Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Merlinii

Možná to jsou poslední částečně demokratické volby... :-(

http://www.youtube.com/watch?v=utkWy5nhwKM&feature=player_embedded

Jinak text je samozřejmě vynikající a můžu podepsat! Děkuju!!

0/0
3.4.2010 18:36

Jaroslav Kučera

Palec nahoru

Jako člen České pirátské strany dávám rozhodně palec nahoru R^

0/0
27.3.2010 22:44

sualk

Pokud se na to podívám z ekonomického hlediska,

tak nejít k volbám je úspora volného času. Čas jsou peníze. Jestliže jsem nenašel vhodný program žádné politické strany a nedokáži vést žádnou politickou stranu, nebude mi trápit mé svědomí, že jsem něco udělal hůře než jiný volící občan.

0/0
25.3.2010 18:24

Karel Zvára

Re: Pokud se na to podívám z ekonomického hlediska,

Pokud si to však řekne větší počet lidí, je docela dobře možné že i náklady přepočtené na jednoho takového ne-voliče převáží ekonomickou úsporu uspořeného času.

0/0
12.5.2010 15:44

Zdenek R.

Skoncujme s volbou "menšího zla"

Jeden z důvodů, proč se nevolí "malé" strany, je nejen obava z propadnutí hlasu při nedosažení 5% limitu, ale především to, že hlas je přidělen ve prospěch vyvolených, tedy třeba i takové politické straně, které by volič hlas za žádnou cenu nedal. Volba malých stran téměř bez výjimky pro odvážlivce vždy takovýmto zklamáním dopadla. Pokud administrativní limit takto brání svobodné volbě, a to rozhodně brání, neboť motivuje voliče volit strany, které se do parlamentu dostanou (volit menší zlo), je potřeba tuto překážku svobodné vůle odstranit. Nikoli však tím, že by byl zrušen, neboť podle mého názoru má jiné opodstatnění (brání tomu, aby v parlamentu bylo teoreticky 200 politických straniček).-pokrač.-

0/0
15.3.2010 9:32

socbubák

Volba je zodpovědnost

Jeden z aspektů, o kterém se moc nemluví, ale podle mne je celkem nabíledni, je ten, že svou volbou také nesu svůj díl spoluzodpovědnosti za vše, co mnou volená strana "vyrobila". Každý by si proto měl nechat projít hlavou, jestli spolu s tím, co je pro něho výhodné, mu stojí za to podepsat se i pod to, co z volby vyplývá - dejme tomu - na základě předchozí zkušenosti, s ohledem na "kádrový" profil členů strany apod. Proto už nemohu volit např.ODS, neb přes proklamované "doprava" např.díky působení I.Langra ODS posunula ČR spíše k policejnímu státu, s korupcí nehla ani o fous a lidé jako Řebíček ji činí zcela nevolitelnou, pokud nechci být "započten" mezi gaunery jako je on. Takže "nebohá" matka samoživitelka, volící Paroubka kvůli vyšší mateřské, je zároveň přítelkyně Kočkoklanu, bere svou část "pěti českých na stole" šviháka Doležala, je spoluimpotentní se Špidlou apod. To je důvod, proč právo volit má své podmínky. Jinak můžou volit i děti, třeba toho pána, co jim dal buřt.

0/0
8.3.2010 0:09

Jiri Kram

SSO není nova strana...rozhodne ne obsahem

Je strana již pozenhal prezident republiky opravdu tak nezávislá? Je strana co interpretuje mnoho jeho nazoru tak nova? Nevím Frantisku, na pohádky nevěřím a v CR už vůbec ne. Nezlobte se volit fanklub pana prezidenta při vsi úctě k němu nemohu a zejména z důvodu miltantniho postoje vůči EU kdy jsem přesvědčen, ze jsme místo boje měli o Lisabonu vyjednávat. Ne vyhlásit svatou valku EU.

0/0
8.3.2010 0:00

Jiří Heincl

Re: SSO není nova strana...rozhodne ne obsahem

Jednat o Lisabonské smlouvě měli hlavně poslanci. Jak se však ukázalo při jedné TV reportáži, tak zhruba devět z deseti poslanců nemělo o smlouvě ani ponětí. Těžko pak vyjednávat o smlouvě, když se o ní ani seriózně nejednalo.

0/0
8.3.2010 15:31

gilhad

Re: SSO není nova strana...rozhodne ne obsahem

V takovem pripade nevolte SSO, ale jinou neparlamentni stranu, ktera je vam blizsi. IMHO clanek nema poslani "volte SSO", ale "nevolte porad ty same lhare"

0/0
22.3.2010 20:24

Karel Zvára

Re: SSO není nova strana...rozhodne ne obsahem

Libertariánské názory také rozhodně nejsou nové. Najděte si kdy žil Bastiat, von Mises či Friedmann. Na druhou stranu jsou aktuální, v České republice mají významné představitele jako je prof. Šíma nebo Petr Mach (když už se navážíte do Svobodných).

Svobodní nejsou fanklub prezidenta Klause. Samozřejmě jsme rádi za jeho zdravice. Těší nás, že si všiml, že máme konzistentní a srozumitelný politický program. O Lisabonu jsme bohužel nevyjednali - Topolánek změnil postoj k LS po jednom rozhovoru s Paroubkem (najednou to už nebyl "shit"). Teď, když už je LS součástí primárního práva, nevidím jinou možnost než vystoupit z EU. Jinak jsme nesamostatnou kolonií cizích mocností a Ústava je jen cár papíru.

0/0
12.5.2010 15:50

coj@nato

Nejsem sice Vaše žena, pane Františku,.......

.....ale na tom ilustračním fotu si dovedu doplňkově vybavit třeba i Vaši vizáž.:-)

Pak ovšem nemám proč volit i ty Ovčany.

0/0
7.3.2010 18:32

Saltos Alim

Ať tomu rozumíme

Hlas nepropadne pokud ta malá strana získá 5%  hlasů a jde do parlamentu, jinak si ty hlasy rozdělují vítězné partaje a zvýší počet svých poslanců - takže zisk žádný, pouze ta neúspěšná  dostane nějaké peníze za hlasy k přežívání. Nejít k volbám není žádný protest. Tím aktivním možným protestem se současnou politickou situací je pouze jít k volbám a odevzdat neplatný hlas. Čím víc jich bude, tím výraznější varování.   8-o

0/0
7.3.2010 18:14

gilhad

Re: Ať tomu rozumíme

neplatny hlas zpusobi jen to, ze ve vlade budou zastoupene stavajici strany, ktere si rozdeli kresla naprosto stejne, jako kdyby "propadnul". Zakony budou delat furt stejne a je burt, jestli maji o par hlasu vic nebo min, kdyz maji ta kresla. Ale v dalsich volbach ta mala strana, ktera mohla mit za "propadnuty hlas" prispevek na svou kampan ten prispevek mit nebude coz pomuze prave tem velkym.

0/0
22.3.2010 20:27

fulcrum

Kampaň

Aby vás někdo volil, tak by vás nejdříve někdo musel znát. A ne, není to jen tím, že nedostáváte tolik prostoru v televizi.

Svobodní nemají šanci uspět, dokud konečně neudělají pořádnou kampaň. Články na blogu to nezachrání.

Nechce se mi věřit, že by takováto liberální strana měla problémy získat na svou stranu sponzory z řad podnikatelů a uspořádat odpovídající předvolební kampaň. Zatím se ani během eurovoleb, ani před (plánovanými) podzimními volbami moc nevytáhli.

0/0
7.3.2010 16:18

haes

Re: Kampaň

Bohužel máte pravdu ... :-(

Třeba se stane nějaký zázrak a někoho něco geniálního napadne ...

0/0
7.3.2010 16:36

Karel Zvára

Re: Kampaň

Dáte nám na to pár desítek milionů? Myslím tím bez nějaké vedlejší podmínky, jako třeba že přestaneme žádat zrušení povinného přimíchávání biopaliv nebo zrušení povinného výkupu "ekologické" elektřiny..

Část kampaně financujeme z výnosu po eurovolbách (dostali jsme pár set tisíc Kč), většinu ovšem z vlastní kapsy. A ti, kteří jsou opravdu aktivní, dávají z vlastní kapsy řádově desetitisíce.

Nějakou podnikatelskou podporu jistě máme. Obvykle ve formě extra levných služeb ("za náklady") či třeba poskytnutí nějaké reklamní plochy.

Problém s podnikatelskou podporou může být také v tom, že podnikatelé, kteří by nás výrazněji podpořili, narazí na nějaké varování od jejich odběratelů (zřejmě napojených na penězovody). Skoro nikdo nechce riskovat, že přijde o dobré klienty.

0/0
12.5.2010 15:57

lukov

Milí ovčané I

Milí ovčané,

sleduji vaši upřímnou snahu o zlepšení vašich životních poměrů, vyjádřenou v různých diskuzích a blozích včetně tohoto blogera. Bohužel všichni se snaží svými různě moudrými nápady řešit následky a nikoli příčinu. Je zcela jedno, jak se charakterově stále stejní jedinci toho času nazývají, zda komunisté, liberálové, nacionální socialisté, zelení, modří, růžoví atd., atd., vždy však jde o jedno, využít stávající systém ku prospěchu svému a svých soudruhů na úkor ostatních naivních věřících.. „Lidičky, ti před námi to dělali špatně, my teď víme jak to udělat správně, jen nás pusťte ke korytu“. A jede se dál, údolím černým kol bílých skal.

Nikdo se však nezajímal a neřešil otázku k čemu je mi tzv. „stát“, k čemu je mi tzv. „zastupitelská demokracie“, jsou pro můj život potřebné a užitečné? Ano, již slyším odpověď těch, kterým stávající stav vyhovuje, včetně pana profesora, toho času presidenta, „nic lepšího nebylo vymyšleno?!“.

0/0
7.3.2010 14:08

haes

Re: Milí ovčané I

Dobrý názor, platný až na výjimky.

Svobodní právě celý svůj program odvíjejí od otázek, které vy kladete a také na tyto otázky v programu odpovídají.

A s tím korytem taktéž: když nedáme státu peníze, žádná koryta nebudou, žádné rozkrádání peněz daňových poplatníků nebude.

0/0
7.3.2010 16:35

wrangler

Přečetl jsem si program SSO

a zdá se mi být velmi rozumný. Asi budu tuto stranu volit.[>-]

0/0
7.3.2010 13:41

I. Perek

Re: Přečetl jsem si program SSO

Frantíku, no vidíš, už budete tři a potom, že to tvoje psaní nemá význam.

0/0
7.3.2010 16:35

coj@nato

Re: Přečetl jsem si program SSO

:-).....Už tři ?

0/0
7.3.2010 20:26

ToMiSoft

Re: Přečetl jsem si program SSO

Čtyři, pane profesore, čtyři. Mě počítejte také. Vy sám si běžte volit koho chcete.

0/0
9.3.2010 9:40

Viikate

Re: Přečetl jsem si program SSO

Já jsem skálopevně přesvědčen že SSO budu volit a svoji ženu jsem už taky přesvědčil. Snad nás bude dohromady víc jak 1,5%. Alespoň tedy pro letošek... Je vážně nejvyšší čas na změnu. [>-]

0/0
7.3.2010 17:15

xurek

presne tak

Svobodni rulez

0/0
7.3.2010 12:23

haes

Proč tolik skepse?

V diskusi vidím velkou skepsi, že by bylo možno něco změnit, že by nové malé strany mohly uspět.

No dobrá.

V 70. letech 20. stol. se taky zdálo, že tady máme režim na věčné časy. Pravdu ale nakonec měli ti, kteří věřili, že se systém nakonec zhroutí. Že se zhroutí, protože se zhroutit musí. Já bych to dneska viděl stejně optimisticky. Proto si nedělám starosti o to, zda zítra dostanou Svobodní 0.5%, 3%, 5% nebo 20%. Věřím, že se toho dočkám, jako jsem se dočkal tehdy.

Dokonce věřím, že to přijde dříve, protože to hroucení začíná nějak nabírat grády: deficit, zadluženost, daňové zatížení za hranicí únosnosti, venku pak Řecko, Nigel Farage (UKIP), Geert Wilders (PVV), ... Lidi to už pomalu začínají vnímat.

0/0
7.3.2010 11:59

honzajaka

ono

je to tak, že ti politici jsou pijavice, ale ti co jsou už tam tak se naší krve už nasáli. Ale když tam přijde někdo nový,tak to bude chvíli trvat než se taky trochu napije

0/0
7.3.2010 11:32

BoboHml

No já jen dodám,že volby u nás

už nejsou jen o programu.

Volí se proti někomu,menší zlo ....... apod.

Lidi nadávají,ale pak jdou a zase volí ty samé.Pokud se podíváme na sněmovnu a senát,co spatříme?poslance a senátory,kteří kážou vodu a ve víně se koupají.

už dvacet let mají to samé(a je jedno kdo vládne či má většinu v parlamentu či senátu).Doživotní imunita,nesnížený plat,nedaněné náhrady(které mohou používat na cokoliv a jakkoliv),plný plat v nemoci,dotovanou dovolenou,dotované jídelny(jedou bez zisku,takže zaměstnance a provoz platíme my),chlastání v práci,nechození do práce,,......................náhlá zbohatnutí at už přímo nebo nepřímo,kdy nějaká firma má najednou  miliardové zakázky,s tím ,že tam už ten poslanec není.

