Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MikiInSpain

dobry den

Az vam prijde nejaka odpoved, podelite se tu o ni prosim?

0/0
25.7.2011 14:35

František Matějka

Re: dobry den

Čekáte, že odpoví ;-)? Pokud ano, jistě to na blog dám. Zatím, když to dobře dopadne, mám příslib jednoho ze senátorů, že to zmíní při jednání o této věci dne 4.8. na další senátní schůzi. Přímý přenos nabízejí přímo stránky senátu.

0/0
26.7.2011 16:21

ffanaj

Re: dobry den

Děkuji za informaci.

0/0
26.7.2011 22:25

bitkar

hodne stesti

R^

0/0
25.7.2011 11:03

ffanaj

Referendum občanů ČR

Dnes napíši dopis, k vypsání referenda, premierovi na posta@vlada.cz.

0/0
24.7.2011 20:41

František Matějka

Re: Referendum občanů ČR

Děkuju.

0/0
24.7.2011 22:47

Kubrt - admin mi pije nálev

Re: Referendum občanů ČR

Taky mailově posláno vládě (kopie CC na Posl. sněmovnu, Senát, Kancelář prezidenta)

Jinak se pan středopravicový ministr financí dále pěkně posunuje - aneb koňský handlíř reformátorem ....

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=708234

0/0
25.7.2011 4:44

František Matějka

Re: Referendum občanů ČR

R^

0/0
25.7.2011 11:29

janulator

Trochu vážněji

Když budou i nadále vlády politicky "korektně" přihlížet jak ve společnosti narůstá odpor k tomu jak jedna skupiny obyvatel je na úkor té druhé nezaslouženě protěžovaná, jak roste odpor k výmyslům bruselské byrokracie, jak je bez přihlédnutí ke skutečným potřebám evropské sounáležitosti ukrajovaná suverenita členských států EU (a mohl bych pokračovat výčtu dále), tak se nemůžeme divit, že bude narůstat množství frustrovaných lidí hledajících východisko ze své bezmoci v různých formách násilí.

Palachův čin byl výslednicí frustrace z bezmoci a svým činem chtěl probudit národ pomalu se smiřující s okupací. Vím, že za to budu mnohými napadán, ale nemohu se zbavit dojmu, že čin Anders Behring Breivika, jakkoliv hrůzný, byl možná veden stejnou motivací.

P.S."Janinka0102" Zatím nikdo z těch, kdo v našich internetových debatách hájí národní zájmy a ostře kritizuje názory o možném soužití lidí z různého kulturního prostředí a vyjadřuje strach z vlivu islámu, sahá po násilí...bohudíky! Ale\?

0/0
24.7.2011 13:29

Janinka0102

Podoba téměř dokonalá

V internetových debatách prý Breivik projevoval jasné nacionalistické názory a ostře kritizoval názory o možném soužití lidí z různého kulturního prostředí. Nelíbila se mu imigrační politika a zapojoval se do debat, jejichž účastníci vyjadřovali strach z vlivu islámu.

V internetových debatách pan Matějka projevuje jasné nacionalistické názory a ostře kritizuje názory o možném soužití lidí z různého kulturního prostředí. Nelíbí se mu imigrační politika a zapojuje se do debat, jejichž účastníci vyjadřují strach z vlivu islámu. Já bych doplnila ještě to, co o něm napsali ti, co ho osobně znají. Své malé sebevědomí si zvyšuje tím, že bez pistole téměř nikam nechodí.

+10/0
23.7.2011 19:33

František Matějka

Re: Podoba téměř dokonalá

:-) uff

0/0
23.7.2011 19:38

Janinka0102

Re: Podoba téměř dokonalá

Tak tak, ufff ufff. :-)

Jak říkají na krajích, Mates se zase Machovi utrhl ze řetězu.

+2/0
23.7.2011 20:19

cojanato

Re: Podoba téměř dokonalá

:-)R^.....vytahat za uši by ho měli, Matesa.

0/0
25.7.2011 12:13

fontana

Re: Podoba téměř dokonalá

Matějka je možná pod pantoflem a proto se tady tak chvástá a čepýří a machruje a mává pistolkou..

