou tržby. Konkurenční prostředí nenarušuje to, že někdo třeba i drobet šulí daně, ale to že stát svými restrikcemi a svou byrokracií vyčleňuje z trhu ty nejmenší podnikatele, protože jim ty povinné a zbytečné náklady snižují zisky pod únosnou mez. Jde-li o konkurenční prostředí, mnohem víc by udělalo zrušení veškerých dotací a podpor ze strany státu a co možná největší transparentnost v přidělování veřejných zakázek.

+3/0
10.2.2016 17:50
Foto

J10i19ř19í 94T39u69r12n41e63r 8208221335943

To je pane Chuchmo podivná argumentace. To , že se podvádí je obecně známý fakt, pohybuji se dost dlouho v tomto prostředí, abych v tom měl jasno. "Někdo na rohu" není nikdo konkrétní, to je metafora a vaše spekulace, z čeho mám radost.. no dovolte... v této rovině snad nebudeme diskutovat.

Na konkurenci žalovat nechodím, příčí se mi to a nemám to zapotřebí.

Likvidační náklady na EET, pokud to bude, jak bylo deklarováno, nebudou.

Džungle v dotacích skutečně narušuje konkurenční prostředí, ale nevím jak souvisí s EET

0/0
10.2.2016 18:04
Foto

F51r33a39n56t46i78š87e91k 76K32š54í90r 2349666595

Na začátku musí být vždy loupež (daně) a pak lupiči část lupu pustí formou daní vybraným subjektům. No a EET jim má pomoci v tom loupení.

+2/0
10.2.2016 18:08
Foto

J96i39ř54í 59T92u24r50n81e76r 8298641405483

Promiňte, mě to hned nedošlo. Vy chce stát bez daní? Ta to jo.

0/0
10.2.2016 18:22
Foto

F61r16a58n70t71i69š55e10k 50K23š97í27r 2199226265

Stát bez lupičů je hloupost. Na druhou stranu, vy ho chcete, tak si ho také plaťte a neukazujte na ostatní, kteří ho platit nechtějí.

+1/0
10.2.2016 18:25
Foto

V42á72c84l77a77v 73C14h86u25c93h49m91a 6395241158646

Chápu, že vám diskuse, která odhaluje podstatu, nevyhovuje.

Před chvíli jsem si přečetl blog pana Čejky na toto téma. On se hloupě přiznává k tomu, že okrádá stát na daních, ale viní z toho živnostníka, který mu tu krádež umožnil. Jak typické.

S těmi náklady se to má tak, že pro vás nejspíš likvidační nebudou, pro mně taky ne, protože elektronická komunikace s berňákem je pro mně nutností už několik let, ale bude likvidační pro ty, co jedou pořád s papírem a tužkou. Pro ty co mají obrat takový, že náklad ve výši 10000 bude pro ně znamenat odepsání měsíční tržby. A to už vůbec nemluvím o těch co se prostě elektronizaci brání protože jí nerozumí a rozumět nechce. Přece na to, abych vám opravil vodovodní kohoutek nepotřebuju počítač a jeho pravidelný servis. Je to přesně jako s tou mnou zmiňovanou kaucí, ke které jste se raději nevyjádřil.

Džungle v dotacích řeší to, co vy si myslíte, že vyřeší EET. EET nevyřeší nic, krom toho, že odstraní část konkurence, kterou nahradí velké ryby a dá státním úředníkům dosud nebývalou moc nad všemi živnostníky. S EET bude mnohem snazší kohokoliv nepohodlného odstřelit. Modlete se, aby to nedopadlo taky na vás, až se někomu zalíbí vaše hospoda, pokud ji teda opravdu vlastníte.

+2/0
10.2.2016 18:16
Foto

V11l67a37d45i82m92í84r 74Ř95e87h62á50k 5398138450941

Jsem příznivec Svobodných a až na některé vyjímky se s politikou SSO plně ztotožňuji. Jinak karma.

+5/−1
10.2.2016 11:47
Foto

V96l40a68d59i86m90í55r 69Ř83e41h54á82k 5558758160181

R^

+2/−1
10.2.2016 11:42

M20i97l91o61š 17D53v88o95ř88á90č92e12k 2775268330744

Hodne dobry clanek. Tezko co dodavat. Karma.

+7/−1
10.2.2016 11:28
Foto

P64a45v55e44l 27M74a95c51h80a45č89e22k 5191532303

Dobře napsáno, karma.

Je neuvěřitelné, jak jsou občané krátkozrací a neuvědomují si, že tohle se jich sice nedotýká, ale další opatření už bude proti nim. Navíc věří Babišovi, obrovský úpadek. Tento ministr tvrdí, že při EET nechtějí nic nového, že už to vlastně mají, jen v jiné podobě. Tak ať si to zpracují!!

Jí netvrdím, že žádný živnostník nekrátí tržby, nejsem naivní a znám situaci. Ale tohle je jen další státní buzerace a shromažďování informací. V čí prospěch??

Nějaký podivný zástupce MF tvrdil, že shromážděné údaje nejsou pro nikoho dostupné ani pro ministra. K tomu můžu jen: ;-D;-D;-D

+6/−1
10.2.2016 11:21
Foto

V22á41c86l43a30v 91C47h12u45c32h25m70a 6895121638766

Není třeba dalších opatření aby se to dotklo úplně všech. Každý zbytečný náklad navíc se promítne do cen a do konkurenčního prostředí.

+2/−1
10.2.2016 13:16
Foto

P63a37v59e80l 21M69a62c75h80a27č64e65k 5721532163

R^

+2/0
10.2.2016 13:49

O76t81t48o 80N64o83v45a40k 8430528176419

Jaci obcane?

Ktera strana mela ve volebnim programu, ze zavede online registracni pokladny a sikanu obcanu v podobe nutnosti si vyzvednout uctenku, jinak pokuta ?

Jedine v cem jsou blbi je fatk, ze tuhle chasku zvolili, kdyby byly ve vlade napr. ANO a Svobodni, tak by ani ANO neprislo s EET, kdyz to che jak ANO tak CSSD, tak jim to projde ... to je cele.

Ja sice ANO nevolil, ale chapu lidi, kteri je volili a nelze jim to vycitat, nevolili totiz zavedene zlodeje a zkouseli jinou cestu, tedy novou stranu pod heslem, kdyz to nezkusime, tak nic nezmenime.

Tedy jedine koho lze obejtivne nazyvat ohledne EET hlupaky jsou volici CSSD ... a vezte, ze ti udajne taky mizi, pry uz pomalu nemaji ani lidi ve strane, duvod je ale to, ze Sobotka lze obcanum, chce CR zaplavit muslimy a neco jineho rika na verejnosti a neco jineho dela ... tim padem razantne prichazi o volice, kdyz i poslednimu delnikovi plivli do tvare a nazvali jej nackem a xenofobem ... to si Sobotka a Diensbier neuvedomuje, proze oni jsou prece ti intelektualni neomarxisti, kteri vsem ten neomarixsmus natlaci do hubi nasilim ... pristi volby nam reknou vice.

0/0
17.2.2016 15:23

V80í51t80ě80z89s43l35a45v 37Ř89í91p62a 5598752734671

Prožil jsem 33 let v socialismu, nyní přibližně stejnou dobu žiji v kapitalismu.

Už za totáče, jsme nadávali na neskutečnou byrokracii, kdy se musela podávat všelijaká hlášení a pod. Ovšem týkalo se to pouze podniků, normální

občan nemusel nic zásadního řešit. V současné době ovšem do tohoto byrokratického systému spadl i obyčejný občan, který je neustále otravován

všelijakými příkazy a povinnostmi, viz revize kotlů, helmy na hlavách, komíny, energetické štítky, reflexní vesty , povolení i na psí boudu atd. Neskutečná buzerace, provázená astronomickými pokutami. Komunisti proti tomu v této

oblasti byli naprostí břídilové.