Jakýkoliv pokus to změnit je ihned označen za populistický krok či nesystémové opatření.Hlavně tyto strany stále tvrdí o propadnutých hlasech pro malé strany.Jde jim jen o koryto.

0/0
7.3.2010 11:05

BoboHml

Re: No já jen dodám,že volby u nás

Na levnou dovolenou mohou poslanci vyrazit do rekreačního objektu v

Lipnici nad Sázavou (za 241 korun na den s plnou penzí) či zalyžovat si

do Harrachova (ubytování s plnou penzí za 252 korun). Do tržní ceny,

jakou platí běžní návštěvníci Krkonoš, je hodně daleko.

0/0
7.3.2010 11:06

BoboHml

Re: No já jen dodám,že volby u nás

Když zelení při jednání o zaměstnaneckých benefitech navrhli, aby se

náhrady poslanců a senátorů zdanily, kriticky k tomu vystoupil komunista

Pavel Kováčik i Michal Doktor z ODS. Půtky mezi stranami šly najednou

bokem a rozuměla si levice s pravicí.

0/0
7.3.2010 11:06

BoboHml

Re: No já jen dodám,že volby u nás

Julínek otázku na některé výhody poslanců a senátorů v kontextu

rozhodování o zdanění zaměstnaneckých benefitů označil za populismus a

míchání "aljašských hrušek se středoevropskými jablky".

0/0
7.3.2010 11:07

BoboHml

Re: No já jen dodám,že volby u nás

Jasný vzkaz veřejnosti poslal už před pár dny šéf Sněmovny Vlček z ČSSD,

který navrhl, aby si poslanci fakticky zvýšili platy tím, že se budou

odvíjet od příjmu europoslanců.

0/0
7.3.2010 11:07

BoboHml

Re: No já jen dodám,že volby u nás

Kompletní oběd skládající se například z kuřecího vývaru, rizota, kávy a

tří deci toniku se tu ve středu dal pořídit za 68 korun. V druhé

restauraci za podobnou cenu mořská štika s bramborem a oblohou plus dvě

deci bílého vína. V nedaleké jídelně Senátu nejsou ceny o moc vyšší.

0/0
7.3.2010 11:07

Milian Riedel

Šéf Evropské unie chce řídit ekonomiku z Bruselu

http://www.zvedavec.org/komentare/2010/03/3570-sef-evropske-unie-chce-ridit-ekonomiku-z-bruselu.htm

zdroj: http://www.express.co.uk/posts/view/161609/EU-chief-vows-to-run-our-economy-from-Brussels

Ale jinak je pro nas Lisabonska smlouva urcite dobra, ze? c[[>-] ]!= EU

0/0
7.3.2010 11:00

Milian Riedel

Re: Šéf Evropské unie chce řídit ekonomiku z Bruselu

[>-] != EU

0/0
7.3.2010 11:03

I. Perek

Vydržte to s Matějkou do června

Vydržte to s Matějkou do června

- SSO dostane ve volbách 0,01 %

- Matějkovi dojdou peníze, nechá se zaměstnat a nebude mít na agitaci čas

 a bude klid .

A po Matějkovi po volbách neštěkne ani pes.

0/0
7.3.2010 9:34

František Matějka

Re: Vydržte to s Matějkou do června

To už jsme tu, Farský, probírali. V červnu pochopíš, jak fatálně se mýlíš a kolik energie mám. [>-]

0/0
7.3.2010 10:18

I. Perek

Re: Vydržte to s Matějkou do června

A co ti, Frantíku, Farský říkal?

Ale pravdu, Frantíku, ať to můžeš podepsat jako vždy.

Frantíku, energii má kdeko, ale počkej, až ti dojdou peníze. Manželka tě trvale živit nebude.

Nebo si Frantíku, myslíš, že se i po volbách zase na někoho přisaješ. Já bych ti to Frantíku přál.

Ale třeba se povede zvolit a ustavit opravdu pravicovou vládu a začnou se prosazovat ti schopní a vzdělaní a to bych ti Frantíku naopak nepřál, to by pro tebe byla katastrofa . Frantíku, tak se teď do voleb snaž a piš místo dvou, tři články denně a třeba se stane zázrak, zvítězí Svobodní a ty budeš mít zase na nějaký čas vystaráno.