+2/0
23.7.2011 19:41

h.domecq

Re: Podoba téměř dokonalá

Bodejť by nebyl pod pantoflem, když má jeho manželka vysokoškolské vzdělání.

0/0
24.7.2011 17:31

Alena1.

a dnes již naposledy, pane MatějkA

zakončím dnešní den s dobře myšlenou radou a citací z dnešní článku MfDnes:    ".......Česká policie přijala kvůli teroru preventivní opatření, tajné služby jsou v pohotovosti......."

   

Možná byste měl trochu umírnit radikalismus vašich provolání na blogu, méně vyzývat k uchopení zbraní a boji proti evropské demokracii a apelovat u mladých mužů na jejich koule (to víte, mladíci na tohle slyší....). To víte, společnost bude nyní trochu sensibilnější.........abyste se potom nedivil.

+7/0
23.7.2011 13:09

František Matějka

Re: a dnes již naposledy, pane MatějkA

Můžete odejít klidná. Řekněme, že mám nějaké indicie o tom, že se o mě již nějakou dobu starají. A nejen naši. ;-)[>-]

0/0
23.7.2011 13:30

Alena1.

Re: a dnes již naposledy, pane MatějkA

to víte úřady!!

I když ve vašem případě bych si dala hlavně pozor na ten Finanční. A vy už máte dluhy i v zahraničí ??

0/0
23.7.2011 13:40

h.domecq

Re: a dnes již naposledy, pane MatějkA

Touché! :-) [>-] + EU

+1/0
23.7.2011 14:19

František Matějka

Re: a dnes již naposledy, pane MatějkA

Samozřejmě. Každý zde v diskusi. Skrze státní dluh.

0/0
23.7.2011 14:32

Alena1.

pane MatějkA,

nějak jste mi opomenul v zápalu diskuze odpovědět na jednu otázku. Takže ještě jednou:

Jste opravdu názoru, že je nutné povolit legální nošení zbraní i pro nezletilé, aby se mohli adekvátně bránit pravicovým, křesťanským extremistům s koulemi, kterým opět radíte uchopit zbraně a bojovat proti evropské demokracii, kterou nazýváte diktatůrou.

A ještě podotázečku: je to pouze váš osobní názor nebo se jedná o všeobecný názor celerepublikové rady Strany Svobodných občanů, ve kterém zasedáte ?

+3/0
23.7.2011 12:55

markyz.Gero

Re: pane MatějkA,

je to jasné kdo má zbraň je větší chlap než ten kdo ji nemá(aspoň někteří v to doufají) problém je v tom že zbraň nemůže za svého nositele její použití vždy určuje on, kruciš teď si uvědomuji já mám taky zbraň ;-D

+1/0
23.7.2011 13:02

Alena1.

pane MatějkA,

nedávno jste napsal, cituji: "......Máme ještě vůbec koule na to, vzít někdy zbraně do rukou při boji za svobodu, nebo už jsme se odevzdali úplně a slepě věříme, že něco změníte podle dosavadního „právního rámce“ a ve vytýčených mezích politické korektnosti?....."

  

Norský občan a pravicový extremista Anders Behring Breivik vás zřejmě vyslyšel. Můžete být na svá poselství pyšný.

+7/0
23.7.2011 8:29

František Matějka

Re: pane MatějkA,

Ano, třeba se Evropa probere a uvolní držení zbraní ctihodnými svobodnými občany, aby se mohli bránit. I v Norsku mohlo zemřít méně lidí, nebo možná žádní, kdyby neměl útočník jasnou jistotu, že se mu tam nemůže na tom fóru nic stát.

0/0
23.7.2011 9:15

František Matějka

Re: pane MatějkA,

... a Vaše spojení těch věcí dohromady ponechám bez komentáře. Jste pro mou ruku příliš daleko.

0/0
23.7.2011 9:16

Alena1.

Re: pane MatějkA,

opět vyhrožujete, pane MatějkA ?