Nejlepší na tom celé je, že už se v tom bordelu nikdo nevyzná. Dneska jsem se na sociálce ptal, zda něco nedlužím a paní chvíli čuměla do počítače a řekla, ať si počkám na výpis, který mě přijde poštou, už ani na místech, kde pracují s mými daty, nejsou schopni vám odpovědět. Je to bordel a jenom bordel.;-€

+14/−2
10.2.2016 11:16

P26e65t84r 79H66á52l27a 6834346805376

Jak definujete kapitalismus? Systém, ve kterém potřebuji povolení na psí boudu, bych totiž kapitalismem rozhodně nenazval.

+6/0
10.2.2016 13:21

V10í97t52ě24z50s76l26a54v 43Ř98í75p83a 5848812194791

Máte pravdu s opravdovým kapitalismem, /tj. tržní hospodářství, kde každý musí ukázat zda něco umí/ tento náš hybrid nemá nic společného.

+3/0
10.2.2016 14:23
Foto

J41i54ř58í 87T12u34r68n65e75r 8368511565103

Nejsem sice obecně příznivec státních restrikcí, ale napadá mne v této souvislosti prostá otázka: Čeho se má bát občan dodržující pravidla a zákony? Souhlasím, že řada opatření, která uvádíte, jsou zneužitelná. Ale seriózní otázkou by mohlo být, jestli ta již existující opatření jsou využívána nebo zneužívána. Neznám (to neznamená, že neexistuje) případ, kdy kamerový systém někdo zneužil, ale známy stovky případů, kdy dopomohl dopadnout pachatele trestných činů a je zjevné že přítomnost kamer působí preventivně. S EET je to podobné, probírají se (zcela správně) možnosti jejího zneužití, ale nemá narovnávat prostředí mezi těmi, co pravidla dodržují a mezi těmi, kteří ne? Nemůže působit, stejně jako kamery, preventivně?

Přijde mi to trochu jako strašení. Představa, že někdo sleduje občana, který nic nezákonného nedělá mi přijde nesmyslná. Kdo a proč by to dělal? Stejné je to s EET. Představa, že ministr Babiš monitoruje malého uzenáře, aby se zbavil konkurenta Kosteleckých uzenin je komická.

+4/−6
10.2.2016 11:10

V83í38t63ě16z18s53l17a36v 90Ř48í48p19a 5988562224821

Myslím, že s tvrdě mýlíte. Všechna tato opatření jsou prevencí udržet občana v poslušnosti. Čím více zákazů je a spojených tím pokut, tak tím

má státní moc dotyčného v hrsti. Oni si vás všímat nebudou, pokud budete sekat latinu, ale v momentě, co začnete vystrkovat růžky a šprajcovat se systému, tak vás velice lehce dostanou,právě ne těchto

všech zákazech. Jak se říká " na každého se dá vždycky něco najít" Stačí pak napařit tu nejvyšší pokutu a máte starostí až nad hlavu.

Pak vás roupy na vystupování proti režimu přejdou. :-/

+8/−1
10.2.2016 11:25
Foto

J65i19ř95í 81T69u17r13n92e35r 8778211955283

Vám někdo brání vystupovat proti režimu? Mně ne. Mohu napsat o kterémkoli ústavním činiteli co chci, mohu zkritizovat slova i skutky. Pokud nebudu lhát a nebudu-li vulgární a nebudu porušovat zákon ( nabádáním k likvidaci a pod.) nic se mi nestane. Kdyby to tak nebylo, respektive, kdyby to bylo jako v totalitních režimech minulých i současných, sešli bychom se, pane Řípo,spolu a s většinou blogerů v lochu.

Nevystupuji proti opatrnosti k zásahům státu, ale proti hysterii.