0/0
7.3.2010 10:56

zeolit

Kdy dám svůj hlas Svobodným?

1. Je to jediná strana s názorem na EU, který "vyznávám".

2. Nebudu marnit svůj hlas, šest bodů má x bodů proti.

3. Proč SSO nepoloží zásadní tázku ohledně EU třeba na YouTube?

4. Znění otázky by bylo nejdůležitější.../vystoupit z EU nebo podílet se na možných změnách atd./

5. Podle počtu "hlasujících" by bylo možné přesvědčit ty váhající.

0/0
7.3.2010 8:54

Zabangovanbangem

Re: Kdy dám svůj hlas Svobodným?

SSO žádné podobné otázky nikomu klást nehodlá, protože ví že by to celé pro ní skončilo fiaskem. U nás jsou pravicový voliči orientováni proevropsky, s přirozenými výhradami, ale nestojejí o zbourání EU. Stejně tak mladí lidé jsou u nás spíše proevropští, rádikálů mezi nimi není zase tak moc, jako v jiných zemích. :-)

0/0
7.3.2010 9:13

František Matějka

Re: Kdy dám svůj hlas Svobodným?

Vy jste problém. Mlžíte. Skutečná pravice je jednoznačně proevropská, ale ne prounijní. Skutečná pravice nemůže nikdy souhlasit s nezvratným socialistickým sklouznutím EU. A řeči o tom, že EU nemá alternativu mi připomínají "se Sovětským svazem a nikdy jinak". kolik Vám je?

0/0
7.3.2010 10:17

Zabangovanbangem

Re: Kdy dám svůj hlas Svobodným?

Já jsem problém. A nejsem jím sám. Pro SSO je problémem  500.000.00 lidí, včetně Václava Klause. No a další přibývají..... Je mi skoro jako vám:-)

0/0
7.3.2010 10:44

Jiří Heincl

Re: Kdy dám svůj hlas Svobodným?

A jak to víte, že 500 milionů lidí je pro Lisabonskou smlouvu? Oni Vám to řekli? Nevšiml jsem si, že by se mohli všichni obyvatelé EU vyjádřit v referendech.

0/0
8.3.2010 15:38

Martin Jirousek

Ta šestka

Pěkně doplňuje celou sedmu. :-)

0/0
7.3.2010 1:00

kaktusak

Je nutná změna systému

Volba nějaké nové strany nepomůže. Takových už tady bylo...

0/0
6.3.2010 23:55

sir Humprey 002

Re: Je nutná změna systému

na většinový

souhlas

0/0
7.3.2010 0:18

jjezekj

Re: Je nutná změna systému

To je ještě horší. Je třeba omezit volební právo.

0/0
7.3.2010 8:21

Zabangovanbangem

Malou stranu volím,

když chci jenom čůrat. Velkou, když potřebuju kakat:-) Před tímto dramatickým rozhodnutím stojím velice často v metru ve veřejných záchodkách.... Pokud jde o politiku, tam velikost strany nehraje nejmenší roli. I ta nejmenší strana má šanci dokázat řadu věcí, především stát se stranou velkou. Stačí k tomu "málo". Pracovat, pracovat a zase jenom pracovat ve prospěch voličů. A začít se musí na komunální úrovni. Tam kde kandidáti mají sousedy a přátele. Strana která neuspěje na komunální úrovni, nemá na té celostátní, nebo dokonce celoevropské co pohledávat.  Nikdo nemůže hrát rovnou extraligu, nebo ligů mistrů. Ta práce "dole" se třeba nedá upřít VV. To ale představitelé SSO a jiných pastran nechtějí uznat.

0/0
6.3.2010 22:31

Vendolin Kvintana

Re: Malou stranu volím,

vidim to podobne. ale pan Matejka si mysli, ze psanim blogu se zvysi sance na zvoleni SSO do parlamentu ... ;-D

0/0
7.3.2010 8:23

Lanta2004

Souhlasím

K volbám jdu a hlas hodím VV;-)

0/0
6.3.2010 21:24

boruvka

Re: Souhlasím

K volbám jdu a VV volit nebudu. Mají ve svém čele prolhaného pana Johna a dát hlas takové partaji je stejné, jako dát hlas třeba ČSSD.  ;-D

0/0
6.3.2010 21:34



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.