+4/0
23.7.2011 9:25

František Matějka

Re: pane MatějkA,

Ne, píšu Vám pravdu. To je fér, viďte, když víte, co můžete čekat za své chování. Koneckonců odcituji Vám informaci k autorovi z mého blogu: "Domnívám se, že lidstvo má čím dál silnější sklon k morální degeneraci. Důvodem je podle mě absence skutečné osobní odpovědnosti v mnoha oblastech našeho života. Chybí systematická konfrontace s důsledky našeho každodenního chování." A Vy, milá Alenko, jste ve zdejších diskusích zářným příkladem člověka, kterému žalostně chybí důsledky z jeho chování.

0/0
23.7.2011 9:33

Alena1.

Re: pane MatějkA,

pane MatějkA, po vašim minulých výhružkách bych byla sebevrah, abych vystupovala pod vašimi články pod svým pravým jménem.

0/0
23.7.2011 9:53

František Matějka

Re: pane MatějkA,

Zaměňujete příčiny a důsledky.

0/0
23.7.2011 10:06

Alena1.

Re: pane MatějkA,

příčina - názor v otevřené diskuzi pod pamflety pana Matějky

důsledek - hrozba fyzickým násilím za projevený názor

+2/0
23.7.2011 10:12

František Matějka

Re: pane MatějkA,

Ale nikoli. Příčiou je lež a důsledkem facka. Prosté a efektivní k nápravě.

0/0
23.7.2011 10:22

markyz.Gero

Re: pane MatějkA,

to už chcete fackovat ty co mají jiný názor než vy nebo ty co se vaší vznešenosti nějak dotkli, , no klube se občas zde vaše pravá tvář a není to vůbec pěkný pohled

+5/0
23.7.2011 11:36

Janinka0102

Re: pane MatějkA,

Malinko se mýlíte. Říká přece, že by fackoval jen ty co lžou. Chudák Marek Vokšay a B.D.S  V

Ale protože pan Matějka je kritický jen k těm, kteří neroztleskávají podle jeho rytmu, tak to opravdu z dálky vypadá, že by fackoval jen za odlišný názor.

Ostatně jeho kritický postoj k anonymům je známý. Štvou ho jen sprostí anonymové, co nesouhlasí. Sprostí anonymové co souhlasně hýkají, ti jsou přece all right. Alespoň tak se pan Matějka mnohokrát zachoval. Rv

+3/0
23.7.2011 11:43

František Matějka

Re: pane MatějkA,

Mýlíte se a psal jsem to už mnohokrát. V principu mi vadí každý projev jakéhokoli člověka, který má potřebu se k něčemu vyjadřovat a to nikoli pod vlastním jménem.

0/0
23.7.2011 11:48

František Matějka

Re: pane MatějkA,

... mrzí mě to tedy i u těch příspěvků, které jsou souhlasné.

0/0
23.7.2011 11:50

markyz.Gero

Re: pane MatějkA,

zatím se ovšem nikdy nestalo že by svou nevoli dal u nich najevo ;-D

0/0
23.7.2011 11:51

Janinka0102

Re: pane MatějkA,

R^R^  No jo, my ženský potřebujeme prostě více slov. Takže jste byl první. V

0/0
23.7.2011 12:01

Janinka0102

Re: pane MatějkA,

Mrzí? Zatím jste proti nim nikdy nevystoupil a to ani v případě, kdy sprostě zaútočili na někoho, kdo s vámi  jen obyčejně nesouhlasí.  Rv

Možná bych viděla první vlaštovku v tom, jak se chováte k Vokšayovi. A pokud jste konečně sjednal pořádek, když bonšay začal Sira napadat s udáváním a pochopil jste, kdo tu začal mimo téma diskuse trollovat, máte můj palec. R^

I když to přišlo až po Sirovu upozornění, když se každý mohl přesvědčit, jak z toho prvního smazání kape trapnost nad trapnost. V