+4/−1
10.2.2016 11:33
Foto

P54a83v11e89l 13M85a98c90h55a30č74e11k 5361332273

Ano, psát můžete o kom a čem chcete...pokud vám to admin nezruší. Ale důsledky toho psaní jinak veškeré žádné. I kdyby 3/4 národy shodně napsaly kritiku vlády a parlamentu, tak se nic nestane. Nezájmem a arogancí vládnoucích jsou z toho jen slova, slova, slova.....

+1/−1
10.2.2016 12:28
Foto

J67i48ř62í 24T69u18r62n52e84r 8478141115673

Někomu "admin" zrušil blog, i když neporušil předem nastavená pravidla? Nevím o tom, ale pokud ano, je to chyba. Chyba "admina" , ne systému. Druhé části komentáře nerozumím. Parlament vzniká ze svobodných voleb a ten ustanovuje vládu, na základě téhož. Vláda má k dispozici příslušné volební období. Kdyby vláda prosazovala, co si aktuálně většina lidí myslí, neměla by žádný smysl a důsledky něčeho takového jsou nepředstavitelné. Nepředstavitelné jsou i metody, jak by se ty nálady obyvatel zjišťovaly. Leccos se mi nelíbí, ale neznám lepší sytém. Vy ano?

0/0
10.2.2016 12:55

V55í13t25ě28z38s25l93a30v 93Ř35í96p66a 5198952664271

Pane Turner, zatím nám nikdo proti režimu vystupovat nebrání, ale jisté náznaky, kam to spěje tu jsou. /viz zakázaný blog Konvička, Slavík- Ortel diskuze o tom, že se Slavíka budou moc účastnit jen registrovaní zpěváci/ Jsem na tomto světě už nějaký čas a tak vím,

že nic není nemožné. Nebojte se určitě se dočkáme návrhu, že některá politická strana dělá vše nejlépe a tudíž jsou volby zbytečné.

A pak, lidé, kteří se vší tou buzerací souhlasí sklopí hlavu a odkejvají i toto. Hájíte tady EET, ale že vlastně nejvíce kradou ty nejvyšší potentáti a největší firmy vám nevadí, ale bič na obyčejný lid to jste pro. Nechápu! Osobně si myslím, že by se měl začít dělat pořádek tam nahoře.

+3/0
10.2.2016 14:39
Foto

J49i60ř94í 16T76u68r17n19e71r 8428141835743

Moc nerozumím. Blog pana Konvičky, jestli byl smazán, nesmazal stát, ale soukromý subjekt. Neznám důvody, ale na základě kodexu to mohl udělat už dávno. EET prosadila strana s nejvyšší volební preferencí. Žijeme v ústavní demokracii, pořádek se dá dělat jen tak, že budete volit někoho, kdo ten pořádek bude chtít dělat.

0/0
10.2.2016 15:18
Foto

L48e46o27n48t93ý88n86a 74C71h84v18á94t12a73l28o68v88á 1723515526

Občan dodržující všechna pravidla a zákony neexistuje, protože to není možné. A bát by se měl všeho, protože tahle cesta vede do pekel. Také by se měl bát bídy, protože všechna tahle opatření stojí neuvěřitelné množství peněz a likvidují konkurenci, která je prospěšná. A tímhle to nekončí, bude se to zhoršovat a výsledkem bude zbídačený a nesvobodný občan.

+7/−1
10.2.2016 11:29
Foto

J56i27ř29í 63T50u72r49n36e56r 8208281525603

Vy nedodržujete zákony:? Já ano. Všechny předpisy a vyhlášky do detailu samozřejmě nedodržuji( nikdo jiný asi taky ne), ale pak si musím být vědom postihu. To je jako bych prosazoval zrušení revizorů, protože občas jedu "na černo", zrušení silničních kontrol a radarů, protože občas překročím povolenou rychlost. Nebo si myslíte, že povolená rychlost má být zrušena a revizoři také? Jak k tomu přijdou ti, kteří v tramvaji platí a ti, co jezdí opatrně. S EET je to podobné. Ten, kdo nepodvádí je znevýhodněn před tím, kdo podvádí.

+3/−1
10.2.2016 11:40
Foto

P25a19v59e58l 30M91a56c72h38a61č85e33k 5301682733

Víte, je to takové spíš úsměvné a je znát, že se v tom moc neorientujete. Pokud někdo krátí tržby (např. v restauraci) tak není zvýhodněn oproti ostatním, protože VŠICHNI (výjimky jsou statisticky zanedbatelné) krátí tržby. To o zvýhodnění a narovnání tržního prostředí je akorát tučné sousto pro neznalé občany. :-)

+1/0
10.2.2016 12:30
Foto

J15i45ř52í 73T25u21r33n94e88r 8988291395483

Vzhledem k tomu, že vlastním a provozuji restauraci mi přijde úsměvné, že tomu nerozumím a vy ano. :-)

Ten, kdo porušuje pravidla ( a jak píšete je to v zásadě každý, jen míra je zcela nesrovnatelná) je v naprosté konkurenční výhodě před tím, kdo je alespoň rámcově dodržuje.

Mě poškozují ti, kteří na rozdíl ode mne naprosto na všechno "mastí" a jsou nepolapitelní. Mohou mít na základě toho absolutně rozdílné ceny. Zákon, který to dokáže eliminovat a precizní kontrola jsou pro mě "menší zlo", než skutečnost, že se budu muset sám "umravnit" .

0/0
10.2.2016 13:05
Foto

F24r35a44n38t96i75š58e23k 13K59š38í23r 2309606105

To, že se necháváte dobrovolně olupovat ještě neznamená, že tak musí činit i ostatní.

+1/0
10.2.2016 17:55
Foto

J54i90ř12í 63T48u28r67n82e14r 8828981865103

Nerozumím.

0/−1
10.2.2016 18:05
Foto

F97r36a62n40t91i37š42e89k 46K60š87í90r 2709966555

A v tom je ten zakopaný pes. Že nerozumíte. Ale nutit ostatní a vymýšlet další a další kontroly a represe, jak vidím, tomu velmi dobře rozumíte.

+2/0
10.2.2016 18:10
Foto

J31a49n 24Š86e96b12e44l88í54k 1385372837755

Omylem jsem kliknul "like". Ale určitě "dislike" je správně. Jak kontrolní hlášení DPH, tak EET přináší pro podnikatele nemalé náklady. Pořizovací i průběžné. Někoho, kdo je už teď na hraně, to zlikviduje. Viz Chorvatsko. Jiným to sníží profit. Nebo to bude muset zaplatit zákazník ve zvýšených cenách. A opět: kdo spíš udrží konkurenční cenu? Malý soukromník nebo velký řetězec?

+5/−1
10.2.2016 12:32

Z16d76e55n92e91k 59J36i13r60o11u59š89e67k 8710212114640

Já bych se vyjádřil spíše takto:

mnohokrát nic umořilo osla.

Moji firmu, malá s.r.o., budou stát náklady na účetní služby, v důsledku požadavků na kontrolní hlášení o cca 40.000,- ročně víc.

K tomu je však nutno přidat další nové požadavky ostatních rezortů. A neznalost zákonů neomlouvá.

0/0
10.2.2016 13:01
Foto

J13i60ř36í 96T84u58r61n59e72r 8238111345283

Vzhledem k tomu, že se mě to bezprostředně týká, viz odpověď panu Macháčkovi, mám v tom docela jasno a nemyslím si , že by to

bylo likvidační z důvodu nákladů. Likvidační to může být z důvodů, že se některé podniky poctivě provozovat nevyplatí. Je to však argument proti?

0/0
10.2.2016 13:09
Foto

L50e46o98n15t15ý70n53a 21C45h76v14á95t94a46l62o84v47á 1223755276

Je hrozně smutné, že ve Vašem věku požadujete, aby nad Vámi někdo držel bič.

