Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

J57a45n 26L77i59s73a

5. 3. 2015 7:15

Prohrat s Vetvickou neni ostuda. 

Jinak snahy o zavedeni EET naprosto chapu. Idealni tema k zakryti vsech smelin, kradezi a myslitelnych tunelu, ktere se deji bezhotovostne ruznymi feecky, kickbacky a v prvni rade dotacemi. 

Tak jednu oblibenou budovatelskou:

Tady je tesař, klempíř, zedník // a ten co otesává kameny je kameník.

A tady služka, oráč, kamnář, // ten, když se umeje je k nepoznání kominík

Ten dláždí ulice, ten kove podkovy, ta krmí slepice, ta peče cukroví.

Ten umí to a ten zas tohle,

a všichni dohromady maji EET.

1 0
možnosti
Foto

K Větvovi jsem už psal na FB, že mu ke cti slouží, že je to dobrej chlap a když píše, zasměju se.  Jen na můj vkus, jakkoli ho mám jako člověka i autora fakt rád, nemá tematicky velký záběr (pro někoho plus, pro jiného mínus, vím). Cokoli ale napíše, je nejenže vtipné, ale obsahuje i kus poselství. Nevynechám jeho jediný článek, to se přiznám.Ostatně z podobné kategorie je pro mě velmi milým zjištěním existence například tohoto autora: http://hradsky.blog.idnes.cz/c/451939/smutna-pisen-o-roure-a-papiru.html. Pokud jste nečetl, fakt doporučuju.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pane asi se s splet ve vašem titulku:

Elektronická evidence tržeb aneb každoroční aneb tunelování státního rozpočtu fakt nevykreje

0 0
možnosti
JL

S článkem celkem souhlasím, akorát toho Dlouhého jste lehce vytrhnul z kontextu - ten aspoň navrhuje snížení DPH.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že nejde o snížení, ale nápravu stavu.

0 0
možnosti
Foto

Hezky jste to napsal, musím se přiznat, že když vidím slovo "transparentní", jde na mě nevolnost. To je nějaké novodobé zaklínadlo nebo co, už to omleli asi milionkrát, všechno dnes musí být transparentní. Disciplína a řád je trochu staršího data, ale je mi z toho také blbě. Už chybí jen vrazi z Volstrýtu a imperialista s mandelinkou bramborovou. Třídní boj už bohužel máme. :-(

10 0
možnosti
Foto

Pokud se bude porovnávat evidence s přiznáním, jsem docela zvědav jak si poradí s reklamacemi. Budeme muset evidovat jména a adresy zákazníků abychom prokázali, že se fakt reklamace uskutečnila a peníze jsme vrátili? Nebudou muset reklamující zákazníci taky mít svou pokladnu a hlásit svůj příjem z reklamace? To by se mi líbilo. ;-)

7 0
možnosti
Foto

Nemalujte satana na zeď! Než uznáte reklamaci a vrátíte peníze, budete si muset vyžádat souhlas našeho velkého guru samotného vševědoucího Bureše a možná se reklamace budou také losovat. Každopádně bude třeba souhlas MF, potom dojde k prověření oprávněnosti reklamace ze strany inspektorů a tato činnost bude samozřejmě ze strany toho hajzla-živnostníka, který chtěl okrást nebohého zákazníka, placená, to dá rozum. A k tomu, už jen jako třešinka na dortu, pokuta pro Vás, protože to se dělá, takhle podvádět zákazníka?? 8-o

3 0
možnosti
RM

100% souhlas se článkem. Já se pozastavuji nad podobnou věcí, ze které také zůstává rozum stát. http://mihel.blog.idnes.cz/c/452050/pane-dienstbiere-chci-se-vam-bez-muceni-k-necemu-priznat.html

Buzerace občanů tohoto státu dosahuje dnes a denně svých nových, dříve netušených maxim ..

3 0
možnosti
Foto

Víte, mě sejří, že budu muset vydat zbytečné peníze, které nepomůžou lautr ničemu. ale když si to rudnoucí národ přeje, nechť to má. Já si najdu cestu jak si to vynahradit a erár ode mně nedostane ani korunu navíc. A kdo to tedy nakonec zaplatí? Ti, co dnes křičí, "chyťte zloděje". Babišovi a nefachčenkům fakt na dotace a dávky přispívat nehodlám. Ano, Babiš bude muset nejspíš čím dál víc přitahovat šrouby, protože bez toho by zůstal viset na půl cesty, protože to co ztratí zavedením bez dalších restrikcí nenahradí. Jednou překročí hranici a já oficiálně zavřu krám. Když ze mně bolševici chtějí parazita pak tedy budu parazit. Na černo se bude dát pořád sehnat dost práce. Docela se těším jak bolševici budou za rok řvát, že se zas všude zdražuje.

7 0
možnosti
JL

Skoro s Vámi souhlasím, samozřejmě - jste radikálnější než já. Možná trošku vím, co jen kvalitní státní úředník. To je asi pojem, který nejste schopen uznat.

0 0
možnosti
PK

"Elektronická evidence tržeb každoroční tunelování státního rozpočtu fakt nevykreje"

Tomu rozumím a asi bych s tím i souhlasil ... :-\

Nechápu ale, proč se ti poctiví podnikatelé té "Elektronické evidenci tržeb" tak urputně brání? :-?

1 5
možnosti
Foto

I15v21o 63C74i71l64i97c35h

3. 3. 2015 20:33

Třeba proto, že nuceně musí nést část nákladů k zavedení tohoto státního výmyslu aniž by jim to cokoli přineslo?

9 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS