Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

echo.3

Autor stale jeste nepritomen? :-((

Nevideli ste nekde nekdo pana F.Matejku?

Kdyz tak muzete panu mistopredsedovi SSO a kandidatovi do poslanecke snemovny vyridit, ze ho opet radi uvitame na diskusich.

Mame pro neho navic jednu dobrou zpravu!

:-)

0/0
15.5.2010 17:07

Vlastimil.Kornas

To Marxovi uniklo

Že se v rozvinutém kapitalismu bude mezi státy obchodovat jenom s dluhy.Dokonce se bude vypůjčovat na dluh ke splacení dluhu někoho jiného.Vypadá to na to,že nejvyšší stádium kapitalismu není imperialismus ale státní bankrot.

0/0
11.5.2010 23:05

wal

Re: To Marxovi uniklo

Kulový, tohle s kapitalismem nemá co společného tohle je pseudotržní socialistická pakárna se silnými pseudohumanistickými prvky.

0/0
12.5.2010 16:27

Vlastimil.Kornas

Re: To Marxovi uniklo

No jó ale tam to všude ve skutečnosti vede.

0/0
12.5.2010 17:59

andy_warhol

Tak znovu, vlakno se trochu zasmodrchalo

Lisabonska smlouva je zlo, ktere se teprve projevi. Protoze toto je blog Frantiska Matejky a nediskutuji se tu temata, ale jeho osoba, coz me v teto chvili nezajima, rozhodl jsem se podrobne analyzovat lisabonskou smlouvu ve svem blogu, ktery si pro tyto ucely zalozim. Dale zde budu zverejnovat sve prace na tema media a medialni realita (venuji se tomu jiz delsi dobu), ktere s timto uzce souvisi. Media dnes slouzi jako nastroj oblbovani lidi, ktery umoznuje aby neco jako lisabonska smlouva bylo schvaleno a aby se to jeste drze nazyvalo demokracii.

Priprava blogu mi bude trvat ponekud dele, protoze to chci pojmout opravdu na odborne bazi a nemam kvuli pracovnimu vytizeni cas sekat jeden blog za druhym. V zasade mi jde o kvalitu ne o kvantitu. Nicmene do par dni dam vedet, kde muj blog lezi.

0/0
11.5.2010 14:08

5alfa

Re: Tak znovu, vlakno se trochu zasmodrchalo

Hodně štěstí, budu se těšit...

0/0
11.5.2010 14:12

andy_warhol

Re: Tak znovu, vlakno se trochu zasmodrchalo

To budu potrebovat, ta smlouva ma i s apendixama 360 stran!!

0/0
11.5.2010 14:15

yry

Re: Tak znovu, vlakno se trochu zasmodrchalo

Hlavně při té "odbpornosti" nezapomeňte na média za Rakousko-Uherska (kéž by pořád trvalo), Třetí říše a komunismu. Opravdu dnes zneužívají aparátčíci, lobysti a ostatní šéfíci média víc, než ve výše uvedených dobách ?  

0/0
11.5.2010 16:51

sir Humprey 002

Slabý. Přitlačte Matějkobijci!

0/0
11.5.2010 13:00

5alfa

Re: Slabý. Přitlačte Matějkobijci!

Proč by to dělali? Dneska Matějka napsal dva blogy bez zjevných lží! R^R^

0/0
11.5.2010 14:11

sir Humphrey - stálý tajemník JV

Re: Slabý. Přitlačte Matějkobijci!

tak ho budeš přeci jen volit?

0/0
11.5.2010 23:07

5alfa

Re: Slabý. Přitlačte Matějkobijci!

Zkusím ta takto Sire, jak psal Véna SSO už nechce vystoupit z EU ale chce ji reformovat. To já bych chtěl taky. Takže lhář a úpadce Matějka je poslední problém (i když teď napsal dva blogy bez lží)...