U mnoha zákonů jsou nejasné výklady, takže je často nelze dodržet z toho důvodu, že nikdo vlastně neví jak. Nemálo problémů je například se zákonem o DPH.

Osobně myslím, že revizory by bylo možné zrušit, protože jízdné neplatí jen cestující, ale také daňoví poplatníci. Dotace do MHD jsou nemalé, takže by bylo možné zrušit jízdné a už by nebylo třeba revizorů. Ušetřilo by se za revizory, za správu jízdenek, apod.

Rychlost by nemusela být povolená, stačila by doporučená. Maximální povolená rychlost je beztak nesmysl. Ve stejném úseku stejně jedete pokaždé jinou rychlostí, podle počasí, podmínek, svého stavu, nikdy nelze jednoznačně pro jedno místo stanovit maximální povolenou rychlost vždy platnou. A když ji překročím na prázdné, suché silnici za dostatečných světelných podmínek a současně dobrého stavu mého auta, k čemu je dobré zaplatit za to pokutu? To přece nedává žádný smysl.

+2/0
10.2.2016 13:18
Foto

J42i37ř72í 79T25u78r79n70e43r 8408981635893

Váš věk vás naopak "omlouvá" k tomu, mít takto idealistické názory. To je vlastně podstata utopického komunismu. Všichni budou dělat, co se má, všechno bude zadarmo a každý si vezme jen to, co potřebuje. Mě to přijde také hezké, ale bohužel to ještě nikde nezafungovalo. Na druhou stranu existuje míra, kam až má stát zasahovat. A o tom je tato diskuse. Každý ji může mít docela jinde.

0/0
10.2.2016 13:25
Foto

L59e76o41n48t30ý72n16a 94C92h59v49á90t29a79l61o66v22á 1193375636

To, že každý bude dělat, co se má a všechno bude zadarmo, jste vyčetl v mém příspěvku přesně kde?

0/0
10.2.2016 13:28
Foto

J21i51ř33í 14T71u41r35n55e73r 8408741435733

Píšete o zrušení revizorů a pravidel silničního provozu. Já o nich psal jako o příkladech( to je snad jasné) předpokládám, že o nich píšete také tak a podle toho také usuzuji. Tento článek ani komentáře k němu nemá nic společného s MHD nebo provozem na silnici.

0/0
10.2.2016 13:34
Foto

F56r13a17n15t72i54š53e36k 41K78š30í74r 2879606895

Ne je to o způsobu myšlení. Buď jste nakloněn svobodě, tj.nechat lidi žít podle jejich představ, nebo jste nakloněn k vládnutí, to znamená donutit lidi žít podle představ vládců. Jak si vás tak čtu, tak vy inklinujete k té druhé skupině, která je nakloněna vládnutí.

0/0
10.2.2016 18:14
Foto

L80e73o85n54t61ý95n64a 88C24h26v11á73t68a47l84o18v26á 1853165656

Pak tomu nerozumím, psal jste, že mám představu, že bude komunismus a všechno zdarma dle potřeb jako reakci na zrušení maximální povolené rychlosti. Myslíte, že za komunismus lze označit situaci, kdy nebudu platit nesmyslné výpalné, pokud poruším na hlavu postavený předpis?

Ale dobře, vraťme se k EET, opravdu jste jako provozovatel restaurace spokojen a nebojíte se, co přijde dál? To byste možná měl, protože kdoví proč je poslední dobou zaměřeno právě na restaurace. Kouření, levný nealkoholický nápoj, EET, co bude dál? RaJ a HaR?

+2/0
11.2.2016 0:16

J35i65ř15í 29H57a48v95e79l 8776399621149

"Všechny předpisy a vyhlášky do detailu samozřejmě nedodržuji" Takže zákony nedodržujete. Přiznejte si to. Zákony nedodržuje nikdo, protože to už pěkně dlouho nejde.

0/0
18.2.2016 17:06



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.