+2/0
23.7.2011 11:58

Kubrt - admin mi pije nálev

Re: pane MatějkA,

Víte, ono když nesouhlasíte takovým způsobem, jaký předvádíte vy "nesouhlasící" (často multinickaři), tak se nedivte, že ani s vámi pak někdo nemluví v rukavičkách. Vašimi "argumenty" v nesouhlasení (či spíš hloupém tlachání) jsou : nemá školu, zkrachoval, má dluhy, peníze vydělává manželka ..... To jsou výhrady k osobě, nikoliv k věci-názoru. A pokud jdete touto cestou, tak je to spíš hloupost než nějaký argumentační nesouhlas. V naprosté většině případů pouze a jenom mrvíte vlákno, nic víc. Naučte se normálně slušně nesouhlasit a bude po problému. Když se to tak vezme, tak valná část vašich rádobynesouhlasů je anonymní urážení jiného a měli by vás mazat automaticky z redakce ....Jenže pro ně to není zajímavé, zajímavější je to na zprávách a článcích, ne na blozích. Na obecných zprávách byste byli bez účtu 2x do týdne ...

0/0
23.7.2011 22:35

markyz.Gero

Re: pane MatějkA,

ehmm vaše oblíbené slovo "princip" se na to nějak moc nehodí myslíte že např.já bych měl jiné názory pod svým jménem,tahle berlička o anonymovi je směšná, utkáváte se s názory ne s osobami, nebo vám vadí nemožnost rozdávat facky

+4/0
23.7.2011 11:51

František Matějka

Re: pane MatějkA,

Utkat se s něčím názorem není totéž, co probíhá mnohdy pod mými články i Vaším přičiněním ;-)

0/0
23.7.2011 18:03

markyz.Gero

Re: pane MatějkA,

ale kruciš tak i mou zásluhou nejste mnohdy schopen vést diskuzi, utíkáte od tématu či provádíte svůj pověstny uprk vpřed ale nejste schopen mi říci v čem moje provinění spočívá asi v tom že nevyjadřuji patřičné nadšení nad vašimi jednoduchými myšlenkami či že nepalečkuji vaše demagogie to přenechám jiným když mám odlišný názor tak vám ho sdělîm

0/0
23.7.2011 20:23

crutov

Re: pane MatějkA,

R^

0/0
23.7.2011 11:52

Janinka0102

Re: pane MatějkA,

;-DR^ To by vaši známí Vokšay a honipírko byli fackování několikrát denně. A vy jen obden, pane Matějko. V

0/0
23.7.2011 11:37

František Matějka

Re: pane MatějkA,

Adresu mám na svém webu. Přijeďte, anonyme ;-)

0/0
23.7.2011 11:43

Janinka0102

Re: pane MatějkA,

;-D Ale já nemám vůbec žádnou potřebu fackovat lháře, takže kam bych jezdila a proč?

Já jen, kam by vedlo uplatňování vašich názorů. Vy totiž pořád chcete něco dělat, stále něco vyžadujete po ostatních, ale jakožto popletený anarchista nikdy nepřipustíte, aby se stejným metrem měřilo i vám, vašim blízkým a vašim fandům. 

Takže nepřijedu a zůstanu u doporučení lidí, co vás osobně poznali, že jste nesebevědomý ozbrojený fracek. Nerad bych skončila jako mnozí v Norsku, pokud by vás popadl ultrapravicový rapl. Na to se mám moc ráda.

+7/0
23.7.2011 12:10

h.domecq

Re: pane MatějkA,

Dobře řečeno. Doufám, že si i Matějka jednou uvědomí, že sebevědomí lidi nechodí na houby s pistolí.

+1/0
23.7.2011 13:16

František Matějka

Re: pane MatějkA,

To vyprávějte obětem a pozůstalým lesního vraha Kalivody.

0/0
23.7.2011 13:27

fontana

Re: pane MatějkA,

Kalivoda zavraždil postarší manželský pár a muže na procházce se psem a žádná zbraň by jim nepomohla. Dnes tu už končím, je mi z vás nevolno.

0/0
23.7.2011 13:34

markyz.Gero

Re: pane MatějkA,

pokud vás potká neznámý šílenec který chce vraždit tak vám žádná zbraň nepomůže

0/0
23.7.2011 13:38

BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.