Pokud odstoupí z kandidátky, tak SSO se pro mne vrátí mezi volitelné strany. Nabídneš něco více? :-P

0/0
12.5.2010 18:47

mira232

tak jestli je pravda,

ze tady matejka dluzi miliony, tak ma docela vtipnej text pod fotkou.

0/0
11.5.2010 7:52

5alfa

Re: tak jestli je pravda,

"Dluží" to možná nebude to správné slovo. Když v roce 2005 soud prohlásil, že úpadce Matějka nevlasní žadný majetek a není tedy z čeho hradit dále konkurz, tak vydal signál, že vod současného místopředsedy SSO neuvidí věřitelé ani vorla...

Obvykle pak osobní bankrot znamená, že po jistou dobu úpadce pracuje, ale zůstává mu jen životní minimum, aby zaplatil alespoň něco. Zbytek dluhu se promíjí.

Otázka musí být položena, "KOLIK z toho úvěru 20 miliónů nakonec NESPLATIL". Obecně nemusí dlužit NIC a přesto třeba několik mega nesplatil... :-)

0/0
11.5.2010 8:12

5alfa

Re: tak jestli je pravda,

Jenže potíž pana místopředsedy je v tom, že podle svého životopisu před úpadkem psal: "... a jsem dostatečně finančně saturován díky mé dosavadní práci,

o níž seriozní, ověřitelné a relevantní informace najdete na mém webu. Dnes se věnuji již jen své rodině..."

Takže ani v té době řízeného úpadku toho nejspíš moc nenapracoval a asi ani nesplatil...

Ale to jsou spekulace, ke který se může jasně vyjádřit jenom Matějka, pokud bude ovšem chtít... :-P

0/0
11.5.2010 8:36

Josefmm

O půčce 26miliard rozhodla vláda ODS bez souhlasu parlamentu

Problém, o kterém se nezmínil ani autor článku je hlavně v tom, že o částce 26miliard Kč nerozhodoval ani parlament, ani prezident ( a občané už vůbec ne), ale pouze vláda ODS pod vedením Topolánka. Topolánek v tichosti podepsal toto usnesení už 20.dubna 2009. Trik, jak obejít parlament vymyslel ministr financí této vlády Kalousek. Tato částka byla čerpána z devízových rezerv ČNB a byla poskytnuta MMF, který ji poskytl Řecku. To je také pravý důvod odchodu Tůmy z ČNB.

0/0
11.5.2010 5:39

5alfa

Re: O půčce 26miliard rozhodla vláda ODS bez souhlasu parlamentu

Těžko říci, jaký je pravý důvod Tůmova odchodu. Matějka a SSO spekulují o jiném důvodu. Nemáš někde link, proč opravdu Tůma odešel?

0/0
11.5.2010 6:35

sir Humprey 002

to nejni špatný :-)))))

karma článku: 47,40|přečteno: 32386 x

0/0
10.5.2010 23:15

5alfa

Re: to nejni špatný :-)))))

To je dobře, tohle by měl číst každý volič a pak se zařídit... :-P

0/0
11.5.2010 6:36

sir Humprey 002

Matějka má nad svými "kritiky" jeden velký morální kredit

- není tu anonymně a presentuje tu své názory R^:-)

0/0
10.5.2010 23:15

echo.3

Re: Matějka má nad svými "kritiky" jeden velký morální kredit

.....a lze o svych dluzich! 

:-((

0/0
15.5.2010 17:02

sir Humprey 002

Matějka má nad svými "kritikyů

0/0
10.5.2010 23:13

andy_warhol

dotazy

Mohu se zeptat tech lidi, co tu hani osobu p. Matejky ? Nasledujici otazky me napadly, po precteni par zdejsich prispevku. Neznam p. Matejku a nevim co je jako clovek zac. Nicmene jiz davno neholduji nejakym pomluvam a pokud osobne nebudu mit zkusenost, ze je nekdo tim, co tady pomlouvaci tak radi pisou, tak to pro me nema relevanci. Co pro me relevanci ma, je vysloveny nazor, a s temi musim u p. Matejky casto souhlasit. Zde jsou moje otazky, a prosim alespon nekdo z tabora "nenavidim Matejku" mi odpovezte a zkuste to bez urazek a popravde.

1, kdyz bude nejaky velmi spatny clovek mit v necem pravdu, bude to stale pravda nebo to nebude pravda, protoze dotycny je spatny ?

2, Vite urcite, ze Lisabonska smlouva neobsahuje pro nas stat a demokracii vseobecne zadne ohrozujici veci ?

3, pokud na otazku cislo 1 a 2 odpovite kladne, odpovezte, zda jste obsah LS studovali ?

0/0
10.5.2010 20:12

5alfa

Re: dotazy

1) Pokud člověk nemá pravdu, co má za důvod zkoumat zda je dobrý a nebo špatný?

"Janotovi to neulítlo, tohle řekla REDAKTORKA ČT" a dále půjčka je opravdu pro MMF ne pro Řecko. Já jako klient tří bank jsem taky nevyšiloval, když Matějka dostal úvěr 20 miliónů, který dokonce nesplatil a nemám pocit, že bych měl vrthout do jeho panelákového bytu, že "moje peníze šly k němu"...

2) Smlouva je smlouva, někdo něco vnímá jako špatné a druhý tu samou věc jako dobré. Napiš, jaké věci považuješ za "ohrožující" a můžeme diskutovat

3) Já jsem kdysi dávno nakonec četl jen anglickou verzi, ale nestudoval jsem ji... Ty snad ano? :-P

0/0
10.5.2010 20:25

andy_warhol

Re: dotazy

prominte spatne sem se vyjadril, ja sem nemyslel pravdu v tom zda se janota prorekl nebo ne, to je celkem nevyznamna blbosticka, ale spis v celem tom tazeni proti eu a vytykani jeji nedemokraticnosti. V tom si myslim ze Svobodni pravdu maji, Nebo vy ste snad mohl zvolit prezidenta eu nebo ministrini zahranici baronku ? ja sem o zadnych takovych volbach ani neslysel. Takze demokracie se nekam ztraci, na tom se snad kazdy premyslejici clovek musi se svobodnymi shodnout. A p.Matejka je jejich mistopredseda, tazke me slo o tu velkou pravdu s eu a ls, ne o to jeslti tech 26 miliadr se ztrani nebo ne, to uz je v ty nasi cerny dire stejne jenom takova kapka v mori a kdyby bylo jenom tohohle tak by mi to bylo fuk.

Ta smlouva je opet nedemokracka, nebo jste mel moznost se k ni vyjadrit ? neprijde vam to jako o nas bez nas ? co spateneho z ni vnimam, je napriklad to ze propujcuje evropske komisi pravomoce, ktere nelze nijak demokraticky kontrolovat.

0/0
10.5.2010 20:49

5alfa

Re: dotazy

Ne, já jsem nevolil ani předsedu naší sněmovny, ani našeho předsedu senátu, ani našeho předsedu vlády, ani našeho prezidenta a ani ty evropské. Volil jsem poslance, senátory a europoslance. Ani u našich nejvyšších představitelů nemám pocit, že by se mou "nevolbou" ztratila demokracie, takže ani v euroobdobě takový pocit nesdílím.

26 miliard je půjčemo MMF, pokud on zkrachuje, tak o peníze přijdeme. Obdoba Matějkova bankrotu. Vkladatelé jeho banky taky nekřičeli, že Matějka je mladý nezkušený a bez vzdělání, ať mu banka "jejich" 20 miliónů nepůjčuje. No půjčila, Matějka zkrachoval, ale klienti o své peníze nepřisli. Půjčili je BANCE (tedy MMF) a ne Matějkovi (tedy Řecku)

O půjčce rozhodla Topolánkova vláda a její "nejlepší" MiFin pro střední a východní Evropu, který zde zanechal roční poslední schodek skoro dvakrát tak velký, jako nejhorší socanský ekonom Bohuš. Všichni tři už jsou od vlády odstaveni. Demokracie je v tom, že je k tomu přístě nepustíme a nezvolíme ani do PS ani do senátu

0/0
11.5.2010 6:50

andy_warhol

Re: dotazy

A co se tyce toho jestli sem ji studoval nebo ne, prave ze ne, protoze to ani nelze, ta smlouva neni smlouvou ale obdobou maleho pisma na smlouve o uveru, proste nikdo z tech kdo to schvalovali to necet, protoze to nelze, je to moc dlouhe a nesrozumitelne a dava to prave prilezitost k nejakym nejednoznacnostem a tutlani nejakych kroku pred verejnosti. Zakony by mely byt preci jednoduche a snadno pochopitelne, transparentni a demokraticke. tohle je paskvil, ktery nema s demokracii nic spolecneho.

0/0
10.5.2010 20:50

echo.3

Re: dotazy

Andy, pana Matejku skoro vubec neznate.

Tak o co Vam vubec jde? O smlouvu, Matejku nebo o to, ze se do neho nekdo pravem trochu navazi?

Mily andy, ten dotycny pan F.M. se cpe do parlamentu a za sebou ma jen hromady nezaplacenych dluhu, ze byste valil oci a jeste by se Vam udelalo spatne!

0/0
10.5.2010 21:06

andy_warhol

Re: dotazy

Jenze me nejde o p. Matejku, me jde o to co se na nas vali z eu. a co sem tak koukal, tady se resi jen osoba p. Matejky a nikoliv jeho nazory. i kdyz pise pravdu. nerikam ze jeho nazory jsou stoprocentni. Ale je to druhy nejvyssi predstavitel jedne z mala stran, ktere na tyto nebezpeci upozornuji a snazi se proti nim nejak bojovat.

Vam vadi dluhy p. Matejky, ktery je jiste bude muset nakonec zaplatit (pokud je pravda ze je skutecne ma ) a nevadi vam dluhy, ktere seka nas stat a potazmo cela EU ? ja rikam nereste Matejku a pokud ma pravdu stujte za nim i kdyz vam osobne nevoni (pokud pravdu nema, bojujte argumenty a ne osobnimi utoky), protoze on neni vas problem, vas problem je lisabonska smlouva. proti te bojujte, ne proti nejakemu Matejkovi.Je to jak ve skolce, jeden rekne on mi ukrad hracku, druhy rekne ale on se pokakal. Jako by to pokakani druheho smylo vinu za kradez prvniho, a to je preci nesmysl na ntou, nechovejme se jako ve skolce.

0/0
10.5.2010 21:20

vena65

Re: dotazy

Problém právě je, že žádné argumenty Matějkovi oponenti nemají. Proto zde již několik měsíců konstruují z jednoho dokumentu o ukončení konkursu, že Matějka je ten nejhorší zloduch a proto ruce od něj pryč.

0/0
10.5.2010 23:33

5alfa

Re: dotazy

Nevím jak ostatní oponenti, ale já ZE DVOU dokumetů, vendo65, ze dvou. Z rozhodnutí soudu o upadci Františku Matějkovi, u kterého soud neshledal ŽÁDNÝ majetek a pak z registru dlužníků...

A psal jsem Ti to už několikrát, že dokumenty jsou DVA, nelži, že jen jeden... ;-D;-D

0/0
11.5.2010 6:33

5alfa

Re: dotazy

Mně vadí dluhy ty i támty... Ale hlavně spíše mne děsí pokrytectví politika, kdy pak díky jeho úpadku (a neochotě jasně se vyjádřit k otázce KOLIK z 20 milionového úvěru nakonec nesplatil)  řešíme možnost, že Matějka "nás" zadlužil více než jeden průměrnej Řek...

Takoví nedůvěruhodní lidi nepatří na kandidátku žádné strany a tu stranu poškozují, nutně poškozují, a pravicovou a slušnou stranu odzvláště. Pokud chce Matějka nahradit Paroubky, Topolánky, Řebříčky a nebo Grossy  - měl by mít lepší kredit než ten, že je "stejnej jako oni"...

0/0
11.5.2010 7:04

andy_warhol

Re: dotazy

Pokud vam vadi p. Matejka jako politik, nevolte ho. Pokud nema pravdu, bojujte s nim argumenty, vecnymi. Ale urazet se tady jak maly deti, to preci nikam nevede, tedy vede, tam kam slunce nesviti.

0/0
10.5.2010 21:22

5alfa

Re: dotazy

Urážkou není "bývalého úpadce Františka Matějku" nazývat bývalým úpadcem. Pokud máš pocit, že jde o stalking, nahlas to administrátorům - tohle se nesmí a takový člověk přijde rychle o svůj nick...

Pokud máš pocit, že když z jeho životopisu před "upadcovskou aférou, kdy soud prohlásí, že Matějka je bez majetku"  někdo přečte: "...a jsem dostatečně finančně saturován díky mé dosavadní práci, o níž seriozní, ověřitelné a relevantní informace najdete na mém webu. Dnes se věnuji již jen  své rodině..." a pak se zeptá a z čeho žijete Františku, když nedávno jste podle rozhodnutí soudu neměl ŽÁDNÝ majetek a STÁLE nepracujete? Kdo Vás živí, jaký je zdroj Vašich příjmů, když máte ještě 3 děti?

Tohle je pomluva a nekorektnost? Stejné dotazy jsem posílal Čunkovi, když dokázal za den se 4 dcerami po dobu několika let "žít" skromně se 135 korunami na den v šesti lidech.

Tohle pomluvy nejsou a pokud to citíte, že na takové odpovědi veřejnost NESMÍ slyšet odpovědi, pak je mi líto, ale nesouhlasím!

0/0
11.5.2010 7:17

5alfa

Re: dotazy

Máš pravdu, že zákony by měly být tak jednoduché, aby každý (že veno65) chápal o co jde. Jenže to je strašně složité, pokud to má pochopit opravdu každý.

Takže situaci otoč, neprověřuj, zda každý všemu rozumí, to je nekonečná cesta. Řekni, čemu nerozumíš Ty, co v LS ohrožuje naší demokracii, co je v rosporu s ústavou ČR a o tom se dá diskutovat. Tokovéhle návrhy může zkoumat ústavní soud. Ne zda každý a všemu rozumí...

0/0
11.5.2010 6:55

Georgis Fasulis

Re: dotazy

Je to přesně tak. Přece je rozdíl, zda dám peníze do MMF nebo, zda tytéž prostředky půjčím přímo do Ugandy. To je snad rozdíl v riziku návratnosti naprosto propastný. A to nechtějí pan Matějka a jeho příznivci pochopit či uznat.

Rozumím obavám Slováků, kteří budou půjčovat Řekům přímou půjčku. nerozumím obavám p. Matějky z toho, že Řekům půjčuje MMF, kde má prostředky celý svět. Uznal to v debatě i Filip a to je komunista! :-)

Jinak ten styl - "vše, co je špatné pro "nepřítele", je dobré pro mě" je právě to co vyznávají SSo - resp. těší se na co největší problémy Eurozóny a na krach EU, nehledě na to, jaké to bude mít důsledky - jen aby se cíttili jako vítězové a to je děsivé. :-)

0/0
10.5.2010 22:43

sir Humprey 002

Re: dotazy

děsí to jen Eurohujery

0/0
10.5.2010 23:12

Georgis Fasulis

Re: dotazy

Najděte si už lepší název pro vaše odpůrce. Eurohujer už je hrozně ohrané a trapné.

0/0
10.5.2010 23:21

mosnal

MMF

Milý pane Matějko. To jste opět šlápl pěkně vedel. MMF je společenství zení CELÉHO světa. Má cca 190 členů. Příspěvek 1 mld. posíláme každoročně nejenom kvůli ekonomickým problémům Řecka. Od toho tu je MMF, aby pomáhal zemím s finančními problémy. Nechápu jak takový neznalý člověk může kandidovat so PS. Rv

0/0
10.5.2010 14:06

echo.3

Re: MMF

Vidite, a presto kandiduje.

:-))

Jeste vic takovych a za chvili jdeme "do ponoru" uplne.

0/0
10.5.2010 21:21

Peté Zvědavec

Re: MMF

Píšete nesmysly, ověřte si to ještě jednou. Zmíněná půjčka pro MMF byla dohodnuta speciálně a hlavně pro ČR zcela nevýhodně !! 

0/0
11.5.2010 12:56

Já, Claudius

Karma 43?

Neuvěřitené, kolik se najde lidí ochotných věřit každému blábolu.

0/0
10.5.2010 13:16

Andee in Red Book

No...

Tenhle článek je krásná ukázka toho, jak se dá manipulovat s fakty a překroutit si je k obrazu svému. Jediné, čeho jste tím, pane Matějko, dosáhl je to, že jsem si vás zařadil mei naprosto nedůvěryhodné lidi. Dostal jste se u mě do společnosti Miroslava Sládka a podobných, gratuluji ;-DRv

0/0
10.5.2010 0:15

5alfa

Re: No...

A tušíte, že místopředseda SSO František Matějka kandiduje do PS na Severomoravské kandidátce? ;-D

0/0
10.5.2010 0:17

coj@nato.2

Re: No...

Dokonce na 6.místě !8-o.........

A to se náš pan kandidát doposud asi nevyhrabal ze všech těch svých dluhů.  Kdo ho pak má ještě platit, že ?:-/

0/0
10.5.2010 13:51

coj@nato.2

Doufám jen, .......

....že Vám to pane Františku "neulítlo" jen tak náhodou nebo samo sebou. Někdy stačí jen trochu popostrčit a už to dostane spád. První krok ste udělal:........

 http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/137451/Byt-v-konkurzu-neni-zadny-med-Ale-take-to-neni-konec-Vaseho-zivota.html

Je to od Vás odvaha nebo jen potřeba se trochu vyzpovídat , když trápí svědomí ?

Vy chcete být ve vrcholné politice a kandidujete do parlamentu ČR.  Myslím, že na to nemáte.:-/

0/0
9.5.2010 12:06

Zani

Re: Doufám jen, .......

Pan Matějka je sedmilhář a manipulátor skoro Klausovi ,či Paroubokvi velikosti. Zadal jsem do googlu toto " pujčka mmf " A hned na prvním místě vyskočí tisková zpráva MF a ČNB. Nemlich tato :

http://www.cnb.cz/cs/verejnost/pro_media/tiskove_zpravy_cnb/2009/090420_cnb_mfcr_imf.html

Nejzajímavější je ovšem datum 20.4.2009. Tenkrát se šlo hlavně o Maďarsko, Polsko a neco v pobaltí. Stačí si to přečíst.

0/0
9.5.2010 14:06

František Matějka

Re: Doufám jen, .......

Tisková zpráva ČNB a vládního MFČR? Tak to jo :-)

0/0
9.5.2010 15:12

Zani

Re: Doufám jen, .......

Co je na tiskové správě ČNB podivného ? Je to jedna z mála dobře fungujících státních institucí. Když něco řekne, potažmo napíše, tak je to alespoň srozumitelný.

:-)

0/0
9.5.2010 15:45

beda venerabilis

Re: Doufám jen, .......

Těm, kdo jako Matějka poznali světlo víry pravé, pindy nějakých národních bank nemohou otřást jejich jedině správným obrazem světa.

0/0
9.5.2010 16:32



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.